Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 19:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 31-08-2004 @ 19:49 :
als hij beter was dan zlatan zat hij nu in het vliegtuig richting italie
Dat is onzin.
Robben had PSV ook over kunnen slaan want alle grote topclubs stonden in de rij voor hem, maar dat heeft ie ook niet gedaan.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 31-08-2004, 19:13
danielle84
danielle84 is offline
Ajax verkoopt Jerold Promes aan RKC Waalwijk

Amsterdam, 31 augustus 2004
Ajax heeft overeenstemming bereikt met RKC Waalwijk over de onmiddellijke transfer van Jerold Promes. De twintigjarige Promes debuteerde in Jong Ajax op 21 oktober 2002 en had nog een contract tot en met 30 juni 2005.

In het voetbalseizoen 2003-2004 won Promes met Jong Ajax het landskampioenschap en de beker voor Beloftenelftallen onder leiding van coaches John van ’t Schip en Marco van Basten. De centrale verdediger van Jong Ajax scoorde maandagavond in de met 2-4 gewonnen uitwedstrijd tegen Jong Vitesse de 0-2 voor Ajax.


als het al rond was met juve (zlatan) dan had dat er ook al opgestaan, dus ik neem aan dat het nog niet er door is
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 19:29
number9
number9 is offline
Citaat:
squat schreef op 31-08-2004 @ 18:02 :
Ik geloof VOH voor een miljoentje of 8 á 9 in €.
Vennegoor was 8.2
Zlatan was 19 miljoen gulden dus +- 8,6 miljoen.
Ze hadden t over de grootste transfer NAAR een NL club dus niet alleen van NL club naar NL club.

Volgens geruchten kostte Kone 10 miljoen (weet niet meer waar). maar hoe dan ook veel te veel voor m.

Max 5 miljoen vind ik m waard
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 19:30
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-08-2004 @ 20:29 :
Vennegoor was 8.2
Zlatan was 19 miljoen gulden dus +- 8,6 miljoen.
Ze hadden t over de grootste transfer NAAR een NL club dus niet alleen van NL club naar NL club.

Volgens geruchten kostte Kone 10 miljoen (weet niet meer waar). maar hoe dan ook veel te veel voor m.

Max 5 miljoen vind ik m waard
studio sport zei 7,5 mlj
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 20:14
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
[B]Koné Vd Vaart Rosales
Sneijder Galasek Pienaar
Maxwell Heit Jong Obodai

Zo hard hebbe we em ook weer neit nodig
Oud 31-08-2004, 20:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef op 31-08-2004 @ 13:42 :
Wat een lijers in t bestuur zeg, en die jankerd van een Van der Vaart voorop! Beetje 1 van de 2 belangrijkste spelers verkopen 1 dag voor de deadline en ook nog aan een Cl-tegenstander voor een kutbedrag..
Jongen doe eens normaal, Ajax had hem nooit kunnen behouden en daar hadden ze (ondanks Koeman's gemekker dat ie erop zou rekenen dat Zlatan zou blijven) echt wel op gerekend. En 16 miljoen is veel geld voor een speler uit de Nederlandse competitie (helemaal omdat het geen echte goalgetter is). Je moet er ook rekening mee houden dat hij volgend jaar dus écht minder waard zal zijn omdat hij dan nog maar 1 jaar contract heeft. Dan krijg je er misschien niet eens meer 16 miljoen voor, clubs zullen dan liever een jaartje wachten of met een lager bedrag over de brug komen (Zie Kezman, Van Bommel) Bovendien is het juist knap dat het bestuur dit zo snel nog heeft kunnen doen én meteen een opvolger heeft kunnen vinden. Zakelijk heeft Ajax dit niet slecht gespeeld, natuurlijk zal Koné niet meteen Ibrahimovic doen vergeten maar het is een talent dat de potentie heeft net zo goed te worden als Zlatan en bovendien makkelijker scoort
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-08-2004, 20:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-08-2004 @ 20:29 :
Vennegoor was 8.2
Zlatan was 19 miljoen gulden dus +- 8,6 miljoen.
Ze hadden t over de grootste transfer NAAR een NL club dus niet alleen van NL club naar NL club.

