Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 16:56
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
die lul van duits : hij is de luitenant, wij zijn de soldaatjes die hij lekker kan commanderen.

ik weet wel, hij is ook máar een mens, maar dat geeft hem niet het recht om zo kut te doen. hij is gewoon zo enorm streng. hij kan niets anders dan iemand afkraken, en als je je vinger opsteekt, zegt ie : vinger weg. sja hoe de neuk willen wij dan iets leren?!

voorbeelden :

vriendin van mij was er dus uitgezet

hij : als er hier meer figuren zoals zij daar zijn (knikt naar de plek waar zij zat) dan weet ik het wel goedgemaakt. die moeten worden aangepakt!
ik zachtjes : die "figuur" heeft een naam...
hij : waar bemoei je je mee?!

even later :

hij : wat doe je daar met die schaar?!
ik : ik zwaai er rondjes mee...
hij : leg neer!
ik : (zachtjes) waf.

later

hij : leg dat potlood eens neer? want volges mij hoor je helemaal niets.
ik : wat heeft dat met die potlood te maken? en ik hoor prima.
hij : (lichtelijk geirriteerd) leg dat potlood neer, en ga recht zitten, en je hoort helemaal nix.
ik : ik hoor wel iets.
hij : nee dat doe je niet.
ik : wel.
hij : na de les, kom jij bij mij strafwerk halen, want dit pik ik niet meisje, als jij zo doorgaat ; daar is de deur.
ik : ja is goed hoor.

na de les moest ik blijven zitten.

hij : doe je altijd zo? zo onbeschoft?
ik : *kijk hem aan*
hij : oh dus je hebt nog wel het fatsoen om me aan te kijken?
ik : ja dat wel.
hij : maar doe je altijd zo onbeschoft? want jouw gedrag is echt niet te toleren jongedame....!
ik : ja maar zo ben ik gewoon.
hij : oh.....zo bén je gewoon?
ik : jap.
hij : dan moet je maar eens veranderen.
ik : ja waarom zou ik me veranderen. ik ben wie ik ben.
hij : niets mee te maken, je kunt het toch proberen of niet dan
ik : wat heeft dat voor nut.
hij : ....pak je agenda maar.
ik : oke.
hij : schrijf op, 2 x getallen 1 t/m 20 opschrijven, morgen af, en inleveren. dit moet zo niet doorgaan ja?
ik : hm hm... *what Ever?!?*



het is gewoon zo'n enorme eikel! niet normaal gewoon.hij denkt dat ie alles kan maken en dat hij alles is. nou forget about that. hij is helemaal nix. oh ja toch wel. een achterbakse klootviool. heel veel mensen op school hebben een teringhekel aan hem. en dat is niet gek ook.



hebben jullie ook zulke erge leraren? en wat hebben die geflikt bij je? zou je ze echt wat aan willen doen?
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
hij : schrijf op, 2 x getallen 1 t/m 20 opschrijven, morgen af, en inleveren. dit moet zo niet doorgaan ja?
Stel je voor, twee keer de getallen 1 t/m 20 opschrijven... *proest*

Ik heb geen eikels als leerkrachten. Op het hbo gedragen de meesten zich ook wel volwassen en slikken veel, dus zijn dat soort straffen niet meer nodig.

Ik heb niet zo de neiging om mensen wat aan te doen, ik ga geen eigen rechter lopen spelen. Eén lerares heb ik wel een redelijke hekel aan...maar ja, die zie ik nu nooit meer.

Waarom al die scheldwoorden...?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:01
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
die lul van duits : hij is de luitenant, wij zijn de soldaatjes die hij lekker kan commanderen.
Jazeker, dat hebben die Duits-leraren in zich

Citaat:
hij : schrijf op, 2 x getallen 1 t/m 20 opschrijven, morgen af, en inleveren.
Is het dat?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:19
Verwijderd
Mijn MEGA leraar is wel erg eigenlijk.. pfff hij lult echt 70 minuten lang en dan zegt hij : nou ik ga volgende les wel verder.
dat vind ik zwaar irritant

