Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 11:46
Wijzerplaat
Avatar van Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
MSN 4:

Als ik me aanmeld zie ik wie er online is, maar wanneer ik een bericht verstuur verandert de cursor in een zandloper en na een minuut staat er "die en die heeft netwerkproblemen en neemt niet langer deel aan het gesprek. Het kan zijn dat de laatste paar berichten niet zijn ontvangen."

MSN 6:

Als ik me aan wil melden blijft ie bezig, maar kom ik niet op MSN.

Ik kan wel gewoon internetten
Advertentie
Oud 13-09-2003, 13:19
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
ik vraag me af: als je iemand blokkeerd, krijgt zo'n persoon dan en berichtje van "jij bent lekker geblokkeerd, nananananaaaaa" (of iets dergelijks), of denkt hij gewoon dat jij off-line hebt?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 13-09-2003, 14:16
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 13-09-2003 @ 14:19:
ik vraag me af: als je iemand blokkeerd, krijgt zo'n persoon dan en berichtje van "jij bent lekker geblokkeerd, nananananaaaaa" (of iets dergelijks), of denkt hij gewoon dat jij off-line hebt?
je krijgt alleen door dat de user offline gaat/is, het is\was echter (via bugs) mogenlijk om met je eigen client te zien of je geblokt wordt, maar dat is geloof ik alweer verholpen
__________________
$karma++;
Oud 14-09-2003, 18:37
Waldkrieger
Avatar van Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Ik kan al meer dan een week niet op MSN komen.
Oud 15-09-2003, 21:32
Aristidis
Avatar van Aristidis
Aristidis is offline
Ik heb een vraag over msn plus!. Sinds ik de nieuwe versie heb geïnstalleerd van msn plus! loopt msn steeds vast. Het gaat hier om versie 2.21.0055. Weet iemand waardoor dit kan komen?
HEt gebeurt vooral als ik andere programma's draai, maar voor die nieuwe versie was dat niet zo. Ik heb al gekeken, en het is geen virus.
Oud 17-09-2003, 15:56
Toscane
Toscane is offline
ik wil me msn6 graag van de computer af halen en dan 4.7 downloaden.. Nou had ik dat laatst gedaan, maar kben nie zo slim dus khad gwoon heel die map van messenger inde prullenbak gegooid en vervolgens verwijderd. Toen ik 4.7 er toen op wilde zetten, kon dit niet omdat msn6 niet gedeinstalleerd was... was n manier om die te deinstalleren.. maar aangezien ik die map had weggeooid en ik msn6 dus nie meer kon opstarten, heb ik uiteindelijk 6 er maar weer opgezet.. dat ging wel. Nou is mn vraag.. hoe haal ik msn6 nu op n goede manier van mn computer af zodat ik msn 4.7 kan downloaden.
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Oud 17-09-2003, 19:46
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 17-09-2003 @ 16:56:
ik wil me msn6 graag van de computer af halen en dan 4.7 downloaden.. Nou had ik dat laatst gedaan, maar kben nie zo slim dus khad gwoon heel die map van messenger inde prullenbak gegooid en vervolgens verwijderd. Toen ik 4.7 er toen op wilde zetten, kon dit niet omdat msn6 niet gedeinstalleerd was... was n manier om die te deinstalleren.. maar aangezien ik die map had weggeooid en ik msn6 dus nie meer kon opstarten, heb ik uiteindelijk 6 er maar weer opgezet.. dat ging wel. Nou is mn vraag.. hoe haal ik msn6 nu op n goede manier van mn computer af zodat ik msn 4.7 kan downloaden.
Eerst een vraag: waar haal jij oude versies van msn?

