Oud 02-08-2003, 18:46
number9
number9 is offline
AJAX Kampioen
PSV Tweede
Feyenoord zesde gok ik (te veel spelers weg en te slechte oefencampagne, jammer maar helaas) Als Ajax-fan vindt ik het tog jammer, want Feyenoord kan altijd aardig meedraaien.

En me plaatselijke club ADO Den Haag mik ik op de 11e positie
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2003, 21:19
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Een hagenees als Ajaxcied?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 17:00
number9
number9 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-08-2003 @ 22:19:
Een hagenees als Ajaxcied?
Jep
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 17:57
L.C.B.
Avatar van L.C.B.
L.C.B. is offline
wat jammer toch dat er zo veel mensen rondlopen die de voorbereidingen van alle voetbalclubs zo slecht volgen.

wanneer je de voorbereidingen goed bekijkt en de transfers ook eens goed in je achterhoofd houdt dan zullen jullie zien dat deze einduitslag het zeker gaat worden.

1. Ajax --> dit jaar zullen ze laten zien dat ze naast het "MOOISTE" voetbal ook het beste voetbal kunnen spelen. Ajax wordt kampioen met grote voorsprong

2. PSV --> zullen in het begin het ajax erg moeilijk maken, zeker met die kezman die altijd en overal scoort. Maar PSV mist de team-spirit die Ajax wel heeft.

3. AZ --> heeft een geweldig goed team. Dit jaar komt het eruit. Ze hebben in de voorbereidingen nog niet verloren. Zullen zeker 2 nederlandse internationals afleveren.

4. Feyenoord --> Presteert komend seizoen onder de maat omdat er geen goede vervangers zijn aangetrokken voor de vertrekkende topspelers. Missen ook al 25 doelpunten van de voet van Pierre.

5. NAC --> leuke club die leuk en goed voetbalt, gaan niet voor niets europa in. Zullen dat komend seizoen weer halen.

6. Heerenveen --> Foppe zal zijn team weer leiden naar een gepaste plaats. Helaas geen europees voetbal. Maar heb vertrouwen in heerenveen in het bekertoernooi

7. Roda JC --> speelt zoals altijd heel solide en winnen daardoor altijd de nodige wedstrijden. Zullen dit jaar helaas net iets te kort komen.

8. ADO Den Haag --> MIJN CLUB, worden net als NAC vorig jaar de verrassing van het seizoen. Zullen veel onderschat worden. Den Haag heeft al jaren een van de beste jeugdafdelingen en daarvan gaat ADO dit jaar absoluut van profiteren

9. FC Utrecht --> Na een jaar goed voetbal zullen ze hun oude stekkie in de middenmoot weer moeten innemen.

10. Willem II --> Heeft een wat zwak team in verhouding met de overige (ex)sub-toppers. ZUllen de terleurstelling zijn van komend seizoen.

11. Vitesse --> Moeten wel beter presteren dan afgelopen jaar. Zullen dat doen maar niet genoeg om op het oude niveau terug te keren.

12. RKC --> zullen dit jaar jammer genoeg niet zo goed presteren als de voorgaande twee jaren. Jammer maar helaas is de concurrentie te sterk geworden.

13. NEC --> Voor deze heren geldt hetzelfde verhaal als voor RKC.

14. FC Twente --> zij zullen niet uit de huidige malaise komen. Jammer van zo'n volksclub.

15. RBC --> Zij zullen op 't laatste moment de nacompetitie ontlopen. Onder meer omdat ze gewoon beter zijn dan de ranglijst weergeeft.

16. FC Volendam --> Zullen het halen, horen in de eredivisie thuis.

17. FC Groningen --> Worden afgetroefd in de nacompetitie en zullen het jaar daarna wel weer meedoen om het kampioenschap in de eerste divisie.

18. FC Zwolle --> einde verhaal, hebben al langer dan genoeg mogen genieten van de eredivisie.
__________________
Ik denk maar zo, ik denk maar niks, dan heb ik toch weer iets gedacht,........... denk ik?!?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 18:56
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
L.C.B. schreef op 15-08-2003 @ 18:57:
wat jammer toch dat er zo veel mensen rondlopen die de voorbereidingen van alle voetbalclubs zo slecht volgen.

wanneer je de voorbereidingen goed bekijkt en de transfers ook eens goed in je achterhoofd houdt dan zullen jullie zien dat deze einduitslag het zeker gaat worden.

17. FC Groningen --> Worden afgetroefd in de nacompetitie en zullen het jaar daarna wel weer meedoen om het kampioenschap in de eerste divisie.


Groningen heeft in de voorbereiding alleen verloren van Celta de Vigo en dat lijkt me een tegenstander waar een club als FC Groningen met 1-3 van mag verliezen.
Feyenoord heeft er ook van verloren
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:27
Verwijderd
Nieuws van Nu.nl:

Onderzoek: Ajax en PSV favoriet voor titel

Uitgegeven: 15 augustus 2003 13:13

AMSTERDAM - Ajax is dit voetbalseizoen favoriet voor de landstitel. Dat blijkt uit een vrijdag gepresenteerde representatieve steekproef van NFO Trendbox onder bijna 350 Nederlanders in de leeftijd van 16 jaar en ouder. Dertig procent van de ondergevraagden koos voor de Amsterdamse ploeg, op de voet gevolgd door landskampioen PSV met ruim een kwart.

De kansen voor Feyenoord worden dit seizoen niet hoog ingeschat. Slechts 7 procent koos voor de Rotterdamse club. Ruim eenderde van de Nederlanders waagt zich niet aan een voorspelling.

De aanhang van Ajax en PSV heeft nog meer vertrouwen in de eigen club. Van alle PSV-aanhangers voorspelt meer dan 90 procent dat hun club landskampioen blijft. Onder de Ajax-fans is dit percentage 84. De Feyenoord-supporters houden het op 31 procent.

Het enthousiamse over het huidige voetbal is afgenomen. Zes van de tien Nederlanders vinden voetbal niet meer zo leuk als vroeger. Onder voetballiefhebbers ligt dit percentage iets lager (56) maar is nog steeds hoog te noemen.

Er is teveel voetbal op televisie, vindt 45 procent van alle Nederlanders en bijna 30 procent van de voetballiefhebbers. Zeven van de tien Nederlanders/voetballiefhebbers ervaart het voetbal als een commerciële aangelegenheid. Volgens ruim 40 procent zijn voetballers maar zakkenvullers. Van alle Nederlanders voelt 3 procent zich mistroostig als de competitie afgelopen is.

De overgrote meerderheid, 63 procent van alle Nederlanders en 81 procent binnen de voetballiefhebbers, is van mening dat scheidrechters de beschikking moeten hebben over elektronische hulpmiddelen bij twijfelgevallen. Zoals wel of geen buitenspel of een doelpunt. In totaal 20 procent staat achter de finaciële injectie van de gemeente aan sommige clubs.


(c) nu.nl

---------

Ik gun Feyenoord de titel zo, maar ik ben bang dat ze ook dit jaar weer essentiële wedstrijden gaan verliezen. Ze worden in ieder geval geen zesde.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
mja. k hoop ajax, maar heb er niet zo heel veel vertrouwen in, dit jaar. Maar ik denk dat ze wel revenche willen tegenover psv, en dat ze alles op alles zetten, dit jaar. ach.... wat weet ik er ook van. kom me dit over een paar weken nog maar s vragen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 23:13
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
ADO den haag wordt kampioen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:07.