Oud 24-11-2004, 08:43
Verwijderd
tiswah trouwens die verdonk reageerde wel heel erg overtrokken zeg
Advertentie
Oud 24-11-2004, 09:03
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Ja zei denkt ook bingo, weer in de publiciteit.
Oud 24-11-2004, 09:28
Verwijderd
Misschien zijn er nog wat Wilders-stemmers die denken: "goh, eigenlijk is die Verdonk ook nogal xenofoob, misschien moet ik toch maar VVD stemmen".
Oud 24-11-2004, 10:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*ROFL* Toon Hermans!
Oud 24-11-2004, 11:12
Verwijderd
Naar mijn mening is er nauwelijks discussie over mogelijk. Imam vindt het belangrijk geen hand te geven, Verdonk vindt het belangrijk wel een hand te krijgen. Geloof gaat niet voor gewone opvatting, maar gewone opvatting is ook niet meer waard dan geloof. Dus een patstelling. Wat doe je dan? Omwille van de goede orde vraag je je P.R.-afdeling om even te onderzoeken wat voor mensen je daar kunt tegenkomen en voorkom je zo'n incident door even te vragen 'zal ik U een hand geven of niet'. Probleem uit de wereld. Dan is het misschien wel lullig dat je moet 'toegeven' aan een 'stomme gelovige', maar wees dan gewoon de verstandigste. Wij als ongelovigen zijn flexibel, laat zo'n vastgeroeste ouwe kabouter Plop dan gewoon doen wat hij wil.
Oud 24-11-2004, 11:47
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
moet ie toch zelf weten.
Oud 24-11-2004, 12:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 11:12 :
Naar mijn mening is er nauwelijks discussie over mogelijk. Imam vindt het belangrijk geen hand te geven, Verdonk vindt het belangrijk wel een hand te krijgen. Geloof gaat niet voor gewone opvatting, maar gewone opvatting is ook niet meer waard dan geloof. Dus een patstelling. Wat doe je dan? Omwille van de goede orde vraag je je P.R.-afdeling om even te onderzoeken wat voor mensen je daar kunt tegenkomen en voorkom je zo'n incident door even te vragen 'zal ik U een hand geven of niet'. Probleem uit de wereld. Dan is het misschien wel lullig dat je moet 'toegeven' aan een 'stomme gelovige', maar wees dan gewoon de verstandigste. Wij als ongelovigen zijn flexibel, laat zo'n vastgeroeste ouwe kabouter Plop dan gewoon doen wat hij wil.
ja hoor verdonk was behoorlijk flexibel
Oud 24-11-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 12:16 :
ja hoor verdonk was behoorlijk flexibel
Ze liep niet kwaad weg of schold de man uit.
Oud 24-11-2004, 12:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:32 :
Ze liep niet kwaad weg of schold de man uit.
Ze kon het anders niet nalaten dingen te insueneren

''naar we zijn toch gelijk??'' Ja hoor alsof die man verdomme wat anders heeft beweerd
Oud 24-11-2004, 12:36
Verwijderd
Dat is ook weer logisch te verklaren vanuit Verdonks overtuiging, namelijk dat je in Nederland mannen en vrouwen gelijkelijk een hand geeft.
Oud 24-11-2004, 12:38
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:36 :
Dat is ook weer logisch te verklaren vanuit Verdonks overtuiging, namelijk dat je in Nederland mannen en vrouwen gelijkelijk een hand geeft.


natuurlijk houd ze geen rekening met andermans overtuigingen ze is tenslotte maar een politicus
Oud 24-11-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 12:38 :


natuurlijk houd ze rekening met andermans overtuigingen ze is tenslotte maar een politicus
Ga even iemand anders rologen

Het is voor een politicus die op bezoek gaat bij bepaalde bijzondere stromingen heel erg moeilijk om je altijd perfect voor te bereiden. Stel je voor dat ze bewust géén hand had uitgestoken omdat ze vooraf had gehoord dat bepaalde imams vrouwen geen hand willen geven. Dat zul je zien, dan treft ze op dat moment juist net een progressieve imam die dan op zijn beurt weer beledigd is omdat Verdonk denkt dat hij haar wel geen hand zal willen geven.
Oud 24-11-2004, 12:41
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
ze had iig kunnen weten waarom er eventueel bezwaren tegen zo'n gebaar zouden kunnen zijn, en niet zo dom reageren met we zijn toch gelijk
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 24-11-2004, 12:42
Verwijderd
Achteraf redeneren de gekste
Oud 24-11-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 12:40 :
Ga even iemand anders rologen

