Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2014, 22:23
rensend
rensend is offline
De uitsprake van wilders moet je niet zo serius neeme dit is gewoon zijn menier om stemers te treke
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2014, 22:48
diedejansen
diedejansen is offline
Citaat:
Wat vinden jullie nou van wilders?
Hij is te populistisch en scheert alles over één kam.
Alleen onwetenden zullen op zo'n figuur stemmen, omdat zij niet slim genoeg zijn om te snappen waar de echte problemen liggen (slechte opvoeding/trauma's van buitenlanders).

Problemen moeten bij de kern aangepakt worden, en niet zoals op de manier van meneer Wilders.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Geert Wilders is een geweldig man, zelfs na de Marokkanen uitspraken vind ik dat. Met minder Marokkanen bedoelde hij trouwens de criminele Marokkanen, minder hoeft niet perse te betekenen dat alle Marokkanen weg moeten. De goede mogen blijven natuurlijk. Mensen moeten echt het begrip 'minder' leren te begrijpen


Hij heeft inderdaad gezegt criminele marokkanen. Maar aangezien het hele forum maar half luistert voelen ze zich meteen aangesproken.




En iedereen doet nu alsof dit een ramp is . Maar dit is hetzelfde verhaal als pim fortuin. Was een hele slimme man. Een goede kennis van me vader. Hij werd vermoord omdat hij op het punt stond verkozen te worden. Omdat hij zoveel informatie wist van de regering over uitkeringen heeft de regering hem laten neerschieten. Waarom was dat toen geen hele rel en wilders wel?

Zit geen verschil in.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 23:57
Verwijderd
Citaat:
De uitsprake van wilders moet je niet zo serius neeme dit is gewoon zijn menier om stemers te treke
Bram m is jaren lang zijn advocaat geweest. En hij weet pricies wat wilders wil. En hij bedoelt alleen slechte criminele marokkanen. Maar hij zegt het verkeerd
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 23:59
Verwijderd
Citaat:
ik vind het schandalig dat als Wilders wat zegt over marokkanen dat heel nederland op zn kop staat. terwijl de mensen die het zo walgelijk vinden wat wilders zegt, zelf andere subculturen en mensen demoniseren, criminaliseren en discrimineren. Bijvoorbeeld: van de week is er een homo supportersclub van PSV ontstaan, de mensen die wilders zn uitspraak belachelijk vinden maken wel grapjes over die homo supportersclub van PSV. dat is pas schandalig en belachelijk.
Er zit heel veel verschil tussen wilders of homos.
Snap niet waarom ze dit er bij betrekken
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 06:51
Verwijderd
Wat heeft dat te maken met 1000% eens zijn met Wilders? Omdat er hypocriete mensen bestaan heeft Wilders in deze opeens gelijk?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 07:30
rensend
rensend is offline
En iedereen doet nu alsof dit een ramp is . Maar dit is hetzelfde verhaal als pim fortuin. Was een hele slimme man. Een goede kennis van me vader. Hij werd vermoord omdat hij op het punt stond verkozen te worden. Omdat hij zoveel informatie wist van de regering over uitkeringen heeft de regering hem laten neerschieten. Waarom was dat toen geen hele rel en wilders wel?

Zit geen verschil in.[/QUOTE]

