Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2007, 12:06
Verwijderd
Bij ons kreeg je op de introductie dag een 3 minuten durend beatdown, kon je daarna weer op staan, dan hoorde je er bij. Nou ja, voor de helft, het aftuigen van een leraar was nog wel noodzakelijk. Als je de beatdown niet overleefde was het voor de rest van het jaar elke dag beatdown, als je de beatdown wel overleefde, maar niet de leraar kon aftuigen dan kreeg je slechts 1x in de week klappen.

Het leven is hard in de ghetto van Bloemendaal.

Laatst gewijzigd op 01-10-2007 om 23:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2007, 13:09
Crimson
Crimson is offline
iets uitgebreider dan
ik doe overigens american studies
enne
1 van mn vrienden van de studie is gay en fan van paris hilton en christina aguilera, een andere dude heeft in china getoured en dan nog een meisje dat ook geneeskunde doet en volgens mij daar geen 1 studiepunt bij haalt
en oja schaatser rhian ket zit in mn werkgroep
en nog een dude die in t nationale lacrosse team zit (say what??)

voor elk wat wils
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 15:28
Verwijderd
@idontcare
hmm bij inholland den haag toch? ik haalde ook altijd broodjes daar aan de overkant. LEKKER DECADENT.

maar inderdaad. veel popi-jopie en blablaa-figuren lopen er rond bij communicatie, brrr. hoe meer arrogante praatjes hoe beter, leek het wel.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
american studies
*rilling*
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 15:58
Verwijderd
Hier moet je over Ajax en auto's kunnen praten, of uggs gaaf vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 16:53
polichinelle
Avatar van polichinelle
polichinelle is offline
Citaat:
Universiteit: ehm bij Taal en Cultuurstudies moet je toch echt meer een Villa Achterwerk dan Telekids zijn maar verder hou ik niet van dat artistieke, cultureel verantwoorde geleuter. Laat mij maar gewoon alles afzeiken
Dat ja.
__________________
i was everything you wanted until i quit
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 22:55
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Bij ons kreeg je op de introductie dag een 3 minuten durend beatdown, kon je daarna weer op staan, dan hoorde je er bij. Nou ja, voor de helft, het aftuigen van een leraar was nog wel noodzakelijk. Als je de beatdown niet overleefde was het voor de rest van het jaar elke dag beatdown, als je de beatdown wel overleefde, maar niet de leraar kon aftuigen dan kreeg je slechts 1x in de week klappen.

Het leven is hart in de ghetto van Bloemendaal.
het leven is hart?
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 23:04
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Zelfs de jongen die te pas en te onpas artikeltjes over cameratoezicht uit z'n agenda haalde en die aan iedereen liet lezen heeft nu een bescheiden schare om zich heen verzameld. 2007 blijft me verbazen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
het leven is hart?


Komt door die ene beatdown.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2007, 23:39
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Universiteit: ehm bij Taal en Cultuurstudies moet je toch echt meer een Villa Achterwerk dan Telekids zijn maar verder hou ik niet van dat artistieke, cultureel verantwoorde geleuter. Laat mij maar gewoon alles afzeiken
NERD!
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 00:08
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:


Komt door die ene beatdown.
you just earned a beatdown with that mistake
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 07:30
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
*rilling*
doe niet zo bekrompen
op die studie bid je heus niet elke ochtend richting amerika als je dat soms denkt
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 07:47
Verwijderd
Citaat:
NERD!
Ik moet toegeven dat Rembo & Rembo wel heel erg cool is!Ik was wel verbaasd dat sommigen niet wisten wat het was
Met citaat reageren
Oud 02-10-2007, 10:07
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Hier moet je over Ajax en auto's kunnen praten, of uggs gaaf vinden.
uggs met skinny's he?
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 08:51
selfmindead
selfmindead is offline
Hier moet je mannelijk zijn, een auto hebben met spoilers, minstens negenduizend elektronische dingen al bekeken hebben, kunnen babbelen over vrouwen als lustobject en elke les wat skippen.

