Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2005, 13:32
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 20-01-2005 @ 14:24 :
jij bent jeugd voor mij heh vriend ahah
Luie

Citaat:
SisterOfMercy schreef op 20-01-2005 @ 14:27 :
Hij is wel anders dan de desktop 9700, ofzo.
Tuurlijk, zuiniger, geloof ook iets lager gelockt en natuurlijk dat als ie in idle dat hij zelf zijn clocksnelheid naar beneden haalt.

En hij zit natuurlijk in het moederbord .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2005, 13:46
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-01-2005 @ 11:30 :
Wat misschien ook wel een idee is om een laptop met een 15.4 inch scherm te nemen (breedbeeld). Dat werkt naar mijn mening namelijk heel fijn en het is wat minder priegelen op dat toetsenbordje enzo. En de resolutie is dan ook anders, namelijk 1280 bij 800 pixels. Wel grappig.
voor films handig (16:9 dvd's dan), voor de rest niet. internetpagina's zijn meestal bedoeld voor 4:3, games, video, foto's. allemaal 4:3
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:10
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 20-01-2005 @ 14:46 :
voor films handig (16:9 dvd's dan), voor de rest niet. internetpagina's zijn meestal bedoeld voor 4:3, games, video, foto's. allemaal 4:3
Het werkt veel fijner en je hebt er geen last van als de sites voor 4:3 bedoeld zijn hoor. Ik wil geen vierkant beeldscherm meer.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:16
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-01-2005 @ 19:10 :
Het werkt veel fijner en je hebt er geen last van als de sites voor 4:3 bedoeld zijn hoor. Ik wil geen vierkant beeldscherm meer.
Ik wil ook geen vierkant beeldscherm meer, lastig hoor, de meeste schermen zijn 4:3, en dan werk je ineens met een 1:1 scherm.. onhandiggg!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:23
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-01-2005 @ 19:10 :
Het werkt veel fijner en je hebt er geen last van als de sites voor 4:3 bedoeld zijn hoor. Ik wil geen vierkant beeldscherm meer.
Haha. Ok stel ik heb een foto van 2272x1704 pixels (4mp). Als ik nou een widescreen ipv conventioneel scherm had kon ik deze foto nooit fullscreen bekijken zonder zwarte randen. Maw het klinkt leuk zo'n scherm maar in de praktijk is het minder handig
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:26
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Drie pagina's verder, en de topicstarter weet nog steeds niet welke laptop ze nou het beste kan kopen.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 19:56
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 20-01-2005 @ 20:23 :
Haha. Ok stel ik heb een foto van 2272x1704 pixels (4mp). Als ik nou een widescreen ipv conventioneel scherm had kon ik deze foto nooit fullscreen bekijken zonder zwarte randen. Maw het klinkt leuk zo'n scherm maar in de praktijk is het minder handig
Wat zit je nou te blaten? Ik kan alles gewoon normaal fullscreen bekijken, hoor
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:00
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
IjSbLoKiE schreef op 20-01-2005 @ 01:02 :
Is er toch echt, en ik heb hem
dat is dan erg knap aangezien er volgens ati nieteens een 256 mb versie geproduceerd wordt.... beetje een DIY electronics figuurtje jij:
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:01
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
]{ing schreef op 20-01-2005 @ 20:23 :
Haha. Ok stel ik heb een foto van 2272x1704 pixels (4mp). Als ik nou een widescreen ipv conventioneel scherm had kon ik deze foto nooit fullscreen bekijken zonder zwarte randen. Maw het klinkt leuk zo'n scherm maar in de praktijk is het minder handig
Idd, een 15" scherm met een 1400x1050 resolutie werkt IMHO veel beter. Ten eerste klopt die resolutie beter wat betreft verhouding, daarnaast past er gewoon meer op omdat de resolutie veel hoger is.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:46
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Citaat:
twain4me schreef op 20-01-2005 @ 21:00 :
dat is dan erg knap aangezien er volgens ati nieteens een 256 mb versie geproduceerd wordt.... beetje een DIY electronics figuurtje jij:
Ik heb M11 256 mb...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 20:47
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Heb ook een 15,4 widescreen en werkt gewoon bij alles perfect, spellen ook prima, internet paginas ook prima.... geen problemen nog gehad...
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 21:52
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Acer, Asus, Alienware, Benq, Fujitsu-Siemens, Gateway, LG, Medion, MSI, Samsung, Sony en Toshiba.
Ati's Mobilty Radeon X700, bovestaande zijn de producenten die ze in hun laptops gaan stoppen.

Ben benieuwd.