Het is voor een politicus die op bezoek gaat bij bepaalde bijzondere stromingen heel erg moeilijk om je altijd perfect voor te bereiden. Stel je voor dat ze bewust géén hand had uitgestoken omdat ze vooraf had gehoord dat bepaalde imams vrouwen geen hand willen geven. Dat zul je zien, dan treft ze op dat moment juist net een progressieve imam die dan op zijn beurt weer beledigd is omdat Verdonk denkt dat hij haar wel geen hand zal willen geven.
Prima als jij dan niet met kulargumenten aankomt

Hij had anders al van te voren gemeld dat hij geen handen zou schudden en als het een progressieve imam was had ze gewoon zijn uitgestoken hand kunnen schudden.
Oud 24-11-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 24-11-2004 @ 12:42 :
Prima als jij dan niet met kulargumenten aankomt

Hij had anders al van te voren gemeld dat hij geen handen zou schudden en als het een progressieve imam was had ze gewoon zijn uitgestoken hand kunnen schudden.
Dat is een volledig nieuw feit voor mij waarvan ik niet op de hoogte was. Als inderdaad vantevoren al bekend was dat er een grote kans was dat Verdonk daar zulke imams tegen het lijf kon lopen, dan had ze er verstandig aan gedaan om even te vragen of ze hem een hand kon geven. Maar dat wist ik dus niet.

Eigenlijk is het veel beter om het gewoon op zijn Japans te doen, een kort, beleefd buiginkje voor zowel man als vrouw. Geen lichamelijk contact, geen gezeik, veel beter
Oud 24-11-2004, 14:07
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Ik geef vrijwel nooit iemand een hand, buiging is veel beter.
__________________
Czech us out
Oud 24-11-2004, 19:06
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2004 @ 11:12 :
Naar mijn mening is er nauwelijks discussie over mogelijk. Imam vindt het belangrijk geen hand te geven, Verdonk vindt het belangrijk wel een hand te krijgen. Geloof gaat niet voor gewone opvatting, maar gewone opvatting is ook niet meer waard dan geloof. Dus een patstelling. Wat doe je dan? Omwille van de goede orde vraag je je P.R.-afdeling om even te onderzoeken wat voor mensen je daar kunt tegenkomen en voorkom je zo'n incident door even te vragen 'zal ik U een hand geven of niet'. Probleem uit de wereld. Dan is het misschien wel lullig dat je moet 'toegeven' aan een 'stomme gelovige', maar wees dan gewoon de verstandigste. Wij als ongelovigen zijn flexibel, laat zo'n vastgeroeste ouwe kabouter Plop dan gewoon doen wat hij wil.
Of je gaat er gewoon van uit dat we in een beschaafd land leven waar men elkaar de hand schud bij een ontmoeting en je niet van tevoren moet gaan redeneren of het tegen iemands overtuiging in is om handen te schudden.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 24-11-2004, 19:27
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 24-11-2004 @ 19:06 :
Of je gaat er gewoon van uit dat we in een beschaafd land leven waar men elkaar de hand schud bij een ontmoeting en je niet van tevoren moet gaan redeneren of het tegen iemands overtuiging in is om handen te schudden.
Handen schudden is gelijk aan beschaving... Aha, Japanners hebben dus geen beschaving?
Oud 24-11-2004, 19:47
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
groot gelijk heeft die imam, dat hij 'mevr.V.' geen hand wil geven . trutje, komt ze nog aan met dat ze gelijk aan hem is ook. en dat is nou minister van InteGRATIE.
Oud 24-11-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 24-11-2004 @ 19:06 :
Of je gaat er gewoon van uit dat we in een beschaafd land leven waar men elkaar de hand schud bij een ontmoeting en je niet van tevoren moet gaan redeneren of het tegen iemands overtuiging in is om handen te schudden.
Het kan nooit kwaad om je eventjes te bedenken wat de ander voor gebruiken zou kunnen hebben als je bij een ander op bezoek gaat waarvan je kunt vermoeden dat hij andere gebruiken heeft. Dat is ook een vorm van beschaving.
Oud 24-11-2004, 19:59
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 24-11-2004 @ 19:06 :
Of je gaat er gewoon van uit dat we in een beschaafd land leven waar men elkaar de hand schud bij een ontmoeting en je niet van tevoren moet gaan redeneren of het tegen iemands overtuiging in is om handen te schudden.
Wat in Boeddhasnaam heeft dat met beschaving te maken? Als die imam geen lichamelijk contact met een andere vrouw wilt maken behalve zijn eigen vrouw wat is het probleem dan?
Oud 24-11-2004, 20:36
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-11-2004 @ 19:27 :
Handen schudden is gelijk aan beschaving... Aha, Japanners hebben dus geen beschaving?
Japanners geven wel een hand als ze in Europa zijn, tenminste aan mij wel.
__________________
Czech us out
Oud 24-11-2004, 20:38
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 24-11-2004 @ 19:59 :
Wat in Boeddhasnaam heeft dat met beschaving te maken? Als die imam geen lichamelijk contact met een andere vrouw wilt maken behalve zijn eigen vrouw wat is het probleem dan?
Probleem is dat we op die manier niet met elkaar omgaan in Nederland.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 24-11-2004, 20:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 24-11-2004 @ 19:59 :
Wat in Boeddhasnaam heeft dat met beschaving te maken? Als die imam geen lichamelijk contact met een andere vrouw wilt maken behalve zijn eigen vrouw wat is het probleem dan?
mischien dat dit als abnormaal wordt gezien door anderen?


