Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 14:17
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik zit dus best wel met een kei groot probleem voor mezelf. Ik ga dus heel veel om met een jongen, hij is echt verschrikkelijk aardig, ik kan over alles met hem praten en we vertrouwen elkaar. Nu is het zo dat ik heel veel voor hem voel maar er is 1 groot punt waar ik verschrikkelijk mee zit. Hij is dus satanist (wat ik dus niet ben!!), veel bezig met zwarte magie en mensen die hem kennen en zich ook verdiepen in magie, dan voornamelijk witte magie die zeggen dat hij geen liefde meer kent. Hij is zo hard geworden, dat hij echt gewoon geen liefde meer kent. Dit heb ik nou al van verschillende personene gehoord, personen die ik vrij goed ken......en die kennen hem ook heel goed.
Maar nou is het wel zo dat hij bij mij wel gevoel toont, dat als er iets aan de hand is hij het zegt, dat hij iets erg vind voor mij het zegt en echt voor mijn gevoel weet ik zeker dat hij wel liefde kent.
Ik zou graag reacties willen van mensen die dit kennen of meegemaakt hebben........

*x*

Ik weet niet of dit goed staat op Psychologie
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 14:34
Verwijderd
Ieder mens kent liefde, daar ben ik van overtuigd. Alleen sommige mensen laten het niet toe of tonen het niet. De redenen waarom zijn verschillend, maar ik denk dat angst de voornaamste reden is. Angst belachelijk gemaakt/gevonden te worden, angst gekwetst te worden enz. Je moet mensen vertrouwen om je liefde te kunnen tonen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 14:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik wil je allereerst het advies geven om opzoek te gaan wat satanisme echt is. Het is namelijk (meestal) alleen een manier van denken. Het in jezelf geloven en in de magie van de mens. Ik heb nu geen tijd je goede link te geven, maar satanisme is niet iets met de duivel en is niet 'het slechte'...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:14
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik wil je allereerst het advies geven om opzoek te gaan wat satanisme echt is. Het is namelijk (meestal) alleen een manier van denken. Het in jezelf geloven en in de magie van de mens. Ik heb nu geen tijd je goede link te geven, maar satanisme is niet iets met de duivel en is niet 'het slechte'...
Mjah ligt er af en toe aan hoe intensief iemand daarmee bezig is.. soms kan het een behoorlijke obsessie voor iets worden.

Maar zoals Leonoor al zei, ieder mens kent liefde.. alleen verbergen sommige mensen die liefde..... misschien dat ze hem niet willen kennen, ik weet het niet... Maar door meer met hem om te gaan, en veel met hem te praten, en een btje gerichte gesprekken te voeren, is er best een redelijke kans dat hij die liefde ook gaat uiten..

Maar kweenie, ieder mens is anders he.. en k ken de persoon in kwestie niet, dusss..

