Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2002, 19:10
SuperS
SuperS is offline
ja zal wel weer 't 100ste topic zijn maarja
'k vroeg me eigelijk af vanaf wanneer je euhm nou begon met mastruberen 'k had nl. 'n gesprek met iemand daarover en 'k vroeg me dat zo af
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:11
Verwijderd
hehe
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:15
T-beertje
Avatar van T-beertje
T-beertje is offline
Citaat:
SuperS schreef:
ja zal wel weer 't 100ste topic zijn maarja
'k vroeg me eigelijk af vanaf wanneer je euhm nou begon met mastruberen 'k had nl. 'n gesprek met iemand daarover en 'k vroeg me dat zo af
't is mastuRberen...
en wanneer je d'r mee begint? geleidelijk aan denk ik... niet echt een moment waarop je denkt van: goh, ik ga mezelf masturberen..
__________________
ha! je dacht het...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
SP666 schreef:
gatverdamme, vieze stinkhomo
huw!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:28
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
SP666 schreef:
gatverdamme, vieze stinkhomo
huw?? uitleg aub
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:14
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Jongens zijn rond hun twaalfde jaar geslachtsrijp, dus kun je er van uitgaan dat ze vanaf dan met masturberen beginnen. Mogelijk hebben ze daarvoor ook wel eens gemasturbeerd, maar dat was gewoon iets wat ze lekker vonden. Pas in de puberteit worden jongens zich bewust van hun sexualiteit en gaan ze masturberen om zo hun sexuele behoefte te kunnen bevredigen. Meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, omdat hun kittelaar, in tegenstelling tot de penis, meer verborgen zit en ze niet op het idee komen om zichzelf daar te stimuleren.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:
Meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, omdat hun kittelaar, in tegenstelling tot de penis, meer verborgen zit en ze niet op het idee komen om zichzelf daar te stimuleren.
....Right... Dat is nou echt de idiootste uitspraak die ik sinds tijden heb gehoord

En om leeftijden te noemen... uh... elf

Van vriendinnen - uh... in ieder geval VOOR ze aan sex begonnen...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:32
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, omdat hun kittelaar, in tegenstelling tot de penis, meer verborgen zit en ze niet op het idee komen om zichzelf daar te stimuleren.
Heb je dit uit een boekje ofzo? Wat een onzin.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:34
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:


....Right... Dat is nou echt de idiootste uitspraak die ik sinds tijden heb gehoord

En om leeftijden te noemen... uh... elf

Van vriendinnen - uh... in ieder geval VOOR ze aan sex begonnen...
Misschien ben jij wel uit jezelf met masturberen begonnen, maar ik heb ook niet beweerd dat meisjes daar nooit uit zichzelf mee beginnen. Er staat ook: "Meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan", en niet dat dit altijd zo zou zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 20:44
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Er staat ook: "Meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan", en niet dat dit altijd zo zou zijn.
nee dat geloof ik ook...want als je op je 7e ofzo dat al det dan ehm... tsja weet je nog niet eens wat je doet
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:16
Verwijderd
Ik begon der eigenlijk al heel vroeg mee, en dat is vast geloofwaardig, maar begin groep zeven deed ik het al, als het niet eerder is geweest...

Ik ben er namelijk op vage manier achter gekomen..:

Als kleine kinderen moet plassen doen ze toch altijd die hand tussen de benen, om het op te houden? Nou ik kreeg dus al snel in de gaten (eigenlijk al toen ik HEEEEL klein was, maar toen dacht ik er verder niet bij na natuurlijk ) dat het best lekker was om daar met je hand te zitten...

