Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 19:08
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
ik 2,50..is dit niet wat te weinig?
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2004, 19:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ligt er aan hoe oud, hoe veel kinderen en hoe oud de kinderen zijn
welke uren enzo.
ik kreeg 3.40 per uur voor 2 kinderen van 7 en 9 nu is er een ukkie van 2 maanden bij en krijg ik meer
( toen ik 15 was kreeg ik 5 gulden dat is later rond mn 17de naar de 7,50 gegaan)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 19:12
Verwijderd
Ik verdiende bij de meeste oppasadressen ƒ5,- per uur, als ik het me goed herinner, dan is €2,50 dus meer. Of je het te weinig vindt zul je zelf moeten beslissen. Ligt er ook een beetje aan op hoeveel kinderen je past, van hoe laat tot hoe laat, wat je moet doen, enz.

Ergens hier op het forum staat al een hele grote topic over dit onderwerp, volgens mij, die zou je ook ff op kunnen zoeken.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 19:16
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik verdien zo'n 3.50 per uur voor 2 kinderen van 9 en 11 jaar. Ik pas ongeveer 3 keer in de week op (2 uurtjes per dag).
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 19:19
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
ik krijg zo'n €12,- /€15,- per avond.
Maja de kinderen zijn al 8 en 10 en meestal begin ik pas rond een uur of 8 dus dan ben ik maar een uurtje of 1,2 met ze samen...de rest is gewoon tv kijken/internetten/lezen etc.
Dus ik vind het wel goed zo,..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 23:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik krijg meestal zo'n 6 euro per uur dus 2.50 is daarbij vergeleken wel een beetje weinig ja.
edit, voor 2 kindjes is dit, ze slapen meestal vanaf half9 en dan mag ik dvdtjes kijken. Hun vader vraagt wltijd wat voor dvds ik wil kijken en dan haalt ie ze voor me bij de videotheek. Ik eet daar ook vaak en die man kan superlekker koken. En ik mag er in bad, want die heb ik zelf niet. Als ik er ben dan ben ik een beetje part of the family. Volgens mij heb ik het wel getroffen daar.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.

Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 23:08.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 05:48
Verwijderd
ik krijg ook 2.5 euro, maar ook wel 10 euro per avond, ookal heb ik niet 4 uur opgepast
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 06:10
Babette
Avatar van Babette
Babette is offline
Ik krijg ook 2.50..meestal liggen de kinderen al op bed (2 kinderen, 2 en bijna6), dus ik kijk daar alleen maar tv Ben dr ook altijd maar anderhalfuur/2uurtjes! Naja.....zolang moet ik oppassen, blijf altijd nog hangen Ach....ik vind t wel goed zo! Of ik nou thuis of daar tv kijk, daar krijg ik er nog een beetje geld voor haha.
__________________
Lovin' Every Minute, Just U And Me
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 07:40
merijn
Avatar van merijn
merijn is offline
Ik kreeg meestal vijf gulden per uur voor het oppassen op drie kinderen. Een babytje, een jongetje van vijf en een meisje van negen. Toen was ik zelf vijftien. Op zich vond ik het best een leuk bedrag. Het was meer dan het minimumloon.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 09:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik oppas bij de mensen thuis op twee kindjes (een van 6, een van 9) dan krijg ik 3.80 per uur. Als ik oppas met de babyfoon op mijn buurjongetje van 4 en mijn buurmeisje van 1,5 dan krijg ik 5 euro per avond en dan is een avond meestal van 20.00 - 23.00 uur.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:30
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik kreeg ongeveer 15 gulden voor een avond. Dat was meestal van 20.00 tot 23.00, dus 5 gulden per uur. Verdien jij dus meer.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 10:44
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 27-05-2004 @ 20:16 :
Ik verdien zo'n 3.50 per uur voor 2 kinderen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Nogal weinig eigenlijk... Ik wil het niet te duur doen, omdat ik oppassen leuk vind en ik wil dat mensen mij vaak blijven vragen, zodat de drempel wat lager is. Ik krijg €2,- per uur.
Alles wordt afgerond op hele uren (dus een uur en een kwartier is 2 uur=€4) En het totaalbedrag wordt afgerond naar boven.
__________________
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 16:38
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
3 euro of 3,50 euro per uur (hangt er vanaf hoe gul ze zijn ofzo ). 1 meisje van anderhalf dat meestal al slaapt als ik kom dus dan ga ik tv kijken en internetten. makkelijk verdiend dus ik vind 2,50 euro vrij weinig.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:51
Verwijderd
Ik paste 's avonds op, moest de jongste in bed stoppen (en daarvoor dus aansporen medicijnen in te nemen, tanden te poetsen, te plassen en handen te wassen) de oudste kon dat zelf wel. Vervolgens van 20.00 uur tot 22.00 uur oppassen, oficieel. Daar kreeg ik 10 euro voor, dus 5 per uur. Maar meestal liep het uit tot middernacht, dan kreeg ik nog eens 15 euro extra.

