Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 12:42
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
iemand ervaring met herbal xtc of varianten van ephedra, die iets sterker waren dan je dacht? dus dat je opeens zit te trippen terwijl dat totaal niet de bedoeling was... en wat kun je er tegen doen, naast veel water drinken?
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Advertentie
Oud 18-11-2004, 12:48
Verwijderd
Alleen eigenlijk met ephedra. Echt trippen niet, maar wel een heel raar gevoel en toch wel enigszins bewustzijnsveranderend. Meestal blijf ik gewoon rustig zitten wachten tot het overgaat als ik het vervelend vind, genoeg drinken en anders ga ik gewoon rondfladderen .
Oud 18-11-2004, 13:25
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
trippen niet echt
maar ehm ja voor mijn gevoel ging het over wanneer ik kauwgom had ( dat maakte ik mezelf wijs)
dus toen ik kauwgom at liet ik het gewoon over me heen komen en was ik wel weer ok
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Oud 18-11-2004, 13:36
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
jezelf rustig houden. Het ergste wat er kan gebeuren is hartkloppingen. Probeer een kopje thee/melk
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 18-11-2004, 13:37
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
oh...en als je er van gaat trippen is dat meestal niet de bedoeling. Maar in dat geval: sit back en relax
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 18-11-2004, 14:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
ik heb weleens een charger gehad, kreeg grote pupillen, maar ik denk dat het door het blowen kwam dat ik me niet uitzonderlijk energiek voelde. (misschien was het ook wel zo, maar viel het niet op ofzo)
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 18-11-2004, 14:25
Verwijderd
Weet je dat het wel verwarrend is dat jij ook de nick oma hebt genomen Het is dat ik weet dat oma al een nickchange heeft gehad ^^
Oud 18-11-2004, 15:18
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
gewoon op je gemak voelen dat is het bellangrijkste
Oud 18-11-2004, 16:38
O.B.
O.B. is offline
wel eens gehad met ephedra, niet onaangenaam maar zeker keihard, heb toen ff een stukje gelopen/gerend
ging daarna wel goed
Oud 18-11-2004, 17:16
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
het was niet voor mij, m'n ex zat vanmiddag opeens op msn: ik neem nooit meer nep-ephedra 's ochtends... zoals je aan de tijd vand e post kan zien was het wel al middag maar ze had nog niets gegeten en schrok dan ook van het feit dat deze capsules zo hardinsloegen.. ze liep echt te trippen maar is allemaal goedgekomen, thanks anyway

topic kan wat mij betreft dicht, tenzij iemand nog meer/betere tips heeft voor de toekomst...
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Oud 18-11-2004, 18:02
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 18-11-2004 @ 18:16 :


topic kan wat mij betreft dicht, tenzij iemand nog meer/betere tips heeft voor de toekomst...

Ja.



D'r moet meer geneukt worden.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Oud 18-11-2004, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 18-11-2004 @ 19:02 :
Ja.



D'r moet meer geneukt worden.


Tip voor de toekomst: als je drugs op je lege maag neemt... kan er best wel inhakken ^^. Denk aan alcohol.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56.