Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2010, 10:02
Verwijderd
Ontbijtje, tandenpoetsen en lekker lang douchen helpt prima tegen een kater(tje)
Advertentie
Oud 02-06-2010, 10:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zo. Mijn tafel en stoelen staan op marktplaats. Hopelijk is iemand zo lief om ze binnen 2 weken te kopen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2010, 10:19
Verwijderd
neeeeee niet gevonden
Oud 02-06-2010, 10:20
Verwijderd
Hmm heb je al je hele portemonnee leeg gehaald om te zien of hij niet in een verkeerd vakje achter een ander pasje is gekropen? En je hele tas? Jaszakken, broekzakken? Ook van jassen en broeken waarvan je denkt dat-ie daar niet in kan zitten?
Oud 02-06-2010, 10:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Haha domme hoer dat het ook is
Wat is dit nu voor een domme reactie? Ik ben het ook niet met haar eens maar dan hoef je haar nog niet voor hoer uit te maken.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2010, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Hmm heb je al je hele portemonnee leeg gehaald om te zien of hij niet in een verkeerd vakje achter een ander pasje is gekropen? En je hele tas? Jaszakken, broekzakken? Ook van jassen en broeken waarvan je denkt dat-ie daar niet in kan zitten?
Ja hij zat in mijn jaszak
Zometeen de bank bellen.
Oud 02-06-2010, 10:24
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo. Mijn tafel en stoelen staan op marktplaats. Hopelijk is iemand zo lief om ze binnen 2 weken te kopen
Foto/link? Ik ben min of meer op zoek.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2010, 10:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Foto/link? Ik ben min of meer op zoek.
Ik heb 'm ook op vraag en aanbod gezet Maar k weet niet of het echt je stijl is
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2010, 10:33
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Zal ik dan toch maar eens opstaan...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2010, 10:34
Verwijderd
ik vind die stoelen echt leuk. maar ja je woont in utrecht en alles en wij hebben geen auto. en elmer vindt ze lelijk ;x
Oud 02-06-2010, 10:34
Verwijderd
Bweh ik kan niet beoordelen of ik netjes genoeg gekleed ben voor werk

Ik vind de zomer wat dat betreft stom, zodra je iets met korte mouw aandoet lijkt het algauw niet meer netjes

(Verder alleen maar voor zomer natuurlijk!)
Oud 02-06-2010, 10:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh en even mijn frustraties over Direct Wonen uiten. Ik heb dus speciaal mijn ochtend vrijgepland zodat ik naar hun kantoor kon komen om mijn werkgeversverklaring en borgstellinsverklaring in te leveren en het huurcontract te tekenen. Blijkt dus opeens dat ik ook nog een uitreksel uit het bevolkingsregister, loonstrookjes, een kopie van mijn contracten van m'n werk, een loonstrook van mijn moeder (die borg staat) en een verklaring van mijn oude huurders dat ik mijn huur altijd op tijd heb betaald moet gaan inleveren. Dat hadden ze me ook wel eens eerder kunnen vertellen. En sowieso, op mijn werkgeversverklaringen staat al hoeveel ik verdien en tot hoe lang mijn contract geldig is, ze hebben al kopietjes van mijn paspoort... Lekker nutteloos...
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2010, 10:35
Rationeel
Rationeel is offline
jullie kunnen tenminste nog rokjes aandoen!
Oud 02-06-2010, 10:36
Verwijderd
Ik vind het ook leuke stoelen Lorelei, als ik stoelen nodig zou hebben dan zou ik ze overwegen!
Oud 02-06-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
jullie kunnen tenminste nog rokjes aandoen!
We moeten verplicht panty's dragen dan, hoe kut is dat Dus ik ga altijd voor een broek.
Oud 02-06-2010, 10:36
Rationeel
Rationeel is offline
verder ook alleen maar voor rokjes natuurlijk
Oud 02-06-2010, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Bweh ik kan niet beoordelen of ik netjes genoeg gekleed ben voor werk

Ik vind de zomer wat dat betreft stom, zodra je iets met korte mouw aandoet lijkt het algauw niet meer netjes

