Oud 06-08-2003, 17:28
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Richard Witschge te duur voor NAC Breda

6/8/2003 17:29

De overgang van Richard Witschge naar NAC Breda is afgeketst. De salariseisen van de ex-Ajacied waren te gortig voor de Brabantse club.
NAC had Witschge graag naar Breda willen halen als opvolger van Alfred Schreuder, die afgelopen week koos voor een driejarig contract bij Feyenoord. Kleine Witsche had al overschrijving aangevraagd naar ADO'20 in Heemskerk, waar zijn broer Rob trainer is.

'Het is nog afwachten of we er financieel wel uitkomen. Het gat is nu nog vrij groot', zei directeur Willem van der Hoeven eerder deze week al op de website van NAC. 'Ik verwacht dat een dezer dagen de kogel door de kerk gaat; dan komt het rond of ketst het af.' Het laatste blijkt dus het geval.
(bron vi.nl)


Hahahah, zal dit aan witsche liggen of aan NAC? Wie kan het mij vertellen. Ik ben geen Nac kenner en witsche boeide me nooit egt zo dus hem ken k ook nie echt.
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2003, 17:33
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
nac wil mike zonneveld hebben
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:56
Thomas
Thomas is offline
Beetje vreemd. Laat hem anders gewoon amateurs spelen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Nac mag wel een jaartje Theo Janssen huren
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 20:49
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Waarom zijn die overgewaardere ex ajax spelers allemaal z'n zeikerds om geld,Witschge heeft zeker nog niet genoeg verdiend en anders maar oprotten naar de amateurs opgeruimd staat netjes
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 21:06
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2003 @ 20:56:
Beetje vreemd. Laat hem anders gewoon amateurs spelen.
dan verdient hij helemaal niets
en overschrijven van amateurclub naar andere amateurclub mag niet meer?
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 22:29
redalert1
redalert1 is offline
ik denk dat hij er wel voor betaald krijgt
zie je genoeg in het amateurvoetbal soms zelfs beter als in de kelder van het profvoetbal
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 08:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
mrhanky schreef op 06-08-2003 @ 18:28:
Richard Witschge te duur voor NAC Breda

6/8/2003 17:29

De overgang van Richard Witschge naar NAC Breda is afgeketst. De salariseisen van de ex-Ajacied waren te gortig voor de Brabantse club.
NAC had Witschge graag naar Breda willen halen als opvolger van Alfred Schreuder, die afgelopen week koos voor een driejarig contract bij Feyenoord. Kleine Witsche had al overschrijving aangevraagd naar ADO'20 in Heemskerk, waar zijn broer Rob trainer is.

'Het is nog afwachten of we er financieel wel uitkomen. Het gat is nu nog vrij groot', zei directeur Willem van der Hoeven eerder deze week al op de website van NAC. 'Ik verwacht dat een dezer dagen de kogel door de kerk gaat; dan komt het rond of ketst het af.' Het laatste blijkt dus het geval.
(bron vi.nl)


Hahahah, zal dit aan witsche liggen of aan NAC? Wie kan het mij vertellen. Ik ben geen Nac kenner en witsche boeide me nooit egt zo dus hem ken k ook nie echt.
kijk voor heel het gezeik over witschge gierige,arrogante ex-ajaxcied (hoe kan het ook anders) op www.derat.nl hij zal wel met een andere club in gesprek zijn want het is hem om geld te doen en bij de amateurs krijg je bijna niks.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.

Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 08:50.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:25
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
redalert1 schreef op 06-08-2003 @ 23:29:
ik denk dat hij er wel voor betaald krijgt
zie je genoeg in het amateurvoetbal soms zelfs beter als in de kelder van het profvoetbal
niet las hij als amateur bij een profclub gaat spelen.
misschien een beetje zwart of winstpremie ofzo
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 13:51
Verwijderd
NAC kon hem iets minder dan het salaris van Schreuder geven... aangezien schreuder de grootverdiener bij NAC was is dat een behoorlijk salaris... nou gaatie leuk voor 100 euro per gewonnen wedstrijd bij ADO'20 spelen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:57
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 07-08-2003 @ 09:48:
kijk voor heel het gezeik over witschge gierige,arrogante ex-ajaxcied (hoe kan het ook anders) op www.derat.nl hij zal wel met een andere club in gesprek zijn want het is hem om geld te doen en bij de amateurs krijg je bijna niks.
ik snap dat je gefrustreerd bent vanwege het feit dat witsche niet bij NAC komt spelen, maar hij is geen gierige en arrogante voetballer.
bovendien is hij volgens mij nog een beetje te goed voor NAC

