Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2010, 00:25
Verwijderd
Citaat:
ik typ momengteel mobiel dus foutjes sluipen er in. maar nee, het is geen fuciking onzin, op artisitke vlak is nederland kut met peren en dat zal ik de komdende tijd met liefde verdedigen; van het "liberalisme" wat 20 jaar geleden naam maakte is geen fuck meer van over. hail the fucking machine, en "tirza" is daar een sschrijnend voorbeeld van
Maar je hebt de film niet gezien en het boek niet gelezen?
En zie je wel eens toneel in Nederland?
Advertentie
Oud 03-10-2010, 00:26
Verwijderd
Overigens ben ik het wel met je eens - als je dat bedoelt - dat er steeds minder kan op artistiek vlak, dus de middelen zijn beperkt, maar talent is er echt wel en er worden dus absoluut mooie dingen gemaakt, imo.
Oud 03-10-2010, 00:29
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
En Leon Verdonschot is ook al zo'n non-figuur. Wát een belachelijk slechte interviewer vind ik dat toch. Gelukkig nu een stukkie Jónsi
hmm. interviewen kan ieniet.. documenteren weer wel.
Oud 03-10-2010, 00:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar je hebt de film niet gezien en het boek niet gelezen?
En zie je wel eens toneel in Nederland?
waarom zou ik wel toneel willen zien?
Oud 03-10-2010, 00:31
Verwijderd
Volgens mij heb ik nog nooit een documentaire van hem gezien. Ik geloof overigens best dat ie veel weet en kent en mening heeft enzo, maar hij stelt zo ontzettend geen interessante vragen en hij kan een gesprek ook gewoon niet op gang houden.
Oud 03-10-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
waarom zou ik wel toneel willen zien?
Omdat er interessant en goed toneel gemaakt wordt in Nederland, bijvoorbeeld.
Oud 03-10-2010, 00:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
er is geen enkele nederlande productie/band/gezelschap wat ik graag wil zien. -statement-
Oud 03-10-2010, 00:33
Verwijderd
De helft van alle links op Sidereel is opeens reclame, .
Oud 03-10-2010, 00:34
Verwijderd
Volgens mij ben je gewoon een beetje aan het zieken. Of je bent stukken kortzichtiger dan ik van je had verwacht.

Verder vind ik je best aardig hoor, maar ik kan dat gestatement een beetje slecht hebben als je er dus niets van kent/weet.
Oud 03-10-2010, 00:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
er is geen enkele nederlande productie/band/gezelschap wat ik graag wil zien. -statement-
en dat komt omdat het AANBOD te groot is.
Oud 03-10-2010, 00:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
@absinte' ik typ vanuit een trein dusmijn betoog jegens de culutere sector is wat beperkt
Oud 03-10-2010, 00:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
luistertip - oceansize - savant, wat een meesterwerkje..
Oud 03-10-2010, 00:40
Verwijderd
Lig ik in bed omdat ik morgen vroeg op moet voor een toernooitje, krijg ik een sms dat het niet doorgaat, bummer.
Oud 03-10-2010, 00:42
Verwijderd
Ik las vandaag de trailer van tirza en het deed mij denken aan taken, klopt dat?
Oud 03-10-2010, 00:42
Verwijderd
Auw maagzuur
Oud 03-10-2010, 00:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
@absinthe; talent is overal, alleen in NL wordt het of door je strot geduwd, of je ziet er nooitiets van. een vervelende balans.
Oud 03-10-2010, 00:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Auw maagzuur

meer bier drinken.
Oud 03-10-2010, 00:44
Verwijderd
Citaat:
en dat komt omdat het AANBOD te groot is.
Oh, absoluut, er zit behoorlijk wat crap tussen en dat is regelmatig frustrerend als je er je geld aan uitgeeft, maar ik kan je zo een rijtje noemen van briljante theatermakers/gezelschappen. Waar je natuurlijk weinig aan hebt als je niet veel met theater hebt, maar goed. Punt gemaakt
Oud 03-10-2010, 00:44
Verwijderd
Citaat:
@absinthe; talent is overal, alleen in NL wordt het of door je strot geduwd, of je ziet er nooitiets van. een vervelende balans.
Talent is tegenwoordig meer een modewoord
Oud 03-10-2010, 00:45
Verwijderd
Citaat:
@absinte' ik typ vanuit een trein dusmijn betoog jegens de culutere sector is wat beperkt
Zou ik ook zeggen

