Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2015, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Kort gezegd je bent het met me eens aangezien je naar dienstverlenende sector wijst.
Nee, jij zegt dat in de tertiaire sector slechts twee procent van de bevolking werkzaam is. Dat is foutief want de tertiaire sector is de dienstverlenende sector.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2015, 18:18
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Jij bedoelt de primaire sector (landbouw) en ook dat is een grote bron van onze welvaart. We zijn het tweede meest exporterende land als het om voedsel gaat ter wereld, na de VS, dacht ik tenminste. Het kan zijn dat we iets gezakt zijn, heb de cijfers niet paraat.
We zijn wel een van de landen die het meest exporteert in landbouw machines wat overigens onder de industriële sector valt. En denk je nou serieus dat wij het meeste voedsel verschepen naar andere landen? Misschien moet je even kijken naar onze geografie dan zie je dat het onmogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:19
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Nee, jij zegt dat in de tertiaire sector slechts twee procent van de bevolking werkzaam is. Dat is foutief want de tertiaire sector is de dienstverlenende sector.
Weet ik bied mijn excuses aan ik doelde op de primaire sector.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:19
Verwijderd
Zou je kunnen aanwijzen waar ik het precies oneens met je was dat de Nederlandse economie voornamelijk een diensteneconomie is? Wat er in het kort gebeurde:
Jij: Noorwegen is steenrijk vanwege olie
Ik: Nederland is steenrijk vanwege aardgas en olie
Jij: Niet, vanwege de diensten
Ik: Dat klopt maar half, de tertiaire sector is zeer belangrijk maar aan de wieg van de welvaartsstaat stonden de aardgasbaten
Jij: In de tertiaire sector werkt slechts 2% van de beroepsbevolking
Ik: Euh, dan weet je dus niet wat de tertiaire sector is, want dat is de dienstverlenende sector
Jij: Ja dus je bent het met me eens

Euh nee.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:21
Verwijderd
Citaat:
We zijn wel een van de landen die het meest exporteert in landbouw machines wat overigens onder de industriële sector valt. En denk je nou serieus dat wij het meeste voedsel verschepen naar andere landen? Misschien moet je even kijken naar onze geografie dan zie je dat het onmogelijk is.
Volgens dit (geen wetenschappelijke bron) staan we op nummer 7:
http://www.therichest.com/business/t...-in-the-world/
Hoe kom je erbij dat oppervlakte iets te maken heeft met een bedrag wat je export aan goederen?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:22
Verwijderd
Volgens deze lijst staan we 2e ter wereld: http://www.mapsofworld.com/world-top...rters-map.html
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:25
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Zou je kunnen aanwijzen waar ik het precies oneens met je was dat de Nederlandse economie voornamelijk een diensteneconomie is? Wat er in het kort gebeurde:
Jij: Noorwegen is steenrijk vanwege olie
Ik: Nederland is steenrijk vanwege aardgas en olie
Jij: Niet, vanwege de diensten
Ik: Dat klopt maar half, de tertiaire sector is zeer belangrijk maar aan de wieg van de welvaartsstaat stonden de aardgasbaten
Jij: In de tertiaire sector werkt slechts 2% van de beroepsbevolking
Ik: Euh, dan weet je dus niet wat de tertiaire sector is, want dat is de dienstverlenende sector
Jij: Ja dus je bent het met me eens

Euh nee.
Jij zei net de tertiaire sector is zeer belangrijk het is een synoniem van dienstverlenende sector! Dus je bent het met me eens?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Jij zei net de tertiaire sector is zeer belangrijk het is een synoniem van dienstverlenende sector! Dus je bent het met me eens?
Dat is niet wat ik gezegd heb. Lees het nog eens.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:27
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Volgens deze lijst staan we 2e ter wereld: http://www.mapsofworld.com/world-top...rters-map.html
The Top Ten Agricultural Exporters map has been prepared on the basis of the total agriculture exports of a country. Top exporters include USA, France and Netherlands.

