Oud 06-08-2008, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Variatie is soms ook wel lief, maar het is fijn om verstrikt te raken in één band en daar gedurende enkele weken de gehele discografie van te luisteren. Tot je letterlijk alle nummers uit je hoofd kent en weer wat aan kan klooien met verschillende bands, tot de volgende obsessie weer de kop om de hoek steekt.

En Iron Maiden was ook ongenadig bruut live. Ik krijg er nog steeds kippenvel van, nggg rrrrrrrrrr.
Daar heb ik geen tijd voor, ik ben zo iemand die iedere week minstens tien nieuwe artiesten wil leren kennen.
Advertentie
Oud 06-08-2008, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Daar heb ik geen tijd voor, ik ben zo iemand die iedere week minstens tien nieuwe artiesten wil leren kennen.
Mja, maar dan ken je geen enkele band echt door en door, waardoor geen enkel concert echt intens is. Dat je met alle kracht die je hebt álle nummers mee kan krijsen en volledig opgaat met de muziek omdat je alle overgangetjes en melodietjes helemaal uit je hoofd kent.

Maar goed, op zich heb ik ook van honderdduizend bands maar een paar nummers of één album oid. Die zitten stilletjes te wachten tot ik er geobsedeerd mee raak
Oud 06-08-2008, 00:53
Verwijderd
Jawel, Metallica ken ik door en door. Maar goed, een concert is voor mij nooit "intens".
Oud 06-08-2008, 00:54
Verwijderd
ik ga nooit naar concerten, jullie intens gebeuren is bla bla voor mij
Oud 06-08-2008, 00:55
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
ik ga nooit naar concerten, jullie intenst gebeuren is bla bla voor mij
Ik ook niet. Laten we samen een keer naar een concert gaan. Van, ehm, Nick en Simon. Dat wordt meezinguh!

Ook: goedenavond.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 06-08-2008, 00:56
Verwijderd
Kijk, hier was ik bij.



Dat lachje nadat hij van het publiek eist dat ze een stuk van het refrein zingen, ergens op 1:20 of 1:30 oid. Keihard kippenvelmoment op dat concert, aaarrrghhhh. En nu nog steeds.

En op het einde, dat hij 'Scream for me, Wacken!' roept. Rrrrrrrrrrrrrrr Jammer dat het te vroeg afgekapt wordt, zodat je het publiek niet buiten zinnen kunt horen schreeuwen.

Maar eigenlijk was zowat heel dat concert één en al kippenvel.

Dus nu voel ik me al dagen geroepen om een veel te duur concertkaartje voor hun optreden in Assen aan te schaffen, ookal heb ik ze een paar dagen geleden nog gezien en spelen ze weer precies dezelfde setlist en zal het sowieso minder vet worden dan op Wacken. Maar ja, wat moet dat moet.
Oud 06-08-2008, 00:56
Verwijderd
Ik las hier was ik blij.
Oud 06-08-2008, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ook niet. Laten we samen een keer naar een concert gaan. Van, ehm, Nick en Simon. Dat wordt meezinguh!

Ook: goedenavond.
Ik denk niet dat ik kan meezingen op nick en simon, sorry. Maar het is een lieve suggestie!
Oud 06-08-2008, 00:59
Verwijderd
Ik vind het ook cool om de verschillende invloeden te horen in artiesten enzo, en een beetje te puzzelen in de muziekgeschiedenis. En dan moet je wel veel verschillende shit luisteren.
Oud 06-08-2008, 00:59
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ik kan meezingen op nick en simon, sorry. Maar het is een lieve suggestie!
Oh, wacht, denk je nu dat ik wel mee kan zingen met Nick en Simon? Misschien had ik er voor de zekerheid toch een '' achter moeten zetten...

Edit: wel lief dat je mijn suggestie nog gewoon lief noemt, zonder kots-smilies erbij te gebruiken.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 06-08-2008, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Jawel, Metallica ken ik door en door. Maar goed, een concert is voor mij nooit "intens".
Jammer is dat, je mist er echt wat aan. Ik heb eerder het tegenovergestelde, zeker bij bands waar ik veel van ken. Volledig opgaan in de muziek en daarna helemaal trillen en amper kunnen praten omdat je zo ontzettend hard onder de indruk bent, yes

Na Iron Maiden bleef ik ook nog zeker tien minuten staan, gewoon doodstil staan en staren naar het podium, omdat ik geen poot kon verroeren. Samen met nog wat mensen om me heen. (En daarna zetten ze opeens keihard 'always look on the bright side of life' van Monty Python op en keken we elkaar lachend aan om al meezingend richting de uitgang te schuifelen, samen met nog 65.000 metalheads die bij dat concert aanwezig waren. Lulz.)

