Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 22:18
Verwijderd
ik heb net de dvd gezien... ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden... wat vonden jullie van de film?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2003, 08:42
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
ken de film niet, waar gaat ie over?
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 11:08
Verwijderd
ik wil 'm nog steeds zien. Is het een aanrader?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 13:59
Verwijderd
Mja....wel oke. was er niet echt ondersteboven van, het einde moest ook verrassend/schokkend zijn maar ik zag het al aankomen.
Het verhaal is wel oke, maar het is soms saai doordat het zo langzaam gaat.
Had er veel van verwacht omdat iedereen er zo machtig over praat maar..viel iets tegen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:37
BillyFish
Avatar van BillyFish
BillyFish is offline
mm..ik vond hem eigenlijk prut.
vooral dat einde kwam echt uit het niets vallen, en vond ik een beetje over the top.
__________________
Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off
Met citaat reageren
Oud 06-06-2003, 14:51
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
PrimRose schreef op 06-06-2003 @ 09:42:
ken de film niet, waar gaat ie over?
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2003, 15:42
Verwijderd
van http://www.geocities.com/oenekummer/fatgirl.html

Citaat:
Catherine Breillat is zo'n regisseur die mede in de internationale arthousewereld is doorgebroken dankzij de aandacht die ze in de loop der jaren kreeg van het Filmfestival van Rotterdam. Ook Fat Girl ging daar in première en net als het geval was bij Romance zal de film de meningen verdelen. Dit keer gaat het niet om de seksuele odyssee van een volwassen vrouw, maar om de inwijding in de liefde (of wat daarvoor moet doorgaan) van twee puberzusjes, die met hun ouders op vakantie zijn aan de Franse zuidkust. De meisjes zijn typische tegenpolen: Elena is vijftien, dun, bloedmooi en gelooft iedere leugen die haar wordt verteld. Anaïs is twaalf, dik, lelijk, maar weet wel (min of meer) hoe de wereld in elkaar zit. Elena krijgt al snel verkering met een mooi weer prater, die haar zo snel mogelijk uit haar slipje probeert te krijgen. Ondertussen mag Anaïs vanuit het andere bed toekijken hoe haar zusje wordt ontmaagd. Net als in Romance gebruikt Breillat expliciete seks om haar punt te maken dat seks een mijnenveld is waarin makkelijk slachtoffers kunnen vallen en ook nu heeft het iets verwrongen en goedkoops. Toch werkt haar film als karakterstudie van twee tegengestelde persoonlijkheden, althans tot ze in het laatste kwartier een surrealistische truc uithaalt die doet denken aan het vroege werk van Francois Ozon, maar dan zonder knipoog. Ook al valt het in Rotterdam met de Moviezone Jongeren Award bekroonde Fat Girl uiteindelijk plat op haar gezicht, Catherine Breillat weet opnieuw de tongen los te maken.


en de trailer http://www.flachfilm.com/03_cinema/amasoeur/index.html
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Dames zonder korset zijn saai #1489
Mc Kauw
500 06-09-2011 02:08
De Kantine pirates of the saairibbean #421
Verwijderd
500 14-11-2008 20:34
De Kantine Kom op met dat plaatje!
perfectme
500 17-02-2006 12:30
Films, TV & Radio Laatste film die je gezien hebt en wat vond je ervan?
Verwijderd
499 18-08-2003 11:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.