Er word niet specifiek naar voedsel verwezen ik denk eerder gezegd dat ze verwijzen naar agrarische machines zoals ik al eerder zei. Dit hoort bij de industriële sector.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:28
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Dat is niet wat ik gezegd heb. Lees het nog eens.
Er staat wel dat je het zeer belangrijk vind. Het is eigenlijk het belangrijkste want zonder zouden we niet kunnen bestaan als economie.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:29
Verwijderd
De enige sector waar we echt niet zonder kunnen is de primaire, alle andere zijn voor de extras.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:31
Verwijderd
Citaat:
The Top Ten Agricultural Exporters map has been prepared on the basis of the total agriculture exports of a country. Top exporters include USA, France and Netherlands.

Er word niet specifiek naar voedsel verwezen ik denk eerder gezegd dat ze verwijzen naar agrarische machines zoals ik al eerder zei. Dit hoort bij de industriële sector.
Euh, dit gaat over voedsel.... Maar nogmaals; hoe kom je erbij dat oppervlakte er iets mee te maken heeft. De reden dat Rusland en Mongolië geen GIGANTISCHE voedselexporteurs zijn, terwijl ze een zeer lage bevolkingsdichtheid hebben, is simpelweg omdat het terrein er niet geschikt voor is. Wij Nederlanders hebben daar wat op gevonden en daardoor geven Nederlandse koeien met afstand het meeste melk van alle koeien in de wereld om maar een klein voorbeeld te noemen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik: Dat klopt maar half, de tertiaire sector is zeer belangrijk maar aan de wieg van de welvaartsstaat stonden de aardgasbaten
Dat is een beetje een ongenuanceerde manier om er naar te kijken. Noorwegen zou ook rijk zijn zonder olie (en Nederland zonder gas), gewoon omdat het systeem dat ze daar hebben goed werkt. Export van grondstoffen is gewoon niet zo belangrijk voor het welvaartspeil van een samenleving; Saoedi-Arabië en Venezuela exporteren veel olie, maar kennen een veel lager welvaartspeil dan Finland, dat vrijwel geen natuurlijke grondstoffen heeft, geen bergen om waterkracht te gebruiken en ook nog nauwelijks landbouwgrond heeft.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 18:48
Verwijderd
Oh jah, het is zeker ongenuanceerd!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:20
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Euh, dit gaat over voedsel.... Maar nogmaals; hoe kom je erbij dat oppervlakte er iets mee te maken heeft. De reden dat Rusland en Mongolië geen GIGANTISCHE voedselexporteurs zijn, terwijl ze een zeer lage bevolkingsdichtheid hebben, is simpelweg omdat het terrein er niet geschikt voor is. Wij Nederlanders hebben daar wat op gevonden en daardoor geven Nederlandse koeien met afstand het meeste melk van alle koeien in de wereld om maar een klein voorbeeld te noemen.
Staat het woord voedsel er in? Nee. Doelt het op voedsel? Nee. Er staat agrarische export dit zijn vooral machines. Als je kijkt naar de oppervlakte van ons land dan zie je in dat het onmogelijk is om zoveel voedsel te exporteren aangezien veel is verstedelijkt. En je zegt nu heel specifiek melk maar eerst had je het nog over voedsel wat is het nou?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Staat het woord voedsel er in? Nee. Doelt het op voedsel? Nee. Er staat agrarische export dit zijn vooral machines. Als je kijkt naar de oppervlakte van ons land dan zie je in dat het onmogelijk is om zoveel voedsel te exporteren aangezien veel is verstedelijkt. En je zegt nu heel specifiek melk maar eerst had je het nog over voedsel wat is het nou?
En sinds wanneer valt melk niet onder voedsel? Hoe kom je erbij dat dat het daar gaat over landbouwmachines?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:28
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
De enige sector waar we echt niet zonder kunnen is de primaire, alle andere zijn voor de extras.
Extras is fout.
De energiesector hoort in ieder geval niet bij de primaire sector doen want grotendeels doen ze aan de verwerking hiervan en het commercieel vak, de delfstofwinning is op zich heel klein. Ook creëert de energiesector meer banen want commercieel en secundair gericht is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Extras is fout.
De energiesector hoort in ieder geval niet bij de primaire sector doen want grotendeels doen ze aan de verwerking hiervan en het commercieel vak, de delfstofwinning is op zich heel klein. Ook creëert de energiesector meer banen want commercieel en secundair gericht is.
Zonder een elektriciteitscentrale gaan we niet dood, zonder landbouw wel. Ook jagen valt daar onder. Alle andere sectoren kunnen we technisch gezien zonder.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:30
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
En sinds wanneer valt melk niet onder voedsel? Hoe kom je erbij dat dat het daar gaat over landbouwmachines?
Dat zeg ik niet, jij manipuleerde het verhaal door niet specifiek melk te noemen dat is een klein onderdeel van de voedselindustrie. Want de VS exporteert vooral(specifiek) graan en geen noten bijvoorbeeld dat is wat doelgerichter.