Maar ik geloof dat ik hoor bij de catogorie mega erge leerlingen.. Steeds maar in discussie gaan met de economie leraar die stijgen met een korte ei schreef. (steigen)

maarjah

MEGA = Maatschappijleer Economie Aardrijkskunde Geschiedenis

en komop de getallen van 1 t/m 20 2 keer op schrijven is een eitje!
Mijn broertje moest een keer 50 keer schrijven : Ik mag niet beybladen in de klas. (en hij zit in groep 7) nou dat is veel erger!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:31
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
die lul van duits : hij is de luitenant, wij zijn de soldaatjes die hij lekker kan commanderen.

ik weet wel, hij is ook máar een mens, maar dat geeft hem niet het recht om zo kut te doen. hij is gewoon zo enorm streng. hij kan niets anders dan iemand afkraken, en als je je vinger opsteekt, zegt ie : vinger weg. sja hoe de neuk willen wij dan iets leren?!

voorbeelden :

vriendin van mij was er dus uitgezet

hij : als er hier meer figuren zoals zij daar zijn (knikt naar de plek waar zij zat) dan weet ik het wel goedgemaakt. die moeten worden aangepakt!
ik zachtjes : die "figuur" heeft een naam...
hij : waar bemoei je je mee?!

even later :

hij : wat doe je daar met die schaar?!
ik : ik zwaai er rondjes mee...
hij : leg neer!
ik : (zachtjes) waf.

later

hij : leg dat potlood eens neer? want volges mij hoor je helemaal niets.
ik : wat heeft dat met die potlood te maken? en ik hoor prima.
hij : (lichtelijk geirriteerd) leg dat potlood neer, en ga recht zitten, en je hoort helemaal nix.
ik : ik hoor wel iets.
hij : nee dat doe je niet.
ik : wel.
hij : na de les, kom jij bij mij strafwerk halen, want dit pik ik niet meisje, als jij zo doorgaat ; daar is de deur.
ik : ja is goed hoor.

na de les moest ik blijven zitten.

hij : doe je altijd zo? zo onbeschoft?
ik : *kijk hem aan*
hij : oh dus je hebt nog wel het fatsoen om me aan te kijken?
ik : ja dat wel.
hij : maar doe je altijd zo onbeschoft? want jouw gedrag is echt niet te toleren jongedame....!
ik : ja maar zo ben ik gewoon.
hij : oh.....zo bén je gewoon?
ik : jap.
hij : dan moet je maar eens veranderen.
ik : ja waarom zou ik me veranderen. ik ben wie ik ben.
hij : niets mee te maken, je kunt het toch proberen of niet dan
ik : wat heeft dat voor nut.
hij : ....pak je agenda maar.
ik : oke.
hij : schrijf op, 2 x getallen 1 t/m 20 opschrijven, morgen af, en inleveren. dit moet zo niet doorgaan ja?
ik : hm hm... *what Ever?!?*



het is gewoon zo'n enorme eikel! niet normaal gewoon.hij denkt dat ie alles kan maken en dat hij alles is. nou forget about that. hij is helemaal nix. oh ja toch wel. een achterbakse klootviool. heel veel mensen op school hebben een teringhekel aan hem. en dat is niet gek ook.



hebben jullie ook zulke erge leraren? en wat hebben die geflikt bij je? zou je ze echt wat aan willen doen?

je doet toch ook onbeschoft?
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:32
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Mn teken leraar

Ik: *Zit rustig aan mn schilder/tekenwerk te werekn
Hij: *loopt langs..zo..*mijn naam* (op lullige toon) ...dat ziet er weer KUT uit (lacht op gemene manier)



En dat verbaast zich waarom ik niet meer kom op dagen

Ik hoop dat die gast word geraakt door een auto, want het enige wat ie doet is mij afkraken en slechte cijfers geven

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 17:35.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:33
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
ja oke, 1t/m 20 is ook een eitje, maar de reden waarom ik dat moet doen slaat gewoon echt nergens op.

mn vriendin was eruit gezet omdat ze naar hem lachte.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 17:35
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Narod schreef op 22-09-2003 @ 18:31:
je doet toch ook onbeschoft?
leg eens uit dan?
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:44
RomeoP
Avatar van RomeoP
RomeoP is offline
ja