Volgens geruchten kostte Kone 10 miljoen (weet niet meer waar). maar hoe dan ook veel te veel voor m.

Max 5 miljoen vind ik m waard
Ik zou Hendrikx niet zo serieus nemen met zijn 'grootste binnenlandse transfer'. Denk niet dat er meer dan 6/7 miljoen voor Koné betaald is
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 31-08-2004, 21:19
danielle84
danielle84 is offline
Even voor 22.00 uur is het dan toch rondgekomen: Zlatan Ibrahimovic is vertrokken naar Juventus. Maar bijna ging het niet door, want Ajax was dinsdagavond nog van plan een streep te halen door de transfer.
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 21:19
number9
number9 is offline
Citaat:
Ajax en Juventus zijn het toch eens over Zlatan

31/8/2004 22:00

EXCLUSIEF
Even voor 22.00 uur is het dan toch rondgekomen: Zlatan Ibrahimovic is vertrokken naar Juventus. Maar bijna ging het niet door.

Ajax had om 18.00 uur de transfer zelfs willen afblazen. Juventus bleek namelijk niet in staat om op tijd een bankgarantie te overleggen, waarna het bestuur van Ajax in Amsterdam besloot een streep te halen door de onderhandelingen. Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.

Juventus slaagde er intussen in om clementie te krijgen van de Italiaanse bond. Officieel sloot de Italiaanse transfermarkt om 19.00 uur, maar de FICG besloot in te gaan op de smeekbede van Juve om de Turijnse bond nog enkele uren de tijd te geven. In die extra uurtjes lukte het Juventus en Ajax om tot een akkoord te komen.

De Amsterdammers zouden een bedrag van circa negentien miljoen euro ontvangen voor Ibrahimovic. Juventus deed tegeleijkertijd Fabrizio Miccoli van de hand. Fiorentina kocht de aanvaller voor een bedrag van 4,5 miljoen euro.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 21:21
snieky
Avatar van snieky
snieky is offline
en koné ook niet gekocht
wat zijn ze aan het doen?
__________________
Ja, of niet
Oud 31-08-2004, 21:23
snieky
Avatar van snieky
snieky is offline
Citaat:
Ajax en Juventus zijn het toch eens over Zlatan

31/8/2004 22:00

EXCLUSIEF
Even voor 22.00 uur is het dan toch rondgekomen: Zlatan Ibrahimovic is vertrokken naar Juventus, dat op het nippertje tot een akkoord kwam met Ajax. Maar bijna ging het niet door.

Ajax had om 18.00 uur de transfer zelfs willen afblazen. Juventus bleek namelijk niet in staat om op tijd een bankgarantie te overleggen, waarna het bestuur van Ajax in Amsterdam besloot een streep te halen door de onderhandelingen. Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.

Juventus slaagde er intussen in om clementie te krijgen van de Italiaanse bond. Officieel sloot de Italiaanse transfermarkt om 19.00 uur, maar de FICG besloot in te gaan op de smeekbede van Juve om de Turijnse club nog enkele uren de tijd te geven. In die extra uurtjes lukte het Juventus en Ajax om tot een akkoord te komen.

De Amsterdammers incasseren een bedrag van zestien miljoen euro bruto voor Ibrahimovic, bevesigde John Jaakke. De voorzitter maakte tevens bekend dat de transfer van Arouna Koné niet doorgaat.

Juventus deed tegelijkertijd Fabrizio Miccoli van de hand. Fiorentina kocht de aanvaller voor een bedrag van 4,5 miljoen euro.
bron: vi.nl
__________________
Ja, of niet
Oud 31-08-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
snieky schreef op 31-08-2004 @ 22:21 :
en koné ook niet gekocht
wat zijn ze aan het doen?
een spitsloos seizoen?

of toch een overeenkomst met Tevez?
Oud 31-08-2004, 21:25
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
snieky schreef op 31-08-2004 @ 22:21 :
en koné ook niet gekocht
wat zijn ze aan het doen?
ze hadden koné toch wel gekocht?
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 21:28
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Wayne Rooney tekent bij Manchester United

Wayne Rooney is de nieuwe nummer acht van Manchester United. De achttienjarige international tekende dinsdag een zesjarig contract bij The Red Devils. Everton kan in totaal zo'n veertig miljoen euro verdienen aan de aanvaller.
Manchester United betaalt sowieso dertig miljoen euro aan Everton voor Rooney. Verspreid over de komende vijf jaar zou daar nog een bedrag van maximaal tien miljoen euro bij kunnen komen, afhankelijk van de prestaties van de spits.

