Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2006, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-02-2006 @ 10:48 :
Omdat onze God de beste is natuurlijk.
oh shit ja dat was ik vergeten :x
Advertentie
Oud 07-02-2006, 10:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 08:41 :
Hehe, moslims moeten wel respect op brengen voor simpele vlaggetjes maar Westerlingen mogen welgerespecteerde profeten beledigen? Hóe consequent.
Vlaggen niet, mensen wel. Maar blijkbaar is de toch al dubieuze naam van een pedofiel en moordenaar die al langer dood is dan we allen tesamen geleeft hebben belangrijker dan de medemens.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-02-2006, 10:01
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
koekjes schreef op 07-02-2006 @ 10:43 :
iemand hier t bericht gelezen over dat ze geen spotprenten over t christendom wilden plaatsen?

dat vind ik dus ronduit belachelijk, waarom geen christenen pesten maar wel moslims?
? Wat waar en waarom?

Citaat:
Felle moslimprotesten gaan door

HILVERSUM De felle protesten tegen de Deense spotprenten over de profeet Mohammed gaan onverminderd door. Zo zijn in Afghanistan Noorse militairen door een woedende menigte aangevallen.

De Noren werden bekogeld met stenen. Een van hen raakte daarbij lichtgewond. De Taliban hebben opgeroepen tot een heilige oorlog vanwege de spotprenten, die in veel West-Europese landen in de krant of op internet zijn gepubliceerd.

In Pakistan betoogden 5000 mensen in de stad Peshawar. Ze verbrandden foto's van de Deense premier Rasmussen. In Teheran hebben demonstranten opnieuw de Deense ambassade bestormd.
Oud 07-02-2006, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-02-2006 @ 11:01 :
? Wat waar en waarom?
http://www.guardian.co.uk/internatio...703501,00.html

dusja...
Oud 07-02-2006, 10:10
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Eerder "nou, dus?"
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-02-2006, 10:13
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 01:41 :
De moslimbevolking?

1. niet alle moslims demonstreren in die landen
2. er zijn landen - hoewel maar een paar waar niet gewelddadig gedemonstreerd of geboycot wordt, maar waar wel een meerderheid islamitisch is.

Rood = geweld/boycot
Donkerrood = zwaar buitensporig geweld "acts of war"
groen = waar er iets gezegd is over behoud van vrijheid van meningsuiting via woorden of actie
grijs = neutraal

(het conflictkaartje is niet helemaal ge-update. Somalie is nog niet opgenomen bijvoorbeeld; maar ook al zou 2 wegvallen, dan blijft mijn eerste punt not overeind)


[afbeelding]

Moslimbevolking in de wereld:
[afbeelding]
(meer dan 80% is bruin)
Waar komt die oinfo vandaan? op http://nobelprize.org/peace/educational/conflictmap/ (en dan die flashfile) kun je juist geheel andere info halen. En het is van nobelprize.org, dus edelijk betrouwbaar .

Trouwens, als je de kaart van de nieuwste conflictgebieden over de kaart van olie legt, heb je mee rovereenkomsten.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!

Laatst gewijzigd op 07-02-2006 om 10:21.
Oud 07-02-2006, 10:14
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Inderdaad.
Oud 07-02-2006, 10:37
juno
Avatar van juno
juno is offline
Een economische boycot vind ik altijd nog te prefereren boven gewelddadige acties tegen ambassades en individuen.