Maar ik moet zeggen dat het best lang heeft geduurd voor ik erachter kwam dat je ook zo'n goddelijk gevoel kan krijgen
Dat was pas eind groep 7 ofzo
Nahja maakt ook neit uit...

maar tis dus nie zo dat meisjes laat beginnen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:24
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Groep 7 is wel vet snel!
ik geloof dat ik in groep 7 nog dacht dat babietjes door de anus werden geboren
;p

trouwens voor mij geldt
hmm
2e klas ofzo
3e missschien
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:40
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Groep 7 is wel vet snel!
ik geloof dat ik in groep 7 nog dacht dat babietjes door de anus werden geboren
;p

trouwens voor mij geldt
hmm
2e klas ofzo
3e missschien
Op mijn zesde aaide ik mezelf al 'daar' omdat dat zo lekker voelde. Ik ben door masturbatie klaargekomen voor het eerst op mijn 10de, ofzo.
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 11:41
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:


Op mijn zesde aaide ik mezelf al 'daar' omdat dat zo lekker voelde. Ik ben door masturbatie klaargekomen voor het eerst op mijn 10de, ofzo.
Damn
was ik maar een meisje
ARGH!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 12:11
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Jongens zijn rond hun twaalfde jaar geslachtsrijp, dus kun je er van uitgaan dat ze vanaf dan met masturberen beginnen. Mogelijk hebben ze daarvoor ook wel eens gemasturbeerd, maar dat was gewoon iets wat ze lekker vonden. Pas in de puberteit worden jongens zich bewust van hun sexualiteit en gaan ze masturberen om zo hun sexuele behoefte te kunnen bevredigen. Meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, omdat hun kittelaar, in tegenstelling tot de penis, meer verborgen zit en ze niet op het idee komen om zichzelf daar te stimuleren.
sorry hoor maar dit vind ik echt onzin. masturberen begint al heel vroeg bij kinderen en ze leggen ook al snel de link tussen het lekkere gevoel en de handeling die ze er voor moeten uitvoeren. dan spreek je dus van bewust een lekker, sexueel gevoel opwekken: masturberen.
en de meeste meisjes masturberen wel degelijk, ook op vroege leeftijd. het is maar net wat je onder masturberen verstaat. het zal ongetwijfeld zo zijn dat het voor veel meisjes heel lang niks anders is dan een beetje wrijven, maar dat vind ik ook masturberen. of ze nou het juiste bobbeltje al hebben gevonden of niet, maakt niks uit. ik durf zelfs te beweren dat het precies andersom is. meisjes zullen eerder langere tijd masturberen voordat ze sexueel aktief zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:19
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kennedy schreef:


sorry hoor maar dit vind ik echt onzin. masturberen begint al heel vroeg bij kinderen en ze leggen ook al snel de link tussen het lekkere gevoel en de handeling die ze er voor moeten uitvoeren. dan spreek je dus van bewust een lekker, sexueel gevoel opwekken: masturberen.
en de meeste meisjes masturberen wel degelijk, ook op vroege leeftijd. het is maar net wat je onder masturberen verstaat. het zal ongetwijfeld zo zijn dat het voor veel meisjes heel lang niks anders is dan een beetje wrijven, maar dat vind ik ook masturberen. of ze nou het juiste bobbeltje al hebben gevonden of niet, maakt niks uit. ik durf zelfs te beweren dat het precies andersom is. meisjes zullen eerder langere tijd masturberen voordat ze sexueel aktief zijn.
Wat ik bedoelde is dat meisjes zich, net als jongens, tijdens hun kindertijd nog niet bewust zijn van het sexuele aspect van het masturberen, en zeker niet als ze daar nooit mee vertrouwd gemaakt zijn. Ze zullen zich dan ook pas van het sexuele aspect van masturberen bewust worden als ze wel sexueel aktief zijn.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:50
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Wat ik bedoelde is...
Ze zullen zich dan ook pas van het sexuele aspect van masturberen bewust worden als ze wel sexueel aktief zijn.
ik snapte wat je bedoelde, ik ben het er alleen niet mee eens.
ja, als je in een gezin bent opgegroeid waar er nooit (openlijk) over dingen als sex werd gepraat dan weet je het niet. maar dan kun je nog niet zeggen 'de meeste meisjes' vind ik.