Ik ben een meisje, ik kom als enige van de klas met de trein, ik heb nog maar tien dingen opgelegd, ik kan totaal niet babbelen over vrouwen als lustobject, behalve als ze op mtv komen en ik mag de les niet skippen van mijn mama
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 11:22
Crimson
Crimson is offline
klinkt echt heel kut, wat doe je? ict?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 11:39
Verwijderd
Volgens haar profiel : bachelor elektro mechanica - industrial sales engineer

Is weer wat anders dan een studie waarbij iedere ochtend 'pledge alliance to the flag' centraal staat
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 14:52
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Hier zijn verschillende groepen mensen, en elke groep heeft zijn eigen regels. Jocks moeten gespierd en sportief zijn, ohja en dom maar dat zijn ze niet want ze zijn studenten hier. Fratboys moeten drinken en elk weekend feestjes houden, en dat doen ze best wel goed. Nerdjes moeten heel slim zijn en sociaal achtergesteld.. ook dat doen sommige mensen hier heel erg goed. De vrouwen in het rugbyteam moeten mannelijk / lesbisch zijn en van wat ik gehoord heb van een meisje wat erin zit, zijn de meesten dat ook.
Hmm what else? Ohja de alto's moeten into muziek zijn en alternatieve kleding dragen het liefst uit thrift shops of van hippe obscure merken.
Maaar eigenlijk valt dat allemaal reuze mee in werkelijkheid en is het meer grijs dan zo zwart/wit.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:46
Verwijderd
frans spreken denk ik
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 15:56
selfmindead
selfmindead is offline
Citaat:
Volgens haar profiel : bachelor elektro mechanica - industrial sales engineer

Is weer wat anders dan een studie waarbij iedere ochtend 'pledge alliance to the flag' centraal staat
Ja idd

Ach, nog enkele weken en ik heb stage en eindwerk. Moet ik bijna niet meer op school komen. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 16:25
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
Citaat:
@idontcare
hmm bij inholland den haag toch? ik haalde ook altijd broodjes daar aan de overkant. LEKKER DECADENT.

maar inderdaad. veel popi-jopie en blablaa-figuren lopen er rond bij communicatie, brrr. hoe meer arrogante praatjes hoe beter, leek het wel.
haha ja die tent idd
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:25
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Is weer wat anders dan een studie waarbij iedere ochtend 'pledge alliance to the flag' centraal staat
dat zou vet zijn.. hopelijk voeren ze dat snel in
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:29
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
lols, vandaag hadden we op school feestdag met als thema 'jij hoort erbij!' dus ehm daarvoor hoefde je alleen op school te zijn.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 17:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
gelukkig doen er nog genoeg mensen wazige multimedia-design opleidingen; oftewel handvaardigheid met fotosoep.

Ik heb geen idee hoe het met mijn opleiding staat; mijn doel is om geen vriendjes te maken en zo snel mogelijk alles af te ronden. Wat ik meekrijg is dat de helft erg arty is/probeert te zijn en al zucht als er zowaar eens wat theorie verteld wordt. Ik heb een hekel aan kunstopleidingen, dus die van mij ook.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:06
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Hoe is die andere helft dan?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:27
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
gelukkig doen er nog genoeg mensen wazige multimedia-design opleidingen; oftewel handvaardigheid met fotosoep.

Ik heb geen idee hoe het met mijn opleiding staat; mijn doel is om geen vriendjes te maken en zo snel mogelijk alles af te ronden. Wat ik meekrijg is dat de helft erg arty is/probeert te zijn en al zucht als er zowaar eens wat theorie verteld wordt. Ik heb een hekel aan kunstopleidingen, dus die van mij ook.
Ik vind art opleidingen cool en hoop in de toekomst na mijn studie ooit bij een goeie kunstacademie te komen, maar wat ik hoor dat ze vaak te weinig aandacht besteden aan het technische gedeelte. Zoals rietveld academie ofzo schijnt nu echt poep te zijn, ik vind dat je altijd eerst technische vaardigheden erin moet stampen en je daarna moet gaan richten op de ontwikkeling van een stijl.

Met arty zijn is niks mis, maar ik denk dat ik begrijp wat je bedoeld. Soms heb ik het gevoel dat het meer gaat om de persoon en het gelul erachter dan het werk opzich, wat dat betreft hou ik meer van puur grafisch werk, dan vage kunst met essenties en shit. Het is net als een vrouw je houdt van het fysiek, maar het gelul erachter.....
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe is die andere helft dan?
die is wel enigszins doelgericht met de opleiding bezig/heeft wat meer hersencapaciteiten
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 21:07
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
@idontcare
hmm bij inholland den haag toch? ik haalde ook altijd broodjes daar aan de overkant. LEKKER DECADENT
oh daar zat ik op een middelbare school in de buurt en ik haalde daar ook altijd broodjes echt niiiiceee ik mis ze nog steeds.
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 19:43
Vespertine
Avatar van Vespertine
Vespertine is offline
Ik heb nog eigenlijk geen duidelijke 'eisen' kunnen ontdekken. Ik doe een kunstachtige studie, dus daar loopt echt van alles rond.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2007, 23:39
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
oh ik had altijd het wellicht domme idee dat op vrije scholen het geroddel van het vrouwvolk veel minder aanwezig was dan op 'normale' scholen.
ook op vrije scholen zitten vmbo-ers

