Oud 28-07-2002, 00:03
Verwijderd
Oke, heel raar verhaal, maar pleasz help me een beetje .....

Ik ben niet echt onknap, ook al is dat moeilijk van jezelf te zeggen, maar jah ... (eef voor alle duidelijkheid, ook al vaker gehoord van meiden uit mijn omgeving...) maar jah, in hoeverre jullie dat relevant vinden voor deze situatie is aan jullie ..

Ik ben gek op meiden, niet alleen omdat ze er anders uit zien maar gewoon, ik kan er heel goed mee op schieten (ook met jongens hoor) maar ik denk met meiden teveel.

Kijk, ik leer de meeste meiden meestal kennen via andere vriendinnen van me, dus dat gaat altijd heel gezellig. Maar ik stel me altijd zo op dat ik een meisje gewoon in haar waarde laat en dat breekt me nu langzamerhand behoorlijk op ......

Ze komen altijd bij me met verhalen, verdrietjes, wat IK van HUN nieuwe vriend vind (terwijl ik ze ook leuk vind ) hoe het thuis gaat, loop je in het tussenuur eff mee naar de bakker, ik heb zo'n rotcijfer (kom maar eff bij me, snik snik) enz. enz.

Laatste weer zo'n geval.... Ik leer een meisje bij mij op school kennen, mooi uiterlijk, slim, gezellig, spontaan, kortom, erug leuk.

Vraagt zij, als we elkaar al een beetje kennen; Waar heb jij nou echt een hekel aan?? Ik: Als ik meiden een tijd ken, gaat heel leuk samen en dan valt de bom: Weet je, je bent echt heel erg leuk. Jij begrijpt me echt helemaal, je bent als een BROER voor me ..... NOU, dan weet ik het alweer, dat wordt niks en jahoor meestal staan ze drie dagen later met hun nieuwe vriend op het schoolplein en dan naar mij lopen: En, wat vind je ervan???)

Nou zij lacht, zal ik nooit doen .....
Ken haar nu 4 maanden en jahoor, opeens uit het niets komt ze bij me, heeeee, kijk die jongen is ... wat vind je daarvan !?? Ik zo van ach, die is wel aardig, Zei, mooi was al bang dat je hem niet aardig zou vinde, is mijn nieuwe vriend.... (Je snapt wel dat het mij toen eventjes teveel werd en mijn agressie op de schoolleiding heb gebotvierd, ja... ik moet nog steeds nablijven....) hahaha

Je snapt wel dat dit aardig frustie begint te worden, ken minimaal wel 40 meiden die hun praatjes en dingen hebben en heb de situatie zoals hierboven beschreven al 4 keer meegemaakt. Het nare is ook dat ik ze helemaal mag aanraken, laatste ook gooide ze zichzelf zo in mijn armen en andere hebben dat ook (totale vertrouwing) ----> geen goed Ned. woord...

Ook gingen we laatst zwemmen met de hele klas met gym en zei maar bij mij hangen, mij onder water trekken en echt heel dicht bij me komen... lekker in bad liggen, en dan boven op me springen..... e.d. EN DIT IS DUS NIET DE enigste meid waarmee dit gebeurd is / nog steeds ... (wel telkens in andere situaties natuurlijk) En ja, na het zwemmen terug naar school en bij de pauze eff naar haar vriendje toe, kussen en dan weer bij mij en mij vrienden staan .......

Het is niet zo dat ze mij gebruikt (of die andere, want die sfeer is het niet)

maar wat doe ik nou VERKEERD...........(te vrouwvriendelijk?? ik toon alleen respect) ....

Hebben meer jongens dit probleem en zijn er meiden die de oplossing weten .....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2002, 01:16
Angeloes
Avatar van Angeloes
Angeloes is offline
wauw, en ik maar denken dat die jongens niet bestaan.
Ik heb wel een beste vriend maar over dat soort dingen praat ik niet eens met hem, eigenlijk. Soms maar niet vaak.

Ik begrijpe best dat je dit kut vind maar kan je niet echt helpen.
Misschien kan je meer met vrienden optrekken, en er voor zorgen dat die meiden niet op die manier om je heenhangen, Want als er wel een meisje is die jou zo schiet, tusse al die meiden, kan ik wel begrijpen dat ze denk, laat maar, hij heeft al iemand ofso.
Vind je wel iemand er leuk, moet je d'r versieren!!! Zorgen dat zij verliefd wordt op jou!

have suc6! Loes
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 01:42
sephy18
sephy18 is offline
Je hebt in iedereval de sociale vaardigheden met meiden/vrouwen.