m'n franse lerares zat vorig jaar de hele tijd te zeggen dat ik neit had geleerd enzo
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:01
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Mega erge leraren : wie heeft ze? Nou... ik denk dat je beter kunt vragen wie heeft ze niet?
Ik had vorig jaar ook zo'n leraar... tsss... die man kon alléén maar over sex en z'n (25 jaar jongere) vriendin praten! Hij heeft een keer gezegd: Ik heb een lul waar menig olifant trots op kan zijn! Als lid van de schoolkrant redactie was dit natuurlijk een meesterlijke uitspraak om daarin te zetten, natuurlijk komt zo'n uitspraak er ook metéén in...
Komt de afdelingsleider, mij en een vriendin uit de klas halen. "De leraar is heel kwaad omdat hij dit nooit gezegd heeft..."
Om een lang verhaal kort te maken, hij wenste een rectificatie. Mooie rectificatie geschreven, schoolkrant was erg laat, maar er moest er nog één komen... om die rectificatie in te zetten. Poehpoeh, zegt die vent opeens dat het niet meer nodig is, en dat hij de humor er wel van kan in zien...
__________________
<3

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 20:04.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:02
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
(duitse) Leraren...
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
Je bent idd zelf best onbeschoft. Hij is misschien iets te streng en snel reagerend, maar jij lijkt mij echt zo'n bijdehand bruggertje/2e klassertje die een grote bek heeft. En di edingen die je zegt zijn misschien op zich niet brutaal, maar er zijn heel veel manieren waarop je bijvoorbeeld 'wel' kan zeggen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm, een spreker was in de pauze zo de collegezaal uit gelopen zonder zijn microfoontje af te doen. Zo is hij eens lekker naar het toilet geweest. Dat opzich vind ik al best eng.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 08:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 18:35:
leg eens uit dan?
Jij doet onbeschoft, je hoort respect te hebben voor je leraren, heel simpel, ookal doen ze nog zo lomp tegen jou. Hij zal ook altijd gelijk hebben, ook als hij dat niet heeft en denk maar niet dat de rector het voor jou op zal nemen. Alle leraren mogen elkaar niet afvallen.
Het beste is gewoon het te accepteren en niet zo ongelofelijk kinderachtig doen om telkens op ze in te gaan, je zal er altijd zelf de dupe van worden. Vriendjes zijn met je leraren kan erg veel opleveren, jij moet je aanpassen, niet zij.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 10:44
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
die lul van duits : hij is de luitenant, wij zijn de soldaatjes die hij lekker kan commanderen.

ik weet wel, hij is ook máar een mens, maar dat geeft hem niet het recht om zo kut te doen. hij is gewoon zo enorm streng. hij kan niets anders dan iemand afkraken, en als je je vinger opsteekt, zegt ie : vinger weg. sja hoe de neuk willen wij dan iets leren?!

voorbeelden :

vriendin van mij was er dus uitgezet

hij : als er hier meer figuren zoals zij daar zijn (knikt naar de plek waar zij zat) dan weet ik het wel goedgemaakt. die moeten worden aangepakt!
ik zachtjes : die "figuur" heeft een naam...
hij : waar bemoei je je mee?!

even later :

hij : wat doe je daar met die schaar?!
ik : ik zwaai er rondjes mee...
hij : leg neer!
ik : (zachtjes) waf.

later

hij : leg dat potlood eens neer? want volges mij hoor je helemaal niets.
ik : wat heeft dat met die potlood te maken? en ik hoor prima.
hij : (lichtelijk geirriteerd) leg dat potlood neer, en ga recht zitten, en je hoort helemaal nix.
ik : ik hoor wel iets.
hij : nee dat doe je niet.
ik : wel.
hij : na de les, kom jij bij mij strafwerk halen, want dit pik ik niet meisje, als jij zo doorgaat ; daar is de deur.
ik : ja is goed hoor.

na de les moest ik blijven zitten.

hij : doe je altijd zo? zo onbeschoft?
ik : *kijk hem aan*
hij : oh dus je hebt nog wel het fatsoen om me aan te kijken?
ik : ja dat wel.
hij : maar doe je altijd zo onbeschoft? want jouw gedrag is echt niet te toleren jongedame....!
ik : ja maar zo ben ik gewoon.
hij : oh.....zo bén je gewoon?
ik : jap.
hij : dan moet je maar eens veranderen.
ik : ja waarom zou ik me veranderen. ik ben wie ik ben.
hij : niets mee te maken, je kunt het toch proberen of niet dan
ik : wat heeft dat voor nut.
hij : ....pak je agenda maar.
ik : oke.
hij : schrijf op, 2 x getallen 1 t/m 20 opschrijven, morgen af, en inleveren. dit moet zo niet doorgaan ja?
ik : hm hm... *what Ever?!?*



het is gewoon zo'n enorme eikel! niet normaal gewoon.hij denkt dat ie alles kan maken en dat hij alles is. nou forget about that. hij is helemaal nix. oh ja toch wel. een achterbakse klootviool. heel veel mensen op school hebben een teringhekel aan hem. en dat is niet gek ook.



