Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2002, 10:44
Rioto
welke leeftijd begint het een beetje door te komen want ik ben 17 en er is nog gvd niks in zicht ..... ik hoor wel dat het bij de ene langer duurt dan de ander maar toch
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 10:50
qghp
qghp is offline
boeie het is alleen maar lastig
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Sommige mannen krijgen nauwelijks baardgroei.
Ik ken een jongen (24) die scheert zich maar 1 keer in het halfjaar
Hij blij

En ik ken een jongen (25) die kan geen dag overslaan en die vindt dat hartstikke naar...

nahja,.. ikzelf hou niet zo van baarden en snorren (vooral alleen een snor!), dus vind het echt niet erg als een jongen geen tot nauwelijks baardgroei heeft.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:15
Rioto
Ik wil al een sikie vanaf m,n 14de maar ja tering zooi
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 11:25
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Als je scheert komt het wel sneller terug..
Op mn benen iig wel.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 12:16
Petertje
Petertje is offline
mn snor moest op mn 14e weg maar nu pas een sik maar geloof me, scheren is 1x leuk maar daarna wrede klotewerk...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2002, 15:23
Verwijderd
ik kan wel een sik of bakkebaarden laten staan maar geen snor das pas vaag
Met citaat reageren
Oud 08-12-2002, 07:49
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Elke dag (of om de dag) scheren is zoooo irritant.
Het is maar een paar minuten werk, maar ik erger me er behoorlijk aan...
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon geen/weinig baardgroei hebt. Ken er wel meer die dat hebben.
Doe je niks an
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 11:56
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
moet me dagelijks scheren, maar dat doe ik niet, meestal om de dag. Ik vind een lichte baard wel lekker, heb er geen problemen mee, kan voorstellen dat een meisje er wel problemen mee heeft. Mijn vriendin zegt dat ze het fijn vindt als ik een licht ringbaardje heb. Dan zie ik er stoer uit
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2002, 13:00
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
nou ja, zo aan het begin van me 16e toch wel... maar nu maar 2 keer in de week, heb al wel wat baardgroei maar er gewoon geen zin in... scheer ook telkens me hele keel kapot nou ja, boeiend... die snor is er ook niet zo bij mij, hahaha, wel bakkebaarden en sikkie zou ik kunnen laten staan(doe ik niet) maar een snor... nee gaat niet echt hard... hahaha, nou ja... ik vind dat scheergedoe iig niet zo heel boeiend
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 12:42
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Petertje schreef:
scheren is 1x leuk maar daarna wrede klotewerk...
__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Met citaat reageren
Oud 10-12-2002, 14:54
Verwijderd
Ik zou me eigenlijk iedere dag moeten scheren, maar doe het meestal om de dag. Ik vind het gewoon niet echt prettig voor m'n huid en wat stoppels vind ik ook niet lelijk staan.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 10:03
warrior x
warrior x is offline
Ik scheer electrisch omdat 't makkelijker gaat. Ik doe het wel 's avonds, want mijn huid wordt erdoor geirriteerd. Voor de rest was het bij mij wel zo dat hoe vaker ik me scheerde hoe duidelijkere baardgroei ik kreeg. Nu is het elke dag wel nodig om te scheren.
__________________
wie sterk wil zijn moet zwakte vijnzen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 12:27
Thomas
Thomas is offline
Ik begon om mijn 13e al een snor te krijgen. Ik scheer me nu de afgelopen 3 jaar al elke dag, en als ik dan dag oversla dan heb ik direct een baard!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:17
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
was ook al 18 volgens mij toen ik me voor het eerst moest scheren. wat een kutwerk! en nee geen scheren is geen optie want ik wil helegaar geen snor danwel baard
ow, en door scheren komt het haar niet sneller terug, tenminste, dat is wat ik ergens gelezen heb
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:35
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
k ben 19 en heb er bijna een maand over gedaan om een fatsoenlijk sikje te bouwen....

k vergeet vaak dat er 1 heb onder t scheren, als alles onder t schuim zit scheer ik nogal es iets teveel weg
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 13:41
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ik heb al een baard
maar ik begon al in groep 8 dus.
en verder sja, ik ken ouwe mensen die hebben nog alleen maar donshaar, en anderen die krijgen het weer op hun 20e
laten we zeggen, tot je 21e kan er nog vanalles gebeuren.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 19:22
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
birthmark schreef:
als alles onder t schuim zit scheer ik nogal es iets teveel weg
Huppakee, weer een wenkbrauw minder...

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:12
Verwijderd
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
ik heb al een baard
maar ik begon al in groep 8 dus.
en verder sja, ik ken ouwe mensen die hebben nog alleen maar donshaar, en anderen die krijgen het weer op hun 20e
laten we zeggen, tot je 21e kan er nog vanalles gebeuren.
ik ben bijna 21 maar merk nu dat er langzamerhand er meer bij komt

mn lichaam is erg laat zeg
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 12:01
DarkCat
DarkCat is offline
Mn vriend is 20 en die heeft amper baardgroei. Zit in de familie denk ik. Hij vind het in ieder geval erg handig, behalve dan dat hij een sik wil..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 10:33
ringpower
Avatar van ringpower
ringpower is offline
bij mij begint het ook al een beetje door te komen. eerst donshaar en nou komen er toch wel wat dikkere haren te voor schijn en die komen ook steeds sneller terug maar dan heb ik het ook maar over een beetje
__________________
I Never Forget A Face, But In Your Case I'll Make An Exception!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:13
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Daar is niet echt een leeftijd voor, en ben blij dat je het nog niet hebt, het is alleen maar lastig.