(Verder alleen maar voor zomer natuurlijk!)
als het een korte mouw heeft én een kraag is het al wel netjes
Oud 02-06-2010, 10:37
Verwijderd
Citaat:
als het een korte mouw heeft én een kraag is het al wel netjes
mooi, dan voldoe ik als ik er opmerkingen over krijg verwijs ik ze door naar jou
Oud 02-06-2010, 10:37
Rationeel
Rationeel is offline
ik wil weer in een bouwkeet zitten, daar liepen sommigen gewoon in hun blote pens
Oud 02-06-2010, 10:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
ik vind die stoelen echt leuk. maar ja je woont in utrecht en alles en wij hebben geen auto. en elmer vindt ze lelijk ;x
Hehe. 't Zijn eigenlijk kantoorstoelen. Ik vond het wel geinig omdat ik dus in een kantoorpand woon. Daarnaast had deze kamer grote behoefte aan wat kleur.. dus mja.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2010, 10:39
Philosophy
Avatar van Philosophy
Philosophy is offline
Ahhhh ik ga een vriendinnetje zien die ik al twee jaar niet heb gezien. *stuiter* Ik ben heeeel blij.
__________________
Ik maak je dood met een blije mus.
Oud 02-06-2010, 10:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hm. Rokjes. Ik denk dat ik maar een jurkje aan doe want door een foutje met de was heb ik (denk ik) geen schone tshirts meer
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2010, 10:40
Verwijderd
Citaat:
mooi, dan voldoe ik als ik er opmerkingen over krijg verwijs ik ze door naar jou
doe dat

Wel handig van een witte jas: je bovenlichaam ziet er vanzelf netjes uit, en de enige eis is verder dat je broek of rok lang genoeg moet zijn om onder de witte jas uit te steken.
Oud 02-06-2010, 10:44
Verwijderd
ik wil terug naar bed
Oud 02-06-2010, 10:46
Rationeel
Rationeel is offline
ik glip zo naar buiten en dan ga ik daar wel ergens op een bankje liggen. ik moet even gestrekt
Oud 02-06-2010, 10:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik lig nog in bed, huhu.

Maar ik moet ook gaan opstaan
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2010, 10:46
Verwijderd
Nou, dat was een kort dagje.
Oud 02-06-2010, 10:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Sann, pm je nummer eens! Met mijn ontbrekende internet is dat makkelijker contact houden!
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2010, 10:47
Verwijderd
ik stond om kwart over zeven op en dat was een mooie tijd want ik was gister na the truman show naar bed gegaan. Elke keer dat die op tv komt denk ik 'ach die heb ik al zo vaak gezien' maar elke keer kijk ik 'm toch, blijft een fascinerend concept.
Oud 02-06-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Sann, pm je nummer eens! Met mijn ontbrekende internet is dat makkelijker contact houden!
Maar maar maar ik heb telefoonvrees

komt eraan
Oud 02-06-2010, 10:48
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
doe dat

Wel handig van een witte jas: je bovenlichaam ziet er vanzelf netjes uit, en de enige eis is verder dat je broek of rok lang genoeg moet zijn om onder de witte jas uit te steken.
Ik weet niet tot hoe hoog jij je jas normaal dichtknoopt... Heb jij zo'n doktersjasdecollete?
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:
ik stond om kwart over zeven op en dat was een mooie tijd want ik was gister na the truman show naar bed gegaan. Elke keer dat die op tv komt denk ik 'ach die heb ik al zo vaak gezien' maar elke keer kijk ik 'm toch, blijft een fascinerend concept.
Streber dat is maar 3 uur eerder dan ik hoor!
Oud 02-06-2010, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet tot hoe hoog jij je jas normaal dichtknoopt... Heb jij zo'n doktersjasdecollete?
Ik heb de bovenste twee knoopjes open dus het 'stropdasknoopje' en die daaronder. Dus als ik een gesloten t-shirt draag zie je daar precies een stukje van (doe ik meestal, voor de kleur) en als ik een lager t-shirt draag zie je een stukje huid maar geen decolleté.
Citaat:
Streber dat is maar 3 uur eerder dan ik hoor!
Nouja ik word rond een uur of negen op stage verwacht en ik moest nog even opruimen vanochtend.
Oud 02-06-2010, 10:50
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hè, rokjes . Ik heb momenteel vrij platte slippers en met een rokje of jurkje staat dat zo lomp.
Een rok naar de synagoge is al vervelend genoeg, waarom zou ik dat spul in mijn vrije tijd aandoen?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 02-06-2010, 10:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
NEE kutkutkut hoe kan deze dag nog irritanter. Mijn fantoom komt vandaag niet, en ik had alles zo netjes gepland en speciaal dingen afgezegd en de CT-scanner voor morgen vrijgepland en grrrrr.....
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2010, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Hè, rokjes . Ik heb momenteel vrij platte slippers en met een rokje of jurkje staat dat zo lomp.
maar jij bent redelijk lang toch? En je hebt waarschijnlijk veertienjarige spillebeentjes, al vind je dat zelf natuurlijk niet omdat ze twee keer zo dik zijn als toen je elf was. Dan staat niets lomp