hebben jullie ook zulke erge leraren? en wat hebben die geflikt bij je? zou je ze echt wat aan willen doen?
dat heet puberteit; gaat vanzelf over hoor


"mega"-erg??? hihihihihihhihihihihhihi
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 11:38
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:

het is gewoon zo'n enorme eikel! niet normaal gewoon.hij denkt dat ie alles kan maken en dat hij alles is. nou forget about that. hij is helemaal nix. oh ja toch wel. een achterbakse klootviool. heel veel mensen op school hebben een teringhekel aan hem. en dat is niet gek ook.

Wat doe jij zelf dan? Het komt over alsof jij denkt dat JIJ alles kan maken en dat alle leraren zich maar aan jou aan moeten passen. Maar zo werkt het niet, op school zijn ZIJ de baas, en moeten ZIJ jou dingen leren. En dan vind ik het niet vreemd dat zij er wat van zeggen als jij niet oplet en niet naar ze luistert en de les aan het verstoren bent.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 12:23
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
wat een eikel zeg
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:56
The Ox
The Ox is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 23-09-2003 @ 12:38:
Wat doe jij zelf dan? Het komt over alsof jij denkt dat JIJ alles kan maken en dat alle leraren zich maar aan jou aan moeten passen. Maar zo werkt het niet, op school zijn ZIJ de baas, en moeten ZIJ jou dingen leren. En dan vind ik het niet vreemd dat zij er wat van zeggen als jij niet oplet en niet naar ze luistert en de les aan het verstoren bent.

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2003, 15:26
€v€li€n
Avatar van €v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Narod schreef op 22-09-2003 @ 18:31:
je doet toch ook onbeschoft?
het is maar wat je onbeschoft noemt .. ik vind dr nog redelijk fatsoenlijke reageren ..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
€v€li€n schreef op 23-09-2003 @ 16:26:
het is maar wat je onbeschoft noemt .. ik vind dr nog redelijk fatsoenlijke reageren ..
dan wil ik niet weten hoe jij zou reageren.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:34
€v€li€n
Avatar van €v€li€n
€v€li€n is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 23-09-2003 @ 16:31:
dan wil ik niet weten hoe jij zou reageren.
Dat mag je niet eens weten
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:03
Verwijderd
Mja, ik vind dat die leraar groot gelijk heeft, je deed vrij onbeschoft hoor... Ik zou hetzelfde doen, waarschijnlijk. En dan niet met zo'n strafje, maar met een tekst overschrijven voor duits... zoiets.. Gewoon normaal gedragen is toch niet zo moeilijk?

Mja, ik heb wel een erge lerares voor Engels. In principe is ze heel aardig, maar aan de andere kant enorm achterbaks en sluw. Zo had ik donderdag een presentatie, als tweede van de hele groep. Voor me was eerst nog een ander meisje. Na de les moesten wij twee bij haar komen voor een cijfer; en ze kraakte ons echt af. We deden volgens haar álles fout en ze noemde ons dat ook 'jullie zijn het voorbeeld voor de klas, nu weten ze hoe het absoluut níet moet' en 'ik wist wel dat het zo slecht zou gaan' en 'als andere mensen het nog zo slecht gaan doen krijgen ze een onvoldoende'. In principe wel ok dat we een voldoende hebben gekregen allebei, maar ze stampte ons echt de grond in. Achteraf heb ik het een paar klasgenoten vertelt en ze waren helemaal geschrokken; volgens hen ging het écht niet zo slecht, 't was zéker een voldoende waard etc etc... Echt heel gemeen om ons zo de grond in te trappen (dat deed ze ervoor een klein beetje voor de klas).
Daarnaast heeft ze ons nu een onmogelijke opdracht op gegeven; we moeten een plan voor een klein bedrijfje op gaan zetten in groepjes, en zo realistisch mogelijk... allemaal heel economisch... Echt onmogelijk
Maar ja, ik doe m'n best wel gewoon...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:07
Verwijderd
Citaat:
€v€li€n schreef op 23-09-2003 @ 16:26:
het is maar wat je onbeschoft noemt .. ik vind dr nog redelijk fatsoenlijke reageren ..
Fatsoenlijk is;
Leraar: 'Leg je potlood eens neer, je luistert niet.'
Leerling: *legt potlood neer*

Of:
hij : wat doe je daar met die schaar?!
ik : *legt schaar neer*
(snap sowieso niet waarom je met een schaar rondjes gaat zwaaien, zoiets leer je op de kleuterschool al af...)