Als ze beetje opschieten heeft de TS er nog wat aan .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 17:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Uhm, ik snap nog steeds niet veel van al die processors, maar hoe is deze?:

AMD Athlon™ 64 3000+ (1,8 GHz)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-01-2005 @ 18:30 :
Uhm, ik snap nog steeds niet veel van al die processors, maar hoe is deze?:

AMD Athlon™ 64 3000+ (1,8 GHz)
Die heb ik ook, dat is geen miskoop. Waar je wel mee moet oppassen is een (Intel) Celeron. Die zijn namelijk niet zo goed
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 20:28
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 22-01-2005 @ 20:47 :
Die heb ik ook, dat is geen miskoop. Waar je wel mee moet oppassen is een (Intel) Celeron. Die zijn namelijk niet zo goed
De nieuwe celeron M (die met 512kb cache) zijn niet zo verkeerd hoor, zeker niet voor de prijs.
Maar een celeron M is niks vergeleken met een mobile athlon 64
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 22:18
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 22-01-2005 @ 18:30 :
Uhm, ik snap nog steeds niet veel van al die processors, maar hoe is deze?:

AMD Athlon™ 64 3000+ (1,8 GHz)
Ga liever voor een Donathon. Rond de 1,5 Giga herts. Of iets meer als je budget het toe laat.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:16
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Dothan is het, uitgeprikkelde Jolt-cola!

Maar die Athlon 64 is wel sneller dan die Dothan, maar Dothan heeft een lager energieverbruik (en dus langere accuduur).
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 21:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-01-2005 @ 15:16 :
Dothan is het, uitgeprikkelde Jolt-cola!

Maar die Athlon 64 is wel sneller dan die Dothan, maar Dothan heeft een lager energieverbruik (en dus langere accuduur).
Sorry troelatje .

Dothan komt aardig dicht in de buurt van de Athlon 64 hoor.
Misschien wel zo dicht, als jou Duronnetje tegen een Pentium 4
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 23:48
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-01-2005 @ 15:16 :
Dothan is het, uitgeprikkelde Jolt-cola!

Maar die Athlon 64 is wel sneller dan die Dothan, maar Dothan heeft een lager energieverbruik (en dus langere accuduur).
het verschil is niet zo heel groot hoor, kijk maar

http://www.gamepc.com/labs/view_cont...=dothan&page=7

http://www.anandtech.com/cpuchipsets...spx?i=2129&p=7

daarnaast is een pentium M cpu een stukje zuiniger, maar geen 64bits ondersteuning (wat handig kan zijn in de toekomst)
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 02:46
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Party_P schreef op 24-01-2005 @ 00:48 :
het verschil is niet zo heel groot hoor, kijk maar

http://www.gamepc.com/labs/view_cont...=dothan&page=7

http://www.anandtech.com/cpuchipsets...spx?i=2129&p=7

daarnaast is een pentium M cpu een stukje zuiniger, maar geen 64bits ondersteuning (wat handig kan zijn in de toekomst)
Clock-per-clock is de Dothan sneller ja, maar Dothan 1.5GHz vs Athlon 64 2.0GHz valt zeker in het voordeel uit van laatstgenoemde. In het artikel van GamePC is de 90nm Dothan tegenover een 130nm Athlon 64 gezet; wat uiteraard niet helemaal klopt. Benchmarks met de nieuwe 90nm Athlon 64 geven een lichtelijk ander beeld. De sites die wel interessant zijn:

Clock-per-clock performance:
http://www.x86-secret.com/articles/c...n/dothan-5.htm

Verschil 130nm en 90nm Athlon 64:
http://www.anandtech.com/cpuchipsets...spx?i=2242&p=7
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wat ik me afvraag he... een vriendin van mij gaat een laptop kopen van apple (ibook, powerbook)... maar zijn deze niet sloom ed... Tenminste, als ik die specificaties zo bekijk...

Wil graag wat meningen horen over de notebooks van apple (behalve dan dat ze er mooi uit zien ).
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:25
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Koop gewoon een laptop die je mooi en prettig vind in gebruik, en laat die specificaties maar over aan de nerds onder ons.

Ik gebruik gewoon een eenvoudig Compaq laptopje, en ben er erg tevreden mee. Ik kan ermee op dit forum komen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 16:31
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 24-01-2005 @ 12:47 :
Wat ik me afvraag he... een vriendin van mij gaat een laptop kopen van apple (ibook, powerbook)... maar zijn deze niet sloom ed... Tenminste, als ik die specificaties zo bekijk...

