Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2003, 15:23
Verwijderd
Dit weekeinde is het weer. Wie gaat er heen? Wie heeft er nuttige tips oid? Waarschijnlijk ga ik dit jaar voor t eerst.. Had zo gedacht dat de zondag wel veruit het leukst is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2003, 18:59
JessieL
JessieL is offline
Ik ben ooit geweest, toen Rubens Barrichello er met zijn Ferrari een testrit deed. Het was rg leuk, het was bovendien zateradg, zondag kon ik niet. Wat voor plaatsen heb je? Ik zat toen op de duinen en das niet zo comfortabel. Veel plezier!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 19:20
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Toeter! schreef op 05-08-2003 @ 16:23:
Wie gaat er heen?
Uiteraard ga ik. De MM is vaste prik voor mij. Net zoals de DTM trouwens. Alleen daarvan zijn de tribune kaarten dus al uitverkocht.

*huil*

Citaat:

Wie heeft er nuttige tips oid? Waarschijnlijk ga ik dit jaar voor t eerst..
Koop kaarten voor de tribune kost wat, maar dan heb je wel de garantie dat je wat ziet. Met dit weer in de duinen gaan staan is gewoon niet fijn. Bovendien als je in de duinen even weg bent om een plasje te plegen sta je de rest van de dag achteraan en zie je stukken minder.

Ga met de trein. De auto is gewoon gekken werk. Heen is nog wel te doen. Op de terugweg staat bij grote evenementen echter alles muurvast. Zeker gezien het feit dat er zondag ook nog flink wat strandgangers verkeer zal zijn wordt dit nog een stukje erger. Je moet niet verbaasd zijn als je 1 a 2 uur vast staat.

Het treinstation is een kwartiertje lopen en vanaf daar rijden continue extra pendel treinen richting Haarlem. Bovendien is het gewoon een mooi ritje door de duinen
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 07:26
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
gaat waarschijnlijk ook.. ben er dan toch .. & ben vorig jaar ook geweest & wil ff ferrari eren
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:07
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Live stream:

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/cpz3.asx

Kan je het hele evenement vanuit je lui stoel volgen
Zowel vandaag als morgen heel de dag online
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje

Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 12:10.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:01
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik ben geweest.
En het was leuk.

Ik zat gewoon in de duinen, maar toen ik even weg was en weer terugkwam kon ik weer gewoon zitten hoor. Ik zat einde rechte stuk tegenover de baanpost. Er gebeurde veel daar dit jaar.

De trein was ook wel ok, het was niet echt proppievol zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 20:41
snoopy17
snoopy17 is offline
Was ik even blij dat ik in zo'n box zat van alfa beetje jammer dat ik moest werken, maar op de tv was alles goed te volgen!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:35
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Hehehe, ik is geweest. Zat op tribune.

JEZUS wat een herrie die ferrari

Chaos in de alfa's voor me neus. hehehe. Best lache.

__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 10-08-2003 @ 20:01:
Ik zat gewoon in de duinen, maar toen ik even weg was en weer terugkwam kon ik weer gewoon zitten hoor. Ik zat einde rechte stuk tegenover de baanpost. Er gebeurde veel daar dit jaar.

dan zaten wij op dezelfde plaats.... goeie plaats idd! ik vond t zeer geslaagd, ondanks de warmte... maar steeds tussen de races ff uitwaaien of in de schaduw zitten hielp wel..

volgend jaar zeker weer...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 10:40
Verwijderd
Ik hoorde ze wel 's ochtends rijden, en zag ook op het station veel mensen, maar ben er niet heengegaan.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 17:06
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 10-08-2003 @ 22:35:
Hehehe, ik is geweest. Zat op tribune.
Was prima vertoeven daar. Lekker in de schaduw bij een goede temperatuur. Het hele rechte stuk zichtbaar vanaf uitkomen Bosuit tot halverwege de Tarzanbocht. Vervolgens zie je ze van achter het pitcomplex ze weer te voorschijn komen om ze de Hunzerug op te zien vliegen Met je verrekijkertje kan je ze daarna net in het Scheivlak weer zien. Tenslotte zie je het hele circus nog een keer voorbij komen tussen de Audi S en de Kumhobocht


Citaat:

JEZUS wat een herrie die ferrari
Dat is geen herrie dat is muziek. Prachtig als ze volgas voorbij denderen en een Formule 3 tot een brommertje degraderen Het geluid van de TC als ze de Hunzerug beklimmen is natuurlijk ook geil Dat wordt dan weer door gevolgt 3 maal binnen een seconde op schakelen zodra ze een beetje snelheid winnen

Citaat:

Chaos in de alfa's voor me neus. hehehe. Best lache.
Daar is het altijd chaos. Ik heb nog geen evenement meegemaakt waarbij er niet een paar goed afstuiterde tussen de Gerlachbocht en de Hugenholtzbocht.

De Toyota Yaris cup viel me een beetje tegen dit jaar. Dat is namelijk de ultieme beginners klasse en barst dus van de prutsers Normaal staat dat garant voor totale chaos ende carnage :>

Volgend jaar weer, voor de vijfde maal
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle WTF kan jij tot je nieuwe bezit rekenen?
Verwijderd
500 14-08-2004 17:58
Vrije tijd [F1] GP van Maleisie 21-03-2004
Athlon
56 22-03-2004 11:42
Vrije tijd vul mijn formule 1 vragenlijstje in en kom in een jongerenblad!
Verwijderd
41 09-01-2004 14:09
Vrije tijd Formule 1!
Rissie
26 01-09-2003 11:26
De Kantine Wat heb je gedaan vandaag?
CoveredEyes
242 01-09-2003 11:16
Vrije tijd Formule 1: De Grand Prix van Hongarije op de Hongaroring in Budapest!!!
Mr.Oizo
46 25-08-2003 20:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.