Citaat:
ik ga nooit naar concerten, jullie intens gebeuren is bla bla voor mij
Zou je niet naar een concertje van Tom Waits willen, eh?
Oud 06-08-2008, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Ik las hier was ik blij.
Ja, tevens.

Citaat:
Ik vind het ook cool om de verschillende invloeden te horen in artiesten enzo, en een beetje te puzzelen in de muziekgeschiedenis. En dan moet je wel veel verschillende shit luisteren.
Hehe, ja, dat kan ik dan weer niet. Maar goed, daar heb ik sowieso te weinig muzikaal gehoor voor, dus zelfs al zou ik dagelijks tien nieuwe artiesten ontdekken, dan nog had ik geen flauw idee.
Oud 06-08-2008, 01:03
Verwijderd
Daar heb je last.fm voor hè!
Oud 06-08-2008, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Jammer is dat, je mist er echt wat aan. Ik heb eerder het tegenovergestelde, zeker bij bands waar ik veel van ken. Volledig opgaan in de muziek en daarna helemaal trillen en amper kunnen praten omdat je zo ontzettend hard onder de indruk bent, yes

Na Iron Maiden bleef ik ook nog zeker tien minuten staan, gewoon doodstil staan en staren naar het podium, omdat ik geen poot kon verroeren. Samen met nog wat mensen om me heen. (En daarna zetten ze opeens keihard 'always look on the bright side of life' van Monty Python op en keken we elkaar lachend aan om al meezingend richting de uitgang te schuifelen, samen met nog 65.000 metalheads die bij dat concert aanwezig waren. Lulz.)

Zou je niet naar een concertje van Tom Waits willen, eh?
Ja natuurlijk wel. Al is het maar omdat die man zo visueel is. Ik zeg ook niet dat ik niet zou willen, ik ga alleen nooit maar voor tom waits zou ik een uitzondering maken, jammer dat hij bij zijn glitter and doom tour niet langs nederland komt enzo. Heb je trouwens die press conference gezien? Die is echt geweldig:

Spoiler
Oud 06-08-2008, 01:07
Verwijderd
people envy happiness. Dogs, though, sense courage, knowing jubilation means better ass-ests.
Oud 06-08-2008, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je last.fm voor hè!
Haha, ja, ik houd me wel veel meer bezig met muziekinvloeden en muziekgeschiedenis sinds ik wat actiever ben op last.fm. Wat een fijne uitvinding is het toch

Citaat:
Ja natuurlijk wel. Al is het maar omdat die man zo visueel is. Ik zeg ook niet dat ik niet zou willen, ik ga alleen nooit maar voor tom waits zou ik een uitzondering maken, jammer dat hij bij zijn glitter and doom tour niet langs nederland komt enzo. Heb je trouwens die press conference gezien? Die is echt geweldig:

Spoiler
Niet gezien, maar ik zet 'm wel in het rijtje van youtubefilmpjes die ik nog moet kijken. Aangezien ik het al de hele dag zonde vind om de muziek af te zetten

Maar waarom ga je nooit naar concerten?
Oud 06-08-2008, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja, ik houd me wel veel meer bezig met muziekinvloeden en muziekgeschiedenis sinds ik wat actiever ben op last.fm. Wat een fijne uitvinding is het toch

Niet gezien, maar ik zet 'm wel in het rijtje van youtubefilmpjes die ik nog moet kijken. Aangezien ik het al de hele dag zonde vind om de muziek af te zetten