Wil graag wat meningen horen over de notebooks van apple (behalve dan dat ze er mooi uit zien ).
Je kan wel alleen de Apple software er op doen. Ik zelf vindt ze duur voor wat je krijg kan je beter een Sony Vaio laptop kopen, die zijn nog mooier, maar jah wel een prijs kaartje.

Zijn zeer goede laptops dat wel.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 11:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Okay, ik heb nu dit op t oog:

Inspiron 8600c Standard Features: Intel® Centrino™ Mobile Technology
Uitgerust met Microsoft® Windows® XP operating system
Intel® 855PM Chipset
1MB on-die L2 cache
One type I or Type II PC Card slot
Geintegreerde 10/100 netwerkkaart en 56k/V92 modem
Ports: VGA, S-video out, 2x USB 2.0, IEEE 1394 (Firewire), RJ-11, RJ-45
Video Memory Minimal - 32Mb DDR Video SDRAM
High quality audio system with built-in speakers
AC Adapter
Dell Keyboard met Touchpad
Lithium Ion 72WHr (9 cell) battery
Dell E-Support Solution Centre

Inspiron Operating System: Microsoft® Windows® XP Home (NL)

Transport kosten: Aktie : Gratis transport

Inspiron Services: 1 jaar European Collect and Return (-EUR - 355.81 EUR)

CompleteCare Accidental Damage Cover: Not Included

Inspiron Processor: Intel® Pentium® M Processor 735 ( 1.70 GHz, 2MB L2 Cache, 400MHz FSB )

Inspiron Scherm: 15.4" Breedbeeld WSXGA+ TFT UltraSharp Kleurenscherm (1680x1050)

Online Aktie - Geheugen: Aktie :1024MB 333Mhz DDR RAM (2x512MB)

Inspiron Harde Schijven: 60GB Ultra ATA/100 Harde Schijf

Inspiron Grafische kaart: 128MB ATI® Mobility™ Radeon™ 9600 PRO TURBO grafische kaart

2e Harde schijf optie voor gebruik in Media bay: Geen

Inspiron Multi Bay mogelijkheden: Modular 8X DVD+/-RW Drive met Decoder Software

Inspiron True Mobile Wireless netwerk: Intel® ProWireless 2200 802.11b/g Mini PCI Wireless LAN Card (Centrino) Dell Recommended (+ EUR 22.61 EUR)

Inspiron Communications - Bluetooth Card: Inspiron- Internal Bluetooth™ Card - Factory install only (+ EUR 34.51 EUR)

Inspiron Internal Keyboards: QWERTY US (Standaard voor Nederland) + Engelstalige systeemdocumentatie (ENG)

Inspiron Draag tassen: Not Included

Systeemdocumentatie: Engelstalige systeemdocumentatie

Inspiron Software: Microsoft® Works 7.0

Dell Picture studio: Paint Shop Pro 8.0 (trial version) & Paint Shop Photo Album 4.0 (trial version)

Digitale Camera's: Not Included

Installatie op locatie: Geen

Dell Printers: Geen

Dell Printer Service Upgrades: Geen Printer Service Upgrade

Data Transfer / Migration: No Transfer

Inspiron - Online training: Geen

Networking: Not Included

Inspiron Security Software: Norton Internet Security 2004(tm) (abonnement 15 maanden) (+ EUR 70.21 EUR)


Prijs: 1525 euro.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 11:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
wel netjes, alleen zou ik die Norton Anti Virus achterwege laten. Er zijn genoeg free virus scanners...
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Jolt schreef op 25-01-2005 @ 12:59 :
wel netjes, alleen zou ik die Norton Anti Virus achterwege laten. Er zijn genoeg free virus scanners...
Toch wel? Ik zit te twijfelen. Alleen wil ik er wel zeker van zijn dat ik straks een goede scanner heb. Want onze pc thuis is steeds kapot door alle virussen en reclames ed.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:24
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Als je een goede scanner wilt dan moet je NAV zeker achterwege laten
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:31
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Zeker geen slecht aanbod, 1GB geheugen ook zeer ruim, en zeker niet te hoge prijs. Enig puntje zou zijn dat die processor misschien een Banias is en geen Dothan, maar dat weet ik dus niet. Kan zijn dat Banias de 7xx-serie is en Dothan de 8xx serie. Je kunt iig beter een Dothan processor hebben dan een Banias.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:36
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-01-2005 @ 13:31 :
Zeker geen slecht aanbod, 1GB geheugen ook zeer ruim, en zeker niet te hoge prijs. Enig puntje zou zijn dat die processor misschien een Banias is en geen Dothan, maar dat weet ik dus niet. Kan zijn dat Banias de 7xx-serie is en Dothan de 8xx serie. Je kunt iig beter een Dothan processor hebben dan een Banias.
uh uh???