Antwoord op je vraag: Ik denk dat je best naar 'mijn computer' gaat, dan 'configuratiescherm', dan 'software', en daar "msn6.0" aanklikt. Dan wordt hij normaal correct verwijderd.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Oud 17-09-2003, 19:51
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
clubje schreef op 17-09-2003 @ 20:46:
Eerst een vraag: waar haal jij oude versies van msn?
www.oldversion.com

en bedankt voor de tip
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 19:54.
Oud 20-09-2003, 12:34
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-09-2003 @ 07:47:
Sterker nog, ik KAN het niet eens gebruiken...
Nou jah, totdat mijn nieuwe randapparatuur aankomt, want dan heb ik weer m'n 4e PC terug, waarop wel windows staat... En jah, dan ga ik daarop wel weer msnnen als ik het nodig vind.
onder linux (en windows) kan je in ieder geval wel msn gebruiken met gaim (gaim.sourceforge.net), de nieuwste versie: 0.68.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 21-09-2003, 13:45
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 10-09-2003 @ 17:57:
op het moment dat ze online komen veranderd dat vanzelf
Ik heb hetzelfde irritante probleem, maar het veranderd tot nu toe nog niet vanzelf hoor..
Oud 21-09-2003, 15:11
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Mijn msn doet het vandaag niet. Is dit overal zo? Ligt 'ie gewoon helemaal plat of ligt het aan mijn pc ofzo?
__________________
Kun je het lezen???
Oud 21-09-2003, 15:15
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
bij mij doet ie het gewoon
Oud 21-09-2003, 15:54
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Kroft X schreef op 21-09-2003 @ 16:15:
bij mij doet ie het gewoon
Hmm, vreemd. Weet iemand dan wat ik eraan kan doen??
Ook als ik naar de hotmail-site wil, doet 'ie het niet.
__________________
Kun je het lezen???
Oud 21-09-2003, 16:57
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Hé, hij doet het weer!
__________________
Kun je het lezen???
Oud 21-09-2003, 16:59
Carriteras
Avatar van Carriteras
Carriteras is offline
Oud 21-09-2003, 17:05
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
tja...? schreef op 21-09-2003 @ 14:45:
Ik heb hetzelfde irritante probleem, maar het veranderd tot nu toe nog niet vanzelf hoor..
dit gebeurde trouwens nadat ik msn plus had verwijderd...
Oud 26-09-2003, 08:15
Verwijderd
Ok, het is begonnen:

[IMG]http://picture.**********.nl/msn.jpg[/IMG]

Ik wil dus msn 4.7 bijven gebruiken, wil geen 6
Wat kan ik ertegen doen?
Oud 26-09-2003, 20:49
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
McLaren schreef op 26-09-2003 @ 09:15:
Ok, het is begonnen:

[afbeelding]

Ik wil dus msn 4.7 bijven gebruiken, wil geen 6
Wat kan ik ertegen doen?
'no'.

ik had nog 3.6. je zal wel ook afgesloten worden binnekort ofzo. nouja, weet het eigenlijk niet.

gewoon iedere week een keer op 'no' rammen. deed ik ook altijd. er moet overigens iets in het register zitten, maar ik weet niet wat.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 27-09-2003, 11:48
*-_-*
*-_-* is offline
Citaat:
ekki schreef op 26-09-2003 @ 21:49:
'no'.

ik had nog 3.6. je zal wel ook afgesloten worden binnekort ofzo. nouja, weet het eigenlijk niet.

gewoon iedere week een keer op 'no' rammen. deed ik ook altijd. er moet overigens iets in het register zitten, maar ik weet niet wat.
deed ik ook telkens op no klikken en nu kan ik niet meer op msn omdat 4.7 blijkbaar niet meer werkt, en ik krijg 6.0 niet open, zou iemand weten waarom?
Oud 27-09-2003, 15:30
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
*-_-* schreef op 27-09-2003 @ 12:48:
deed ik ook telkens op no klikken en nu kan ik niet meer op msn omdat 4.7 blijkbaar niet meer werkt, en ik krijg 6.0 niet open, zou iemand weten waarom?
waarom 4.7 niet meer werkt? staat volgens mij eerder in dit topic.

gaim doet het ook goed .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 28-09-2003, 14:06
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
Waldkrieger schreef op 14-09-2003 @ 19:37:
Ik kan al meer dan een week niet op MSN komen.
O. En specificaties? Verbinding via een netwerk? Router? MSN-versie? Status MSN-server al gecontroleerd?