Blijf gewoon sociaal tegen ze, maar zorg voor spanning vanaf het begin.

Doe het indirect. B.v een meisje praat met je over een jongen en ze zegt dat hij goed kan zoenen ofzo. Dan kan jij b.v zeggen maar ik kan veel beter zoenen joh .

Als je meisjes in der ogen aankijkt waar jij interesse in hebt, kijk ze aan op een mysterieuse manier of sexy/sneaky. Dus niet op een manier hoe een moeder naar der baby kijkt.

Ga niet slijmen en geef weinig complimentjes op der uiterlijk.
Betaal der eten of drinken niet, fifty/fifty. Als zij niet der eigen eten wilt betalen dan is ze jammer en is ze er alleen maar op uit op iemand die haar eten betaalt. Bied meisjes in disco's niet wat te drinken aan die je niet kent. Vriendinnen kan je natuurlijk wel trakteren maar gewoon een meisje dat je niet kent trakteer ze niet. Ze gaat dan sociaal effe 5 min met je lullen omdat je der een gratis drankje hebt gegeven en dan zegt ze dat ze een rondje gaat lopen, dus kans verloren Snap je?

Loop niet achter hun reet aan, maar wees onafhankelijk. Houd de telefoongesprekken kort, en sms der niet de heletijd of gelijk de 1e minuut terug, maar wacht een tijdje. Belangrijk is een balans erin te houden.

Zorg ervoor dat jij controle hebt en nie zij. Zeg niet b.v wanneer wil je eten? Hoelaat kan je? Wanneer heb je tijd om naar de bios te gaan? Neem zelf beslissingen, zeg bv zondag om 9 uur bios. Hier mee toon je aan haar dat je onafhankelijk bent.

En vraagt ze bv aan je of je morgen wat te doen hebt? Zeg nee, ook al heb je niks te doen. je kan b.v zeggen maar overmorgen heb ik de avond vrij, we kunnen dan wel wat leuks gaan doen.
Hier mee toon je aan dat je een leven hebt zonder haar. Jij zit niet de hele dag te wachten op de bank, hopend dat je iets meemaakt, dat is namelijk super onaantrekkelijk (no life).
Nee, jij hebt vrienden, leuke spannende dingen die je kan doen waarbij je haar niet nodig hebt. Je kan lol hebben zonder haar. Dat moet je laten overkomen.

Zij moet strijden voor jouw vrije tijd, anders is het niet speciaal voor der als jij altijd aan der vraagt wanneer ze kan/of wilt bla, dat betekent in andere woorden dat je altijd tijd hebt voor haar. Dan is jouw vrije tijd niet speciaal voor haar.

B.v ze vraagt of ze je een knuffel mag geven? De meeste zouden ja zeggen. Zeg b.v Nee, je mag me alleen een knuffel geven als je me rug masseert of een kusje geeft. Snap je ?

- wees onafhankelijk van ze - loop niet achter hun reet aan
- kom zelfverzekerd/ tegen 't arrogante aan over / maak je niet druk om wat zij denkt bij je acties.
- wees anders dan de meeste jongens. Maar wel op een positieve manier natuurlijk.
- Lichaamstaal / loop recht enz. (Hoe zou je lopen, praten, gedragen als je alle vrouwen kon krijgen op aarde?)
- Kom voor je zelf op / b.v ze zeikt je af. Niet aardig doen dan! Wees aardig als ze het verdient.
- veronderschuldig je nie voor wie je bent. En zeg nie te vaak sorry. Dit komt heel onzeker over. Daar knappen ze op af.

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 02:43.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 02:31
sephy18
sephy18 is offline
double post
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 07:45
Verwijderd
Ze vinden je allemaal aardig .. maar niet speciaal. Misschien juist wel, omdat je zo open bent en met hun omgaat alsof je ook echt hun broer bent

Kan zijn dat de omgekeerde psychologie hier kan werken .. beetje afstand nemen, word je ineens interessant voor ze
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 08:40
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Og hou op schei uit! Zo gaat het bij mij ook al jaren. Ik heb dan nu wel eindelijk een vriendin waar ik heel blij mee ben, maar de afgelopen jaren is het vrijwel steeds zo gegaan als jij vertelt. Ooit op een feestje zei een meisje tegen me "je bent als een vriendin voor me" (en dat tegen een jongen, maar ze was wel bezopen ). En tsja, àls ik dan verliefd was op een meisje dan wilde ze de vriendschap niet kapot maken .