Dothan had toch 2MB l2 cache...Dus lijkt me eerder dat het een Dothan is. Er zijn toch ook genoeg 7xx cpus die Donathon zijn?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-01-2005 @ 13:31 :
Zeker geen slecht aanbod, 1GB geheugen ook zeer ruim, en zeker niet te hoge prijs. Enig puntje zou zijn dat die processor misschien een Banias is en geen Dothan, maar dat weet ik dus niet. Kan zijn dat Banias de 7xx-serie is en Dothan de 8xx serie. Je kunt iig beter een Dothan processor hebben dan een Banias.
Hm dat weet ik niet...

Wat is een NAV?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Norton Anti Virus
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:42
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Na even googlen lijkt het een Dothan te zijn, 2MB cache is geloof ik altijd Dothan. Maar of dat zeker is weet ik dus niet.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-01-2005 @ 13:42 :
Na even googlen lijkt het een Dothan te zijn, 2MB cache is geloof ik altijd Dothan. Maar of dat zeker is weet ik dus niet.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-01-2005 @ 13:42 :
Na even googlen lijkt het een Dothan te zijn, 2MB cache is geloof ik altijd Dothan. Maar of dat zeker is weet ik dus niet.
Dothan staat ook ergens in mn geheugen. Maar die is dus okay?

Maar ik moet dus een gratis virusscanner ed van internet afhalen ipv norton te nemen? Welke zijn dan aan te raden?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 12:50
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-01-2005 @ 13:48 :
Dothan staat ook ergens in mn geheugen. Maar die is dus okay?

Maar ik moet dus een gratis virusscanner ed van internet afhalen ipv norton te nemen? Welke zijn dan aan te raden?
Die is idd goed.

Deze is wel oke
Deze ook wel
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zijn er scanners die én virussen scannen en spyware en adware tegenhouden?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:05
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik geloof het , Hitman Pro is zeer fijn voor tegen Ad en Spy ware.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:10
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-01-2005 @ 14:03 :
Zijn er scanners die én virussen scannen en spyware en adware tegenhouden?
Mwah, je kunt beter gewoon een goede virusscanner installeren en dan af en toe scannen met bijv. Adaware. Als je een beetje oplet dan zal het heus allemaal wel meevallen met die spyware.

NAV 2005 scant geloof ik ook wel op spyware, maar om nou te zeggen dat die dat zo geweldig doet... je kunt beter een product hebben dat 1 ding goed doet, dan een product dat 2 dingen minder goed doet
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:43
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
M@rco schreef op 25-01-2005 @ 14:10 :
Mwah, je kunt beter gewoon een goede virusscanner installeren en dan af en toe scannen met bijv. Adaware. Als je een beetje oplet dan zal het heus allemaal wel meevallen met die spyware.

NAV 2005 scant geloof ik ook wel op spyware, maar om nou te zeggen dat die dat zo geweldig doet... je kunt beter een product hebben dat 1 ding goed doet, dan een product dat 2 dingen minder goed doet
NAV vreet zo fucking veel geheugen man, niet meer normaal. Uit frustratie heb ik die eruit gegooid.
Mijn gehele perfomance ging achteruit. Ik vindt het maar een onhandig programma, ik leef wel zonder virus scanner .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-01-2005 @ 13:01 :
Toch wel? Ik zit te twijfelen. Alleen wil ik er wel zeker van zijn dat ik straks een goede scanner heb. Want onze pc thuis is steeds kapot door alle virussen en reclames ed.
Ik heb zelf AntiVir, en dat werkt in combinatie met AdAware nog steeds prima. Norton Antivirus maakt je hele systeem instabiel als je een beetje pech hebt en kan virussen nog niet eens weghalen ook. Dus, tsjah. Ik zou het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 16:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik gebruik altijd deze online virusscanner: http://housecall.antivirus.com/house...tart_frame.asp en daar ben ik zeer tevreden over. Die werkt bij mij veel beter dan Norton omdat mijn pc daar megatraag van wordt en die is niet eens up to date voor windows 98. Het nadeel van die bovenste is wel dat je zelf om de zoveel tijd moet scannen en hij dat niet automatisch doet.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:32
Arriva
Avatar van Arriva
Arriva is offline
Ik ben ook aan het rondzoeken voor een laptop.. en had ook die dell 8600c wel gezien enzow.. n vond het een goeie laptop.. maar heb er eik verder dus niet veel verstand van.. toen ben ik samen met me broer gaan zoeken en nu word het waarschijnlijk de acer travelmate 4002wmli voor rond de €1150 terwijl die dell met de 3 jaar garantie op 1300 kwam.. (zonder extra dingen) bij dell is btw nu wel de actie van gratis dubbel geheugen.. tot ergens in februari.. maar hm kheb toch liever een Acer of een Asus.. asus moet ik me nog meer in verdiepen..