Of:
hij : als er hier meer figuren zoals zij daar zijn (knikt naar de plek waar zij zat) dan weet ik het wel goedgemaakt. die moeten worden aangepakt!
ik: *houdt mond*

Ik vind het allemaal nogal opschepperij eigenlijk, zo van;'Kijk eens hoe stom ik kan doen tegen mijn leraar, ik doe lekker rebels, stoer he?!'
Doe gewoon normaal.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:15
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Volgens mij moeten Dark Tish en Kydnav maar ns samen gaan praten
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 18:53
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
oke, ik geef het toe, ik ben niet de beleefste die er op school rondloopt. maar hij is ook niet de volwassenenste leraar die er rondloopt. als hij je laat nakomen omdat je een 5 hebt voor een SO is dat dom. je laat een persoon toch niet nakomen als hij/zij er moeite mee heeft? stuur hem dan naar huis met een leertip ofzo. hij is gewoon te streng. als je je wenkbrauwen optrekt vind hij je al raar. nee, dat is menselijk. maar blijkbaar heeft hij daar nog nooit van gehoord. jullie maken hem niet mee, dus jullie weten niet wat voor een lomp iemand het is. en over dat respecteren, ik heb veel respect voor mijn leraren, maar moet dat niet wederzijds zijn? leren op school zou veel prettiger zijn als respect van beide kanten zou komen. maar hij respecteert ons niet. hij vind dat wij knudde zijn. is dat motiverend voor ons? neen! hoe moeten wij nou iets van hem opsteken als we niets mogen vragen? hij reageert erg onlogisch. maar hee dat is mijn mening.

en ik pas me ook aan de leraren. met veel leraren kan ik heel goed overweg. maar laat er nou net typisch zo'n concentratiekamptypetje bij zitten.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2003, 19:11
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
oke, ik geef het toe, ik ben niet de beleefste die er op school rondloopt. maar hij is ook niet de volwassenenste leraar die er rondloopt. als hij je laat nakomen omdat je een 5 hebt voor een SO is dat dom. je laat een persoon toch niet nakomen als hij/zij er moeite mee heeft? stuur hem dan naar huis met een leertip ofzo.
En jij denkt dat iemand die tip dan thuis uitvoerig gaat bestuderen? Laten nakomen vind ik een prima optie, want dan kan je die persoon tijdens het nakomen de stof nog een keer uitleggen in de hoop dat die persoon de volgende keer een hoger cijfer haalt

hij is gewoon te streng. als je je wenkbrauwen optrekt vind hij je al raar. nee, dat is menselijk. maar blijkbaar heeft hij daar nog nooit van gehoord. jullie maken hem niet mee, dus jullie weten niet wat voor een lomp iemand het is. en over dat respecteren, ik heb veel respect voor mijn leraren, maar moet dat niet wederzijds zijn? leren op school zou veel prettiger zijn als respect van beide kanten zou komen. maar hij respecteert ons niet. hij vind dat wij knudde zijn. is dat motiverend voor ons? neen! hoe moeten wij nou iets van hem opsteken als we niets mogen vragen? hij reageert erg onlogisch. maar hee dat is mijn mening. Dus jij wou zeggen dat je hem respecteerde toen je met je schaar rondjes aan het zwaaien was.. Of toen je met een potlood aan het klooien was? Respect moet van 2 kanten uit komen, OOK van jou kant uit. En ik krijg niet de indruk dat jij hem respecteert.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-09-2003 @ 17:07:
Of:
hij : als er hier meer figuren zoals zij daar zijn (knikt naar de plek waar zij zat) dan weet ik het wel goedgemaakt. die moeten worden aangepakt!
ik: *houdt mond*
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. 't is nogal simpel om opmerkingen te maken over iemand die er niet is. 't ligt er aan hoe je het brengt, maar ik zou er ook zeker iets van zeggen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 23-09-2003 @ 17:03:
Daarnaast heeft ze ons nu een onmogelijke opdracht op gegeven; we moeten een plan voor een klein bedrijfje op gaan zetten in groepjes, en zo realistisch mogelijk... allemaal heel economisch... Echt onmogelijk
Waarom is dat onmogelijk? Volgens mij staan er op inet ook wel werkstukken over hoe dat min of meer moet ed.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
€v€li€n schreef op 23-09-2003 @ 16:34:
Dat mag je niet eens weten
Ik kan me d'r wel iets bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:38
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 23-09-2003 @ 20:11:
[B]
En jij denkt dat iemand die tip dan thuis uitvoerig gaat bestuderen? Laten nakomen vind ik een prima optie, want dan kan je die persoon tijdens het nakomen de stof nog een keer uitleggen in de hoop dat die persoon de volgende keer een hoger cijfer haalt


