Oud 01-06-2009, 00:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jij komt met een belachelijke stellingname, dat discriminatie van allochtonen niet zou bestaan.
Als het belachelijk is, waarom weiger je dan stelselmatig om bewijs te leveren?
Citaat:
Maargoed, ik geef je een voorbeeld en die is treffend: "Marokkanen voeren geen zak uit" . Als dat niet generaliserend is...
Okay, waar staat dat? De zoekfunctie van het forum geeft behalve jouw post geen hits namelijk.
Citaat:
Onderbouwing van mijn kant is gekomen
Ja maak het even...
Citaat:
Jij neemt Marokkanen niet in je wij-groep op, anders zou je ze zo niet noemen, dus zelfs jij hebt vooroordelen.
Wat is dat nu weer voor beledigende nonsens? Ik neem Marokkanen niet in mijn wij-groep op omdat ik geen Marokkaan ben. Niets meer, niets minder.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Advertentie
Oud 01-06-2009, 00:46
Verwijderd
Nederlandse Marokkanen zijn Nederlanders, net zoals jij een Nederlander bent. Dat zou voldoende moeten zijn, om hen in je wij-groep op te nemen.

Nu weer over geert wilders aub.
Oud 01-06-2009, 00:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nederlandse Marokkanen zijn Nederlanders, net zoals jij een Nederlander bent. Dat zou voldoende moeten zijn, om hen in je wij-groep op te nemen.
Als het over nationaliteit gaat ja, daarbuiten veelal niet. Jij misbruikt het echter als een verwijt naar mij toe.

Waarom trouwens je FB bevoegdheden misbruiken om de discussie over jouw niet-onderbouwde beweringen te ontvluchten? Als je die beweringen onderbouwt of intrekt is de kous daarmee af, jij bent degene in deze discussie die het voortouw nam in het offtopic en dat liet voortduren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-06-2009, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Als het over nationaliteit gaat ja, daarbuiten veelal niet. Jij misbruikt het echter als een verwijt naar mij toe.

Waarom trouwens je FB bevoegdheden misbruiken om de discussie over jouw niet-onderbouwde beweringen te ontvluchten? Als je die beweringen onderbouwt of intrekt is de kous daarmee af, jij bent degene in deze discussie die het voortouw nam in het offtopic en dat liet voortduren.
Je mag er een nieuw topic over maken, misschien op wetenschap en filosofie, en het dan onderbouwen, dat doe je nu niet, en daarom graag ontopic.
Oud 01-06-2009, 00:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je mag er een nieuw topic over maken, misschien op wetenschap en filosofie, en het dan onderbouwen, dat doe je nu niet, en daarom graag ontopic.
Dat heet in goed Nederlands dus machtsmisbruik. Het klopt niet om inhoudelijke aanvallen op jouw argumenten te verbieden als FB.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Tussentijdse peiling
Verwijderd
435 31-03-2009 18:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hans Janmaat. Goed politcus en vooruitziener of Zwart schaap en rascist?
Verwijderd
217 25-12-2008 03:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.