Ben jij in rotterdam geweest toen pim weerd neer geschoote wat daar was best wel een rel de over
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 07:44
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
dat ik het schandalig vind dat zoveel mensen zich druk maken over de marrokkanen die nog alle vrijheid hebben maar dat doodnormale hardwerkende voetbalsupporters als vee behandeld worden en als minder behandeld worden. dat iemand al een stadionverbod krijgt voor bijvoorbeeld een sticker plakken rondom een stadion, tegen een boom plassen, http://www.fr12.nl/nieuws/25454-biza...ensstreek.html
Ik begrijp niet zo goed wat het één met het ander te maken heeft. Waarschijnlijk omdat ze niets met elkaar te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 09:14
Verwijderd
Citaat:
ik vind het schandalig dat als Wilders wat zegt over marokkanen dat heel nederland op zn kop staat. terwijl de mensen die het zo walgelijk vinden wat wilders zegt, zelf andere subculturen en mensen demoniseren, criminaliseren en discrimineren. Bijvoorbeeld: van de week is er een homo supportersclub van PSV ontstaan, de mensen die wilders zn uitspraak belachelijk vinden maken wel grapjes over die homo supportersclub van PSV. dat is pas schandalig en belachelijk.
Euh, wat?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Ben jij in rotterdam geweest toen pim weerd neer geschoote wat daar was best wel een rel de over
Je weet dat Pim Fortuyn niet in Rotterdam is neergeschoten? En dat dat best wel een landelijke rel was?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 09:41
rensend
rensend is offline
Ja maar hij zeg dat dat heelmaal geen rel was maar dat was het wel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 10:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat een belachelijk artikel. Alsof je een nationaliteit kunt vergelijken met een hobby



Ik vind het heel erg dat er zo veel mensen zijn die het nu nog met Wilders eens zijn. Veel (pvv-)politici hebben nu wel gezegd: 'Oké, dat kan inderdaad niet, een bevolkingsgroep zo wegzetten, dat is racisme', maar ondertussen zijn er hele volksstammen die het daar mee oneens zijn, die massaal een pagina gaan liken met 'Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders'.
Het is afschuwelijk om tegen een bevolkingsgroep te zeggen dat ze in aantal moeten verminderen en het werkt ook alleen maar averechts. Mensen worden bang en als mensen bang zijn, uiten ze dat vaak in boosheid. Dus in plaats van naar overeenkomsten te kijken, worden alle verschillen alleen maar benadrukt en gaan mensen die verschillen ook alleen maar belangrijker vinden en zich eerder afzetten tegen de Nederlandse maatschappij, met alle ongewenste gevolgen van dien.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 10:32
Verwijderd
Citaat:
En iedereen doet nu alsof dit een ramp is . Maar dit is hetzelfde verhaal als pim fortuin. Was een hele slimme man. Een goede kennis van me vader. Hij werd vermoord omdat hij op het punt stond verkozen te worden. Omdat hij zoveel informatie wist van de regering over uitkeringen heeft de regering hem laten neerschieten. Waarom was dat toen geen hele rel en wilders wel?

Zit geen verschil in.
Ben jij in rotterdam geweest toen pim weerd neer geschoote wat daar was best wel een rel de over[/QUOTE]

Nee daar was ik niet bij nee. Maar mijn oom heeft altijd naast pim gewoond dus hij weet er nog heel veel van
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Ja maar hij zeg dat dat heelmaal geen rel was maar dat was het wel
Dat zegt hij helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Ja maar hij zeg dat dat heelmaal geen rel was maar dat was het wel
Zegniet dat er helemaal geen rel was maar dat de rel niet zo groot was als nu
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Zegniet dat er helemaal geen rel was maar dat de rel niet zo groot was als nu
Die rel was nog veel groter. Serieus wtf zijn jullie voor geschiedvervalsers.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 11:11
Verwijderd
De rel over proefverlof van Volkert van der G was nog groter dan de rel om dit.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 11:45
Verwijderd
Citaat:
De rel over proefverlof van Volkert van der G was nog groter dan de rel om dit.
Waarom maak je dan geen topic over Volkert van der Graaf?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom maak je dan geen topic over Volkert van der Graaf?
Luister, zaaddodend figuur, ik adviseer je met klem om normaal te leren discussiëren en anders gewoon op te kankeren naar je eigen land.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 11:59
Verwijderd
Citaat:
Luister, zaaddodend figuur, ik adviseer je met klem om normaal te leren discussiëren en anders gewoon op te kankeren naar je eigen land.
Waar denk je dat ik nu ben knurft?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 11:59
Verwijderd
Citaat:
zegt een jochie van 12. whahaha
Hebben 12 jarige wel al zaad?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:11
Verwijderd
Wilders heeft toch niets verkeerd gezegd? Hij stelde gewoon een vraag, het is de rest die het antwoord gaf
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Wilders heeft toch niets verkeerd gezegd? Hij stelde gewoon een vraag, het is de rest die het antwoord gaf
Iedereen vervormt zijn zin, dus er komen telkens andere verhalen op de wereld.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:17
Verwijderd
Citaat:
zegt een jochie van 12. whahaha
Zoals je vast gemerkt hebt kan je leeftijd inderdaad pas weergegeven worden nadat je een kopie van je paspoort hebt ingeleverd. De beheerders kunnen dan je leeftijd verifiëren en vullen je echte geboortedatum in zodat de weergegeven leeftijd klopt. Hier kan niet van afgeweken worden.

