Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2002, 23:39
Smokey_Girl
Smokey_Girl is offline
M'n moeder's ex-vriend is begonnen met stalken omdat ze het uit gemaakt heeft. Hij gaf ook alleen maar om zichzelf. Hij zit achter ons aan, belt telkens weer, Heeft m'n broer bedrijgt met een mes en schelt iedereen uit. We zijn al naar de politie geweest maar, die kunnen niet veel doen omdat, hij eerst 3 x of vaker bij ons in de buurt moet zijn geweest. Dat is nu eidelijk gebeurt en m'n moeder gaat nu weer naar de politie toe om aangiften te doen! Alleen iets zegt me dat het niet meteen voorbij is met een geldboete voor hem... hijgaat door totdat hij alles kapot gemaakt heeft! Hij is echt een goed voorbeeld van wat je noemt een psychopaat! Het eenige probleem is dat niemand naar me wil luisteren. dat zal waarschijnlijk ook pas gebeuren als er echt wat mis gaat... en daar wil ik liever niet op wachten!


Is er iemand die me hier bij helpen kan? Plzz HELP!

greets Smokey!
__________________
*~You can kiss my ass but never my lips...~*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2002, 09:43
love is life
love is life is offline
Ik vind het heel erg voor je en weet eigenlijk ook niet wat je zou kunnen doen eerlijk gezegd ... Ik zou op mijn eigen letten en op mijn familie niet meer te veel alleen naar buiten gaan en voor dat ik ga slapen (als ik zou kunnen slapen ) alle deuren vastzetten en het alarm ook ....
maar moed meissie je zal er wel door komen met heel je familie! wees daar maar zeker van ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 11:18
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Denk dat de enige die in zo'n geval iets kan doen, de politie is...

Alleen ja, die doen vaak vrij weinig.

Wat je zelf kan doen... goed opletten. Deuren op slot. Bij voorkeur niet alleen over straat gaan...

Maar nogmaals, denk dat de politie toch iets zal moeten doen.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 14:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
elk dingetje melden bij de politie. ook als het na deze aangifte gebeurd (zoals weer een bedreiging) altijd naar de politie gaan!! niet denken dat het niet belangrijk genoeg is. hoe meer er tegen hem staat hoe beter voor de politie om wat te ondernemen en dus uiteindelijk ook beter voor jullie!

maar zoals eerdere reacties al melden: wij kunnen weinig doen, hoewel ik het wel onwijs erg vind!!!! maar idd, probeer zo veel mogelijk deuren op slot te doen en niet te veel alleen op straat 's avonds enzo.

heel veel sterkte en ik hoop dat het gauw over is!!!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 16:48
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Ik zou ook aangifte doen, maar de politie doet niets .... Ze zeggen wel dat ze je beste vriend zijn, maar dat is niet echt het geval jammergenoeg
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:08
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
psychopaat?? heef ie jullie al vermoord dan.? ok sorry maar goedz.. ik vind het rot voor je en ik hoop dat ie ooit ophoudt want ja je weet dat de politie hier in nederland nooit iets doet
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:30
cybergurlie17
Avatar van cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
de politie doet tegenwoordig al niets meer aan bedreigingen?? sjees.. het is echt jammer maar je kan zelf echt niets doen. je moet niet het heft in eigen handen gaan nemen want strax krijg jij een boete of moet je de bak in terwijl hij degene zou moeten die daar heen moet. hopelijk krijgt ie snel een straatverbod! succes!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:41
bluebell
bluebell is offline
oowh aaarghh...

*ergert*

ik vinnet echt erg voor je
en dit zul je altijd hebben
de politie kan niks doen en niemand gelooft je totdat er bewijzen zijn
echt erg...
__________________
go to hell, TO HELL
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Help PLZZ met mijn examen .. XD
wuzzgoof
1 14-11-2008 10:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21.