Maar waarom ga je nooit naar concerten?
ik heb geen muziekmaten en ik trek veel mensen in een plek niet zo goed altijd.
en zodra je muziek een pauze maakt moet je hem echt even zien
Oud 06-08-2008, 01:10
Verwijderd
Citaat:
ik heb geen muziekmaten en ik trek veel mensen in een plek niet zo goed altijd.
en zodra je muziek een pauze maakt moet je hem echt even zien
Ga je in je eentje achteraan staan. Tadaa.
Oud 06-08-2008, 01:11
Verwijderd
Citaat:
Ga je in je eentje achteraan staan. Tadaa.
ja dan hoef je net zo goed niet te gaan he
Oud 06-08-2008, 01:12
Verwijderd
Citaat:
ja dan hoef je net zo goed niet te gaan he
Ik ga juist altijd expres achteraan staan, omdat het geluid meestal te hard staat. Dan hoor je het beter.
Oud 06-08-2008, 01:14
Verwijderd
zie je dan wel wat enzo?
Oud 06-08-2008, 01:14
Verwijderd
Ik ben 1m90.
Oud 06-08-2008, 01:15
Verwijderd
En sowieso care ik weinig, de artiesten die ik leuk vind verzorgen meestal geen spetterende shows, en het zijn ook geen hete chicks.
Oud 06-08-2008, 01:16
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
Ik ben 1m90.
Niet als Kazet voor je gaat staan, dus.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 06-08-2008, 01:17
Verwijderd
Ik sta bij de helft van de concerten ook achteraan te chillen, want daar kun je veel beter dansen omdat je meer de ruimte hebt. En je kan er ook beter zien, vaak, want vooraan sta je negen van de tien keer pal voor een of andere dikke lange kerel die je al het zicht op het podium ontneemt.

Maar goed, bij de andere helft raak ik overenthousiast en wil ik juist zo ver mogelijk naar voren. Hoewel ik dichte mensenmassa's ook slecht trek, maar op concerten (en met name op Wacken) gaat het om de een of andere reden bijzonder goed.

Het heeft allebei wel z'n charme
Oud 06-08-2008, 01:17
Verwijderd
Citaat:
En sowieso care ik weinig, de artiesten die ik leuk vind verzorgen meestal geen spetterende shows, en het zijn ook geen hete chicks.
wat is dan de meerwaarde van zo'n concert? Of is dit juist zo van 'daarom ga ik toch niet ze toe, care'
Oud 06-08-2008, 01:18
Verwijderd
Ik ben een lijstje aan het maken van coole artiesten waar ik shit van ga downloaden als ik weer een computer heb, het zijn er nu 25.
Oud 06-08-2008, 01:18
Verwijderd
Citaat:
wat is dan de meerwaarde van zo'n concert? Of is dit juist zo van 'daarom ga ik toch niet ze toe, care'
Da's toch net weer wat anders, live.
Oud 06-08-2008, 01:18
Verwijderd
Plus, gehoorbeschadiging is wel metalverantwoord. Al die mietjes met hun zogenaamde pijngrens en hun oordopjes op concerten, wuwuwu.

Oud 06-08-2008, 01:18
Verwijderd
Intenser.
Oud 06-08-2008, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Niet als Kazet voor je gaat staan, dus.
ik kijk waarschijnlijk dan tegen zijn haarbos aan inderdaad
Oud 06-08-2008, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een lijstje aan het maken van coole artiesten waar ik shit van ga downloaden als ik weer een computer heb, het zijn er nu 25.
delen!
Oud 06-08-2008, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Plus, gehoorbeschadiging is wel metalverantwoord. Al die mietjes met hun zogenaamde pijngrens en hun oordopjes op concerten, wuwuwu.