En euh; Ik voel me gevleid dat je me 12 acht, aangezien je jezelf daarmee dommer maakt dan een jochie van 12. (c) Stomme Klont.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Iedereen vervormt zijn zin, dus er komen telkens andere verhalen op de wereld.
Er wordt niets 'vervormd', er zijn gewoon beelden van alles wat hij doet.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:19
Verwijderd
Voor een stel nationalisten zijn jullie trouwens behoorlijk slecht in je moedertaal.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Wat een belachelijk artikel. Alsof je een nationaliteit kunt vergelijken met een hobby



Ik vind het heel erg dat er zo veel mensen zijn die het nu nog met Wilders eens zijn. Veel (pvv-)politici hebben nu wel gezegd: 'Oké, dat kan inderdaad niet, een bevolkingsgroep zo wegzetten, dat is racisme', maar ondertussen zijn er hele volksstammen die het daar mee oneens zijn, die massaal een pagina gaan liken met 'Ik doe GEEN aangifte tegen Wilders'.
Het is afschuwelijk om tegen een bevolkingsgroep te zeggen dat ze in aantal moeten verminderen en het werkt ook alleen maar averechts. Mensen worden bang en als mensen bang zijn, uiten ze dat vaak in boosheid. Dus in plaats van naar overeenkomsten te kijken, worden alle verschillen alleen maar benadrukt en gaan mensen die verschillen ook alleen maar belangrijker vinden en zich eerder afzetten tegen de Nederlandse maatschappij, met alle ongewenste gevolgen van dien.
Het is discriminerend maar het is geen racisme.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:30
Verwijderd
Citaat:
waarom staat er dan wel dat je 12 bent ?
Waarom zou dat zijn inderdaad. Er zijn ook mensen die er 99 hebben staan, vind je dat dit verboden zou moeten zijn? Waarom?

Citaat:
en waarom maak ik mezelf dommer dan een jochie van 12?
Omdat je in deze topic nog helemaal *niets* hebt gezegd waaruit blijkt dat je het niveau van een 6-jarig kind ontstegen bent. Je komt alleen maar met verbale diarree, niet gehinderd door enige kennis van zaken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Voor een stel nationalisten zijn jullie trouwens behoorlijk slecht in je moedertaal.
Zoals ik ooit al eerder tegen jouw gezegt heb ben ik half nederlands half frans.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:34
Verwijderd
"Ik heb niets verkeerds gezegd en ga aan niemand mijn excuses aanbieden."
Over zijn uitspraken over Marokkanen zegt Wilders: "Waarom heb ik dat gedaan? Omdat ik dat wil. Omdat ik dat vind."
Wilders onderstreept dat zijn partij niet alle Marokkanen uit wil zetten; zijn partij richt zich op criminele Marokkanen. Verder wil hij immigratie beperken en remigratie bevorderen, aldus de partijleider.
"Dat staat allemaal in ons verkiezingsprogramma en dat leidt nu eenmaal tot minder Marokkanen. Die staan nu bovenaan de lijstjes van uitkeringsafhankelijkheid en criminaliteit."
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik ooit al eerder tegen jouw gezegt heb ben ik half nederlands half frans.
Rot dan op naar Wallonië. Of beter nog naar Frankrijk en stem op Le Pen. Lekker marcheren in Parijs en zeggen dat alle homo's kanker moeten krijgen