*dikke knuffel*
su6

Lautjuh
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:19
kleine wicca
kleine wicca is offline
eej eej....ik wou tog ff reageren hierop, omdat ik stiekem mezelf in die jongen herken....voor de meeste mensen willen laten blijken dat je geen liefde kent, en vooral"dat je het niet NODIG hebt.
Ik denk dat die jonegn bepaalde dnigen heft meegemaakt waardoor ie denkt: flikker maar op allemaal!! Maar dat betekent niet dat hij geen liefde meer kent, ook al kan hij waarschijnlijk naar de buitenwereld toe heel goed het omgekeerde laten merken, maar de kans is groot dat hij juist vel behoefte heeft aan liefde, en vertrouwen, en dat heeft ie kennelijk wel in jou gevonden, dat lijkt me.
Ik heb et zelf ook heel erg, naar de buitenwereld ben ik btje dat harde meisje, maar ik heb zoo hard iemand nodig!!
geloof ajb niet de mensen die zeggen dat hij geen liefde meer kent, want daar geloof ik niet in!!!
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:03
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik wil je allereerst het advies geven om opzoek te gaan wat satanisme echt is. Het is namelijk (meestal) alleen een manier van denken. Het in jezelf geloven en in de magie van de mens. Ik heb nu geen tijd je goede link te geven, maar satanisme is niet iets met de duivel en is niet 'het slechte'...
Uhh, niet lullig bedoeld maar hij is satanist en is wel voor het kwade, en dan ook heel echt voor het kwade!
Denk aan Burzum manier van denken......
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 18:05
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Citaat:
kleine wicca schreef:
eej eej....ik wou tog ff reageren hierop, omdat ik stiekem mezelf in die jongen herken....voor de meeste mensen willen laten blijken dat je geen liefde kent, en vooral"dat je het niet NODIG hebt.
Ik denk dat die jonegn bepaalde dnigen heft meegemaakt waardoor ie denkt: flikker maar op allemaal!! Maar dat betekent niet dat hij geen liefde meer kent, ook al kan hij waarschijnlijk naar de buitenwereld toe heel goed het omgekeerde laten merken, maar de kans is groot dat hij juist vel behoefte heeft aan liefde, en vertrouwen, en dat heeft ie kennelijk wel in jou gevonden, dat lijkt me.
Ik heb et zelf ook heel erg, naar de buitenwereld ben ik btje dat harde meisje, maar ik heb zoo hard iemand nodig!!
geloof ajb niet de mensen die zeggen dat hij geen liefde meer kent, want daar geloof ik niet in!!!
Dit vind ik echt
Ik hoop zo dat het bij hem ook zo is, want hij kan best liefde tonen. Naar mij toe wel maar naar anderen is hij kei hard!!
Echt hard.....
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 19:37
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
#lamelodiadelmare# schreef:


Uhh, niet lullig bedoeld maar hij is satanist en is wel voor het kwade, en dan ook heel echt voor het kwade!
Denk aan Burzum manier van denken......
Dan past hij niet onder het kopje satanist... want dat gaat om een manier van denken...

http://www.churchofsatan.com/home.html

hier maar eens kijken... veel goede informatie... maar het feit dat hij geen satanist is, maakt het niet minder erg zoals hij doet...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:57
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
hij haat lavey satanisme......
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:28
kleine wicca
kleine wicca is offline
eej eej, nog veel succes ermeej, ik raad me aan er eens over te praten met hem, hem te vertellen dan je om hem geeft (jah is moeilijk, ik weet) maar ik denk eerlijk gezegd dat zoiets voor hem heel waardevol kan zijn, vraag hem gewoon es waarom hij altijd zo hard wil zijn, hij zal alleen aar blij zijn dat iemand eens egt oprecht in hem in geinteresseerd
(denk ik) Dat er een siemand is die door dat harde durfde heen te kijken en HEM zag, das heel belangrijk
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:28
kleine wicca
kleine wicca is offline
euh..ik raad JE aan (moet tog es leren typen
__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 21:33
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Jah dat ga ik ook proberen, met hem praten
Maar ik weet zelf dat hij ook liefde kent. Dat weet ik heel zeker......maar soms lijkt het net alsof dat niet zo is.....en dan weet ik het ook niet meer
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 23:12
Hippielove
Hippielove is offline
Tja, dat ken ik wel. Ik ben zelf ook een tijd lang met satanisme bezig geweest, voelde me daardoor eigenlijk heel ongelukkig, maar gaf de wereld de schuld. In die tijd was ik heel hard naar buiten toe. Ook naar mijn vriendin. Die me toen trouwens niet heeft laten zitten maar steeds in me bleef geloven, wat heel lief van haar was. Het gevoel is er wel. Alleen zit het diep weg gestopt.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 15:45
kleine wicca
kleine wicca is offline
ej ben ik weer......ik zou zo zeggen.heb geduld en ik weet dat et moeilijk is, maar als jij laat merken dat je WEL moeite voor he doet zal hij vroeg of laat wel loskomen

__________________
SHIT HAPPENS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten gedichten over liefde
immortelle
26 18-08-2011 12:49
Liefde & Relatie liefde verloren?
Verwijderd
12 04-03-2005 16:06
Verhalen & Gedichten Geen tranen meer voor poëzie
lovetear
8 25-10-2003 10:22
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 18:02
Verhalen & Gedichten [verhaal] Liefde
Vlooienband
8 21-10-2002 11:26
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.