nee dat denk ik niet, maar dat zou wel beter zijn ipv laten nakomen. nakomen omdat je het niet zo goed kan is gewoon geen goede optie. en als hij er een gewoonte van gaat maken....
wat jij zegt is ook wel waar, het kan wel een prima optie zijn, maar ik denk niet dat hij het dan ook zo aardig gaat doen. hij forceert de les veel te erg. zo is leren niet leuk meer. terwijl het toch best leuk kán zijn.


Dus jij wou zeggen dat je hem respecteerde toen je met je schaar rondjes aan het zwaaien was.. Of toen je met een potlood aan het klooien was? Respect moet van 2 kanten uit komen, OOK van jou kant uit. En ik krijg niet de indruk dat jij hem respecteert.
dat zeg ik. respect moet van 2 kanten komen. hij liet al vanaf de eerste paar les merken dat hij me een dom iets vond. zijn manier van doen tegen mij. alsof ik een IQ heb van een sigaar. en zo wil ik niet graag behandelt worden. hij is de baas ja, dat weet ik, maar hij kan toch wel een béetje normaal doen tegen mij? en niet alleen tegen mij, maar tegen iedereen waarbij duits een beetje moeilijk ligt. je moet mensen niet afzeiken omdat ze iets niet kunnen. je kunt niet beter doen dan je best. hij schijnt dat niet te beseffen. we moeten alles uit de kast halen. dat begrijp ik ook best. maar hij is niet flexibel genoeg. hij is gewoon geen leuke leraar om een heel jaar mee te zitten.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 19:40.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:39
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-09-2003 @ 20:22:
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. 't is nogal simpel om opmerkingen te maken over iemand die er niet is. 't ligt er aan hoe je het brengt, maar ik zou er ook zeker iets van zeggen.
idd. vooral als het een goede vriendin is. hij hoeft niet zo laag over haar te praten. "figuren" hebben ook een naam.

en zo zie je dus ook wel gelijk dat hij weinig, heel weinig respect heeft.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Dark Tish schreef op 23-09-2003 @ 20:38:
hij is gewoon geen leuke leraar om een heel jaar mee te zitten.
Die zul je er altijd tussen hebben zitten, wen er maar aan en laat hem lekker, als hij zo erg is, is hij je aandacht en energie niet eens waard.

Als jij zo bent als soms lijkt op het forum...dan ben jij ook niet echt de leukste leerling voor een docent, denk ik...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Dark Tish schreef op 23-09-2003 @ 20:39:
idd. vooral als het een goede vriendin is. hij hoeft niet zo laag over haar te praten. "figuren" hebben ook een naam.

en zo zie je dus ook wel gelijk dat hij weinig, heel weinig respect heeft.
Alleen aan de hand daarvan kan je er weinig over zeggen, vind ik. En wat ik al zei, 't ligt er ook wel aan hoe je er iets van zegt.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:42
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
M'n scheikunde leraar en tevens mentor.
Hij kan niet goed uitleggen en hij snapt niet dat je je geen 50 minuten achter elkaar goed kan concentreren (nooit gehoort van op-afbouw uitleg). Je komt zooo duf uit zijn lessen
Ook kan hij zich niet inleven en denk hij altijd dat hij zich moet verdedigen, ipv hij zich met zinvollere dingen bezighoudt...
__________________
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:43
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-09-2003 @ 20:40:
Die zul je er altijd tussen hebben zitten, wen er maar aan en laat hem lekker, als hij zo erg is, is hij je aandacht en energie niet eens waard.