Waar deze collectieve woedeuitbarsting nou wérkelijk vandaan omt, dat zou ik nou wel eens willen weten. Hier zit zo verschrikkelijk veel frustratie achter, dit gaat veel dieper dan alleen een belediging van iemands religie. Die religie lijkt nu meer een excuus om eens lekker te gaan rellen.
Oud 07-02-2006, 10:39
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Misschien dat de verschillende aanvallen op grondgebieden waar Moslims wonen ze niet in de koude kleren zijn zitten. Die aanvallen waren vanuit de zelfde hoek afkomstig.
Oud 07-02-2006, 10:41
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
[dom]Als je je ergens aan stoort, zit het je dan wel of niet in de koude kleren?[/dom]
Oud 07-02-2006, 10:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
niet
Oud 07-02-2006, 10:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 07-02-2006 @ 11:39 :
Misschien dat de verschillende aanvallen op grondgebieden waar Moslims wonen ze niet in de koude kleren zijn zitten. Die aanvallen waren vanuit de zelfde hoek afkomstig.
Denemarken?
Oud 07-02-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 09:34 :
Kun jij je opgeilen aan mijn reacties
Klopt, ik wilde nog wel maagd blijven tot het huwelijk.
Oud 07-02-2006, 10:49
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-02-2006 @ 11:01 :
Vlaggen niet, mensen wel. Maar blijkbaar is de toch al dubieuze naam van een pedofiel en moordenaar die al langer dood is dan we allen tesamen geleeft hebben belangrijker dan de medemens.
Omg, je lokt me uit he? Moge je een pijnlijke dood sterven. Amien.
Oud 07-02-2006, 10:51
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 11:49 :
Omg, je lokt me uit he? Moge je een pijnlijke dood sterven. Amien.
Ik constateer feiten, mocht je van mening zijn dat alle hadiths vervalst zijn, dan slaat mijn uitspraak niet op jouw overtuigingen, maar helaas is dat niet de gangbare uitleg in de islam over het algemeen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-02-2006, 10:52
juno
Avatar van juno
juno is offline
Mohammed stond al in zijn tijd niet bepaald bekend als een pacifist he. Hij heeft er hoogstpersoonlijk heel wat over de kling gejaagd.

Over die pedofilie, ik ga er maar vanuit dat hij gewacht heeft met het consumeren van het huwelijk tot Aisha volwassen was. En dan nog is het een ouwe bok die nog wel een groen blaadje lust....
Oud 07-02-2006, 10:55
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Een illegale club moslimextremisten heeft bewust de Deense cartoonrel gebruikt om een haatcampagne te provoceren. Dat zegt Calude Moniquet van het in Brussel gevestigde dreigingsanalysebureau ESISC. Onder leiding van de Deense moslim Ahmed Abdel Rahman Abu Laban werd een 40 pagina's tellend dossier gefabriceerd, waarmee een moslimdelegatie de islamitische wereld afreisde.

In het dossier stond beschreven hoe Denemarken moslims discrimineert, de bouw van moskeeën verbiedt en gebed onmogelijk maakt. Om hun netwerken te mobiliseren en een wereldwijde actie te ontketenen, werden niet alleen de twaalf gewraakte cartoons toe uit Jyllands-Posten toegevoegd, maar nog drie 'ergere'. Op één staat Mohammed met een varkenskop, op de tweede verkracht hij een 9-jarig meisje, op een derde wordt een moslim tijdens het bidden door een hond genomen. Bij zijn rondgang zou Laban hebben geclaimt door 29 officiële organisaties te worden gesteund, goed voor 'tussen de 150.000 en 200.000 moslims'. Een deel van deze moslimorganisaties blijkt echter niet te bestaan, zo achterhaalde de Deense krant Ekstra Bladet. Anderen zouden geen medewerking hebben verleend. De achterban van de Deense moslimvoorman zou slechts zo'n 5000 moslims bedragen.

Volgens Moniquet is een groot deel van de acties voorbereid tijdens de pelgrimstocht naar Mekka vorige maand, waar twee miljoen moslims bijeen waren. Met de provocatie wil de moslimbroederschap heel West-Europa aan de sharia onderwerpen. Moniquet zegt zijn analyse te hebben gecheckt bij gematigde moslimorganisaties en inlichtingendiensten. Die bevestigden hem dat West-Europa in het algemeen en Denemarken in het bijzonder rekening moeten houden met een verhoogd risico op aanslagen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/62050
http://www.ad.nl/buitenland/article140348.ece
Oud 07-02-2006, 11:00
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-02-2006 @ 11:51 :
Ik constateer feiten, mocht je van mening zijn dat alle hadiths vervalst zijn, dan slaat mijn uitspraak niet op jouw overtuigingen, maar helaas is dat niet de gangbare uitleg in de islam over het algemeen.
Waar haal jij zulke dubieuze onwaarheden vandaan? Welke haddieth ondersteunen jouw leugens? Heb je dat uberhaupt aan kunnen tonen, ooit??

