Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2007, 11:02
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Hey,

Ik heb n dilemma guys en ik vraag me af wat jullie zouden doen?

Namelijk: ik heb nu een tussenjaartje waarin ik niet studeer/naar school ga. Ik volg alleen op zaterdag een cursus/opleiding..
De rest vd dagen (behalve maandag, dan heb ik nog andere dingen) wil ik dus werken. Alleen is de goeie baan mij nog niet aankomen vliegen enzoo..

HET DILLEMA: eigenlijk wil ik gewoon graag een kamertje huren in denhaag en daar gaan werken (zaterdag dan naar de cursus in amsterdam .. zondag en maandag naar huis )want ik woon nu in een klein stadje in gelderland..

Als ik dus die 4 dagen zou werken zou ik wel genoeg verdienen om de kamer te kunnen bekostigen, maar ZOU IK HET NOU WEL DOEN??!! het is namelijk zo'n grote switch.. ik heb wel het gevoel dat ik er gelukkiger van wordt en dat ik niet iets-wil-met-mn-leven-maar-het-niet-doe..

Reacties? wat zou jij doen? mn gevoel achterna.. of veilig hier blijven?
Het meervoud van lef is leven enzo, zelfstandigheid voelt goed. gewoon doen. Maar:
Al zou ik als ik jou was wel actief achter leuk werk aan gaan, want "aan komen waaien" zal het sowieso niet
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2007, 11:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Verhuizen brengt best wat werk met zich mee. Bovendien verander je van omgeving wat toch wel een impact kan hebben.

Als je een tijdje op jezelf hebt gewoond en het lukt dan niet, is het heel erg wennen om weer terug te komen wonen bij je ouders.
Nou, dat beetje werk is geen ramp als dat voor niks is geweest. Niet onoverkomelijk waarvoor je eerst heel lang moet nadenken.
De verandering in je omgeving kán je niet eens rationeel bedenken, dat moet je gewoon meemaken.

En als het je niet lukt op jezelf, dan vond je het blijkbaar niet fijn genoeg en zal de stap terug naar je ouders heus niet zo wennen zijn. Bovendien kom je daar ook wel overheen en ook daar kan je met wat langere bedenktijd weinig aan veranderen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 12:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Hey,

Ik heb n dilemma guys en ik vraag me af wat jullie zouden doen?

Namelijk: ik heb nu een tussenjaartje waarin ik niet studeer/naar school ga. Ik volg alleen op zaterdag een cursus/opleiding..
De rest vd dagen (behalve maandag, dan heb ik nog andere dingen) wil ik dus werken. Alleen is de goeie baan mij nog niet aankomen vliegen enzoo..

HET DILLEMA: eigenlijk wil ik gewoon graag een kamertje huren in denhaag en daar gaan werken (zaterdag dan naar de cursus in amsterdam .. zondag en maandag naar huis )want ik woon nu in een klein stadje in gelderland..

Als ik dus die 4 dagen zou werken zou ik wel genoeg verdienen om de kamer te kunnen bekostigen, maar ZOU IK HET NOU WEL DOEN??!! het is namelijk zo'n grote switch.. ik heb wel het gevoel dat ik er gelukkiger van wordt en dat ik niet iets-wil-met-mn-leven-maar-het-niet-doe..

Reacties? wat zou jij doen? mn gevoel achterna.. of veilig hier blijven?
meid ik heb een goed plan.
Ik ga nu voor 6 tot 8 weken naar kopenhagen of londen, ik hou mijn opties open omdat ik weet dat het veel leuker is om met zijn 2'en te gaan. Al mijn geweldige vriendjes en vriendinnetjes laten mij in de steek omdat ze net zijn gaan studeren, niet van hun baan af kunnen/willen of nog naar school gaan.
Ga gezellig met mij mee :-)
Zien we daarna wel wat je doet..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.