Citaat:
NEE kutkutkut hoe kan deze dag nog irritanter. Mijn fantoom komt vandaag niet, en ik had alles zo netjes gepland en speciaal dingen afgezegd en de CT-scanner voor morgen vrijgepland en grrrrr.....
Ik weet niet wat een fantoom is maar dat-ie niet komt klinkt vervelend
Oud 02-06-2010, 10:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb de bovenste twee knoopjes open dus het 'stropdasknoopje' en die daaronder. Dus als ik een gesloten t-shirt draag zie je daar precies een stukje van (doe ik meestal, voor de kleur) en als ik een lager t-shirt draag zie je een stukje huid maar geen decolleté.
Ik doe hem nooit tot zo ver dicht... Ik laat hem nooit helemaal openhangen, want dat staat wat arrogant en is ook niet handig ivm radioactieve besmettingen enzo, maar anders voelt het net alsof ik een gewaad aanheb. Maar ik merk nu dat ik wel goed op kledingkeuze moet letten, wat dat betreft is een pak wel handig, dan kun je bijna een hele week met een kledingset doen, lekker makkelijk met de was.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2010, 10:56
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
maar jij bent redelijk lang toch? En je hebt waarschijnlijk veertienjarige spillebeentjes, al vind je dat zelf natuurlijk niet omdat ze twee keer zo dik zijn als toen je elf was. Dan staat niets lomp
Ik ben één meter vier- of vijfenzeventig, dus ja . Maar ik vind korte rokjes met platte schoenen vaak wel lompig staan.
En omdat ik vroeger steviger was, heb ik idd dezelfde benen als toen ik 11 was, zij het vast een stukje langer.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 02-06-2010, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Ik doe hem nooit tot zo ver dicht... Ik laat hem nooit helemaal openhangen, want dat staat wat arrogant en is ook niet handig ivm radioactieve besmettingen enzo, maar anders voelt het net alsof ik een gewaad aanheb. Maar ik merk nu dat ik wel goed op kledingkeuze moet letten, wat dat betreft is een pak wel handig, dan kun je bijna een hele week met een kledingset doen, lekker makkelijk met de was.
Ik heb de onderste twee knoopjes ook open hoor, anders kan ik niet normaal zitten en dat komt erop neer dat er nog maar twee knoopjes wél dicht zijn, want ze zitten vrij ver uit elkaar.
In een geneeskundestudententijdschrift stond ooit een tip van een zogenaamde mode-expert, en die liet drie plaatjes zien: een met de jas van onder tot boven dichtgeknoopt, een met de hele jas open, en een zonder jas. En zei: zonder jas zie je er niet professioneel uit, met de hele jas dichtgeknoopt staat stijfjes, dus laat maar open hangen. Alsof dat het enige doel van de jas is en alsof je zomaar op eigen houtje mag beslissen om géén witte jas te dragen.
Oud 02-06-2010, 11:04
Verwijderd
Op mijn werk is alles wel prima zolang het geen joggingsbroek is, maar goed dat draag ik ook alleen thuis.
Oud 02-06-2010, 11:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik weet niet wat een fantoom is maar dat-ie niet komt klinkt vervelend
nouja in mijn geval een kloppend linker ventrikel in een nepromp. Een fantoom is een soort nabootsing waar je op kunt scannen om onderzoek te doen of om te kijken of je apparatuur goed werkt enzovoorts.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-06-2010, 11:06
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Hmm, dus een soort placebo-ding, maar dan voor de apparatuur? Net als 'fantoompijn'.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 02-06-2010, 11:08
Verwijderd
Hmm, de website van NS Hispeed werkt even niet mee bij het boeken van een reis naar Parijs, zo nog maar eens proberen.
Oud 02-06-2010, 11:09
Verwijderd
Oh eric, ik heb een cadeautje voor je, die kom ik over 5/10 minuutjes even langsbrengen
Oud 02-06-2010, 11:10
Verwijderd
archont komt vanmiddag 'vrij'
Oud 02-06-2010, 11:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Eerst tandenpoetsen en dan toch nog maar een boterham met hagelslag eten. Slechte volgorde maar goeie combinatie. After Eight brood
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
nouja in mijn geval een kloppend linker ventrikel in een nepromp. Een fantoom is een soort nabootsing waar je op kunt scannen om onderzoek te doen of om te kijken of je apparatuur goed werkt enzovoorts.
ahja zo'n soort fantoom
Oud 02-06-2010, 11:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind het probleem bij topics zoals zou je het doen en zo dat je dan zelf ook weer eoa orginele vraag moet gaan verzinnen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 02-06-2010, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het probleem bij topics zoals zou je het doen en zo dat je dan zelf ook weer eoa orginele vraag moet gaan verzinnen
Dat heb ik ook ja
Oud 02-06-2010, 11:16
Verwijderd
Goed ik ga richting werk, hopen dat ik onderweg een beetje wakker wordt, want anders wordt het een drama dag

Dag lieve forummers!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.