Dus zeg maar ietsje meer dan 5 euro per uur, dan is 2,50 wel weinig.
Het zijn goede kennissen van mijn ouders, en het jongste meisje was 's nachts best veeleisend. (Ze kwam heel vaak uit bed en ging ook heel moeilijk naar bed, ze plaste vaak in bed, dus heb ik vaak haar bed moeten verschonen. Op het laatst moest ik haar wakker maken 's nachts om haar op de wc te zetten (zodat ze niet in bed zou plassen). Dus ik was wel bezig.)
Moet jij veel doen?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 17:52
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
mja ik pas meestal op 2 kiendjes, van 7 en 2.
ennehm das meestal van half6 tot half9. dus 7,50 per avond

en dan in t weekend soms nog, dan krijg ik wel wat meer, want dan blijven ze vaak lang weg, en blijf ik slapen.

en als ik ook op hun zusjes (9 en 11) pas, krijg ik nog wat meer.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ligt eraan of ze lastig zijn of niet en of je veel met ze moet doen of niet.

Ik kijk heel de avond tv en gooi ze rond half 9 een keer op bed. Daarna kijk ik weer tv.
2.50 voor tv-kijken is dan goed betaald
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 19:33
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ook zo'n 2.50 per uur. Heb 3 adressen, en bij 2 zijn er twee kinderen die boven liggen te slapen, en al op bed zijn als ik er kom, da's wel fijn, en bij een andere is er een wat ouder jongetje, en die kijkt gewoon mee tv.

Maar ik vind 't wel fijn, gewoon geld krijgen voor een beetje in andermans huis tv zitten kijken
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2004, 10:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
2,50... voor 2 kinderen basisschool leeftijd
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:39
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
hum ja..deze kiendjes kunnen wel eens errrg vervelend worden als ze naar bed moeten.
ik doe er meestal een half uur over voordat ze eindelijk stil zijn.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:24
Verwijderd
nee, dat is niet weinig. das goed gemiddelde.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
bazfall schreef op 30-05-2004 @ 11:39 :
hum ja..deze kiendjes kunnen wel eens errrg vervelend worden als ze naar bed moeten.
ik doe er meestal een half uur over voordat ze eindelijk stil zijn.
Ja, maar de rest van de tijd lig je waarschijnlijk op de bank tv te kijken... Dat heft elkaar toch wel op?
't is ook weer niet zo dat ze je betalen terwijl je helemáál niks hoeft te doen.
Maar oppassen is en blijft gewoon het makkelijkste baantje dat er is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:18
xx-daantje-xx
xx-daantje-xx is offline
Ik heb verschillende oppasadresjes:

Bij 1 daar moet ik oppassen op 3 kinderen 1 van 7 1 van 6 en 1 van 1.5. Ik moet ze dan wel allemaal naar bed doen, in bad enz.Daar verdien ik meestal dan 4.50 per uur.

en ik heb nog een oppasadresje die hebben 2 kinderen 1 van 11 en 1 van 9.En daar hoef ik alleen maar te zeggen dat ze naar bed moeten.Daar verdien ik meestal 3.50 per uur.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:48
Verwijderd
Ik kreeg 3 euro per uur voor een jongen van eerst 7 en toen 8 en later 9. Meestal was het van 7 tot 11 uur, dan moest ik hem eerst zijn bord laten leeg eten (hij was dan altijd nog bezig) en hem een toetje geven en de spullen in de vaatwasser spelen, dan hem tot 9 uur bezig houden, want hij wou niet eerder slapen en hoefde dat ook niet, hem dan tanden laten poetsen, pyjama aan, voorlezen, nog meer voorlezen, eventjes praten, en dan kon ik op zich doen wat ik zelf wou, maar hij kwam wel vaak uit bed, meestal om nog even te praten, want hij vond het zo gezellig als ik er was
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 13:44
MissRenske
Avatar van MissRenske
MissRenske is offline
Ik krijg 2 euro per uur, en dan na 12 uur meer. Ik verdien op een avond zo'n 10 euro. Best relaxt, ik moet op van die hele goed opgevoede kinderen die gewoon luisteren oppassen. Dus 9 uur naar bed toe is gewoon 9 uur naar bed en ze doen er niet eens moeilijk over
Ik heb er verder geen problemen mee dat ik wat minder verdien dan andere, ik wordt wel lekker vaak gevraagt
__________________
Always Where A Smile That Goes With Every Thing
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2004, 17:20
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik ben op mijn 13e begonnen met 5 gulden per uur, en dat krijg ik nu nog steeds (ben nu 19), 2.25 dus. Na 12 uur krijg ik meer of wordt het flink afgerond.