Dit is hetzelfde als met een gebroken been langs de autogarage gaan...
Oud 28-09-2003, 19:32
nihil
nihil is offline
ook ff een vraagje,
komt mss nogal dom over, ma reageer toch serieus

msn messenger is gratis hé, dus zo berichtjes typen en al die dingn é

maar als je nu praat met een microfoontje ipv te typen,
blijft dat dan gratis, of wordt dat dan afdokken zoals telefoonrekening (want eigenlijk werkt da ook wel zo é)

kweet dat waarschijnlijk een domme vraag is, maar k wil gewoon gerustgesteld worden
dus kan iemand mij dit garanderen?
Oud 28-09-2003, 23:24
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Vraag: wat bedoelt msn met de melding op msn hotmail dat het gaat stoppen met msn-chat? is dit de msn dan die gaat stoppen, zeg maar het 'chatten'/ msnen met vrienden/ mensen die je toevoegd aan je lijst? of bedoelen ze gewoon iets anders?
Oud 28-09-2003, 23:31
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 29-09-2003 @ 00:24:
Vraag: wat bedoelt msn met de melding op msn hotmail dat het gaat stoppen met msn-chat? is dit de msn dan die gaat stoppen, zeg maar het 'chatten'/ msnen met vrienden/ mensen die je toevoegd aan je lijst? of bedoelen ze gewoon iets anders?
url?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 28-09-2003, 23:32
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
nihil schreef op 28-09-2003 @ 20:32:
ook ff een vraagje,
komt mss nogal dom over, ma reageer toch serieus

msn messenger is gratis hé, dus zo berichtjes typen en al die dingn é

maar als je nu praat met een microfoontje ipv te typen,
blijft dat dan gratis, of wordt dat dan afdokken zoals telefoonrekening (want eigenlijk werkt da ook wel zo é)

kweet dat waarschijnlijk een domme vraag is, maar k wil gewoon gerustgesteld worden
dus kan iemand mij dit garanderen?

gewoon gratis hoor, dus nie Xtra dokken
__________________
$karma++;
Oud 28-09-2003, 23:32
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 29-09-2003 @ 00:24:
Vraag: wat bedoelt msn met de melding op msn hotmail dat het gaat stoppen met msn-chat? is dit de msn dan die gaat stoppen, zeg maar het 'chatten'/ msnen met vrienden/ mensen die je toevoegd aan je lijst? of bedoelen ze gewoon iets anders?

je zegt het zelf al, MSN CHAT, oftewel de chatrooms, verder MSN MESSENGER en MSN HOTMAIL gaan gewoon door
__________________
$karma++;
Oud 29-09-2003, 08:19
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Ik heb MSN 6 en had ook de + versie. Maar door al die reclame heb ik + verwijderd, nu zie ik geen contactnamen meer in mijn lijst maar emailadressen. Wat kan ik hier aan doen?
Oud 29-09-2003, 09:14
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
tja...? schreef op 29-09-2003 @ 09:19:
Ik heb MSN 6 en had ook de + versie. Maar door al die reclame heb ik + verwijderd, nu zie ik geen contactnamen meer in mijn lijst maar emailadressen. Wat kan ik hier aan doen?
gewoon w88 tot de contacts online komen, dan zie je vanzelf de namen wel weer
__________________
$karma++;
Oud 29-09-2003, 22:08
Verwijderd
Vorige week werkte mijn MSN Messenger 1.0 nog, nu niet meer. Dat suckt heel erg, want MSN Messenger 1 gebruikt 1-2MB geheugen. Versie 6 gebruikt op dit moment bij mij 14.
Oud 30-09-2003, 12:31
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
dafelix schreef op 29-09-2003 @ 10:14:
gewoon w88 tot de contacts online komen, dan zie je vanzelf de namen wel weer
nee, bij de mensen die online zijn zie ik ook alleen het email adres
Oud 30-09-2003, 13:17
Verwijderd
dat kan je aanzetten. Display emailadres of Display nickname.
Oud 30-09-2003, 18:41
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
deadlock schreef op 30-09-2003 @ 14:17:
dat kan je aanzetten. Display emailadres of Display nickname.
soepel, ik heb het gevonden
Oud 30-09-2003, 19:02
deathz0rz
deathz0rz is offline
ik hoorde dat MSN dicht gaat voor 3rd party clients... is dat waar?
__________________
Ooit. Dan.
Oud 30-09-2003, 19:33
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 30-09-2003 @ 20:02:
ik hoorde dat MSN dicht gaat voor 3rd party clients... is dat waar?
Niks van gehoord, zal wel een gerucht zijn?

