Oud 10-09-2008, 19:01
Stefanxarter
Stefanxarter is offline
Beste dames en heren. Na eerst besloten te hebben een tussenjaar te nemen, ben ik toch van mening veranderd. Iedereen om mij heen begint met studeren en vindt het helemaal geweldig. Ik hoor van alles en nog wat over beginnen in Januari, maar zowel op de sites van universiteiten als secundaire sites kan ik niks vinden. Wie heeft hier meer info over?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2008, 20:41
RedWarrior
RedWarrior is offline
Waarom zou je niet een spoedinschrijvinkje doen? Het universitaire jaar is net anderhalve week begonnen, nu zul je minder vertraging hebben dan in januari (en misschien zelfs helemaal geen.) Beginnen in januari? Bestaat dat dan? Er zijn semesterroosters, inderdaad, maar volgens mij kun je je na november niet eens meer inschrijven. Als je studeren wil, begin dan nu.. zou ik zeggen.
__________________
We leven, we ademen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 08:41
Verwijderd
Sommige studies starten ook in februari, maar dit zijn er maar heel weinig. Als je al weet wat je wilt gaan doen, zou ik inderdaad proberen of je niet nu alsnog kunt beginnen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 10:41
Verwijderd
google is mijn antwoord
Met citaat reageren
Oud 11-09-2008, 10:58
Verwijderd
Ik neem aan dat je de resultaten die je via google kunt vinden bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2008, 11:17
Stefanxarter
Stefanxarter is offline
Bedankt voor de informatie. Ik wil communicatiewetenschappen of psychologie doen in Utrecht of in Amsterdam, en ik denk dat een spoedinschrijving te laat is voor mij aangezien ik nog geen directe knopen heb doorgehakt en ik een hele hoop heb gemist (introductieweek en een hoop dingen die geregeld moesten worden). Op internet kan ik niets vinden over deze studies ivm in februari beginnen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2008, 13:29
Verwijderd
Psychologie kent (iiig voorlopig nog - en in Utrecht zal het waarschijnlijk voorlopig ook wel zo blijven) een numerus fixus. Daar kan je dus nooit halverwege een studiejaar mee beginnen (je moet je er zelfs ruim van te voren (voor 1 mei oid, dacht ik?) voor inschrijven als je in september wilt beginnen).

Je zou natuurlijk ook de universiteiten even kunnen bellen om te informeren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Met diploma MBO4, verder studeren??
kevinos91
1 16-09-2012 13:02
Studeren Studeren vanaf januari
annoniempje
11 29-04-2009 00:39
Studeren Studeren in Engeland (buitenland)
Koreyca
8 23-01-2009 11:29
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Algemene schoolzaken In januari beginnen met een studie?
Cartman88
2 04-08-2008 19:48
Studeren Gestopt met studie/jaar er tussenuit of wat nieuws...
Joopiedegekste
29 18-09-2007 13:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04.