Ik neem altijd oordopjes mee.
Oud 06-08-2008, 01:20
Verwijderd
Citaat:
delen!
Ik heb het opgeschreven, veel typwerk om het over te typen! En als je tips wil kan je net zo goed mijn charts langsgaan hè!
Oud 06-08-2008, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Ik neem altijd oordopjes mee.
Nou ja, klopt ook niet helemaal, ik wil ze altijd meenemen maar meestal vergeet ik ze.
Oud 06-08-2008, 01:20
Verwijderd
man oordopjes!
ik heb één keer bij een progmetal band ofzo bij de boxen gestaan....AGGGRHRHHR er kwam bloed uit mijn oren.
Oud 06-08-2008, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het opgeschreven, veel typwerk om het over te typen! En als je tips wil kan je net zo goed mijn charts langsgaan hè!
ja nee oké
Oud 06-08-2008, 01:23
Verwijderd
Citaat:
wat is dan de meerwaarde van zo'n concert? Of is dit juist zo van 'daarom ga ik toch niet ze toe, care'
Live is indrukwekkender en gaver. En het is fijn om in de buurt te zijn van je muziekhelden die speciaal voor jou (en nog een hoop mensen) liedjes komen spelen, waarbij ze je toespreken en interessante dingen vertellen. Het is ook heel tof om écht hard te kunnen meezingen met heel veel anderen die net zo veel van de muziek genieten als jij. En vaak, als het publiek een beetje goed is, krijgen de artiesten zo'n mooie gelukkige uitdrukking. Soms een beetje verbaasd zelfs, verbaasd-gelukkig, alsof ze niet verwachtten dat zo veel mensen zouden komen kijken naar hun kunstje. Dat vind ik ook altijd ontzettend fijn om te zien, omdat je dan de artiesten op de een of andere manier iets teruggeeft voor de muzikale gaafheid die ze jou hebben geschonken door de jaren heen.
Oud 06-08-2008, 01:23
Verwijderd
Citaat:
man oordopjes!
ik heb één keer bij een progmetal band ofzo bij de boxen gestaan....AGGGRHRHHR er kwam bloed uit mijn oren.
Inderdaad, dat had ik bij Ayreon. Dan denk je: zo, wat relaxte muziek. Maar waarom zo fucking hard. Toen ben ik maar op het balkon gaan staan, want ik was mijn oordopjes vergeten.
Oud 06-08-2008, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Live is indrukwekkender en gaver. En het is fijn om in de buurt te zijn van je muziekhelden die speciaal voor jou (en nog een hoop mensen) liedjes komen spelen, waarbij ze je toespreken en interessante dingen vertellen. Het is ook heel tof om écht hard te kunnen meezingen met heel veel anderen die net zo veel van de muziek genieten als jij. En vaak, als het publiek een beetje goed is, krijgen de artiesten zo'n mooie gelukkige uitdrukking. Soms een beetje verbaasd zelfs, verbaasd-gelukkig, alsof ze niet verwachtten dat zo veel mensen zouden komen kijken naar hun kunstje. Dat vind ik ook altijd ontzettend fijn om te zien, omdat je dan de artiesten op de een of andere manier iets teruggeeft voor de muzikale gaafheid die ze jou hebben geschonken door de jaren heen.
hmmmmm oké.
Oud 06-08-2008, 01:26
Verwijderd
Ik vind oordopjes bij concerten maar stom.

Maar eigenlijk houd ik voornamelijk van heel erg hard geluid omdat het dan niet hoorbaar is hoe vals ik meezing, ondanks dat ik uit volle borst meekrijs Een concert is vrijwel altijd gaver als je echt uit alle macht mee kan schreeuwen.

Tenzij het erg rustige muziek is, dan is heel zachtjes meefluisteren leuker.
Oud 06-08-2008, 01:29
Verwijderd


Dit komt nu langs op de radio. Vreemd uiterlijk.
Oud 06-08-2008, 01:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind oordopjes bij concerten maar stom.
Ik heb nu eenmaal een lage pijngrens!
Oud 06-08-2008, 01:33
Verwijderd
jongens, hoe mooi! het afbreekstreepjedingetje in mijn sig klopt nog ook!
Oud 06-08-2008, 01:33
Verwijderd
assssss

ooohhhh een kinderhand is zo makkelijk vol enzo dus
Oud 06-08-2008, 01:34
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Citaat:
jongens, hoe mooi! het afbreekstreepjedingetje in mijn sig klopt nog ook!


Jij kan vredig sterven.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 06-08-2008, 01:35
Verwijderd
of vredig slapen, dat ligt iets meer in mijn straatje deze nacht
Oud 06-08-2008, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu eenmaal een lage pijngrens!
Ghu, ik een belachelijk hoge. Eén keer was ik in een stuk glas gestapt en daar merkte ik niet veel meer van dan wat irritant geprik in m'n voet nadat ik schoenen aan het gedaan, totdat ik thuiskwam en m'n gehele voet/schoen onder het bloed bleek te zitten. En een andere keer had ik m'n hele bovenbeen opengehaald met een scherp inktpennetje dat door m'n tas stak en dat merkte ik ook 's avonds pas.

Ik zou het niet overleven in het wild, denk ik. Hoewel ik het wel weer bijzonder goed zou doen als een of andere amazone/warrior/iets.
Oud 06-08-2008, 01:35
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dit komt nu langs op de radio. Vreemd uiterlijk.
ik vind haar trouwens wel mooi, op een aparte manier
Oud 06-08-2008, 01:36
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dit komt nu langs op de radio. Vreemd uiterlijk.
Gothicsss!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 21:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 12-10-2008 00:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08.