Edit: er is niets bekend op de website:

http://www.microsoft.com/presspass/default.asp

Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 19:36.
Oud 30-09-2003, 19:39
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 30-09-2003 @ 20:02:
ik hoorde dat MSN dicht gaat voor 3rd party clients... is dat waar?
Ik denk dat je dit bedoelt?
Lees vanaf mijn bericht: gepost op 01-09-2003 @ 19:33

ze ondersteunen gewoon het oude protocol niet meer, waardoor oudere en andere clients vaak niet meer werken.

gaim werkt nog wel (0.68, de nieuwste (of ik loop achter, iig is ie wel vrij nieuw )).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 30-09-2003, 19:47
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
ekki schreef op 30-09-2003 @ 20:39:
Ik denk dat je dit bedoelt?
Lees vanaf mijn bericht: gepost op 01-09-2003 @ 19:33

ze ondersteunen gewoon het oude protocol niet meer, waardoor oudere en andere clients vaak niet meer werken.

gaim werkt nog wel (0.68, de nieuwste (of ik loop achter, iig is ie wel vrij nieuw )).
Waarom zie ik dat dan hier nergens staan?
Oud 30-09-2003, 19:58
dafelix
Avatar van dafelix
dafelix is offline
Citaat:
deathz0rz schreef op 30-09-2003 @ 20:02:
ik hoorde dat MSN dicht gaat voor 3rd party clients... is dat waar?

lees voor de verandering de topic 'ns door:

Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-09-2003 @ 14:07:
Het klopt, het gaat gebeuren per 15 september...
Er zit een nadeel en een voordeel aan. De meeste mensen zullen overstappen op een alternatieve messenger of protocol (in het geval van packages als GAIM), zoals bijvoorbeeld ICQ. Het nadeel is dat alle windows gebruikers onder ons er geen last van zullen hebben en ik die niet meer zal kunnen spreken met GAIM.

Ook ging er een verhaal rond dat MS zich gaat bemoeien met een bepaalde Linux package die ze wel toegang willen gaan verstrekken tot hun netwerk. Als het goed is weten we dat op 15 september.

Waarom MS een Linux package zou willen hebben is onduidelijk. Het zou uit angst voor de komende open source streak kunnen zijn, maar ook omdat ze hun markt willen gaan uitbreiden. Er is ook ooit sprake geweest van een distro van MS. Deze ondersteunde veel reclamepackages etc en is vóór de alpha release al stopgezet, aangezien de interesse zeer minimaal zou zijn.
Een andere, maar onwaarschijnlijke, mogelijkheid zou zijn dat ze zich gewoon tolerant gaan opstellen tegenover de open source community.

Ik denk echter dat ze middels deze packages gewoon relcame willen gaan maken voor MS producten. Non-free packages zou de toekomst van MS kunnen worden.

In het kort: alles behalve de nieuwste messengerserie (in dit geval 6) wordt ontzegd, dus ook GAIM etc.


