Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2016, 21:47
RVB
RVB is offline
hey iedereen,
ik ben een 14 jarige jongen en bi.

ik heb laatst een droom gehad over een jongen die een vriend is van mijn grote crush, hij is niet echt officieel iemand waar ik een crush op heb, maar ik heb hem soms wel is "gestalkt" (op fb).
ik heb ooit is gehoord dat wanneer je over iemand droomt dat die persoon dan aan je denkt of je mist, maar ik ben een jongen van het 2e middelbaar en hij van het 6e. betekent dit iets? (ik hoop van wel). ik denk helemaal niet vaak aan hem, alleen niet zo lang geleden heb ik hem wel nog is opgezocht op fb.
Dat ik over hem droomde, betekent dat iets? want ik vind het wel een beetje (leuk) raar dat ik ineens over hem droom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-02-2016, 21:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is waarschijnlijker dat jouw onderbewustzijn met hem bezig was, dan andersom. Geniet er van als het een leuke droom is, maar verwar dromen en werkelijkheid niet Het zou naar zijn als je er onrealistische verwachtingen door kreeg.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-02-2016, 22:08
RVB
RVB is offline
Citaat:
Het is waarschijnlijker dat jouw onderbewustzijn met hem bezig was, dan andersom. Geniet er van als het een leuke droom is, maar verwar dromen en werkelijkheid niet Het zou naar zijn als je er onrealistische verwachtingen door kreeg.
ik geloof dat als je iets droomt, dat dat dan altijd een reden heeft. maar ik weet dat ik dromen en realiteit niet moet gaan mengen. en dat zou idd raar zijn, maar (gelukkig) is het eerste dat ik dan denk heel vaak "natuurlijk is dat niet echt, natuurlijk dat dat niet gaat gebeuren."
Met citaat reageren
Oud 18-02-2016, 23:28
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik geloof dat als je iets droomt, dat dat dan altijd een reden heeft.
Die reden is in ieder geval niet dat iemand anders aan je denkt.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2016, 08:57
Thomazz
Thomazz is offline
Leuk voor je dat je over hem droomt, maar zoals al gezegd is, het heeft er niks mee te maken dat hij aan jou zou denken.
Dus ik zou daar niet al te veel hoop op vestigen als ik jou was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56.