overigens zit ik vooral op de vrije school omdat ze hier aan muziek en tekenen en handvaardigheid doen (op een niveau dat op andere scholen achterwege blijft). kunstaspiraties eh
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 09:18
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
ook op vrije scholen zitten vmbo-ers
Alsof roddelen een exclusief kenmerk is voor VMBO-ers
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 10:00
Verwijderd
JAA!!1
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 10:41
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
mijn school is kut want ik zit op Inholland en er lopen vooral domme mensen rond die denken dat ze later voor de camera in plaats van achter de camera gaan werken zzzzzzz
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 20:55
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Een beetje bij je eigen kliekje hangen, dan ben je ruig.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 18:42
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Electronische leeromgevingen, competentiegericht onderwijs en en de computervoorzieningen collectief haten.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 19:59
Verwijderd
Citaat:
oh daar zat ik op een middelbare school in de buurt en ik haalde daar ook altijd broodjes echt niiiiceee ik mis ze nog steeds.
gefeliciteerd en zo
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 20:06
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Electronische leeromgevingen, competentiegericht onderwijs en en de computervoorzieningen collectief haten.
klinkt bekend. op m'n school is er schijnbaar per leerling 1,2 computer maar driekwart staat achter slot en grendel. wtf.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 01:52
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Wat een mazzel dat ik al jaren van school af ben, zou niet meer weten hoe het middelbaar onderwijs anno 2007 is. Laat staan wat je moet doen om er zg bij te willen horen!

Trouwens wat betekend 'emo'? (stond in post van Tonsillitis 29-09-2007, 12:12 )
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 03:40
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Je moest iig een broek hebben waar de pijpen aan de binnenkant een verdikking hadden, ik als alto had juist broeken met die verdikking aan de buitenkant.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 03:43
Verwijderd
Hmmmm bij mij op uni moet je geloof ik echt zo'n all-american youth zijn om d'r bij te horen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 12:29
Verwijderd
op mijn werk ben je cool als je mensen wegpest die net nieuw zijn en iets anders owso. Weiger ik aan mee te doen, dus nee ik hoor er niet bij.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:28
Verwijderd
Lol wtf is er gebeurd met lifestyle
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 11:18
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
ehm bij mij op school/in de klas moet je alleen aardig zijn. ohja en geen emo.
er zijn verder geen eisen of verwachtingen want ik zit in de meest relaxte klas van nederland aller tijden.
dat kan niet, want daar zit ik al in.

bij ons hoef je echt helemaal niks te doen, er zit een drukke antilliaan, een lief meisje, een wilde rebel, een degelijk conservatief gelovig meisje, een filosoof, een stil iemand, een jongen die een beetje in zijn eigen wereldje zit, een uberdominant figuur, alle soorten mensen, en onze klas is zo één als een klas maar kan zijn.

Mja, er zijn ook zestien studenten uit 60 geselecteerd, dus als je op de school past heb je ook wel wat dingen gemeen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 13:57
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
op wat voor school zit je dan want nu ben ik toch wel nieuwsgierig
__________________
april is the cruellest month
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 15:07
Verwijderd
ja wat voor vwo is dat
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 10:28
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
dat kan niet, want daar zit ik al in.
ik zei het eerder, you lose.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 10:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 20:53
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Momenteel moet je vooral erg je wilde haren aan het kwijtraken zijn, genieten van je jeugd en vooral niet teveel serieus nadenken. Regelmatig in zeer dronken toestand met een of andere gozer naar bed gaan is daarbij vereist.

Ik heb inmiddels ruim 6 jaar een relatie en denk nog wel eens serieus na.
Shit.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 12:46
meisj_14
Avatar van meisj_14
meisj_14 is offline
bij ons moet je chici zijn (waauw ik ben dus punk ) , onozel doen in klas ,, héél tijd over je lichaam klagen , nooit hw maken..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2007, 22:28
iebke*
Avatar van iebke*
iebke* is offline
ik ben sinds vorig jaar afgestudeerd, maar bij mij op school moest je volgens mij hartstikke rijk zijn om erbij te horen. Als je geen burberry ect droeg bekeken ze je raar... Je moest ook supermager zijn en perfect haar enz.. gewoon allemaal perfect...
Gelukkig deed niet iedereen aan de "rijke papa's kindjesrage" mee :-)
__________________
My imaginary friend thinks you have serious problems....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 16:35
Verhalen & Gedichten De visie en het visioen
Reynaert
3 06-01-2005 23:29
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.