Dat heb je nooit en zul je ook nooit kunnen aantonen. Dit zijn enkel denkbeelden die bij dergelijke islamofoben als jij rondhangen.

Wanneer de profeet Mohammed (sal-lalahoe ‘aleyhi wa sallam) een slag voerde op het slagveld zei hij tegen zijn mannen:

“Raak de vrouw niet aan, raak het kind niet aan, raak de man op het land niet aan, en blijf weg van religieuze mensen, en zij die zich hebben afgezonderd in hun gebedshuizen! Hak geen boom neer, en vernietig geen gebedshuizen…!”


Maar goed. Voor jou is de hoop opgegeven. Jouw hart is gesloten en daar heb je zelf voor gezorgd. Je maakt jezelf keer op keer onsterfelijk belachelijk door te doen of je kennis hebt van zaken die eigenlijk gewoon té ingewikkeld zijn voor jou. Jouw simpele ziel zal dit nooit kunnen bevatten. Dus geef de hoop op en leef je uit als een atheist. En wederom zul je verdwijnen op mijn negeerlijst.

En Mark, voordat je komt zeuren over dat ik 'niet tegen zijn sterke argumenten op kan'. Kom kom, het is duidelijk dat Zalmboy uit is op provocatie en onnodige belediging. Met zulke kortzichtige forummers wens ik niet langer te discussieren.
Oud 07-02-2006, 11:02
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 07-02-2006 @ 11:39 :
Misschien dat de verschillende aanvallen op grondgebieden waar Moslims wonen ze niet in de koude kleren zijn zitten. Die aanvallen waren vanuit de zelfde hoek afkomstig.
Sudan, Afghanistan (1979-1989), Iran, Irak(1980-1988), Koeweit, Atjeh, Kashmir.

Die verdomde Amerikanen zitten ook overal achter
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 07-02-2006, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 07-02-2006 @ 12:02 :


Die verdomde Amerikanen zitten ook overal achter
Klopt.

Hoi, ik heb jou gister gezien.
Oud 07-02-2006, 11:10
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
En wederom maakt S. zich weer eens onstervelijk belachelijk.
Oud 07-02-2006, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-02-2006 @ 12:10 :
En wederom maakt S. zich weer eens onstervelijk belachelijk.
OnsterFelijk.

Steek je hand eens in eigen boezem.
Oud 07-02-2006, 11:13
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:00 :
Waar haal jij zulke dubieuze onwaarheden vandaan? Welke haddieth ondersteunen jouw leugens? Heb je dat uberhaupt aan kunnen tonen, ooit??
Ik iets aantonen? Ik lees en citeer, waarom zou ik zelf de geschiedenis herschrijven. Als er ergens staat dat de islam vind dat het waar is, waarom zou ik er dan aan twijfelen, al helemaal als de reguliere geschiedschrijving dat ook ondersteunt.

Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:00 :
*het gebruikelijke verzen spammen*
Vreemd dat dit dan in tegenspraak is met zijn eigen handelen.

Uberhaupt komt het een beetje als blijmaken met een dode mus op me over. Je wordt dus gespaard als je er van door gaat, maar vermoord als je weigert mee te werken?

En jij durft tijdens het aanhangen van zo'n visie nog kritiek te hebben op de Amerikanen?

Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:00 :
Maar goed. Voor jou is de hoop opgegeven. Jouw hart is gesloten en daar heb je zelf voor gezorgd.
Iedere keer als ik een moslim uitdaag de geschiedenis te verdraaien door met een visie te komen waarin mohamed geen blaam treft krijg ik dit commentaar, is het soms een soort uitvlucht?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-02-2006, 11:16
Verwijderd
Hahahahahahaha.
"Iedere keer als ik een moslim uitdaag", ja die heb jij ook echt eens gezien en aangesproken irl eh?

Als ik zeg dat jij een puisterige oetmongool van de eerste klas bent, hoor ik met 'bewijs' te komen.