Omdat Nederland een van de marketleaders is als het aankomt op geavanceerde landbouwtechniek. Wil je hiervoor ook een bron?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:32
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Zonder een elektriciteitscentrale gaan we niet dood, zonder landbouw wel. Ook jagen valt daar onder. Alle andere sectoren kunnen we technisch gezien zonder.
We gaan wel dood financieel gezien, visserij mijnbouw valt er ook onder jagen ook ja.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik niet, jij manipuleerde het verhaal door niet specifiek melk te noemen dat is een klein onderdeel van de voedselindustrie. Want de VS exporteert vooral(specifiek) graan en geen noten bijvoorbeeld dat is wat doelgerichter.
Euh, hoezo is het manipuleren? Waarom denk je dat Frankrijk zo hoog op die lijst staat, het gaat namelijk om dollars. Franse wijn levert veel geld op over de gehele wereld. Er staat nergens om wat voor hoeveelheden het gaat, al kan ik je vertellen dat in het Westland gigantisch veel meuk geproduceerd wordt zoals tomaten en olijven, die geëxporteerd worden naar onder andere JAWEL Spanje!

Citaat:
Omdat Nederland een van de marketleaders is als het aankomt op geavanceerde landbouwtechniek. Wil je hiervoor ook een bron?
Nee, dat is een feit, maar dit gaat over voedsel, over agricultuur, niet over agriculturele techniek of de secundaire sector.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:35
Verwijderd
Citaat:
We gaan wel dood financieel gezien, visserij mijnbouw valt er ook onder jagen ook ja.
Mijnbouw valt er dus niet onder.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Staat het woord voedsel er in? Nee. Doelt het op voedsel? Nee. Er staat agrarische export dit zijn vooral machines. Als je kijkt naar de oppervlakte van ons land dan zie je in dat het onmogelijk is om zoveel voedsel te exporteren aangezien veel is verstedelijkt. En je zegt nu heel specifiek melk maar eerst had je het nog over voedsel wat is het nou?
Dit gaat specifiek om voedsel(producten), niet om machines. Nederland is klein, maar een relatief groot gedeelte van het oppervlak wordt gebruikt voor landbouw, de technieken die gebruikt worden zijn efficiënt en de grond is erg vruchtbaar. Daarnaast is er veel veeteelt (het voer wordt vaak geïmporteerd) en veel voedelverwerkingsindustrie (melk en melkproducten bijvoorbeeld). Is het je weleens opgevallen dat wanneer je op vakantie in Europa bent, veel van de producten in de supermarkt uit Nederland komen?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:38
Verwijderd
En dat vlees in het buitenland veel duurder is dan hier omdat het vaak Nederlands vlees is wat daar verkocht wordt en dus nog getransporteerd moet worden naar aldaar?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2015, 19:38
Verwijderd
http://nextcity.org/daily/entry/neth...ock-antibiotic ook geen wetenschappelijke bron maar ook een indicatie.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 14:41
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Mijnbouw valt er dus niet onder.
Mijnbouw is delfstof winning en niet de verwerking hiervan dat word in de fabriek(en) gedaan (secundaire sector).
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 14:44
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Dit gaat specifiek om voedsel(producten), niet om machines. Nederland is klein, maar een relatief groot gedeelte van het oppervlak wordt gebruikt voor landbouw, de technieken die gebruikt worden zijn efficiënt en de grond is erg vruchtbaar. Daarnaast is er veel veeteelt (het voer wordt vaak geïmporteerd) en veel voedelverwerkingsindustrie (melk en melkproducten bijvoorbeeld). Is het je weleens opgevallen dat wanneer je op vakantie in Europa bent, veel van de producten in de supermarkt uit Nederland komen?
Nederland is een op wereldschaal belangrijke exporteur van agrarische producten, ook al werkt maar 3% van de Nederlanders in de agrarische sector en is 2,2% van het bruto binnenlands product afkomstig uit de agrarische sector.[13] De landbouw in Nederland heeft 2,3 miljoen hectare in gebruik. In 2008 was 55 procent van het totale landoppervlak van Nederland in gebruik voor landbouw.[14]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Landbouw#Nederland