Citaat:
Martin schreef op 30-09-2003 @ 20:33:
Niks van gehoord, zal wel een gerucht zijn?

Edit: er is niets bekend op de website:

http://www.microsoft.com/presspass/default.asp
Geldt ook voor jou
__________________
$karma++;
Oud 30-09-2003, 20:03
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Citaat:
dafelix schreef op 30-09-2003 @ 20:58:
Geldt ook voor jou
Opmerking slaat nergens op, zolang ik geen officieel persbericht van Microsoft heb gezien ga ik niet in op vage geruchten (zoals in dit topic). Harde bewijzen, daar gaat het om.
Oud 30-09-2003, 20:21
Verwijderd
Martin doe niet zo lam, het is gewoon waar. daarbij is microsoft niet verplicht hier een persbericht over te publiceren en dit zullen ze hoogstwaarschijnlijk ook niet doen. Evenals Yahoo die om de dag Trillian blokkeerde, die hadden ook geen persbericht erover.

Daarnaast moet de dag nog komen dat microsoft iets vantevoren aankondigt en het ook doet.....
Oud 30-09-2003, 21:12
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Citaat:
Wijzerplaat schreef op 13-09-2003 @ 12:46:
MSN 4:

Als ik me aanmeld zie ik wie er online is, maar wanneer ik een bericht verstuur verandert de cursor in een zandloper en na een minuut staat er "die en die heeft netwerkproblemen en neemt niet langer deel aan het gesprek. Het kan zijn dat de laatste paar berichten niet zijn ontvangen."

MSN 6:

Als ik me aan wil melden blijft ie bezig, maar kom ik niet op MSN.

Ik kan wel gewoon internetten
Dat met msn6 heb ik ook, super irritant, ik wil op msn!!! *snihik*
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Oud 01-10-2003, 14:25
DaBoY
DaBoY is offline
Weet iemand nog een site waarom je kan zien of iemand online is (blokkeer controle)??? (Wel een die werkt he)
Oud 01-10-2003, 14:27
Verwijderd
http://home.**********.nl/scripts.php/msncheck
Oud 01-10-2003, 14:31
DaBoY
DaBoY is offline
Ik was net op een site waarop je iemand zijn status kon checken, en toen ik dat deed kreeg ik van die vage emailadressen die mij hadden toegevoegd, zoals: turdstatus@hotmail.com en tsnet005@hotmail.com

Zo dat van die site zijn???
Oud 01-10-2003, 14:34
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
McLaren schreef op 01-10-2003 @ 15:27:
http://home.**********.nl/scripts.php/msncheck
ahaha Eindelijk eentje die werkt
Oud 01-10-2003, 17:08
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
hay

ik heb ff advies nodig... me MSN doet het vanaf zaterdag niet meer..
we hebben zaterdag dus een nieuwe computer gekregen met windows XP.. daar staat al een versie van MSN standaard op MSn 4,7 die vind ik echter dus ik had MSN 6.0 erop gezet.. alles werkte totdat dr MSN plus op is gezet en omdat de computer daar van vastliep is het er weer vanaf gegooid..
sinds dien kan ik niet meer op MSN.. ik kan me niet aanmelden. dan krijg ik bericht dat me wachtwoord niet klopt of de aanmeldingsnaam niet bestaat...
maar ik typ alles goed in.. als ik op een pagina van hotmail kom, kan k me ook daar niet aanmelden, en me wachtwoord veranderen kan niet..al die pagina's waarop je iets kan veranderen aan MSN of hotmail kunnen niet worden gevonden...

ik heb echt alle tips van de helpdesk geprobeerd maar niks werkt... een nieuwe account aanmaken kan dus ook niet. want die pagina kan ik niet bereiken..

bij een vriendin en als k aan het oppassen ben kan k wel gewoon op MSN..

