Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2003, 13:41
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Indiana Jones 4. Wederom met Harrisson Ford. (zie ook hier. )

Waardeloos en uitgemolken, of absoluut top?

Mij lijkt 't serieus gaaf... de oude Indiana Jones films waren allemaal goede films.. en met de techniek van tegenwoordig op computeranimatie-gebied moeten ze nog beter kunnen worden.

comments?
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 17:02
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Als je weet wie er achter zitten dan zal het zeker geen flut worden...Spielberg en Lucas hebben al gezegd dat ze zeer streng zijn kwa verhaal...want ze vinden het zonde om zo'n goede serie af te sluiten met een waardeloos laatste deel....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 17:08
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
D@mien schreef op 06-06-2003 @ 18:02:
Als je weet wie er achter zitten dan zal het zeker geen flut worden...Spielberg en Lucas hebben al gezegd dat ze zeer streng zijn kwa verhaal...want ze vinden het zonde om zo'n goede serie af te sluiten met een waardeloos laatste deel....
offtopic: Lucas streng voor verhaal, owkee... Toch jammer van Star Warst Episode I en II
Maarre ff ontopic, ik hoop dat het een goed 4e deel word, al heb ik wel mijn twijfels. Is Ford niet een beetje te oud en is de film er alleen maar om poen te verdienen, maar we zullen zien
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 18:22
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ach wat leuk, weer zo'n topic.
Die films boeien mij niet, de hoofdrolspeler des te meer..
Maar ik geloof dat men dat al wel weet...
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 22:20
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-06-2003 @ 18:08:
offtopic: Lucas streng voor verhaal, owkee... Toch jammer van Star Warst Episode I en II
Maarre ff ontopic, ik hoop dat het een goed 4e deel word, al heb ik wel mijn twijfels. Is Ford niet een beetje te oud en is de film er alleen maar om poen te verdienen, maar we zullen zien
Hmm.. het verhaal van SW ep 1 en 2 stonden in principe al vast voor zover ik weet. Al vanaf de oude eps.

Maargoed.. ben 't met D@mian eens, dat Indy 4 wel ok zou moeten worden aangezien George en Steven niet de eersten de besten zijn.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 14:16
Tiger_Wolf
Avatar van Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Als je denkt dat Harisson te oud is, houd dan maar nog even in je achterhoofd dat hij in zijn nieuwste film "Hollywood Homicide" toch wel veel stunts zelf heeft gedaan!
Maar goed. Over het verhaal van Indy 4 weet nog niemand wat vanaf, wel is bekend dat Frank Darabont (Shawnshawk Redemption) het script van Indy 4 pas af heeft en dat Spielberg en Lucas er echt blij mee zijn.
Er gaan ook geruchten rond dat Sean Connery wederom terugkeert als Henry Jones Sr. (vader van Indy) evenals John Rhys - Davies (al hoewel ik van John zelf heb gehoort in Engeland dat hij er nog niks van af weet) als Sallah maar dan in een kleine rol.
Ook komen Karen Allen (Marion - Raiders of the Lost Ark) en Kate Capshaw (Willie Scott - Temple of Doom) wederom weer terug als de ex-vriendinnen van Indy maar dan krijgen ze een kleine cameo.

4 november trouwens komen de DVD's van Indiana Jones uit . www.indianajones.com of om nog even een nieuws site naar boven te halen: http://www.theindyexperience.com
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 21:42
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Mwah, ik vind 't wel cool dat Harisson aan de oude kant is. Dat geeft mooi weer dat er meerdere jaren tussen de laatste ep. en ep.4 zit.
En als ie in Hollywood Homicide alle stunts zelf deed, kan ie voor Indy 4 vast ook wel z'n mannetje staan
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2003, 20:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Lijkt me opzich wel wat, ga hem wel kijken. De vorige Indiana Jones films vond ik erg goed, het zou heeeel jammer zijn als deze niets wordt.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 00:54
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Ieke schreef op 08-06-2003 @ 21:24:
Lijkt me opzich wel wat, ga hem wel kijken. De vorige Indiana Jones films vond ik erg goed, het zou heeeel jammer zijn als deze niets wordt.
Dat zou betekenen dat ze het alleen voor 't geld zouden doen. En dat is voor zover ik weet niet 't geval.

Maar ik denk niet dat topmannen als Lucas en co. een super-film-serie een eindepisode zouden geven waarmee de voorgaande delen teniet worden gedaan.
Ik heb dus ook begrepen dat ze ervoor willen zorgen dat 't laatste deel klap op de vuurpijl zou worden.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2003, 17:31
GinnyPig
GinnyPig is offline
Denk niet dat Ford het heeft verleerd, dus op zich kijk ik wel uit naar deze film
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:09
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Ford verleert het NOOIT, OK?
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 11:26
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Party_Bunny schreef op 11-06-2003 @ 12:09:
Ford verleert het NOOIT, OK?
precies ...
ben nou al benieuwd naar die film!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 23:59
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Ford ownt idd :>
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 21:18
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
De andere delen van Indiana jones waren altijd een cool avontuur dus ik heb er vertrouwen in deze ook.
Het is niet vaak dat ik echt kei opgewonden en heel veel zin heb in cinema (heb altijd wel zin in cinema maar bij toppers dan kan ik gewoon niet wachten) maar bij 4 denk ik wel.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Filmpie gezien? Get in here!
Dinalfos
500 01-01-2009 19:11
Lifestyle 80's (en je) lifestyle-topic met vooral en bovenal plaatjes.
Broeder
115 14-12-2006 17:02
Films, TV & Radio [Nieuws] Star Wars fans boos, Indiana Jones fans blij
Tiger_Wolf
17 14-09-2005 12:23
Films, TV & Radio Jurrasic park 4
Upke
19 10-06-2003 09:05
Films, TV & Radio [officieel bevestigt] indiana jones op dvd!
burningonsunday
26 12-05-2003 15:18
Films, TV & Radio Moet Indiana Jones nog een keer op tv komen voordat...
Tiger_Wolf
21 22-11-2001 20:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14.