Als hij dat niet wil, had hij thuis moeten blijven, hij wist immers dat er vrouwen aanwezig zouden zijn, en dat het waarschijnlijk zou zijn dat hij er een van zou moeten begroeten.

kwestie van de conclusies van je overtuigingen dragen vind ik.


Wanneer ik naar Japan ga, ben ik bereid om als blijk van begroeting een buiging te maken zoals we in het westen over het algemeen elkaar een hand geven.


Zou het niet dom zijn wanneer ik naar Japan ging terwijl ik van tevoren weet dat mijn weigering te buigen voor mensen aanstootgevend werkt?

Zou dat niet een botte manier van optreden zijn?


Maakt dat deze imam niet tot een ongelovelijk bot iemand?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-11-2004, 21:22
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 24-11-2004 @ 20:38 :
Probleem is dat we op die manier niet met elkaar omgaan in Nederland.
Precies, hier heerst een andere cultuur. Als wij in een ander land komen worden wij ook geacht aan hun cultuur aan te passen.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Oud 24-11-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 24-11-2004 @ 21:22 :
Precies, hier heerst een andere cultuur. Als wij in een ander land komen worden wij ook geacht aan hun cultuur aan te passen.
Aha, dat verklaart waarom westerse ingenieurs in oliestaten altijd zo streng islamitisch zijn.
Oud 24-11-2004, 21:34
Verwijderd
Oud 25-11-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 24-11-2004 @ 20:42 :
mischien dat dit als abnormaal wordt gezien door anderen?


Als hij dat niet wil, had hij thuis moeten blijven, hij wist immers dat er vrouwen aanwezig zouden zijn, en dat het waarschijnlijk zou zijn dat hij er een van zou moeten begroeten.

kwestie van de conclusies van je overtuigingen dragen vind ik.


Wanneer ik naar Japan ga, ben ik bereid om als blijk van begroeting een buiging te maken zoals we in het westen over het algemeen elkaar een hand geven.


Zou het niet dom zijn wanneer ik naar Japan ging terwijl ik van tevoren weet dat mijn weigering te buigen voor mensen aanstootgevend werkt?

Zou dat niet een botte manier van optreden zijn?


Maakt dat deze imam niet tot een ongelovelijk bot iemand?