En dan nog geeft dat je geen excuus om maar niet je best te doen foutloos Nederlands te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Rot dan op naar Wallonië. Of beter nog naar Frankrijk en stem op Le Pen. Lekker marcheren in Parijs en zeggen dat alle homo's kanker moeten krijgen

En dan nog geeft dat je geen excuus om maar niet je best te doen foutloos Nederlands te schrijven.
Hoe kom je er nou weer bij dat alle homos kanker moeten krijgen. debiel...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:42
Verwijderd
Citaat:
"Ik heb niets verkeerds gezegd en ga aan niemand mijn excuses aanbieden."
Over zijn uitspraken over Marokkanen zegt Wilders: "Waarom heb ik dat gedaan? Omdat ik dat wil. Omdat ik dat vind."
Dat mag hij wat mij betreft zeggen. Vrijheid van meningsuiting is wat mij betreft absoluut en mensen moeten niet zulke lange tenen hebben. Neemt echter niet weg dat wat hij zegt polariserend en stigmatiserend is.

Citaat:
Wilders onderstreept dat zijn partij niet alle Marokkanen uit wil zetten; zijn partij richt zich op criminele Marokkanen.
De gemiddelde PVV-stemmer vindt dat álle Marokkanen het land uit moeten.

Citaat:
Verder wil hij immigratie beperken en remigratie bevorderen, aldus de partijleider.
Ja en ons lekker met de vergrijzing laten zitten. Domme mongool.

Citaat:
"Dat staat allemaal in ons verkiezingsprogramma en dat leidt nu eenmaal tot minder Marokkanen. Die staan nu bovenaan de lijstjes van uitkeringsafhankelijkheid en criminaliteit."
Dat kan hij wel zeggen maar hoe zit het met de relatieve cijfers van het CBS? Waarom is het zo dat Marokkanen en Turken geen eerlijke kans krijgen op de arbeidsmarkt?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom je er nou weer bij dat alle homos kanker moeten krijgen. debiel...
Iedere keer denk ik dat je je domste uitspraak gedaan hebt maar dan blijk je er toch nog weer overheen te kunnen. Snap je het serieus niet?

Laatst gewijzigd op 23-03-2014 om 12:54.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Iedere keer dat ik denk dat je je domste uitspraak gedaan hebt blijk je er toch nog weer overheen te kunnen. Snap je het serieus niet?
Nee ik snap serieus niet waarom alle homos kanker moeten krijgen volgens jou nee!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Nee ik snap serieus niet waarom alle homos kanker moeten krijgen volgens jou nee!
Dat is niet wat ik gezegd heb Probeer het nog eens?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Lekker marcheren in Parijs en zeggen dat alle homo's kanker moeten krijgen
Dan is mijn vraag waarom je bij dat onderwerp komt.

Laatst gewijzigd op 23-03-2014 om 12:51. Reden: .
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Dan is mijn vraag waarom je bij dat onderwerp komt.
Omdat ik graag alle mensen met een IQ van rond kamertemperatuur Nederland uit wil hebben. Bij jou is dat makkelijk en je bent ook nog een crimineel want je bent positief over ProRail. Dat maakt je tegelijkertijd een landverrader. Aangezien je nog een tweede nationaliteit hebt nemen we je de Nederlandse af en flikkeren we je het land uit. Dat is namelijk precies wat jij met 'criminele Marokkanen' wil doen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik graag alle mensen met een IQ van rond kamertemperatuur Nederland uit wil hebben. Bij jou is dat makkelijk en je bent ook nog een crimineel want je bent positief over ProRail. Dat maakt je tegelijkertijd een landverrader. Aangezien je nog een tweede nationaliteit hebt nemen we je de Nederlandse af en flikkeren we je het land uit. Dat is namelijk precies wat jij met 'criminele Marokkanen' wil doen.
Dat vroeg ik niet!