Dit bedrag is trouwens 's avonds (ene gezin 8 en 12 jaar, andere gezin 6 en 2 jaar, derde gezin 3 en 5 jaar). Overdag als ik de kinderen echt bezig moet houden etc krijg ik ietsje meer.

Dit bedrag is behoorlijk laag, maar ik pas dan ook op bij bijstandmoeders en mensen die gewon erg weinig hebben. Hierdoor word ik door heb juist uitgekozen en aangehouden als oppas, en maakt het me ook niet uit. Vooral niet omdat ik toch kan doen wat ik wil als de kinderen slapen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:08
fubar
Avatar van fubar
fubar is offline
ik verdien 2,50 per uur... ik vind dit een redelijk bedrag, ik vind het best zo... Het is leuk werk, en vaak liggen ze al op bed, dus dat scheelt natuurlijk ook weer...
ik ken iemand en die verdient 5 euro per uur!! dat is pas veel! (die past op 2 kinderen!)
__________________
(FUBAR)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 08:19
Verwijderd
Ik krijg voor een avondje oppassen (van 8 tot 12) tussen de 12 en 14 euro. Het hangt er vanaf of het een door-de-weekse dag is of niet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 08:28
Verwijderd
Ik verdien €2,50 per uur en ik pas op op 2 kinderen van 12 en 10..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:24
*little_princess*
Avatar van *little_princess*
*little_princess* is offline
Ik verdien 2,50 per uur... ik pas op 2 meisjes, 1 van 4 jaar en 1 van 9 jaar en het zijn echt schatjes... Ik heb altijd heel veel lol met ze als ik er ben en ik krijg vaak ruim betaald... ik ben er meestal 1 a 2 keer in de week van 18:30 tot... die moeder blijft meestal lang weg... dus heb meestal wel minimaal 10 euro en vaak ook 20 euro per avond =D
__________________
dennis, wat ben je een lul vandaag!!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:08
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Ik krijg ook vaak 2 Euro 50.
Ik vind het niet te weinig hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:29
Verwijderd
Ik kreeg altijd 10 euro voor 3 uurtjes ofzo. Dat kind ging altijd vlak voordat ik kwam op bed. Dus ik kon meestal lekker tv kijken. Tenzij dit autistische knulletje wakker werd. DRAMA!

Toen was ik 14/15.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 08:52
~*Noa*~
Avatar van ~*Noa*~
~*Noa*~ is offline
Hoihoi!

Ik verdien heel verschillend, maar ik heb ook nog nooit een prijs gevraagd bij iemand, het maakt me helemaal niets uit eigenlijk.

Bij één oppasadresje krijg ik 5,50 euro per uur en als het maar een uurtje is krijg ik 7,50. De kinderen zijn 8, 6 en 4.

Bij twee oppasadresjes krijg ik 5 euro per uur. Bij de ene eentje van 5 en eentje van 2. En bij de andere eentje van 7 en eentje van 4.

En bij mijn neefjes en nichtjes krijg ik 4 euro per uur. Dat zijn altijd twee kindjes in de leeftijd van 3 tot 6.

En dan heb ik nog een adresje waar ik 3,50 per uur verdien. Daar moet ik op een kindje passen van 8 maanden en eentje van 2. Eigenlijk het meeste werk, maar het maakt me echt niets uit.

Verder heb ik nog een paar adresjes waarbij ik niet zou weten hoeveel ik verdien. Ik krijg daar altijd mijn geld, maar geen idee hoeveel die mensen per uur betalen.

Ik ben natuurlijk wel iets ouder, dus dat scheelt wel. Toen ik 16 was betaalden ze me ook nog niet zoveel.
Maar ik vind het super leuk om te doen, dus ik zou het eigenlijk nog bijna voor niets doen.

Groetjes!! Noa
__________________
~*Bless the road*~
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:06
Endomychus
Avatar van Endomychus
Endomychus is offline
Ik pas op bij een 2 kinderen van 4 en 5 en krijg daar 2,75 p.u. voor. Ze zijn wel lastig in bed te krijgen, vooral de jongste en ze luggen bij elkaar op de kamer! Dat is echt irritant. Maar als ze er eenmaal in liggen kan ik lekker TV kijken. (Wel saai vaak! )
__________________
waarom staat daar een banner met het hoofd van Boris wil je dat ik hier niet meer kom ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 15:15
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
ik krijg 3 euro per uur bij de een,
Maar er liggen er al ik kom al 2 op bed ( een tweeling van 1.5) en dan is er nog een meisje van 5. En die is erg lief dus zo erg vind ik het niet. En het verdient erg lekker zo.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:36
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Er is afgesproken €2,50
Bij de een krijg ik dat ook.
Bij de ander soms €4,- hangt er vanaf tot hoe laat, hoe de kinderen waren, wat ik moest doen.
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-06-2004, 16:47
Suey
Suey is offline
Dan krijg ik weinig. Als ik op ga passen is dat meestal vanaf half 8 en ik blijf daar dan slapen omdat die mensen pas rond 3/4 uur thuiskomen. Dan krijg ik ong. 9 euro. Maar ik ga nooit meer in het weekend oppassen, alleen doordeweeks.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:58
Marloes-Nanouk
Marloes-Nanouk is offline
Hoi, ik krijg altijd 2.50 per uur, ongeacht de tijd of de leeftijd van de kinderen.
Kom bij veel verschillede adressen via de oppascentrale, maar als ik bijv. op 5 kinderen moet oppassen krijg ik ook gwoon 2.50