*raakt zeer waarschijnlijk een gevoelige snaar...*
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 15:08
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 08-08-2003 @ 15:57:
ik snap dat je gefrustreerd bent vanwege het feit dat witsche niet bij NAC komt spelen, maar hij is geen gierige en arrogante voetballer.
bovendien is hij volgens mij nog een beetje te goed voor NAC

*raakt zeer waarschijnlijk een gevoelige snaar...*

Lul niet man.
Die Witsche is gewoon te arrogant dat ie niet naar NAC wil komen.
Laat hem maar lekker bij een amateurclub gaan spelen daar verdient ie bijna nix.

En als hij te goed was voor NAC zou hij allang meer aanbiedingen en gesprekken gehad hebben denk je niet?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 16:33
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-08-2003 @ 16:08:
Lul niet man.
Die Witsche is gewoon te arrogant dat ie niet naar NAC wil komen.
Laat hem maar lekker bij een amateurclub gaan spelen daar verdient ie bijna nix.

En als hij te goed was voor NAC zou hij allang meer aanbiedingen en gesprekken gehad hebben denk je niet?
uh neuh, ik denk gewoon dat witschge niet bij een ploeg wil voetballen met weinig potentie en een voor hem slecht salaris. wat weet jij nou van het feit of er verder nog aanbiedingen zijn voor witschge (echt niet alles wordt bekend gemaakt in de media, als je dat denkt zou dat naief zijn vind je niet?).
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 18:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 08-08-2003 @ 17:33:
uh neuh, ik denk gewoon dat witschge niet bij een ploeg wil voetballen met weinig potentie en een voor hem slecht salaris. wat weet jij nou van het feit of er verder nog aanbiedingen zijn voor witschge (echt niet alles wordt bekend gemaakt in de media, als je dat denkt zou dat naief zijn vind je niet?).

Hij gaat maar lekker bij een amateurclubje spelen als hij dat liever heeft dan bij NAC.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 19:43
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Richard is okeej! Denk dat het ergens anders op afgeketst is (misschien dat hij nog andere eisen stelde) en dat Nac daar niet aan wilde voldoen.. En om de supporters tevreden te houden hebben ze het maar op het geld gegooid.. En nou is Witsche weer de zwarte piet.. Beetje flauw..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:23
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 08-08-2003 @ 15:57:
ik snap dat je gefrustreerd bent vanwege het feit dat witsche niet bij NAC komt spelen, maar hij is geen gierige en arrogante voetballer.
bovendien is hij volgens mij nog een beetje te goed voor NAC

*raakt zeer waarschijnlijk een gevoelige snaar...*
gevoelige snaar ja, niet gierig? volgens mij heb jij de berichtgeving niet goed gelezen doe dat maar eens......
of hij te goed is voor NAC geen enkele speler is te goed voor een club maar blijkbaar stegen de eurotekens naar zijn kop.

ga maar lekker naar ado '20 arrogant figuur, nu ben je niet meer welkom.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:24
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 08-08-2003 @ 21:23:
gevoelige snaar ja, niet gierig? volgens mij heb jij de berichtgeving niet goed gelezen doe dat maar eens......
of hij te goed is voor NAC geen enkele speler is te goed voor een club maar blijkbaar stegen de eurotekens naar zijn kop.

ga maar lekker naar ado '20 arrogant figuur, nu ben je niet meer welkom.
Weleens aan een andere reden dan geld gedacht?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:26
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 08-08-2003 @ 21:24:
Weleens aan een andere reden dan geld gedacht?
heb jij mijn vorige post doorgelezen?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-08-2003, 20:31
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 08-08-2003 @ 20:43:
Richard is okeej! Denk dat het ergens anders op afgeketst is (misschien dat hij nog andere eisen stelde) en dat Nac daar niet aan wilde voldoen.. En om de supporters tevreden te houden hebben ze het maar op het geld gegooid.. En nou is Witsche weer de zwarte piet.. Beetje flauw..
ach, ja. Witsche valt geen blaam natuurlijk, hij is okeej!
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 20:32
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
wat is er mis met geld willen verdienen?
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:26
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 08-08-2003 @ 21:23:
gevoelige snaar ja, niet gierig? volgens mij heb jij de berichtgeving niet goed gelezen doe dat maar eens......
of hij te goed is voor NAC geen enkele speler is te goed voor een club maar blijkbaar stegen de eurotekens naar zijn kop.