Ik heb alleen beweerd wat volgens ook word bevestigd hierboven is dat landbouw helemaal niet zo belangrijk is voor onze economie. Volgens mij heb ik nooit gezegd dat er niet veel land word verwerkt voor agrarische producten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 14:46
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Euh, hoezo is het manipuleren? Waarom denk je dat Frankrijk zo hoog op die lijst staat, het gaat namelijk om dollars. Franse wijn levert veel geld op over de gehele wereld. Er staat nergens om wat voor hoeveelheden het gaat, al kan ik je vertellen dat in het Westland gigantisch veel meuk geproduceerd wordt zoals tomaten en olijven, die geëxporteerd worden naar onder andere JAWEL Spanje!


Nee, dat is een feit, maar dit gaat over voedsel, over agricultuur, niet over agriculturele techniek of de secundaire sector.
Je manipuleert het omdat je feiten weg haalt eerst had je het over voedsel en nu opeens over melk dit had je gelijk moeten zeggen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Je manipuleert het omdat je feiten weg haalt eerst had je het over voedsel en nu opeens over melk dit had je gelijk moeten zeggen.
Wat haal ik weg en hoe kom je erbij dat melk geen voedsel is?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:20
Verwijderd
Daarnaast gaf ik het als voorbeeld voor een van de mogelijke voedselexportproducten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:22
Verwijderd
En landbouw is dus weldegelijk zeer belangrijk voor onze economie. Ruim 10% van het BBP als het niet nog veel meer is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:24
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Wat haal ik weg en hoe kom je erbij dat melk geen voedsel is?
Ik heb ook nooit gezegd dat melk geen voedsel is dus blijf bij de feiten s.v.p. Je haalt niet iets weg maar verander het met een woord wat wel heel algemeen is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:26
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
En landbouw is dus weldegelijk zeer belangrijk voor onze economie. Ruim 10% van het BBP als het niet nog veel meer is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Economie_van_Nederland
10% zeg je? 2.5% is toch wel een groot verschil (zie link kolom BBP per sector).
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:34
Verwijderd
BBP is de verkeerde term dan want als we jaarlijks al voor 100 miljard exporteren dan is het iets meer dan dat mais non?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook nooit gezegd dat melk geen voedsel is dus blijf bij de feiten s.v.p. Je haalt niet iets weg maar verander het met een woord wat wel heel algemeen is.
Waar en hoe dan, citaten en screenshots graag!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:45
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Jij bedoelt de primaire sector (landbouw) en ook dat is een grote bron van onze welvaart. We zijn het tweede meest exporterende land als het om voedsel gaat ter wereld, na de VS, dacht ik tenminste. Het kan zijn dat we iets gezakt zijn, heb de cijfers niet paraat.
Je zegt duidelijk voedsel en niet melk, mag ik de bron van het exporteren dan? En wel een geldige/betrouwbare site a.u.b.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 15:58
Verwijderd
Melk valt onder voedsel.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 16:03
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Maar voedsel niet onder melk.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Je zegt duidelijk voedsel en niet melk, mag ik de bron van het exporteren dan? En wel een geldige/betrouwbare site a.u.b.
http://www.rijksoverheid.nl/nieuws/2...ordhoogte.html
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 16:15
Verwijderd
En die melk was ook maar een voorbeeld. De hele wereld valt verder flauw van Nederlandse bloemen, er wordt heel veel vlees en natuurlijk ook melkproducten zoals kaas en yoghurt geëxporteerd.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 16:47
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
En die melk was ook maar een voorbeeld. De hele wereld valt verder flauw van Nederlandse bloemen, er wordt heel veel vlees en natuurlijk ook melkproducten zoals kaas en yoghurt geëxporteerd.
Dan had je dat eerder kunnen zeggen in plaats van het achteraf te melden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Dan had je dat eerder kunnen zeggen in plaats van het achteraf te melden.
Waarom hamer je er zo op, want iedereen hier verder in de topic begrijpt wat ik bedoel, jij bent de enige die schijnbaar niet snapt dat we echt niet voor 80 miljard op jaarbasis aan melk uitvoeren?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 19:34
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Waarom hamer je er zo op, want iedereen hier verder in de topic begrijpt wat ik bedoel, jij bent de enige die schijnbaar niet snapt dat we echt niet voor 80 miljard op jaarbasis aan melk uitvoeren?
Dat heb ik nooit gezegd en ik snap het heel goed alleen ik ergerde me aan jouw dat je het niet gelijk zei dat wou ik even duidelijk maken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 19:39
Verwijderd
*jou