'Ik ben heel erg gelukkig dat ik bij zo'n grote club als Manchester United kan spelen', reageerde Rooney na het afronden van zijn transfer. 'Ik voel dat dit ik hier alleen maar beter kan worden.'

En ook coach Alex Ferguson klonk tevreden. 'Ik denk dat we de beste jonge speler van dit land hebben van de laatste dertig jaar. Iedereen is zeer ingenomen met deze aanwinst.'

Rooney kan nog niet direct in actie komen voor Man United. Hij herstelt nog van een gebroken middenvoetsbeentje, dat hij opliep tijdens Euro 2004.
__________________
Volg de evenaar.
Oud 31-08-2004, 21:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hmmm, is het dus niet de nieuwe spits van NEC


__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
danielle84 schreef op 31-08-2004 @ 22:25 :
ze hadden koné toch wel gekocht?
geannuleerd
Oud 31-08-2004, 21:30
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Dit wekte echter de woede op van Ibrahimovic, die vanuit Turijn liet weten niet terug te zullen keren naar Ajax.


Wat een lieve jongen is het toch ook.. zn bestuur onder druk zetten.. Trabelsi-figuur Ik snap heus wel dat ie teleurgesteld is.. maar het zal wel bij de onderhandelingstactiek van Ajax gehoord hebben.. maar die is dus flink verkloot door onze grote vriend..

Ik voorspel dat er nog flink wat verhalen gaan komen over wie hem allemaal niet zo relaxed vonden als Zlatan straks weg is..
Oud 31-08-2004, 21:30
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Supermach schreef op 31-08-2004 @ 22:29 :
geannuleerd
ik zie het medisch niet goed gekeurd ik zag het toch al niet zitten
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 21:31
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Supermach schreef op 31-08-2004 @ 22:25 :
een spitsloos seizoen?

of toch een overeenkomst met Tevez?
Zal wel niet.. maar die Koné was anders toch veel te duur gekocht.. Roda heeft het denk ik nog slim gespeeld.. Zlatan weg natuurlijk en dan kunne hun voor Koné vragen wat ze willen omdat Ajax weinig tijd heeft..
Oud 31-08-2004, 21:32
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Hopen dat Zlatan nu 4x gaat scoren tegen Bayern
Oud 31-08-2004, 21:34
number9
number9 is offline
Als elke Ajax-fan nou ff gaat bellen dat ze gelijk Tevez halen
Kan nog net in anderhalf uur
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 21:36
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-08-2004 @ 22:34 :
Als elke Ajax-fan nou ff gaat bellen dat ze gelijk Tevez halen
Kan nog net in anderhalf uur
denk dat het nie gaat lukken... maar geef het nummer maar voor iedereen die wel wil bellen
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 21:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-08-2004 @ 22:34 :
Als elke Ajax-fan nou ff gaat bellen dat ze gelijk Tevez halen
Kan nog net in anderhalf uur
Wat voor vliegtuig dacht je aan, dan?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-08-2004, 21:38
number9
number9 is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 31-08-2004 @ 22:36 :
denk dat het nie gaat lukken... maar geef het nummer maar voor iedereen die wel wil bellen
Tel: 020-3111444
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 21:38
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-08-2004 @ 22:38 :
Wat voor vliegtuig dacht je aan, dan?
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 21:39
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
We zetten gewoon Trabelsi in de spits
Oud 31-08-2004, 21:40
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 31-08-2004 @ 22:39 :
We zetten gewoon Trabelsi in de spits
ik stem voor anastasiou
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 21:44
number9
number9 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 31-08-2004 @ 22:38 :
Wat voor vliegtuig dacht je aan, dan?
Straaljager
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 21:46
number9
number9 is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 31-08-2004 @ 22:40 :
ik stem voor anastasiou
Ik stem voor mezelf

71 doelpunten in 57 officiële wedstrijden
Goed genoeg?
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 21:55
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
number9 schreef op 31-08-2004 @ 22:46 :
Ik stem voor mezelf