Citaat:
SuperS schreef:
'k vroeg me eigelijk af vanaf wanneer je euhm nou begon met mastruberen
ook nog even on-topic: ik heb geen idee hoe oud ik precies was, maar redelijk vroeg volgens mij, een jaar of 6 schat ik. wat ik me wel herinner is dat ik als kind de gewoonte had om 'hem' de hele dag vast te houden, wat resulteerde in een flauwe opmerking van m'n vader die vroeg: ben je soms bang dat hij er af valt of zo? en gelukkig volgde er ook meteen een normale uitleg van hem dat het niet erg of raar was wat ik deed....bla bla bla.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 18:07
Verwijderd
damn, ben ik nou zo raar ofzow??

Ik was daar helemaal niet zo onwijs vroeg mee.....vinnik...

Toen ik voor het eerst erachter kwam dat het lekker was om mezelf aan te raken (en dat was toen nog niet eens tussen m'n benen ofzow), was ik ehhhhhhhhh 11 ofzow, en de eerste keer dat ik begon met masturberen was ik eind 13.....

jeez ik voel me echt raar nou, als iedereen komt met 6 jaar enz, maar geloof het of niet, het is echt zo.....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 18:31
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kennedy schreef:


ik snapte wat je bedoelde, ik ben het er alleen niet mee eens.
ja, als je in een gezin bent opgegroeid waar er nooit (openlijk) over dingen als sex werd gepraat dan weet je het niet. maar dan kun je nog niet zeggen 'de meeste meisjes' vind ik.



ook nog even on-topic: ik heb geen idee hoe oud ik precies was, maar redelijk vroeg volgens mij, een jaar of 6 schat ik. wat ik me wel herinner is dat ik als kind de gewoonte had om 'hem' de hele dag vast te houden, wat resulteerde in een flauwe opmerking van m'n vader die vroeg: ben je soms bang dat hij er af valt of zo? en gelukkig volgde er ook meteen een normale uitleg van hem dat het niet erg of raar was wat ik deed....bla bla bla.
Ik heb het ook helemaal niet over 'de meeste meisjes' gehad. Dat is jouw interpretatie, maar niet de mijne.
Wat jouw opmerking over opgroeien in een gezin waar nooit over sex werd gepraat betreft: ik heb daar ervaring mee. Voor mij was sexualiteit als kind grotendeels een afgeschermd gebied. Ik weet niet of jij als kind wel eens de gelegenheid hebt gehad om je ouders naakt te zien door bijvoorbeeld met ze in bad of onder de douche te gaan, maar ik heb daar nooit de gelegenheid voor gehad. Toen ik als kind een keer bij een tante van mij was en haar naakt uit de slaapkamer zag komen wist ik niet wat ik daarmee aan moest omdat ik het idee had dat ik iets had gezien wat ik niet had mogen zien.

Zelf heb ik pas in de laatste 3 klassen van de basisschool sexuele voorlichting gehad, maar dit beperkte zich tot de biologische aspecten. Over onderwerpen als masturberen of homosexualiteit werd bijvoorbeeld helemaal niet gesproken. Toen ik als kind een keer in bed lag kwam mijn moeder de slaapkamer in en zei dat ik mijn handen boven de dekens moest houden. Ik begreep dat toen niet, maar nu weet ik dat ze me ervan wou weerhouden om mijn penis te stimuleren. Pas toen ik door te masturberen mijn eerste zaadlozing kreeg ben ik het als normaal gaan beschouwen.