ga maar lekker naar ado '20 arrogant figuur, nu ben je niet meer welkom.
volgens mij snap jij het niet helemaal...

ik ben bang dat jij de berichtgeving hebt geinterpreteerd als een NAC-supporter (subjectief dus en volkomens logisch hoor).
maar ik ben ook bang dat jij het verhaal gehoord hebt van NAC-kant en nog niet van Witschge kant.
de neutrale berichtgeving (nl. die van de NOS) meldt alleen maar dat beide partijen er niet uit konden komen, er wordt met geen woord gerept over geld.
dus ja...jij mag het jouwe er van denken hoor maar zolang je niet alle informatie over het hoe en wat hebt gehoord of gelezen is jou oordeel slechts subjectief en schaars gerechtvaardigd.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 09-08-2003 @ 13:26:
volgens mij snap jij het niet helemaal...

ik ben bang dat jij de berichtgeving hebt geinterpreteerd als een NAC-supporter (subjectief dus en volkomens logisch hoor).
maar ik ben ook bang dat jij het verhaal gehoord hebt van NAC-kant en nog niet van Witschge kant.
de neutrale berichtgeving (nl. die van de NOS) meldt alleen maar dat beide partijen er niet uit konden komen, er wordt met geen woord gerept over geld.
dus ja...jij mag het jouwe er van denken hoor maar zolang je niet alle informatie over het hoe en wat hebt gehoord of gelezen is jou oordeel slechts subjectief en schaars gerechtvaardigd.
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/ni...uw.asp?ID=5090
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:30
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
dat zeg ik, jullie (de NAC-supporters op dit forum) lezen/hechten alleen maar waarde aan berichtgevingen door NAC-mensen.
je moet toch beter mijn posts lezen knul.
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 16:34
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 09-08-2003 @ 17:30:
dat zeg ik, jullie (de NAC-supporters op dit forum) lezen/hechten alleen maar waarde aan berichtgevingen door NAC-mensen.
je moet toch beter mijn posts lezen knul.
derat is objectief genoeg en heeft er nog niet naastgezeten zo lang ik internet heb.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 18:59
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
dan heb jij het in mijn ogen objectievere NOS-sportjournaal en het algemeen dagblad niet goed gelezen/gezien/gehoord.

en aangezien het algemeen dagblad uit rotterdam komt en dus een (ex)ajacied waar mogelijk in een kwaad daglicht wil stellen....

ik schat deze media hoger in als het gaat om het verstrekken van correcte informatie en feiten dan een die-hard NAC-supporter die op een website zijn ongenuanceerde mening (en waarschijnlijk dan die van heel NAC) spuwt.


heerlijk deze discussies...........
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2003, 19:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 09-08-2003 @ 19:59:
dan heb jij het in mijn ogen objectievere NOS-sportjournaal en het algemeen dagblad niet goed gelezen/gezien/gehoord.

en aangezien het algemeen dagblad uit rotterdam komt en dus een (ex)ajacied waar mogelijk in een kwaad daglicht wil stellen....

ik schat deze media hoger in als het gaat om het verstrekken van correcte informatie en feiten dan een die-hard NAC-supporter die op een website zijn ongenuanceerde mening (en waarschijnlijk dan die van heel NAC) spuwt.


heerlijk deze discussies...........
en die van de NOS moet kloppen en die van NAC niet of van bndestem(brabants dagblad)
jij weet niet eens waar je het over hebt je kent derat.nl niet die is echt wel betrouwbaar.........knul.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:07
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
sorry hoor, maar ik heb die website bekeken en het is hetzelfde als alle andere club-websites...subjectief...dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb......knaap
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:14
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 09-08-2003 @ 20:07:
sorry hoor, maar ik heb die website bekeken en het is hetzelfde als alle andere club-websites...subjectief...dus ik weet wel degelijk waar ik het over heb......knaap
en waarom zouden al die websites het mis hebben?

Richard Witschge te duur voor NAC Breda

6/8/2003 17:29

De overgang van Richard Witschge naar NAC Breda is afgeketst. De salariseisen van de ex-Ajacied waren te gortig voor de Brabantse club.
NAC had Witschge graag naar Breda willen halen als opvolger van Alfred Schreuder, die afgelopen week koos voor een driejarig contract bij Feyenoord. Kleine Witsche had al overschrijving aangevraagd naar ADO'20 in Heemskerk, waar zijn broer Rob trainer is.