71 doelpunten in 57 officiële wedstrijden
Goed genoeg?
dan stem ik ook voor mezelf! een vrouw tussen die mannen is goed denk ik!
ik zal het iig wel naar me zin hebben

71 doelpunten? ai jammer de grens ligt net op 72. jammer dit seizoen beter....
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 21:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Als jullie maar van Martin Drent afblijven!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 31-08-2004, 21:59
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-08-2004 @ 22:57 :
Als jullie maar van Martin Drent afblijven!
die wil ik geen eens zien! maar ik bel het ff door! *belt 020-3111444*
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 22:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
danielle84 schreef op 31-08-2004 @ 22:59 :
die wil ik geen eens zien! maar ik bel het ff door! *belt 020-3111444*
Voetbaln00b.

De beste kopper van de Nederlandsecompetitie, die wil iedereen toch!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 31-08-2004, 22:06
danielle84
danielle84 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 31-08-2004 @ 23:02 :
Voetbaln00b.

De beste kopper van de Nederlandsecompetitie, die wil iedereen toch!
heb net gebeld en ze wilden hem niet
__________________
en zo is het en niet anders!!!! toch ??
Oud 31-08-2004, 22:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zou het ook dom vinden voor Ajax om Ibrahimovic te laten vertrekken zo vlak voor de CL.
Komt net in mijn lijst een Roda-supporter online met de woorden: Arouna Koné blijft! ??? Nu weer afgeketst dus? Vond het ook maar een wazig verhaal: Zlatan weg en dan Anastasiou en Koné ruilen. Alsof voetballers stukjes speelgoed zijn. .
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 31-08-2004, 22:34
number9
number9 is offline
Volgens voetbalzone ook nog goed nieuws:

Citaat:
Trabelsi tekent op de valreep bij Arsenal

Hatem Trabelsi is enkele uren voor de sluiting van de transfermarkt toch overeen gekomen met Arsenal. De Tunesische rechtsback komt over van Ajax. De Amsterdammers waren al een tijdje akkoord met de club uit de Engelse hoofdstad Londen, maar Trabelsi zelf deed lang over een overeenstemming.

Voor hoeveel seizoenen Trabelsi tekent, is nog onduidelijk.

Voetbalzone is niet erg betrouwbaar maar zou goed uitkomen
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 22:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ik kan er wel om lachen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 31-08-2004, 23:25
number9
number9 is offline
Citaat:
ANTHONY LURLING OP HUURBASIS NAAR VITESSE

Anthony Lurling maakt het lopende seizoen af bij Vitesse. De 27-jarige aanvaller, waarvoor ook NAC en FC Twente in de markt waren, vertrekt op huurbasis naar de Arnhemse club. Vitesse heeft geen optie tot koop waardoor Lurling na dit seizoen in principe terugkeert in De Kuip. Eerder hoorde Lurling dat hij voorlopig niet in de toekomstplannen van trainer Ruud Gullit voorkomt.
Aldus www.feyenoord.nl
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:27
Verwijderd
Bovendien is het onzeker of Argentijn Mauro Rosales inzetbaar is. Het is namelijk onduidelijk of Ajax de werkvergunning van de rechtsbuiten rond heeft gekregen.

voetbalzone.nl

ajax maakt er wel een zooitje van de laatste dag..
Oud 31-08-2004, 23:28
number9
number9 is offline
Citaat:
Lazio Roma koopt negen spelers ineens

31/8/2004 22:45

Lazio Roma besloot op de laatste dag van de transfermarkt nog liefst negen spelers aan te trekken, om de gedecimeerde selectie aan te vullen.
Lazio kocht in eigen land aanvaller Tommaso Rocchi van Empoli, verdediger Sebastiano Siviglia van Parma, de Australische back Anthony Seric van Verona en de tweeling Antonio en Emanuele Filippini van Livorno.

Vanuit Argentinië kwamen de middenvelders Esteban Gonzales en Bryan Robert over van Gimnasia de la Plata en verdediger José Leonardo Talamonti van Rosario Central. In Venezuela vond Lazio Miguel Angel Mea van Caracas.
Nieuwe 2e elftal in de maak?