Wie stelt, behoort met bewijs te komen, nichtwahr? Dus waar blijft jouw bewijs??
Oud 07-02-2006, 11:17
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:03 :
Klopt.

Hoi, ik heb jou gister gezien.
Afgezien van het feit dat in de bovenstaande gevallen vooral moslims elkaar afslachtten, dan
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 07-02-2006, 11:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Joostje schreef op 07-02-2006 @ 11:13 :
Waar komt die oinfo vandaan? op http://nobelprize.org/peace/educational/conflictmap/ (en dan die flashfile) kun je juist geheel andere info halen. En het is van nobelprize.org, dus edelijk betrouwbaar .

Trouwens, als je de kaart van de nieuwste conflictgebieden over de kaart van olie legt, heb je mee rovereenkomsten.
Erm. Conflicten omtrent cartoons
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 11:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:00 :
[B]

“Raak de vrouw niet aan, raak het kind niet aan, raak de man op het land niet aan, en blijf weg van religieuze mensen, en zij die zich hebben afgezonderd in hun gebedshuizen! Hak geen boom neer, en vernietig geen gebedshuizen…!”
Er staat niet gedefinieerd is wat een "kind" is.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 07-02-2006 @ 12:17 :
Afgezien van het feit dat in de bovenstaande gevallen vooral moslims elkaar afslachtten, dan
Dat hoort bij het geloof.
Oud 07-02-2006, 11:20
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 12:19 :
Er staat niet gedefinieerd is wat een "kind" is.
Ook niet wat een vrouw en een boom is.

Kortom: denk zelf ook eens even na.
Oud 07-02-2006, 11:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 01:21 :
In veel demonstraties zie je mensen de Koran ophouden en dan open geslagen op een bepaalde pagina in het boek. Iemand enig idee welke Soeras ze in beeld zouden kunnen laten zien?
Weet niemand dit?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 11:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:20 :
Ook niet wat een vrouw en een boom is.

Kortom: denk zelf ook eens even na.
Nadat een meid ongesteld is geworden?
Voor sommigen is dat 9 jaar.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 07-02-2006, 11:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
Firdaus is S.? Dat verklaart een hoop. Scheelt mij weer de moeite van er tegen ingaan, want dat heeft toch geen zin. Ik sta ten eerste op haar negeerlijst, en ten tweede heeft zij Haar Waarheid allang gevonden, en alles wat daar niet mee in overeenstemming valt te brengen is dus een godslasterlijke leugen.
Oud 07-02-2006, 11:24
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:19 :
Dat hoort bij het geloof.
de schavuiten!
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 07-02-2006, 11:25
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 12:22 :
Nadat een meid ongesteld is geworden?
Voor sommigen is dat 9 jaar.
In Iran geldt voor meisjes het volwassenenstrafrecht vanaf 9 jaar. (Lees: Dan kunnen ze ter dood veroordeeld worden.)
Oud 07-02-2006, 11:25
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Gatara schreef op 07-02-2006 @ 12:18 :
Erm. Conflicten omtrent cartoons
ah, ok.
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 07-02-2006, 11:26
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 07-02-2006 @ 12:25 :
In Iran geldt voor meisjes het volwassenenstrafrecht vanaf 9 jaar. (Lees: Dan kunnen ze ter dood veroordeeld worden.)
En dat is hóe relevant voor dit topic?
Oud 07-02-2006, 11:28
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 07-02-2006 @ 12:23 :
Firdaus is S.? Dat verklaart een hoop. Scheelt mij weer de moeite van er tegen ingaan, want dat heeft toch geen zin. Ik sta ten eerste op haar negeerlijst, en ten tweede heeft zij Haar Waarheid allang gevonden, en alles wat daar niet mee in overeenstemming valt te brengen is dus een godslasterlijke leugen.
Haha, jij staat op mijn negeerlijst?

Klopt mijn waarheid heb ik al geruime tijd gevonden, nu jullie nog. Hoewel, voor sommigen heb ik de hoop opgegeven.
Oud 07-02-2006, 11:29
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Behoorlijk relevant, maar alle degelijke argumentatie die niet strookt met jouw denkbeeld zijn voor jou zowiezo al niet relevant meer, want het is godslasterlijk en leugens ed.