En dan kan je achteraan in de rij aansluiten.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 20:04
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
Ik stem D66 of GroenLinks want die hebben veel meer verstand van economie dan de VVD. Het is niet heilig maar er is niets beters.
Dit zag ik trouwens over het hoofd waarom GL stamt af van CPN leden moet je al helemaal niet hebben. Heb je wat tegen het koningshuis?

Misschien arrogantie? Aangezien ik niet de enige ben die me aan je ergert, misschien ligt het probleem bij jou dan? Echte leiders geven toe wanneer ze iets fout hebben is imposanter wanneer ze gelijk hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 20:19
Verwijderd
Komt van CPN. Nou en?

En nee, ik heb niets tegen het koningshuis hoor, ik zou zelf ook wel voor 100 miljoen per jaar niets willen doen, hebben ze goed bekeken.

Als echte leiders het zouden toegeven wanneer ze iets fout zouden hebben gedaan had Hans Wiegel zich al heel lang geleden van het Hilton geflikkerd.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 20:27
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
CPN extremisten zijn nooit goed voor een land.

EN als jij serieus denkt dat het koningshuis niks doet dan ben je achterlijk dom zij doen meer dan jij ooit zal doen of betekenen voor Nederland.

En wat GL wil is zoooo onrealistisch zij willen groene stroom, dit is niet mogelijk door windmolens dus subsidies hiernaartoe moeten ook stoppen. Als je wil dat ik het uitleg waarom het niet mogelijk is wat trouwens simpele wiskunde is dan zal ik het graag doen. De toekomst ligt in de zon en innovatie in de tussentijd is het kernenergie.

Maar gelukkig stelt GL niks voor al sinds hun miezerige bestaan hebben ze altijd en zullen ze altijd oppositie voeren en dus uiteindelijk niks betekenen voor Nederland. En waarom denk je dat niemand met ze wil regeren? Zijn nutteloos *kuch kuch* (hippies).
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 20:41
Verwijderd
Citaat:
CPN extremisten zijn nooit goed voor een land.
En dat zijn ze nu nog steeds?