Maar ik weet dus hoe je je voelt en mijn tip is vreemd maar misschien wel de juiste: zoek je vriendin via internet! Zo is het mij ook gelukt en dan gaat het misschien beter...
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 09:06
Hippielove
Hippielove is offline
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik heb een keer een vriendin gehad, maar verder nog nooit ook maar 1 meisje. Ik had het er ook weleens met mijn zus over en volgens haar waarderen die meiden mij meer als andere jongens, maar ben ik voor hun meer een knuffelbeertje waar ze bij komen uithuilen als hun verkering uit is. Maar ja, hoe verander je dit? Ik denk dat je het niet verandert. Blijf gewoon jezelf, dan kom je vanzelf wel iemand tegen. Ook al duurt dit gewoon wat langer dan bij anderen.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 10:41
Verwijderd
Citaat:
sephy18 schreef:
Je hebt in iedereval de sociale vaardigheden met meiden/vrouwen.

Blijf gewoon sociaal tegen ze, maar zorg voor spanning vanaf het begin.

Doe het indirect. B.v een meisje praat met je over een jongen en ze zegt dat hij goed kan zoenen ofzo. Dan kan jij b.v zeggen maar ik kan veel beter zoenen joh .

Als je meisjes in der ogen aankijkt waar jij interesse in hebt, kijk ze aan op een mysterieuse manier of sexy/sneaky. Dus niet op een manier hoe een moeder naar der baby kijkt.

Ga niet slijmen en geef weinig complimentjes op der uiterlijk.
Betaal der eten of drinken niet, fifty/fifty. Als zij niet der eigen eten wilt betalen dan is ze jammer en is ze er alleen maar op uit op iemand die haar eten betaalt. Bied meisjes in disco's niet wat te drinken aan die je niet kent. Vriendinnen kan je natuurlijk wel trakteren maar gewoon een meisje dat je niet kent trakteer ze niet. Ze gaat dan sociaal effe 5 min met je lullen omdat je der een gratis drankje hebt gegeven en dan zegt ze dat ze een rondje gaat lopen, dus kans verloren Snap je?

Loop niet achter hun reet aan, maar wees onafhankelijk. Houd de telefoongesprekken kort, en sms der niet de heletijd of gelijk de 1e minuut terug, maar wacht een tijdje. Belangrijk is een balans erin te houden.

Zorg ervoor dat jij controle hebt en nie zij. Zeg niet b.v wanneer wil je eten? Hoelaat kan je? Wanneer heb je tijd om naar de bios te gaan? Neem zelf beslissingen, zeg bv zondag om 9 uur bios. Hier mee toon je aan haar dat je onafhankelijk bent.

En vraagt ze bv aan je of je morgen wat te doen hebt? Zeg nee, ook al heb je niks te doen. je kan b.v zeggen maar overmorgen heb ik de avond vrij, we kunnen dan wel wat leuks gaan doen.
Hier mee toon je aan dat je een leven hebt zonder haar. Jij zit niet de hele dag te wachten op de bank, hopend dat je iets meemaakt, dat is namelijk super onaantrekkelijk (no life).
Nee, jij hebt vrienden, leuke spannende dingen die je kan doen waarbij je haar niet nodig hebt. Je kan lol hebben zonder haar. Dat moet je laten overkomen.

Zij moet strijden voor jouw vrije tijd, anders is het niet speciaal voor der als jij altijd aan der vraagt wanneer ze kan/of wilt bla, dat betekent in andere woorden dat je altijd tijd hebt voor haar. Dan is jouw vrije tijd niet speciaal voor haar.

B.v ze vraagt of ze je een knuffel mag geven? De meeste zouden ja zeggen. Zeg b.v Nee, je mag me alleen een knuffel geven als je me rug masseert of een kusje geeft. Snap je ?