Als jij zo bent als soms lijkt op het forum...dan ben jij ook niet echt de leukste leerling voor een docent, denk ik...
mja, dat is zo.

ik begrijp ook best waarom ik door sommige leraren hard aangepakt word, want ik ben best druk in de klas. maar 1 ding is raar, waarom doen alle leraren die ik nu heb spontaan tegen mij, behalve hij? mn mentrix zei dat ik best een leider kon zijn voor de klas, dat ik de klas rustig kon houden. ik trek onbewust mensen mee met mn gedrag. en dat realiseer ik ook. ik maak er een nadeel van, terwijl het een voordeel kan zijn. ik wil er een voordeel van maken.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Dark Tish schreef op 23-09-2003 @ 20:43:
ik begrijp ook best waarom ik door sommige leraren hard aangepakt word, want ik ben best druk in de klas. maar 1 ding is raar, waarom doen alle leraren die ik nu heb spontaan tegen mij, behalve hij?
Leraren zijn ook maar mensen. En mensen, dus ook leraren, verschillen nou eenmaal van elkaar. Dat anderen wel 'normaal' tegen jou doen, betekend niet dat hij dat per se ook zou moeten doen. Misschien lig jij hem niet ofzo, net als dat hij jou niet ligt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-09-2003, 19:52
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-09-2003 @ 20:50:
Leraren zijn ook maar mensen. En mensen, dus ook leraren, verschillen nou eenmaal van elkaar. Dat anderen wel 'normaal' tegen jou doen, betekend niet dat hij dat per se ook zou moeten doen. Misschien lig jij hem niet ofzo, net als dat hij jou niet ligt.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:54
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
ik denk dat ik heel stoer ben
Moet je maar niet zo dom doen, je bent echt niet cool als je een grote bek hebt
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 07:56
bitchyangel
bitchyangel is offline
Citaat:
telluriet schreef op 23-09-2003 @ 21:54:
Moet je maar niet zo dom doen, je bent echt niet cool als je een grote bek hebt
helemaal mee eens...geen grote mond tege oudere mense wees net zoals ik lekka schijnheilig *tegen der vriendinne* zeg wat is die leraar engels een ***** jk dat doe ik NOOOOITTTT
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:39
Zwartwit
Avatar van Zwartwit
Zwartwit is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
die lul van duits : hij is de luitenant, wij zijn de soldaatjes die hij lekker kan commanderen.

het geschikte antwoord: Zum Befehl, Herr General

waarbij je opstaat, in de houding springt en met je hakken klapt.
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:50
bitchyangel
bitchyangel is offline
Citaat:
king goth schreef op 24-09-2003 @ 11:39:
het geschikte antwoord: Zum Befehl, Herr General

waarbij je opstaat, in de houding springt en met je hakken klapt.
OMG volgelinge van Hitler
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:53
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
telluriet schreef op 23-09-2003 @ 21:54:
Moet je maar niet zo dom doen, je bent echt niet cool als je een grote bek hebt
ja zo is het wel makkelijk om em af te kraken ofniet? iets typen wat ik nog nooit heb gezegt. ik doe niet dom, ik zeg ook niet dat ik cool ben, en ik heb een grote bek ja. maar denk je soms dat ik denk dat dat superstoer is? nou dan moet je toch echt opnieuw denken. en ik wed dat jij ook wel eens een grote bek hebt opgezet tegen een ouder iemand, wie dan ook, dus waarom zit je mij hier af te kraken? hou dan zelf toch gewoon je mond ofzo. je bent zo nog erger als mij.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:56
bitchyangel
bitchyangel is offline
kom op mense late we het gezellig houde hiero sommige lerare zuige en andere zijn weer aardig
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:35
desiree1986
desiree1986 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-09-2003 @ 20:50:
Leraren zijn ook maar mensen. En mensen, dus ook leraren, verschillen nou eenmaal van elkaar. Dat anderen wel 'normaal' tegen jou doen, betekend niet dat hij dat per se ook zou moeten doen. Misschien lig jij hem niet ofzo, net als dat hij jou niet ligt.
Daar ben ik het niet mee eens. Je kan iemand best niet mogen, maar daarom kan je wel normaal tegen iemand doen, en het opnemen voor je vriendin lijkt mij ook niet brutaal.