Nederland is zijn thuisland ik kan wel begrijpen dat hij zijn principes niet wil opgeven.
Oud 25-11-2004, 11:34
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-11-2004 @ 21:34 :
Aha, dat verklaart waarom westerse ingenieurs in oliestaten altijd zo streng islamitisch zijn.
Slaat werkelijk nergens op, wij zeggen hier toch ook niet dat moslims hun geloof vaarwel moeten zeggen als ze hier komen wonen? Enige wat we van ze vragen is of ze onze taal willen leren en zich aanpassen aan onze cultuur.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Oud 25-11-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-11-2004 @ 11:34 :
Slaat werkelijk nergens op, wij zeggen hier toch ook niet dat moslims hun geloof vaarwel moeten zeggen als ze hier komen wonen? Enige wat we van ze vragen is of ze onze taal willen leren en zich aanpassen aan onze cultuur.
En natuurlijk spreken die ingenieurs allemaal vloeiend arabisch en zweren alchol en varkensvlees af
Oud 25-11-2004, 11:46
Verwijderd
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 25-11-2004 @ 11:34 :
Slaat werkelijk nergens op, wij zeggen hier toch ook niet dat moslims hun geloof vaarwel moeten zeggen als ze hier komen wonen? Enige wat we van ze vragen is of ze onze taal willen leren en zich aanpassen aan onze cultuur.
In oliestaten wordt niet aan westerse ingenieurs gevraagd of ze zich willen 'aanpassen' aan de heersende cultuur aldaar. Dat komt omdat ze geld in het laadje brengen. Evenzo brengen allochtonen geld in het laadje in Nederland. Het boeit me dus geen drol of Marokkanen zuurkoolstamppot eten en op klompen lopen of niet, want ik heb er zelf voordeel aan dat ze hier zijn.
Oud 25-11-2004, 15:16
bobski
Avatar van bobski
bobski is offline
als die kerel perse geen hand wil geven blijkt maar weer dat ze geen respect hebben voor vrouwen, en dan kan je je wel verschuilen achter een geloof maar dat is een laf excuus.
__________________
signature is op
Oud 25-11-2004, 15:21
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
bobski schreef op 25-11-2004 @ 15:16 :
als die kerel perse geen hand wil geven blijkt maar weer dat ze geen respect hebben voor vrouwen, en dan kan je je wel verschuilen achter een geloof maar dat is een laf excuus.
Hoezo, een moslimvrouw mag een man ook geen hand geven?
Oud 25-11-2004, 15:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 25-11-2004 @ 15:21 :
Hoezo, een moslimvrouw mag een man ook geen hand geven?
probeer een kromme situatie recht te zetten door een voorbeeld van kromheid te geven.
way to go.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-11-2004, 15:39
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Lekker boeiend als zo'n bebaarde geitenneuker geen handje wil geven, wat kan mij dat nou schelen.

Weet jij waar die viezerik heeft gezeten met z'n handjes
Verdonk hoeft d'r hand niet te wassen, scheelt wel.
Oud 25-11-2004, 15:46
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 15:39 :
probeer een kromme situatie recht te zetten door een voorbeeld van kromheid te geven.
way to go.
Leg mij dan eens uit waar er sprak is van geen respect hebben voor vrouwen, als een moslimvrouw ook geen hand geeft naar een man toe?
Oud 25-11-2004, 15:47
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 25-11-2004 @ 15:39 :



Verdonk hoeft d'r hand niet te wassen, scheelt wel.
De gemiddelde Nederlander staat ook bekend als een fanatieke handenwasser, vooral na een wc-bezoek.
Oud 25-11-2004, 15:53
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 25-11-2004 @ 15:46 :
Leg mij dan eens uit waar er sprak is van geen respect hebben voor vrouwen, als een moslimvrouw ook geen hand geeft naar een man toe?
je probert het in de omgangsvormen discrimineren van vrouwen dus goed te praten?

Wanneer iemand weigert mij een hand te geven zie ik dat als een gebrek aan respect, aangezien omgangsvormen dienen om aan te geven dat je degene die je begroet respecteert.


wie dat weigert te doen moet niet raar opkijken wanneer zo'n botheid beantwoord wordt door een weigering nog met iemand te praten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-11-2004, 15:54
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 25-11-2004 @ 15:47 :
De gemiddelde Nederlander staat ook bekend als een fanatieke handenwasser, vooral na een wc-bezoek.
Jah. Bah bah, toen ik nog op een witte school zat waste niemand ooit hun handen daar. Op mijn allochtone school zie ik wel altijd iedereen hun handen wassen. Ook verschil: hier trekt/duwt iedereen elkaar niet en de deuren worden opengehouden ipv. dat het in je gezicht wordt geknald. Kleine gebaartjes maar ze zeggen veel.
Oud 25-11-2004, 15:55
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 15:53 :
je probert het in de omgangsvormen discrimineren van vrouwen dus goed te praten?

Wanneer iemand weigert mij een hand te geven zie ik dat als een gebrek aan respect, aangezien omgangsvormen dienen om aan te geven dat je degene die je begroet respecteert.


wie dat weigert te doen moet niet raar opkijken wanneer zo'n botheid beantwoord wordt door een weigering nog met iemand te praten.
Dat zijn cultuurverschillen. Net zoals chinezen vroeger. Toen boeren betekende dat het eten lekker was. Dus een compliment.