- wees onafhankelijk van ze - loop niet achter hun reet aan
- kom zelfverzekerd/ tegen 't arrogante aan over / maak je niet druk om wat zij denkt bij je acties.
- wees anders dan de meeste jongens. Maar wel op een positieve manier natuurlijk.
- Lichaamstaal / loop recht enz. (Hoe zou je lopen, praten, gedragen als je alle vrouwen kon krijgen op aarde?)
- Kom voor je zelf op / b.v ze zeikt je af. Niet aardig doen dan! Wees aardig als ze het verdient.
- veronderschuldig je nie voor wie je bent. En zeg nie te vaak sorry. Dit komt heel onzeker over. Daar knappen ze op af.
Aha, maar dit slaat niet op mij. Ik ben geen sulletje die in een hoekje zit en toevallig goed met meisjes om kan gaan (NO OFFENCE)! Ik hoef helemaal nix te betalen voor ze, het gaat gewoon vanzelf.... Ze voelen zich wel aangetrokken, maar net niet voldoende..... Vertrouwd is het juiste gevoel, omdat ik ze niet zal afvallen of afzeiken, laat ze in hun waarde (behalve de echt bitches hé, maar jah, daar ga ik dan ook geen contact mee zoeken En het is niet zo dat ik alleen maar rampmeiden aantrek, integendeel, heel veel gezellige en leuke meiden, maar die een luisterd oor nodig hebben, denk ik. Waarschijnelijk w8 ik telang om een move te maken, maar dat komt dan weer omdat ik al die aandacht die ik heb wel goed vind, alleen wil ik ook wel wat meer .....

Misschien dat ik meer Harder moet zijn, maar dat past dan weer niet bij mij. En dan kiezen ze soms een jongen uit, echt zo'n player (heb ik dan allang gezien) & (no offence, beetje wel ) en 1 week later, tranen met tuiten en hij wil me niet meer e.d. en ik zo in mezelf: Dúh, dat kon je toch wel zien .....

Maar, w8ten dan maar hé ...... (maar dat ene laatste meisje wat ik beschreef in mijn 1e post ga ik nu wel voor, ik ga haar loskoppelen van haar huidige boyfriend en is goed aankoppelen bij moi .... (klinkt goed, heb alleen nog geen plan )

Laatst gewijzigd op 28-07-2002 om 16:23.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 16:25
Verwijderd
misschien nog meer mensen met nog meer gedachten!>>>??
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 19:24
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
jaja Zulke jongens bestaan zeker weten. Ik ben dr 1 van , ben veel ste aardig voor meisjes. alleen ik krijg wel wat ik wil en dat is vriendschap , geloof me je hebt meer aan goeie vriendinnen dan een vriendin.

Ook heb ik in mijn verleden meerdere vriendinnen gehad maar toch hechte ik me meer aan mijn echte maatjes ( meisjes ). Er is natuurlijk vaker een meisje verliefd op me geweest die eiglijk een goeie vriendin was , maar dude als jij dan wat met haar krijgt en het gaat mis dan heb je niks meer , geen vriendin en geen maatje meer.

Op elk potje past een dekseltje , wacht gewoon af het komt vanzelf wel Zonder een vriendin ga je echt neit dood hoor
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 20:39
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
mijn beste vriend heeft hetzelfde probleem als jou...
ik denk niet dat er veel aan te doen is, behalve de positieve kant ervan inzien denk ik...want het is meestal wel Het teken dat je DE lieve jongen bent bij wie iedereen zn ei kwijt kan,,
Naja, ik denk dat je niet teveel erop moet focussen en je komt echt wel eens een meid tegen waarmee het wel wil..
succes..kuz mai
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 08:31
Rio
Rio is offline
Hey Ikedea,

weetje je moet blij zijn dat je zo goed met iedereen op kan schieten.. ik vind alleen die meiden waar jij over praat erg NAIEF!! (sorry toetsenbord doet het niet zo geweldig) of misschien wel beter gezegd... egoistisch!!!

Zoals jij het beschrijft komen ze met al hun problemen naar jou toe.. nix mis mee.. en dat je ook goed met ze op kunt schieten ook nix mis mee... maar ondertussen willen ze niet naar jou problemen luisteren.. tenminste zo lijkt het dan.. jij zit er erg mee dat ze jou meer als een goede vriend zien... (sorry dat ik dat van die broer weg laat... maar ik heb daar een hekel aan omdat ik verkering had met een jongen die meer op mijn broer leek en begon te lijken dan mijn vriendje dus vandaar... dat ik jou zo niet noem) maar back to the point:

Je moet proberen met ze te praten en alles gewoon uit te leggen.. dat ze gewoon duidelijk moeten zijn... als ze wat van je willen of niet... en dat ze je niet als een of ander persoon gewoon " gebruiken" ja het klinkt even heel cru... als zij even nix te doen hebben of wat dan ook of als hun vriendje er niet is komen ze dus maar naar jou toe... zo moet het niet gaan... als je een echte goede vriend van ze bent... staan ze hoe dan ook voor je klaar en staan ze open voor de dingen zoals jij ze ziet...
En komen ze niet alleen maar bij je als ZIJ in de problemen zitten...

