Oud 30-05-2006, 14:58
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Effe een wazige vraag voor jullie. Ik heb morgen eco1, en heb dus een GR bij me, geleend van mijn broer, want ik heb zelf nog zo'n ouderwetse voor wiskunde a1 .
Nu hebben we geen nieuwe batterijen voor in die GR, dus het zou best eens kunnen dat die toevallig morgen net tijdens het examen op zijn.. Mag ik mijn oude rekenmachine meenemen als reserve? ALs ik die gewoon op de hoek van mn tafel neerleg, gesloten?

Want ik las in het andere topic, over begrippen in de rekenmachine, dat er maar 1 rekenapparaat per kandidaat is toegestaan...

Geldt dat in mijn geval ook ,ter reserve? Grr.
__________________
Hard to say what caught my attention..
Advertentie
Oud 30-05-2006, 15:03
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Haal gewoon nieuwe batterijen voor 2 euri.
Oud 30-05-2006, 15:06
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Kun je die gemakkelijk zelf vervangen als a-technisch meisje?
__________________
Hard to say what caught my attention..
Oud 30-05-2006, 15:27
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Roodkopje schreef op 30-05-2006 @ 15:06 :
Kun je die gemakkelijk zelf vervangen als a-technisch meisje?
Ja
Stap 1: Klepje eraf
Stap 2: Batterijen eruit (de oude! )
Stap 3: Nieuwe batterijen erin
Stap 4: Klepje erop
Stap 5: Spring een gat in de lucht
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Oud 30-05-2006, 16:04
evilernie
evilernie is offline
damn sorry dat ik het zeg maar is wel heel dom....
__________________
biertje?
Oud 30-05-2006, 17:54
Eesje
Eesje is offline
stap 6: stel het contrast opnieuw in.. anders zie je niks en lijkt het net of hij het niet doet
Oud 30-05-2006, 17:54
Dzjun
Dzjun is offline
Je mag een tweede rekenmachine meenemen maar die moet je dan onder je tafel leggen en die mag je dan ook ALLEEN maar gebruiken als reserve anders zou je dubbel geheugen ofzo hebben (dat hoorde ik vandaag, had een extra GR voor wiskunde meegenomen maar moest het onder mijn tafel leggen).
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 30-05-2006, 18:04
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 30-05-2006 @ 17:54 :
Je mag een tweede rekenmachine meenemen maar die moet je dan onder je tafel leggen en die mag je dan ook ALLEEN maar gebruiken als reserve anders zou je dubbel geheugen ofzo hebben (dat hoorde ik vandaag, had een extra GR voor wiskunde meegenomen maar moest het onder mijn tafel leggen).
Als dat waar is, zou dat m.i. een onzinregel zijn. Als je toevallig een TI SilverEdition of een andere wat luxere GR op de kop hebt kunnen tikken heb je ook meer geheugen. Dat werkt natuurlijk discriminatie in de hand. Maar goed. Batterijen zijn niet zo duur en helemaal niet moeilijk te vervangen.
Oud 30-05-2006, 18:57
Verwijderd
Als je al niet weet waar de batterijen moeten, weet je dan wel hoe je met zo'n ding moet werken? Als je het niet gewend bent, gaat dat nog vervelend worden
Oud 30-05-2006, 19:12
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Nouja, ik heb economie1 dus zoveel hoef ik niet te weten van dat ding. Alleen + - / en dat soort dingen, verder hoef ik eigenlijk vrij weinig uit te rekenen. Heb m vandaag gebruikt bij t leren/maken en geen problemen mee gehad.

Overigens, batterijen zitten erin ja
Maar bleek toch stuk easier te zijn dan bij mn eigen machine.
__________________
Hard to say what caught my attention..
Oud 30-05-2006, 19:27
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Citaat:
LB06 schreef op 30-05-2006 @ 18:04 :
Als dat waar is, zou dat m.i. een onzinregel zijn. Als je toevallig een TI SilverEdition of een andere wat luxere GR op de kop hebt kunnen tikken heb je ook meer geheugen. Dat werkt natuurlijk discriminatie in de hand. Maar goed. Batterijen zijn niet zo duur en helemaal niet moeilijk te vervangen.
Ja maar misschien is dat geen toegestane versie? Er mogen er maar een paar las ik in de examenregels.
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 30-05-2006, 21:11
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 30-05-2006 @ 15:27 :
Ja
Stap 1: Klepje eraf
Stap 2: Batterijen eruit (de oude! )
Stap 3: Nieuwe batterijen erin
Stap 4: Klepje erop
Stap 5: Spring een gat in de lucht
Stap 0: uitzetten(anders is je geheugen eraan)

OT: wij mogen wel 2 rekenmachines en 1tje op de grond leggen
__________________
niet alleen =)
Oud 30-05-2006, 21:31
LB06
LB06 is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 30-05-2006 @ 19:27 :
Ja maar misschien is dat geen toegestane versie? Er mogen er maar een paar las ik in de examenregels.
Hmm... Mijn broer had een SilverEdition gekocht omdat de enige was die nog in voorraad was. Hij heeft het vooralsnog geen problemen mee ondervonden.
Oud 01-06-2006, 10:30
Porcelain
Avatar van Porcelain
Porcelain is offline
Voor de stresskippen onder ons: de batterijen gaan niet zomaar ineens leeg. Bij mij heeft mijn rekenmachine iets van een maand volgehouden dat de batterijen bijna leeg waren (ik gebruikte dat ding iedere dag), dus zelfs als je rekenmachine gaat waarschuwen kun je hem echt nog wel een tijd gebruiken.
Oud 01-06-2006, 11:06
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Porcelain schreef op 01-06-2006 @ 10:30 :
Voor de stresskippen onder ons: de batterijen gaan niet zomaar ineens leeg. Bij mij heeft mijn rekenmachine iets van een maand volgehouden dat de batterijen bijna leeg waren (ik gebruikte dat ding iedere dag), dus zelfs als je rekenmachine gaat waarschuwen kun je hem echt nog wel een tijd gebruiken.
Dit komt door de reserve-batterij (knoopcel) die in je GR zit, gebruik deze vaak genoeg en die is ook leeg.
Oud 01-06-2006, 13:21
SpecialD
SpecialD is offline
Wij mogen 20 rekenmachines hebben
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Invoeren op Grafische Rekenmachine
marloesx
4 16-06-2010 15:07
Eindexamens 2005 Wat mag je in je rekenmachine zetten bij Economie 1?
Ef
6 20-05-2005 22:47
Software & Hardware [USB] Rekenmachine TI-84 Plus
Daedalus
7 14-07-2004 16:01
Software & Hardware Javascript vraagje (rekenmachine)
infamous
1 08-02-2004 19:05
Huiswerkvragen: Exacte vakken HELP ME AUB MET GRAFISCHE REKENMACHINE (kansspel)
halilo
11 27-10-2003 20:38
Algemene schoolzaken Grafische rekenmachines.
Demon of Fire
13 01-04-2002 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.