Bron: www.vi.nl
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:31
number9
number9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-09-2004 @ 00:27 :
Bovendien is het onzeker of Argentijn Mauro Rosales inzetbaar is. Het is namelijk onduidelijk of Ajax de werkvergunning van de rechtsbuiten rond heeft gekregen.

voetbalzone.nl

ajax maakt er wel een zooitje van de laatste dag..
Lekker! Dan koop je een leuke rechtsbuiten is ie miss niet inzetbaar
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Olympique verkoopt Hossam aan AS Roma

31/8/2004 21:53

Ahmed Hossam speelt de komende vijf seizoenen voor AS Roma. De Egyptische aanvaller mocht vertrekken bij Olympique Marseille. Coach José Anigo was niet zo gecharmeerd van de 21-jarige Hossam.
Mido arriveerde in juli 2003 in Marseille, dat hem had overgenomen van Ajax. De 26-voudig international kwam 22 duels in actie voor L'OM en scoorde daarin zeven keer. Dit seizoen kwam Mido nog niet in actie als gevolg van een blessure aan een hamstring.

Bij AS Roma wordt Hossam herenigd met zijn voormalige Ajax-ploeggenoot Cristian Chivu.
roma wilde hem eerst toch ook al hebben?
Oud 31-08-2004, 23:32
number9
number9 is offline
Ja maar Ajax deed geen zaken met Roma ivb met de zaak Chivu
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Feyenoord laat Buffel niet vertrekken
[ www.ad.nl ]


Feyenoord laat Thomas Buffel voorlopig niet vertrekken. De clubleiding wil de Belgische international, die geen gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft staan, in elk geval tot aan het begin van de volgende transferperiode in januari in Rotterdam houden. Diverse clubs informeerden de afgelopen dagen naar Buffel. ,,Thomas is nog steeds een te belangrijke speler om nu kwijt te raken'', stelt technisch directeur Mark Wotte. Buffel zelf heeft per telefoon van Wotte te horen gekregen dat hij dus niet weg mag: ,,Ik weet zeker dat Feyenoord me dit jaar nog kan gebruiken. Later in het seizoen bekijk ik wel hoe het er dan voor staat'', aldus de Belg.
dus ook in de winterstop blijft ie gewoon
hopen dat ie leert knokken om z'n plaatsie in de basiself.
Oud 31-08-2004, 23:35
number9
number9 is offline
Hij gaat alleen maar zitten mokken op de bank hoor


Geen egte prof dus
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Bij Roda JC betreuren ze het afketsen van de transfer van Arouna Koné naar Ajax. De aanvaller kwam niet door de medische keuring. "Voor alle duidelijkheid: hij is niet afgekeurd", maar Ajax wilde extra testen laten uitvoeren", aldus Frank Rutten, de algemeen directeur van Roda. "Gezien de transferdeadline was daar echter geen tijd meer voor."

Of Koné in de winterstop alsnog naar Ajax vertrekt, is volgens Rutten voorlopig niet aan de orde. "We houden ons bij Roda nu vooral bezig met de gemoedstoestand van Koné. Het zijn hectische dagen voor die jongen geweest met een vervelende afloop. We zullen er alles aan doen hem goed op te vangen."
dus zit ajax met een selectie waarin sonck en anastasiou de enige echt spitsen zijn. Wordt lachen in de CL in de competitie
Oud 31-08-2004, 23:38
number9
number9 is offline
Citaat:
Mallorca rondt net op tijd deal Westerveld af

31/8/2004 23:33

Dat Sander Westerveld naar Real Mallorca zou gaan, stond eigenlijk al vast. Maar Mallorca had alle geduld met het afronden van het huurcontract en wachtte tot enkele uren voor het sluiten van de transfermarkt voordat het akkoord ging met Real Sociedad.
Na lang onderhandelen bereikten Mallorca en Sociedad tegen 22.00 uur dinsdagavond een akkoord, zo meldt de website van Sociedad. Mallorca betaalt komend seizoen zeventig procent van het salaris van de Tukker, en de Basken nemen de overige dertig procent voor hun rekening. En mocht Westerveld na afloop van dit seizoen besluiten te blijven bij Mallorca, dan incasseert Sociedad alsnog een extra vergoeding.