Als mensen mij zelf bellen om wat af te spreken kijg ik ook 2.50 en ik vind dat wel een heel normaal bedrag. Ik doe er ook wel wat voor, een babytje kan ik ook wel voeden
__________________
zing bid huil vecht lach werk bewonder
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 21:32
Verwijderd
Euhm, ff goed denken...

Voor 1 kindje, overdag geloof ik 3,50.
Voor 2 kindjes overdag 4,50 als ik me niet vergis
Voor 1tje 's avonds ongeveer 3,00
En voor 2 's avonds 4 euro nog wat.

Maar die mensen zijn niet krenterig, ik kreeg voor 7 uurtjes oppassen 30 euro, dus omgerekend meer als 4 euro per uur...
Heb de prijzen ook niet zelf verzonnen..ze kwamen er zelf mee..en ja, dat sla ik niet af!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:35
kiddin
Avatar van kiddin
kiddin is offline
bij mijn vaste oppasgezin 5 euro per uur. Ze hebben een baby van 7 maanden en een meisje van bijna 2.

Bij wat losse oppasadresjes krijg ik bij de een 2 euro per uur, bij de ander 3 euro per uur, bij weer een ander 4 euro per uur.

Het is allemaal 's avonds.

Het hangt er bij mij dus heel erg van af waar ik oppas. Maar mijn vaste oppasgezin heeft het gewoon breed dus die komen met 5 euro dat sla ik natuurlijk niet af (maar ik vind het echt veel), daar waar ik 2 euro krijg is een vrouw alleen die heel krap zit dus ja, dan maakt het me niet uit
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:04
Sjenne
Avatar van Sjenne
Sjenne is offline
Ligt eraan, ik heb meestal op een avond zo'n 30 euro. DAt is dan vaak van een uur of 8 tot een uurtje of 2.
__________________
Tuinkabouterbevrijdingsfront de gekste!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 13:39
Verwijderd
Ik krijg tussen de 3 en 7,50 euro .
Ligt eraan bij wie ik oppas .
En hoelang .
En de tijd .
Overdag krijg ik meer als avonds .
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 10:39
LB06
LB06 is offline
Ik heb in totaal 3 oppasadressen (gehad). Bij 1 verdiende ik €25 per avond, maar daat moest ik wel altijd blijven slapen. Bij een ander adres krijg ik €7,- per avond en moet ik ook blijven slapen. Bij nog iemand anders krijg ik €15 euro per avond en hoef ik niet te blijven slapen.

Het maakt mij verder ook niet zo heel veel uit hoeveel ik ermee verdien. Alles wat ik hoef te doen is de kinderen te bed doen en chips eten en films kijken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:43
:) L. :)
:) L. :) is offline
Ik krijg bij het ene adres 2.50 per uur, bij het andere 3 euro per uur, maar daar ronden ze ook nog wel flink af naar boven.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 11:01
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Ik krijg 2,50 per uur. Als ik daar kom gaat ie al naar bed. Dus hoef daar helemaal niks te doen. Hij is er nog nooit uit gekomen, behalve 1 x toen hij jeuk had.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 13:58
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Weinig dudes hier
Met citaat reageren
Oud 16-06-2004, 15:50
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Ik krijg meestal zo'n 3euro per uur.. en als ik blijf slapen krijg ik nog eens wat extra..(want mij per uur betalen is dan wat veel )
Met citaat reageren
Oud 17-06-2004, 06:53
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 16-06-2004 @ 14:58 :
Weinig dudes hier
Nu je het zegt ja
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:24
puto
puto is offline
€5 per uur. De kindjes slapen al. Misschien is het wat veel, in dat opzicht. Maar €2.50 is wat weinig.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 22:32
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ik verdien 2,5 per uur, maar ik moet meestal maar een uur oppassen, dus ik zeg altijd dat ik niet kan want voor zo'n schamerl bedrag ga ik niet op pad. ik heb dan liever dat ik er niks voor krijg, maar wel een hele bak met vreten, en dat krijg ik nooit. dus eigenlijk pas ik nooit meer op.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36.