maar dan heb ik meteen nog een vraag.. ts had het net over internetten op de laptop.. Wij hebben zelf dus een router geen draadloze helaas.. (gaat naar 3 plekken in huis behalve naar mijn kamer ) maar ben ik nu verplicht om een draad naar mijn kamer te trekken of kan je iets achter de router plaatsen.. (dat de rest van het huis dus wel met draad blijft werken) dank
__________________
why am I Fighting to live if i'm just living to fight
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:46
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Trek dan ff een kabeltje, dat is veel handiger, veiliger, sneller (in de toekomst) en veel goedkoper.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 14:51
Arriva
Avatar van Arriva
Arriva is offline
ja vond ik ook..veel werk blablabla.. geen zin in blablabla.. ouders maar mijn kamer zit op een rot positie ofzo zeg maar de kabels gaan eerst helemaal naar onder in de kruipruimte.. en dat kastje zit helemaal aan de andere kant van mijn kamer kweet t ook niet precies maar heb eik ook geen zin om veel geld uit te gaan geven voor een draadloos geval.. als er in de gargae nog 20m kabel ligt..
__________________
why am I Fighting to live if i'm just living to fight
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 15:01
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Draadloos heeft nadelen, maar bedenk je dat je dan binnen huis (en tuin) wel vrijheid hebt met een laptop. Je kunt een apparaat aansluiten op een vd poorten aan de router, een wireless acces point. Heel duur is dat ook niet, komt neer op zo'n 40 euro voor het accespoint en 20 voor een cardbus of mini-pci kaart voor in je notebook. Dit is wel goedkoper dan een nieuwe router. Een kabel blijft natuurlijk sneller, veiliger en betrouwbaarder. En 't kost wat meer moeite om het aan te leggen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 15:13
Arriva
Avatar van Arriva
Arriva is offline
mja dit is toch een topic over goede merken laptops.. dus gooi ik ook mijn ding er ff in dan.. (heb btw net me moeder overgehaalt om toch een draad te trekken )
mijn vader heeft dus een IBM thinkpad van het werk.. en die mag ik savonds altijd gebruiken.. maar dat ding is snel joh.. echt niet normaal.. (iig in vergelijking met deze pc) maar overdag wil ik dus ook wat snelheid hebben en aangezien ik binnenkort toch een laptop wil aanschaffen voor me vervolg opleiding

khad me oog laten vallen op de Acer travelmate 4002wmli met intel centrino is dat.. maar klas net ook ergens dat acer kut is en blablabla dus wat is jullie mening..
kzal anders mijn eisen is opnoemen..

-snel zijn..
-games zoals sims2 erop kunnen spelen
-muziek (dvd)downloaden en opslaan.. (dvd's kijken)
-internetten natuurlijk!!
-msnen..
(en het liefs eik die dingen allemaal tegelijkertijd)
-en hij moet tegen een stootje kunnen aangezien hij mee naar school moet en ik niet zon heel uhm.. hoe zeg je dat positief over jezelf.. naja aangezien ik nogal onhandig ben..

mijn max is eik ook zon ongeveer €1300,- (mag niet meer uitgeven van me ouders )
__________________
why am I Fighting to live if i'm just living to fight

Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 15:25
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Richt minimaal hierop:

- Cpu: Donathon 1,5 of meer, of Mobile Athlon 64
- Gpu Minimaal Radeon 9700 (M11) of Radeon 9600 (m10) mobile.
- HDD: 40 of 60 gig.
- Geheugen: minimaal 512
Lees dit topic door en er staan genoeg laptopjes in. Die wat TS zelf gekocht heeft of wilde kopen is geen slechte keus. Staat hierboven ergens.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware nieuwe laptop
veer2110
14 06-05-2013 13:07
Software & Hardware Laptop kopen.
BfmvFreakx3
21 07-08-2009 11:52
Software & Hardware [LAPTOPS] Een goed merk, en een redelijke prijs.
MisterDJ
3 22-07-2005 15:48
Software & Hardware [laptop] Welk merk kan ik het best nemen?
Verwijderd
22 01-04-2005 09:56
Software & Hardware [Laptop] Welke merken?
Verwijderd
42 21-06-2004 05:40
Software & Hardware [Laptop] Koopadvies
ekki
52 08-11-2003 16:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.