Tijdens mijn puberteit ben ik begonnen met het lezen van boeken over sexualiteit, waardoor ik me er op dat moment bewust van werd dat er aan sexualiteit zowel een lichamelijke als een emotionele kant zit. Zo zie je maar dat van kinds af aan vertrouwd raken met sexualiteit niet voor iedereen even vanzelfsprekend is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 19:36
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
toen ik 3 was ofzo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:48
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
SP666 schreef:
gatverdamme, vieze stinkhomo
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 19:22
Marlieske
Marlieske is offline
Wat mathfreak zegt vind ik ook maar dom. Ik heb nog geen seks gehad hoor en ik masturbeer wel al. Ik ben denk ik begonnnen toen ik 11-12 jaar was.
Marlies
__________________
Why is it so hard to love someone!!!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Misschien ben jij wel uit jezelf met masturberen begonnen, maar ik heb ook niet beweerd dat meisjes daar nooit uit zichzelf mee beginnen. Er staat ook: "Meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan", en niet dat dit altijd zo zou zijn.
Dat 'vaak' is al fout. Van alle meiden die ik ken (en van wie ik dat weet ) zijn ze begonnen met masturberen voor ze aan de sex begonnen. Ik ben heus niet de enige of een van de weinigen, eerder de meiden die dat niet doen...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 20:54
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
SuperS schreef:
ja zal wel weer 't 100ste topic zijn maarja
'k vroeg me eigelijk af vanaf wanneer je euhm nou begon met mastruberen 'k had nl. 'n gesprek met iemand daarover en 'k vroeg me dat zo af
rond 12, 13 jaar ofzow denk ik. eerder 13 dan 12 trouwens.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:23
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Dat 'vaak' is al fout. Van alle meiden die ik ken (en van wie ik dat weet ) zijn ze begonnen met masturberen voor ze aan de sex begonnen. Ik ben heus niet de enige of een van de weinigen, eerder de meiden die dat niet doen...
Laat ik dan een nuancering aanbrengen en mijn uitspraak wijzigen in "Sommige meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, met name als ze daar nooit van te voren mee vertrouwd gemaakt zijn."
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 17:27
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Laat ik dan een nuancering aanbrengen en mijn uitspraak wijzigen in "Sommige meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, met name als ze daar nooit van te voren mee vertrouwd gemaakt zijn."
Haha,
je bent geweldig
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:01
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Citaat:
SuperS schreef:
ja zal wel weer 't 100ste topic zijn maarja
'k vroeg me eigelijk af vanaf wanneer je euhm nou begon met mastruberen 'k had nl. 'n gesprek met iemand daarover en 'k vroeg me dat zo af
12 jaar
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:21
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef:

Laat ik dan een nuancering aanbrengen en mijn uitspraak wijzigen in "Sommige meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, met name als ze daar nooit van te voren mee vertrouwd gemaakt zijn."
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:47
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik geloof 12 of 13
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:11
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
SuperS schreef:
ja zal wel weer 't 100ste topic zijn maarja
'k vroeg me eigelijk af vanaf wanneer je euhm nou begon met mastruberen 'k had nl. 'n gesprek met iemand daarover en 'k vroeg me dat zo af

NOU kijk als je 12 bent dan moet je PERSE gaan mastruberen!!!
anders ben je echt te laat


WAT een schijt vraag..
aslje er zin in hebt toch? anders niet!
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 18:33
/\N/\L Sushi
/\N/\L Sushi is offline
5 minuten geleden tot nu
__________________
youre a trendy fucking pussy
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 23:03
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Citaat:
T-beertje schreef:

't is mastuRberen...
en wanneer je d'r mee begint? geleidelijk aan denk ik... niet echt een moment waarop je denkt van: goh, ik ga mezelf masturberen..
Nou... eh.... wel eigenlijk

En ik begon heel vroeg, op mn 10e, toen ik ontdekte dat alsik daar wreef, dat dat wel lekker waz.....
N half jaartje later kwam er ook nuggus wat uit zeg!

Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 08:55
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Jongens zijn rond hun twaalfde jaar geslachtsrijp, dus kun je er van uitgaan dat ze vanaf dan met masturberen beginnen. Mogelijk hebben ze daarvoor ook wel eens gemasturbeerd, maar dat was gewoon iets wat ze lekker vonden. Pas in de puberteit worden jongens zich bewust van hun sexualiteit en gaan ze masturberen om zo hun sexuele behoefte te kunnen bevredigen. Meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, omdat hun kittelaar, in tegenstelling tot de penis, meer verborgen zit en ze niet op het idee komen om zichzelf daar te stimuleren.
meneer Freak, dat was tientallen jaren geleden zow. Eerst wisten ze niet wat een klit was, nu is de autopet onbekend terein...........
__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:13
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Internationalist schreef:


meneer Freak, dat was tientallen jaren geleden zow. Eerst wisten ze niet wat een klit was, nu is de autopet onbekend terein...........
LOL!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 11:11
Missy PC
Missy PC is offline
Ik doe het al zolang ik me kan herinneren. Als kind sliep ik altijd op mijn buik. Tja, en dan ging ik op mijn handen liggen... En als ik dan maar lang genoeg wiebelde....