'Het is nog afwachten of we er financieel wel uitkomen. Het gat is nu nog vrij groot', zei directeur Willem van der Hoeven eerder deze week al op de website van NAC. 'Ik verwacht dat een dezer dagen de kogel door de kerk gaat; dan komt het rond of ketst het af.' Het laatste blijkt dus het geval.

bron:vi.nl

geloof je het nou....kulleke
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:18
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
[QUOTE]De Skaaf schreef op 09-08-2003 @ 20:07:
[B]sorry hoor

ach iedereen maakt fouten.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 13:48
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 09-08-2003 @ 20:14:
en waarom zouden al die websites het mis hebben?

Richard Witschge te duur voor NAC Breda

6/8/2003 17:29

De overgang van Richard Witschge naar NAC Breda is afgeketst. De salariseisen van de ex-Ajacied waren te gortig voor de Brabantse club.
NAC had Witschge graag naar Breda willen halen als opvolger van Alfred Schreuder, die afgelopen week koos voor een driejarig contract bij Feyenoord. Kleine Witsche had al overschrijving aangevraagd naar ADO'20 in Heemskerk, waar zijn broer Rob trainer is.

'Het is nog afwachten of we er financieel wel uitkomen. Het gat is nu nog vrij groot', zei directeur Willem van der Hoeven eerder deze week al op de website van NAC. 'Ik verwacht dat een dezer dagen de kogel door de kerk gaat; dan komt het rond of ketst het af.' Het laatste blijkt dus het geval.

bron:vi.nl

ik heb ook nooit gezegd dat geld geen rol zou spelen, maar het is echt niet de enigste reden, witschge heeft zelf gezegd dat er sportief vrijwel geen uitdaging aanwezig was na gesprekken met het bestuur en de technische staf. en ja als die niet aanwezig is zal dat gecompenseerd moeten worden met geld...

Citaat:
geloof je het nou....kulleke
en ach...als je je gaat verlagen tot dit taalgebruik...
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...

Laatst gewijzigd op 10-08-2003 om 13:52.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 14:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 08-08-2003 @ 17:33:
en een voor hem slecht salaris
O nee De Skaaf?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:15
De Skaaf
Avatar van De Skaaf
De Skaaf is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 10-08-2003 @ 15:22:
O nee De Skaaf?
uh nee
__________________
haha! AZ! lachertje hoor...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 15:25
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 10-08-2003 @ 14:48:
ik heb ook nooit gezegd dat geld geen rol zou spelen, maar het is echt niet de enigste reden, witschge heeft zelf gezegd dat er sportief vrijwel geen uitdaging aanwezig was na gesprekken met het bestuur en de technische staf. en ja als die niet aanwezig is zal dat gecompenseerd moeten worden met geld...

geen uitdaging?de hoogste aanbieding sportief die hij nog krijgt,en hij wou misschien al terugkomen op zijn eis ik denk dat stiekeme onderhandelingen met andere clubs zijn stukgelopen.



en ach...als je je gaat verlagen tot dit taalgebruik...
da's goed knul.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:37
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Citaat:
De Skaaf schreef op 08-08-2003 @ 15:57:
ik snap dat je gefrustreerd bent vanwege het feit dat witsche niet bij NAC komt spelen, maar hij is geen gierige en arrogante voetballer.
bovendien is hij volgens mij nog een beetje te goed voor NAC
In VI nummertje 33 staat dat Richard een jaarsalaris van 80.000 euro vraagt aan een club die nét uit de financiële moeilijkheden is.

Als je zo dom bent om zulke belachelijke bedragen te vragen aan een club die er nét weer een beetje bovenop komt, dan ben nergens te goed voor! Als hij écht zo'n sterspeler was, zou hij wel bij Ajax blijven.

Of hij gierig is weet ik niet, maar arrogant wel!
Je kan als aan zelfoverschatting lijdende voetballer niet een hoger salaris vragen aan NAC BREDA, dan de burgemeester van Gouda jaarlijks zou opstrijken. (75.000 euro) bron, VI nr 33

Witsche is op z'n retour, denkt na over een ammateurcluppie waar hij enkel voor zijn plezier zal voetballen. Als je dan in de HC Eredivisie wil blíjven voetballen, zal hij flink wat moeten inleveren.
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 12:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/ni...uw.asp?ID=5194

kijk en oordeel.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:15
Verwijderd
Citaat:
De Skaaf schreef op 10-08-2003 @ 14:48:

en ach...als je je gaat verlagen tot dit taalgebruik...
kulleke is totaal geen scheldwoord hoor, hier in breda bedoelen we gewoon knul met kulleke...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.