iemand enig idee wat ik kan doen(het probleem zou dus in de computer moeten zitten) of heeft miss iemand hetzelfde gehad en wat heb je toen gedaan.

kuzz mir
Oud 01-10-2003, 17:43
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Martin schreef op 30-09-2003 @ 20:47:
Waarom zie ik dat dan hier nergens staan?


omdat microsoft over dit soort dingen niet zo mededeelzaam is oid?
we zullen het wel merken de 15e van deze maand.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 01-10-2003, 18:21
Nolita
Avatar van Nolita
Nolita is offline
Hey
Ik heb een probleempje, internet doet het wel gewoon op mijn computer, msn heeft het altijd gedaan. Ik heb sinds een maand of vier een router, ook hiermee deed msn het gewoon, ook msn plus en msn 6. Maar sinds gister doet geen een msn het niet (ik heb er een paar van oldversion gedowload, ook deze deden het niet). Als ik op aanmelden druk en m'n emailadres en wachtwoord intyp gaat ie wel gewoon aanmelden, dat poppetje draait, maar na tijdje houd het op met draaien en staat er gewoon weer aanmelden. Ik krijg geen fout melding of wat dan ook, hij stopt er gewoon mee.
Ik heb um eraf gegooid en opnieuw geinstaleerd, helpt niks. Oudere versiers, helpt ook niets...

Iemand enig idee wat dit is en wat ik eraan kan doen?

(ik kan wel gewoon msn'n op me broers en moeders computer, deze staan ook in verbinding met de router dus ik denk niet dat het hieraan ligt)
__________________
GET OUT! GET OUT! GET OUT!
Oud 02-10-2003, 09:14
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Als je met alternatieve clients zoals Trillian na mid-october nog MSN wilt gebruiken, doen je over te stappen naar Trillian 2.0, die het nieuwe protocol heeft geïmplementeerd. De gratis versie 0.74 heeft een E-patch gekregen, waardoor je ook met de gratis Trillian van het nieuwe MSN protocol gebruik kunt maken.

Geruchten gaan dat Cerulean Studios (het bedrijf achter Trillian) een contract heeft gesloten met Microsoft, maar dat is allerzins zeker.

Trillian downloads vind je hier (gratis & betaalde versie)

Er zit geen reclame/spyware in.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Oud 02-10-2003, 15:33
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Helaas, ik kreeg vandaag ook dit bericht bij gaim 0.68:

(16:31:57) messenger@microsoft.com: Je gebruikt een versie van Messenger waarvoor een onmiddellijke beveiligingsupdate is vereist. Ga naar http://messenger.msn.com/Help/Upgrades.aspx?mkt=nl om de update te voltooien.
(16:31:57) messenger@microsoft.com heeft het gespreksvenster gesloten.


stomme eikels .


[edit]ik zie nu dat 0.70 uit is, hopelijk gaat die het blijven doen [/edit]
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 02-10-2003, 15:35
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja maar je kunt het toch gewoon wegklikken?

Vriendin van me kreeg wel irritant popup venster of je nieuwe MSN wilt installeren. En als je het wegklikt komt het gewoon weer naar voren, net zo lang je op OK klikt... slimmerds.

bah!

Maar gaat GAIM niet het nieuwe protocol implementeren dan?
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [MSN] Automatisch aanmelden uitschakelen
G-force
1 31-08-2006 18:23
Software & Hardware [PHP] MSN Messenger; COM object
Verwijderd
14 17-12-2004 14:50
Software & Hardware Windows Messenger VS MSN Messenger
aap777
4 24-03-2004 09:44
Software & Hardware [Centraal] MSN Messenger
Verwijderd
1 18-03-2004 12:37
Software & Hardware wat is het verschil tussen WINDOWS Messenger en MSN Messenger??
ratjas
3 25-07-2003 13:32
De Kantine [Metro] Nederlanders maken meest gebruik van MSN Messenger
Verwijderd
59 17-11-2002 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49.