Citaat:
EN als jij serieus denkt dat het koningshuis niks doet dan ben je achterlijk dom zij doen meer dan jij ooit zal doen of betekenen voor Nederland.
Ja dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat het achterlijk is dat iemand vindt dat je hond niets kan want kijk hem nou eens mooi opzitten en pootjes geven awwwwwww superlief alles.

Citaat:
En wat GL wil is zoooo onrealistisch zij willen groene stroom, dit is niet mogelijk door windmolens dus subsidies hiernaartoe moeten ook stoppen. Als je wil dat ik het uitleg waarom het niet mogelijk is wat trouwens simpele wiskunde is dan zal ik het graag doen. De toekomst ligt in de zon en innovatie in de tussentijd is het kernenergie.
De toekomst ligt in kernenergie en niet in zonneenergie. Zoals ik al zei; ze doen niet alles goed.

Citaat:
Maar gelukkig stelt GL niks voor al sinds hun miezerige bestaan hebben ze altijd en zullen ze altijd oppositie voeren en dus uiteindelijk niks betekenen voor Nederland. En waarom denk je dat niemand met ze wil regeren? Zijn nutteloos *kuch kuch* (hippies).
Vooralsnog verschillen de VVD en GroenLinks in de peilingen niet zoveel van elkaar. En D66, waar ik partijlid van ben, doet het beter dan de VVD Ik weet verder ook niet wat je met deze opmerking wil bereiken, het huidige coalitieakkoord lijkt meer op een GroenLinks/D66 akkoord dan op een VVD/PvdA-akkoord maar is goed hoor, als jij denkt dat je zo kan bashen dan blijf ik hier gewoon blij op de bank zitten en je toelachen, net als koning Willem Bier.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 20:43
Verwijderd
En na de toekomst in kernenergie ligt er misschien wel iets veul coolers op het pad, natuurkunde is zo fucking awesome
Met citaat reageren
Oud 05-01-2015, 20:50
jongen-1999
Avatar van jongen-1999
jongen-1999 is offline
Citaat:
En dat zijn ze nu nog steeds?


Ja dat is een beetje hetzelfde als zeggen dat het achterlijk is dat iemand vindt dat je hond niets kan want kijk hem nou eens mooi opzitten en pootjes geven awwwwwww superlief alles.


De toekomst ligt in kernenergie en niet in zonneenergie. Zoals ik al zei; ze doen niet alles goed.


Vooralsnog verschillen de VVD en GroenLinks in de peilingen niet zoveel van elkaar. En D66, waar ik partijlid van ben, doet het beter dan de VVD Ik weet verder ook niet wat je met deze opmerking wil bereiken, het huidige coalitieakkoord lijkt meer op een GroenLinks/D66 akkoord dan op een VVD/PvdA-akkoord maar is goed hoor, als jij denkt dat je zo kan bashen dan blijf ik hier gewoon blij op de bank zitten en je toelachen, net als koning Willem Bier.
Als je serieus een hond met een staatshoofd wil vergelijken dan ben je echt nog dommer dan ik dacht.

Nooit gedacht dat van een GL aanhanger te horen.

En ja iedereen die het eens is met communistische gedachtes is in mij ogen net zo erg als een fascist.

VVD: 22 zetels
GL:9
En ja natuurlijk hebben ze er meer! De PVV ook omdat het oppositie is in crisistijd dan is het logisch dat je meer stemmen krijgt.
En dat van koning Willem Bier zie ik al dat jij niks weet van diplomatie, je gaat niet tegen de machtigste man ter wereld zeggen: he sorry man maar je moet ff opdonderen uit deze tent want dat vinden sommige mensen niet kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Politieke partij voor Jongeren
Annefleur28
37 03-12-2011 08:44
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Jouw politieke partij
WärteR
153 21-11-2006 18:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De ideale politieke partij
ijscoman
18 05-11-2006 12:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Lid politieke partij
Barry K
159 23-02-2006 21:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat zijn de plannen van politieke partijen als het gaat om studeren?
DaaF
5 21-10-2002 11:18
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wat is het nut van een politieke partij?
Yvet
11 11-05-2002 13:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.