Citaat:
Ik las vandaag de trailer van tirza en het deed mij denken aan taken, klopt dat?
Ik heb Taken nooit gezien, maar weet zo'n beetje waar het over gaat en nee, ik geloof niet dat het het erg op lijkt. Maar snap wel waaróm je het denkt

Citaat:
@absinthe; talent is overal, alleen in NL wordt het of door je strot geduwd, of je ziet er nooitiets van. een vervelende balans.
Je ziet vooral te veel van het verkeerde Als in marketing dus.
Oud 03-10-2010, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Talent is tegenwoordig meer een modewoord
Hoe wil je het dan noemen?
Oud 03-10-2010, 00:46
Verwijderd
Citaat:
meer bier drinken.
Mn pillen zijn op, maandag moet ik weer lamgs de apo en dan kan ik gelijk naar de huisarts. Want het is nog niet over, terwijl hij bezwoer dat het na 2 maanden deze pillen goed zou zijn. We zijn nu weer 3 maanden verder
Oud 03-10-2010, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Hoe wil je het dan noemen?
Gewoon redelijk
Oud 03-10-2010, 00:49
Verwijderd
Redelijk? I.p.v. talent?
Oud 03-10-2010, 00:50
Verwijderd
Pff, ik kijk even een stukje Popstars uit verveling en omg, er was een meisje dat echt voor geen méter kon zingen en ze was een serieus twijfelgeval en toen ging ze uiteindelijk niet door en reageerde ze echt belachelijk kinderachtig, Wat een muts zeg.
Oud 03-10-2010, 00:50
Verwijderd
Ja, een redelijke theatermaker. Geen talentvolle theatermaker, het komt op hetzelfde neer want anders was het wel goed geweest
Oud 03-10-2010, 00:52
Verwijderd
wat voor pillen heb je dan lucky?
Oud 03-10-2010, 00:53
Verwijderd
Citaat:
wat voor pillen heb je dan lucky?
Tegen maagzuur
Oud 03-10-2010, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, een redelijke theatermaker. Geen talentvolle theatermaker, het komt op hetzelfde neer want anders was het wel goed geweest
Ach zo. Nou, goede theatermakers zijn er ook genoeg

Un long dimanche de fiançailles op tv. Nu Marion Cotillard <3 Superfilm.
Oud 03-10-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:

Un long dimanche de fiançailles op tv. Nu Marion Cotillard <3 Superfilm.
Klopt!
Oud 03-10-2010, 00:56
Verwijderd
Hij is al even bezig, maar ik zet hem gewoon fijn aan en val er dan waarschijnlijk bij in slaap. Moet ook onderhand 's gaan slapen sowieso, dus welterusten alvast!
Oud 03-10-2010, 00:57
Verwijderd
Ik heb hem toch op dvd. Ik wil ook slapen, maar het brandt zo
Oud 03-10-2010, 01:03
Verwijderd
Carn. wat is er met de marketing van Tirza dan waardoor het bagger is?

