Oud 18-09-2019, 12:43
flesjeaa
flesjeaa is offline
Hey y'all,

Wij zijn twee laatste jaars hbo v studenten en zijn op zoek naar meer. We willen geen verpleegkundige blijven en zijn sterk geïnteresseerd in de zij-instroom geneeskunde opleiding aan de RUG en Uva.

Dat betekend dat wij eerst onze vwo certificaten moeten halen. Dit zijn wij van plan te doen bij het James Boswell Bèta instituut. Nu is onze eerste vraag, zijn er mensen die ons ook met dit zelfde traject (met HBOV) zijn voorgegaan? Hoe was jullie ervaring? Hoe heb je je voorbereid en is het een reële kans?

Zijn er andere studenten die deze opleiding volgen? Kunnen jullie ons wellicht wat meer informatie geven, ervaringen delen of tips?

Groetjessss

Laatst gewijzigd op 19-09-2019 om 16:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2019, 16:06
flesjeaa
flesjeaa is offline
Uppp
Met citaat reageren
Oud 19-09-2019, 16:20
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het is niet nodig om een topic te uppen als het 1 dag geleden is druif
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2019, 16:30
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Het is niet nodig om een topic te uppen als het 1 dag geleden is druif
Niet zo onaardig Jaapie.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2019, 11:25
Jimmie02
Jimmie02 is offline
Ik heb de vwo deelcertificaten gehaald via DecentraleToets ( https://decentraletoets.nl/) (gewoon even mailen) en voor de zij-instroom van groningen is er een jongen in groningen die je helpt met wat je moet studeren en het materiaal. PM even met wat je specifiek wilt.

Succes met de VWO deelcertificaten, deze zijn makkelijker dan de eindexamens dus dit moet goed komen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2022, 00:12
Appie7814
Appie7814 is offline
Hey Flesjeaa, het is inmiddels paar jaar geleden. Is het gelukt om aangenomen te worden?[
QUOTE=Jimmie02;34690672]Ik heb de vwo deelcertificaten gehaald via DecentraleToets ( https://decentraletoets.nl/) (gewoon even mailen) en voor de zij-instroom van groningen is er een jongen in groningen die je helpt met wat je moet studeren en het materiaal. PM even met wat je specifiek wilt.

Succes met de VWO deelcertificaten, deze zijn makkelijker dan de eindexamens dus dit moet goed komen.[/QUOTE]


Die site is helaas offline.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.