Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2011, 15:53
silentbob
silentbob is offline
ik word bijna altijd in een auto of bus wel een beetje wagenziek, en soms een stuk erger, maar dat blijft altijd bij flink beroerd en misselijk voelen maar tot kotsen komt het nooit

nou was ik vandaag in de bus terug van een verjaardagsfeest van een vriend, was 's avonds dronken, daar blijven slapen en dan vanochten terug met de bus
nou heb ik nog nooit een kater van alcohol gehad, dus vandaar dat ik dit niet had zien aankomen
eerste stuk reiste ik met m'n rug naar de voorkant van de bus en zat ook nog eens achterin, en was in zo'n kleine bus met harde stoelen en die ook veel meer plotselinger beweegt(bij sturen etc), dus ik begon me al aardig wagenziek te voelen dus toen ben ik op een andere plek gaan zitten waar ik wel vooruit reisde en uit het raam blijven kijken
maar vlakbij de eindhalte waar ik opgehaald zou worden, moest ik kotsen, ik zal maar verder niet in details spreken

toen bij de eindhalte wou ik dus snel naar buiten om de wagenziekte weg te krijgen, en omdat ik opgehaald zou worden ben ik 'm snel gesmeerd

nou vind ik dit toch wel erg lullig voor de chauffeur, en ik zit er dus over te denken morgen ofzo even een doosje bonbons of iets dergelijks te halen en dan even naar het station toe en als die chauffeur bereikbaar is excuses aanbieden of anders voor hem/haar achterlaten

maar nou vroeg ik me af of ik mezelf daar niet meer mee in de problemen ga brengen? ben niet bepaald rijk dus ik kan geen boetes ofzo betalen, dus hoe denken jullie dat er gereageerd zou worden als ik daar aan kom lopen met dit verhaal en een doos bonbons?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2011, 16:40
honestsmile
honestsmile is offline
Nou ik denk echt niet dat je een boete ofzo krijgt hoor, ik denk dat ze het juist waarderen dat je je excuses aan komt bieden. Zij begrijpen waarschijnlijk ook wel dat het een genant moment was en je waarschijnlijk zo snel mogelijk weg wou.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2011, 22:30
Heisenberg
Heisenberg is offline
Je wilt niet weten wat buschauffeurs soms tegen komen in hun bus. Een beetje kots in het weekend kijken ze echt niet van op en dat zijn ze morgen al weer vergeten.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 00:08
Verwijderd
Dat vind ik echt attent als je dat zo doen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 16:55
Verwijderd
-> T&P
Met citaat reageren
Oud 12-09-2011, 18:31
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik heb nog nooit een boete gehad voor in de bus kotsen, en alsof ik dat (kotsen) voor mijn lol zou doen. En ik denk dat ze het lief van je zouden vinden als je dat zou doen!
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 10:56
Verwijderd
Klinkt wat overdreven.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 18:24
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Het maakt niets uit, pech gehad. Laat het gewoon.
Een doosje bonbons is wel erg overdreven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Angst voor overgeven.
Luna
22 30-11-2013 16:48
Lifestyle het 'oh joepie ik deed vandaag dit, dat, zus en zo' topic.
Haligh
500 08-01-2006 17:04
Drugs & Alcohol dronken ...
Ici-Paris_#
264 30-10-2005 12:04
Lifestyle Wat deed je vandaag dan ?
Back Door Man
500 10-02-2005 01:34
De Kantine Rollercoasters
Hyperspeed
67 08-05-2004 12:09
Drugs & Alcohol Het grote KOTS topic
Chill
154 07-02-2004 22:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.