Je moet open staan voor andere culturen, en niet zo zeiken.

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 16:01.
Oud 25-11-2004, 16:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 15:55 :
Dat zijn cultuurverschillen. Net zoals chinezen vroeger. Toen boeren betekende dat het eten lekker was. Dus een compliment.

Je moet open staan voor andere culturen, en niet zo closed-minded zijn.
ik ben dus het toppunt van integratie en verdraagzaamheid wanneer ik moslimvrouwen als inferieur en onwaardig behandel?

rare redenering...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-11-2004, 16:03
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 16:01 :
ik ben dus het toppunt van integratie en verdraagzaamheid wanneer ik moslimvrouwen als inferieur en onwaardig behandel?

rare redenering...
Nee, je moet ze met respect behandelen, en zoals zij dat willen.
Oud 25-11-2004, 16:05
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 16:01 :
ik ben dus het toppunt van integratie en verdraagzaamheid wanneer ik moslimvrouwen als inferieur en onwaardig behandel?

rare redenering...
je tast mensen niet in hun grondrechten aan als je hun hand niet schudt of een boer laat, wel als je fysiek geweld gebruikt
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 25-11-2004, 16:06
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Bij mij krijg je twee koekjes en een hand.
__________________
Czech us out
Oud 25-11-2004, 16:07
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Zaina schreef op 25-11-2004 @ 16:06 :
Bij mij krijg je twee koekjes en een hand.
je bent zo niet geintegreerd je moet één koekje geven

ga terug naar je eigen land!
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 25-11-2004, 16:09
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Sowieso is het niet leuk en hygienisch een hand te geven aan iemand, als je niet weet waar hij aan heeft gezeten.
Oud 25-11-2004, 16:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 25-11-2004 @ 16:03 :
Nee, je moet ze met respect behandelen, en zoals zij dat willen.
punt is nu juist dat moslimvrouwen volgens hun eigen geloof de mindere zijn, en hun man moeten dienen.

dus als ik moslimvrouwen als inferieur behandel is dat respect?

ik sta te kijken...


Hoe zit het trouwens als ik er aparte normen op omgangsgebied op na houdt? gaat iemand die dat van zijn kant eist zich dan ook aan mij aanpassen?

get is iets dat van twee kanten komt, dus wanneer je weet dat jouw omgang aanstootgevend is, is het slimmer een compromis te sluiten, dan de normen van eenpartij erdoor te drammen.

iets dat in deze discussie wel gebeurd.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 25-11-2004, 16:12
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 16:11 :
punt is nu juist dat moslimvrouwen volgens hun eigen geloof de mindere zijn, en hun man moeten dienen.

dus als ik moslimvrouwen als inferieur behandel is dat respect?

ik sta te kijken...


Hoe zit het trouwens als ik er aparte normen op omgangsgebied op na houdt? gaat iemand die dat van zijn kant eist zich dan ook aan mij aanpassen?

get is iets dat van twee kanten komt, dus wanneer je weet dat jouw omgang aanstootgevend is, is het slimmer een compromis te sluiten, dan de normen van eenpartij erdoor te drammen.

iets dat in deze discussie wel gebeurd.
Moslimvrouwen die ik ken zijn wel wat feministischer dan dat.
Oud 25-11-2004, 16:14
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
T_ID schreef op 25-11-2004 @ 16:11 :
punt is nu juist dat moslimvrouwen volgens hun eigen geloof de mindere zijn, en hun man moeten dienen.

dus als ik moslimvrouwen als inferieur behandel is dat respect?

ik sta te kijken...


Hoe zit het trouwens als ik er aparte normen op omgangsgebied op na houdt? gaat iemand die dat van zijn kant eist zich dan ook aan mij aanpassen?

get is iets dat van twee kanten komt, dus wanneer je weet dat jouw omgang aanstootgevend is, is het slimmer een compromis te sluiten, dan de normen van eenpartij erdoor te drammen.

iets dat in deze discussie wel gebeurd.
Wij gaan al normaal met jullie om. Wat is jullie probleem?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Weigert je docent een hand te geven?
Lisette
245 28-03-2011 20:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Handweigerende docent krijgt ongelijk
Love & Peace
109 18-05-2009 15:47
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 15:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 16:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Handen op de rug en spugen
Love & Peace
173 18-04-2005 20:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Den Haag kort uitkering van man die hand weigert
koelieboelie
185 17-03-2005 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.