Lees mijn vraag nou nog eens een keer teringmochool.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Dat vroeg ik niet!

Lees mijn vraag nou nog eens een keer teringmochool.
Lijkt me geen relevante vraag want het staat er vrij duidelijk, zoals Schrödinger met zijn facepalmplaatje ook al duidelijk aangaf.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me geen relevante vraag want het staat er vrij duidelijk, zoals Schrödinger met zijn facepalmplaatje ook al duidelijk aangaf.
Tuurlijk jonge. Het is misschien tegen de regels op het forum. Maar ik hoop dat je zelf ervaart hoe het is om je vriend of vriendin aan kanker te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk jonge. Het is misschien tegen de regels op het forum. Maar ik hoop dat je zelf ervaart hoe het is om je vriend of vriendin aan kanker te verliezen.
Wat is de relevantie van deze opmerking precies en hoe denk je mij precies hiermee te beledigen?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Wat is de relevantie van deze opmerking precies en hoe denk je mij precies hiermee te beledigen?
Ik probeer je hier niet mee te beledigen, maar ik geef alleen mijn mening
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:09
Verwijderd
Ik wil het wel in VMBO-BB-termen proberen uit te leggen trouwens. Proberen want het is moeilijk om mijn gedachten naar een dusdanig niveau te vertragen.
Wat ik bedoelde is dat ik liever heb dat je in Frankrijk op de zusterpartij van de PVV gaat stemmen zodat wij hier geen last van je hebben. Le Pen is stringent (oh shit ik bedoelde HEEL ERG) tegen homohuwelijken en tegen homo's in het algemeen. De aanhang van Wilders is, op allochtonen (buutenlaaanders) na, juist de groep Nederlanders die daar ook het meest tegen zijn. Discriminatoir (oh sorry doe ik het weer) zooitje ongeregeld.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:10
Verwijderd
En nergens maar dan ook echt nérgens impliceer ik dat ik zelf vind dat homo's kanker moeten krijgen of dat ik tegen homo's ben en ik snap absoluut niet hoe je dat eruit haalt.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Ik wil het wel in VMBO-BB-termen proberen uit te leggen trouwens. Proberen want het is moeilijk om mijn gedachten naar een dusdanig niveau te vertragen.
Wat ik bedoelde is dat ik liever heb dat je in Frankrijk op de zusterpartij van de PVV gaat stemmen zodat wij hier geen last van je hebben. Le Pen is stringent (oh shit ik bedoelde HEEL ERG) tegen homohuwelijken en tegen homo's in het algemeen. De aanhang van Wilders is, op allochtonen (buutenlaaanders) na, juist de groep Nederlanders die daar ook het meest tegen zijn. Discriminatoir (oh sorry doe ik het weer) zooitje ongeregeld.
Daarnet zei je iets heeeeel anders dan nu.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Daarnet zei je iets heeeeel anders dan nu.
Nee dat zei ik niet maar blijkbaar is jouw capaciteit voor begrijpend lezen niet toereikend.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:12
Verwijderd
Einde discussie.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2014, 13:13
Verwijderd
Dat bepaal jij gelukkig niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Een op de drie moslims wil weg uit Nederland om Wilders
Verwijderd
442 14-09-2009 06:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Toch proces tegen Geert Wilders
Verwijderd
500 07-03-2009 15:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De koran, de bijbel, Wilders en tolerantie voor de geschriften
Daevrem
196 10-10-2007 23:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wilders: terreurverdachten zonder proces vastzetten
Levitating Nun
167 31-10-2005 12:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geert Wilders presenteert partijprogramma
PGWR
500 14-03-2005 18:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VVD'er Wilders haalt uit naar de islam.
JantjePietje
220 17-02-2004 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.