Pas veel later (ik denk dat ik 10 was) kwam ik erachter dat, dat iets met sex te maken had, en ging ik erbij fantaseren....

(daarvoor wist ik, dat het een lekker gevoel was, waarvan ik moe werd, en daardoor sneller in slaap viel)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 12:29
NILSJUH
NILSJUH is offline
op je 8ste
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 13:53
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Uhuh, toen ik 13 was ozzo
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 00:09
Suerte Donna
Avatar van Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Laat ik dan een nuancering aanbrengen en mijn uitspraak wijzigen in "Sommige meisjes beginnen vaak pas met masturberen als ze al enige sexuele ervaring hebben opgedaan, met name als ze daar nooit van te voren mee vertrouwd gemaakt zijn."

ow owh, ik las ff snel dat er al veeeeeel op jouw gereageerd is maar god, wat een crap.
Je doet het nu ook beetje overkomen alsof jongens er van te voren meer vertrouwd mee worden gemaakt dat meisjes...volgens mij valt dat ook best mee.
En dat vraagt S. toch ook niej?

K was denk 13 ofsow..weet niej meer precies, en mathfreak, ik was nog niet sexueel actief en ik masturbeerde al wel
__________________
Don't be with the one you can live with, be with the one you can't live without.....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:33
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
toen ik 11 was.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:43
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ik geloof dat ik 12 was...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 11:07
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Ik was eigenlijk best wel jong, hierboven vertelt iemand iets over dat wanneer je je plas op wil houden, je dan je hand tussen je benen doet.

Dat deed ik ook, en zo kwam ik er ook achter dat dat best appart voelde. Ik was misschien 6 toen ik ontdekte dat het lekker was, op mijn 8ste dacht ik dat het abnormaal was (ik wilde zelfs aan mijn moeder vragen waarom ik dat zo lekker vond, maar heb ik niet gedaan). Toen ben ik een tijdje, uit schaamte gestopt. Tot mijn 10de ofzo. En toen kwam het 'goddelijke gevoel' ook pas echt voor het eerst (daarvoor was het altijd maar gewoon een beetje wiebelen).

Maar sinds ik een vriend heb en dus enige sexuele ervaring, doe ik het eigenlijk niet meer. Dus vanaf mijn 14de ben ik gestopt (allereerst omdat ik niet wou dat hij het wist en vervolgens omdat het gewoon niet zo lekker meer was, samen knuffelen is veel lekkerder).

__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 00:41
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
3e klas pas eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 12:54
Pinjo
Avatar van Pinjo
Pinjo is offline
12 april 1997 om 10 over half 11..........nougoed
__________________
trek aan mn haak
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:06
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
zat nog op de basisschool
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:13
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
was 13 denk ik ... 'maar dit is lekker!' ... gevolgd door ... 'kut, nu zit ik onder!'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:27
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
op me 12de
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:40
Verwijderd
ik dee het zonder te weten wat ik deed op de basisschool, telt dat owk?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:43
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ik dee het zonder te weten wat ik deed op de basisschool, telt dat owk?
de exhibitionist!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Mastruberen in luier
Juliaxoxo
7 30-11-2016 08:02
Seksualiteit Mastruberen?
IkkeLief
3 21-09-2014 17:05
Seksualiteit Mastruberen...
kloentje2
4 20-05-2012 11:18
Seksualiteit Masturberen en mastruberen....
Jorryt
22 02-02-2004 14:32
Seksualiteit girlz: klaarkomen bij mastruberen
fruitvliegje
28 14-09-2002 15:23
Seksualiteit Verslaafd aan mastruberen
eLiMiNaTioN
30 10-09-2002 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.