Bij mij begon het zo rond mijn 18e, en ik moet me steeds vaker scheren, wat ik gruwelijk irritant vind. Maar zo'n sik ziet er zo overzorgt uit, dus toch maar scheren dan.

Ik scheer me nu om de 3 dagen ongeveer, maar dat is eigenlijk te weinig, zou toch zeker om de 2 dagen moeten, maar ik heb daar geen zin in.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 12:08
bullitgetit
bullitgetit is offline
jullie zeggen wel dat het allemaal zo vervelend is om te scheren, is ook wel zo, maar als je nog geen baard hebt heb je daar geen boodschap aan dan wil je graag een baard.
__________________
with the real energy taste!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:58
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Citaat:
bullitgetit schreef:
jullie zeggen wel dat het allemaal zo vervelend is om te scheren, is ook wel zo, maar als je nog geen baard hebt heb je daar geen boodschap aan dan wil je graag een baard.
Nou je moet gewoon aannemen dat het niet prettig is vaak scheren.. gewoon irritant tijdrovend klusje is het.

Ben nu net 16.. maar begon al op me 13e ofzo.. Moet nu eigenlijk wel om de dag scheren.. doe ik niet. lui.. soms uitslag. en ook geen tijd ervoor soms.... ja dan loop je daar met fette baard.. maja... boeie...

Maar maak je nergens druk over.. rest van je leven moet je je dan scheren wees blij dat je dat nog ff uit kan stellen!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 18:05
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
ik heb al een baard
maar ik begon al in groep 8 dus.
en verder sja, ik ken ouwe mensen die hebben nog alleen maar donshaar, en anderen die krijgen het weer op hun 20e
laten we zeggen, tot je 21e kan er nog vanalles gebeuren.
Dat vind ik ook weer zo smerig. van die mensen die niet echt baardgroei hebben, maar van die donsharen hebben. Dat moet je ook gewoon scheren hoor. Ik vind dat er niet echt fris uitzien.

Ik begon trouwens op mijn 14e ofzo met scheren. Ik denk dat ik nou sinds anderhalf jaar elke dag moet scheren, want voor je het weer heb je een baard staan
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 19:07
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Citaat:
Gatara schreef:
nahja,.. ikzelf hou niet zo van baarden en snorren (vooral alleen een snor!), dus vind het echt niet erg als een jongen geen tot nauwelijks baardgroei heeft.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 15:52
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Sinds mn twaalfde kreeg ik reeds een ranzige snor...Die moet ik nu elke dag stropen, zie je er weinig van...

Mijn baard begint eigenlijjk nu pas door te komen, die hoef ik maar een keer in de 4 dagen te doen...als ik langer wacht ben ik halfaap
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:53
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik vind het zo super irritant. elke dag scheren anders ga ik dan in de klas over mijn baard en vraagt degene naast mij ik stil wil zijn omdat hij niet kan opletten en het ziet er niet uit.
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:54
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
maark snap niet dat jij een baard wil het is pokkeirritant man
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 20:43
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
ik scheer me al 'n jaar of 4, sinds 3 jaar bijna elke dag, sinds 2 jaar elke dag, maar ik ken ook wel 'n paar gasten die zich nog niet hoeven te scheren, tja, da komt wel, maakt u maar geen zorgen

toch ff jaloers maken:



__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 14:49
Verwijderd
wees blij, baarden zijn alleen irritant(wat ik van iedereen hoor) en ik vind t nooit mooi..naja een sikje of bakkebaarden kan wel leuk zijn though
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 13:12
Verwijderd
Pfff, ik ben bijna 22 en heb nog steeds weinig baardgroei
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 16:47
@Moon
@Moon is offline
Zo je moet echt blij wezen dat je nog geen baard hebt. Mn vriend moet zich elke dag scheren, en als ie dat niet doet irriteert het gelijk, krijg ie dan allemaal kleinte puistjes Maar ja t verschilt natuurlijk ook wel per persoon. Maar als hij t echt een paar dagen niet scheert heeft ie echt een baard, en dan ziet ie er niet echt geweldig uit, dan ziet ie er juist eng uit
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Volgorde met Penis groei?
konijn111
4 25-10-2011 23:52
Lichaam & Gezondheid Hoe word beharing donkerder? (Snor/Baard)
Collab
1 15-10-2011 15:26
Lichaam & Gezondheid de groei
ikonzeker
6 11-12-2008 19:27
Levensbeschouwing & Filosofie Waarom moslimmannen geen hoofdoek?
Bart Klink
267 03-06-2005 17:19
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Sprookje
Evil creature
8 26-01-2003 17:56
De Kantine waarvoor schaam jij je?
Boogie
26 23-04-2002 21:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.