En daarbij.. (is al gezegd maar ja)
Respect moet van 2 kanten komen anders is het geen respect, maar wordt het inderdaad een soort concentratiekamp en die tijd hebben we toch wel gehad lijkt me...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:59
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
desiree1986 schreef op 24-09-2003 @ 16:35:
Daar ben ik het niet mee eens. Je kan iemand best niet mogen, maar daarom kan je wel normaal tegen iemand doen, en het opnemen voor je vriendin lijkt mij ook niet brutaal.

En daarbij.. (is al gezegd maar ja)
Respect moet van 2 kanten komen anders is het geen respect, maar wordt het inderdaad een soort concentratiekamp en die tijd hebben we toch wel gehad lijkt me...
thank you!!! eindelijk iemand meer die het snapt vanuit mijn standpunt.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 23-09-2003 @ 17:15:
Volgens mij moeten Dark Tish en Kydnav maar ns samen gaan praten
Wat doe ik nu weer?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:33
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
mieke, gewoon omdat ze geen les kan geven. Ze kan geen orde houden en niet uitleggen en dat op het hbo, nou dan moet je wel echt geen les kunnen geven.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:34
Agra
Agra is offline
Citaat:
Dark Tish schreef op 22-09-2003 @ 17:56:
. . . Opstandig . . .
Dit is echt gewoon het prototype koter/2e klasser. Zo stoer mogelijk doen tegenover de leraren, vooral niet je mond houden. Is het niet duidelijk dat misschien, als je minder vervelend doet, hij je misschien ook anders gaat behandelen?
Iedereen heeft wel een paar kloteleraren, maar het is gewoon zo dat je er niet zoveel mogelijk tegenin moet gaan, want dat maakt het alleen maar erger. Probeer je gewoon normaal te gedragen, zoals je ook zou doen bij een leraar die je wel mag. Het maakt het veel minder erg.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:22
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
nou, k heb mega erge leraen gehad!
de ergste was toch wel mijn lerares engels. wat een bitch was dat zeg! ze heeft me echt zwart gemaakt (ze was me mentor) en gezegd dat ik asosicaal was en dat ik niet met mensen om kan gaan enz.. dat ik mijn vrienden maar moest dumpen enz.. en dat vertelde ze lekker tegen al mijn leraren ze heeft me echt 1,5 jaar de grond in geboort. de lessen waren ook echt vreselijk want ze schreeuwde altijd maar enz. niemand voelde zich op zijn gemak bij haar.
ik ben nog steeds zo kwaad over die ene keer met de rapporten:
ik had een super slecht rapport(vwo-3) en zij ging ze uitdelen zegt ze zo keihard door de klas: "jah, we beginnen maar bij de slechtste"
en dat soort dingen rotmens....

die was dus echt heel erg, e heb later nog lekker een klacht tegen dr ingediend
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 20:24
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
mir_1986 schreef op 24-09-2003 @ 18:22:
nou, k heb mega erge leraen gehad!
de ergste was toch wel mijn lerares engels. wat een bitch was dat zeg! ze heeft me echt zwart gemaakt (ze was me mentor) en gezegd dat ik asosicaal was en dat ik niet met mensen om kan gaan enz.. dat ik mijn vrienden maar moest dumpen enz.. en dat vertelde ze lekker tegen al mijn leraren ze heeft me echt 1,5 jaar de grond in geboort. de lessen waren ook echt vreselijk want ze schreeuwde altijd maar enz. niemand voelde zich op zijn gemak bij haar.
ik ben nog steeds zo kwaad over die ene keer met de rapporten:
ik had een super slecht rapport(vwo-3) en zij ging ze uitdelen zegt ze zo keihard door de klas: "jah, we beginnen maar bij de slechtste"
en dat soort dingen rotmens....

die was dus echt heel erg, e heb later nog lekker een klacht tegen dr ingediend
Dat van dat uitdelen herken ik ook wel, bij ons deelde onze leraar Nederlands van de brugklas eerst de béste uit (ik ben goed in Nederlands dus was ik vaak een van de eerste). Maar dat is echt super vervelend voor degene die als laatste hun proefwerk ofzo krijgen. Ook ging hij op het einde kijken welke 3 het béste waren...
__________________
<3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #159
kroot
480 08-12-2010 15:37
Algemene schoolzaken f**** leraar
Verwijderd
33 26-09-2010 19:29
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.