Bij Sociedad was Westerveld gedegradeerd tot derde keeper, omdat de club uit San Sebastián de speler wilde verkopen voordat het contract van de 29-jarige keeper op 30 juni 2005 afloopt.

Westerveld stond ook in de belangstelling van Manchester City, maar ging niet in op de Engelse interesse. 'City was voor mij gewoon geen optie, omdat ik daar achter David James tweede keeper zou worden. Op mijn leeftijd heb ik geen zin om de reservebank warm te houden', vertelde Westerveld vorige week. 'Toen Mallorca zich meldde en mij wilde huren, was de deal snel beklonken.'
Hehe kan ie weer kans maken in Oranje
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:40
number9
number9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 01-09-2004 @ 00:38 :
dus zit ajax met een selectie waarin sonck en anastasiou de enige echt spitsen zijn. Wordt lachen in de CL in de competitie
Let maar op!

Sonck gaat zich waarmaken
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 31-08-2004, 23:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Even een update van de nog niet genoemde transfernieuws:

Wiltord:
Citaat:
Sylvain Wiltord heeft voor twee jaar getekend bij Olympique Lyon.De Franse aanvaller is afkomstig van Arsenal, waar hij niet in aanmerking kwam voor een contractverlenging.Wiltord speelde 65 interlands en scoorde daarin 22 keer.
Westerveld is ook na een week onderhandelen rond:
Citaat:
Sander Westerveld speelt het komende jaar op huurbasis voor Real Mallorca. De 29-jarige doelman is afkomstig van Real Sociedad, waar hij op een zijspoor was beland. De zesvoudig international is na dit seizoen transfervrij.
Mourad terug bij Den Bosch:
Citaat:
Mourad Mghizrat komt de rest van het seizoen uit voor FC Den Bosch, dat hem huurt van Willem II. De aanvaller werd vorig jaar al uitgeleend aan Emmen.
Dondé:
Citaat:
Feyenoord verhuurt Jean-Carlos Dondé de rest van het seizoen aan Hamburger SV. De 21-jarige Braziliaan kwam in de Kuip niet aan spelen toe.
Van Bommel weer niet weg:
Citaat:
De transfer van Mark van Bommel naar Borussia Dortmund is vooralsnog van de baan. Dat heeft president Gerd Niebaum van de Duitse club bevestigd. &quot;We kunnen de gevraagde transfersom op dit moment niet betalen, maar dat betekent niet dat het boek Van Bommel definitief gesloten is.We zullen hem blijven volgen.&quot;
Luis Fabiano:
Citaat:
FC Porto heeft Luis Fabiano van Sao Paulo gecontracteerd. De Braziliaanse aanvaller is de zevende aankoop van de nagenoeg volledig ontmantelde winnaar van de Champions League.

Eerder legde Porto al Seitarides, Pepe, Leal, Quaresma en Postiga vast om het vertrek van toppers als Carvalho, Tiago, Ferreira en Deco op te vangen.
Inamoto:
Citaat:
West Bromwich Albion heeft de Japanse international Junichi Inamoto voor 2,5 jaar gecontracteerd. Inamoto, die van een enkelbreuk geneest, komt over van Gamba Osaka,dat ongeveer e.450.000 voor hem ontvangt.
Transfer Kone afgeketst:
Citaat:
De overgang van Roda-aanvaller Arouna Kone naar Ajax is op het laatste moment afgeketst.

De Ivoriaan onderging in Amsterdam een medische keuring, maar die verliep niet helemaal vlekkeloos. Een tweede keuring was noodzakelijk,maar door het sluiten van de transfermarkt ontbrak de tijd om die nog uit te voeren.

Kone moest bij Ajax de opvolger worden van Zlatan Ibrahimovic, die dinsdag een verbintenis tekende bij Juventus. De Griek Yannis Anastasiou zou de omgekeerde weg bewandelen - Roda JC wilde hem tot 1 januari 2005 huren van Ajax - maar ook die overgang gaat nu niet door.
Dat was het
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-08-2004, 23:41
Verwijderd
Tis toch wel een rumoerige laatste tranfserdag
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken [Sport]SubForum voetbal op Sport
BarbapapaX
26 25-08-2004 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.