Maar dat was al langer bekend. Ik denk, ik herhaal het nog eens.
Oud 07-02-2006, 11:30
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 11:49 :
Omg, je lokt me uit he? Moge je een pijnlijke dood sterven. Amien.
Oud 07-02-2006, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-02-2006 @ 12:29 :
Behoorlijk relevant, maar alle degelijke argumentatie die niet strookt met jouw denkbeeld zijn voor jou zowiezo al niet relevant meer, want het is godslasterlijk en leugens ed.

Maar dat was al langer bekend. Ik denk, ik herhaal het nog eens.
1. Wat heeft het Iraanse strafrecht met gedonder over cartoons te maken?

2. Wat strookt niet met mijn denkbeeld, leg eens uit.

3. Wát is godslasterlijk?

4. Leugens? Wat? Ik volg je niet meer.

5. Leuk. Maar wees de volgende keer wel wat concreter.
Oud 07-02-2006, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-02-2006 @ 12:30 :
Ja?
Oud 07-02-2006, 11:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als atheist gun ik ook andersdenkenden een snelle en pijnloze dood na een lang en gelukkig leven.
Oud 07-02-2006, 11:36
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:20 :
Ook niet wat een vrouw en een boom is.

Kortom: denk zelf ook eens even na.
Kinderen onder de 12 of 9 dus, afhankelijk van geslacht.

Uiteraard is het afslachten van 10 en 13-jarigen wel rechtvaardig.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 07-02-2006, 11:37
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:31 :
Ja?
Is wat hard vind je niet?
Oud 07-02-2006, 11:43
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-02-2006 @ 12:36 :
Kinderen onder de 12 of 9 dus, afhankelijk van geslacht.

Uiteraard is het afslachten van 10 en 13-jarigen wel rechtvaardig.
Jij kunt écht niet lezen he? Eerst kom je met leugens op de proppen, wanneer naar bewijs wordt gevraagd trek je je terug. En als je weer eens iets denkt gelezen te hebben wat jou niet aanstaat, ben je erweer.

Nee, dat is niet afhankelijk van het geslacht. De Islam laat ook het een en ander aan de individu over. Lees en interpreteer. Wat in jouw ogen een kind is, is voor een ander een jongeman. Wat voor jou een jongeman is, kan voor een ander een kind zijn.

We hebben het nu over de haddieth die ik eerder aanhaalde?

“Raak de vrouw niet aan, raak het kind niet aan, raak de man op het land niet aan, en blijf weg van religieuze mensen, en zij die zich hebben afgezonderd in hun gebedshuizen! Hak geen boom neer, en vernietig geen gebedshuizen…!”

M.a.w: enkel degenen op het slagveld. Degenen waarmee men in oorlog is. En die er ook écht achter staan daar zij zich vertonen op het slagveld.

Hoe duidelijker moet het er staan?

Zelfs jouw ogen zijn gesloten voor waarheden. ;(
Oud 07-02-2006, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 07-02-2006 @ 12:37 :
Is wat hard vind je niet?
Ik heb het nog wel netjes gehouden, zijn stukje is harder.
Oud 07-02-2006, 11:59
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 07-02-2006 @ 12:43 :

Zelfs jouw ogen zijn gesloten voor waarheden. ;(
Voor jouw waarheid. Elk wel denkend mens sluit zn ogen voor jouw waarheid. Jouw waarheid strookt namelijk niet met de realiteit.
Oud 07-02-2006, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 07-02-2006 @ 12:59 :
Voor jouw waarheid. Elk wel denkend mens sluit zn ogen voor jouw waarheid. Jouw waarheid strookt namelijk niet met de realiteit.
Ga jij nog een keer inhoudelijk op een post in, of blijf je langs de zijkant cheerleading-gedrag vertonen?
Oud 07-02-2006, 12:02
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-02-2006 @ 11:10 :
Eerder "nou, dus?"
ik snap niet waarom ze geen christenen willen pesten maar wel moslims
Oud 07-02-2006, 12:03
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Wat is dan een kind volgens jou, Firdaus?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12.