Je moet het er echt met ze over hebben.. want vroeg of laat gaat het toch wel fout.. en ben je je vriendschap kwijt.. en daar schiet je niks mee op... echt niet dan voel je je nog meer klote...

Ik ken het probleem waar jij mee zit erg goed... omdat ik er een klein beetje *ervaring* mee heb (nou ik heb het ook meegemaakt)... ook al ben ik een meisje....
alles ga ik nie beschrijven maar in 2 kortere versies die redenen aangeven waarom jij met ze moet praten...:

Ik had een aantal hele goede vrienden waarvan 1 in het bijzonder... altijd dollen en gek doen en gewoon we deden veel dingen samen... en ik kwam ook met mijn problemen bij hem... en ik informeerde naar zijn leven... die toen ook niet alles was... ik vind en vond hem erg leuk (hij is een hele goede vriend en ja als een broertje voor me...) maar ik was niet gek op hem en hij voelde hetzelfde maar kropte het probleem op.. totdat het hem teveel werd om steeds te horen over 1 zo'n jongen aan wie hij ook nog een grote hekel had... hij heeft alles er uitgegooid en we hebben er met elkaar overgepraat... goed gepraat... en toen pas merkte ik dat ik niet zonder hem kon... en dat ik misschien wel van hem ben gaan houden... ik begreep hem volkomen.... En nu we precies weten wat we aan elkaar hebben is alles goed.. en gaat het geweldig... dat bedoelde ik met vrienden moeten voor elkaar openstaan.....

Dit is nu ongeveer anderhalf jaar geleden dat dit gesprek is geweest.....

dit was de kortere uitgebreide versie 1. ..
--------------------------------------------------------------------------------

Dit jaar leerde ik een jongen die ik eigenlijk al een jaar kende.. goed kennen... het klikte er goed.. en ik kon over alles bij hem terecht... ook hij was als een broer voor me, maar op een andere manier als Erren was... We hadden veel contact en gewoon gezellig en dollen enzo... maar toen heb ik op een avond met hem gezoend... Beiden waren we er een tijdje ondersteboven van... het was echt geweldig... maar hij is een van de grootste "players" uit de omstreken dus ik zei tegen mezelf dat het voor 1x was.. en het niet meer moest komen omdat ik dan er onder door zou gaan... Als ik bij hem ben is het zo vertrouwd.. en toch telkens bewaar ik afstand... gewoon dollen enzo.. is goed.. maar komt hij te dicht bij... neem ik weer afstand.. maar nu is het dus zo... dat een tijd nadat ik met hem heb gezoend, ik met een ander heb gezoend en waar ik echt nog wel eens gek op kon worden.... Geert vond dat erg en heeft toen een aantal weken erna pas weer 3 meiden op 1 avond gehad.. en het boeide me geen ene fluit.. maar hij durft het dus nie tegen mij te zeggen.. pas als ik er over vraag... nadat ik het van anderen heb gehoord... ik zie hem als een goede vriend en iemand waar ik veel omgeef.. maar hoe hij mij nu ziet ik weet het niet... hij doet zo vaag en hij vind het erg als ik over een jongen vertel... dit laat hij mij wel nie merken maar ik hoor het dan weer van zijn vrienden... die ook mijn vrienden zijn....

Dit krijg je als je er niet over praat... je gaat langs elkaar heen leven en je weet niet meer wat je aan elkaar hebt... en dat is gewoon wat ik je als advies wil geven praat er in ieder geval met ze over... zodat iedereen weet wat ze aan elkaar hebben...

Sorry voor het lange verhaal...
maar ik hoop dat ik je heb kunnen helpen...
(mocht je er echt niet uitkomen.. wil ik je altijd helpen...)

liefs, Rio
__________________
*** Als een droom werkelijkheid wordt, wordt de werkelijkheid dan een droom? ***
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mijn zomervakantie tot nu
Eend
22 25-02-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.