En nu wil ik ook zien hoe retarded Roosbeef is.
Oud 03-10-2010, 01:06
Verwijderd


Haha, ok, ik snap gelijk wat jullie bedoelen. Allemachtig.
Oud 03-10-2010, 01:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
heh. ik ben NET thuis en ga eerst soep op het vuur zetten, brb
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-10-2010, 01:18
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Haha, ok, ik snap gelijk wat jullie bedoelen. Allemachtig.
Iew, dat liedje maakt me gewoon misselijk, bwuh, ik ga weer terug naar het vermijden van Roosbeef
Oud 03-10-2010, 01:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Nederland: er zitten wel aardige dingen tussen maar door alle gesubsidieerde crap kan je door de bomen het bos niet meer zien
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-10-2010, 01:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb hem toch op dvd. Ik wil ook slapen, maar het brandt zo
Ja, heb ik ook, maar toch.

Dat is rottig
Oud 03-10-2010, 01:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb roosbeef ooit een kans gegeven en ben naar haar optreden geweest op Lowlands. Zodra ze opkwam met haar arrogante harses wist ik al dat het foute boel was.

Btw, Het is weer 'Leids ontzet' hiero. De stad is één grote kermis en alle tokkies die normaal binnenzitten ofzo, lopen nu ALLEMAAL op het station rond.
Echt bizar, net gewerkt bij de BUX tot 1 uur en echt een totaal ander publiek. Dronke mongels allemaal.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-10-2010, 01:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
overigens vind ik dat mensen in de artistieke sector, net als 'topsporters', gewoon 8 uur per dag IETS moeten doen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-10-2010, 01:38
Verwijderd
Citaat:
Nederland: er zitten wel aardige dingen tussen maar door alle gesubsidieerde crap kan je door de bomen het bos niet meer zien
Maar wat is er nou met Tirza?
Oud 03-10-2010, 01:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
en als het om muziek gaat, opflikkeren met al die "poprondes". Een band die iets wil bereiken komt op eigen kracht.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-10-2010, 01:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar wat is er nou met Tirza?
dat heb ik net naar Absinthe gepm'd. korte samenvatting: marketingcampagne van likmevestje, wat alleen maar een bestaansrecht heeft omdat er al geld in is gepompt, om blijkbaar een of andere infantiele reden, waarschijnlijk subsidie gerelateerd
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-10-2010, 01:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb geprobeerd om Tirza te lezen, maar ik vond het zo ontiegelijk kut dat ik het boek al snel heb weggelegd. De film kan mij dus echt aan m'n aars oxideren. Evenals die hele Arnon Grunberg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-10-2010, 01:46
Verwijderd
Jammer. Ik vind Arnon Grunberg behoorlijk geweldig.
Oud 03-10-2010, 01:46
Verwijderd
Citaat:
en als het om muziek gaat, opflikkeren met al die "poprondes". Een band die iets wil bereiken komt op eigen kracht.
Naja, een podium om je talent te showen zodat je ontdekt kunt worden (of dat nou muziek of kunst of cultuur is) vind ik ook 'op eigen kracht' en is voor talent scouts weer een goede manier om nieuw talent te ontdekken.

En dan heb ik het niet over televisieprogramma's.
Oud 03-10-2010, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geprobeerd om Tirza te lezen, maar ik vond het zo ontiegelijk kut dat ik het boek al snel heb weggelegd. De film kan mij dus echt aan m'n aars oxideren. Evenals die hele Arnon Grunberg.
Dat heb ik dus ook... Maar nu ben ik wel weer benieuwd naar of ik het boek echt zo kut vind als ik denk... Volgens mij staat hij hier in de boekenkast, misschien moet ik me er maar eens aan wagen...
Oud 03-10-2010, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geprobeerd om Tirza te lezen, maar ik vond het zo ontiegelijk kut dat ik het boek al snel heb weggelegd. De film kan mij dus echt aan m'n aars oxideren. Evenals die hele Arnon Grunberg.
Hehe, dunno about the book, maar Gijs Scholten van Asschat vind ik wel een interessant acteur. Maar als ik de voorstukjes op tv zo zie denk ik al te weten hoe -ie eindigt. Een beetje zoals de film
Spoiler
?
Oud 03-10-2010, 01:49
Verwijderd
Gijs Scholten van Aschat vind ik één van de beste acteurs van Nederland (hij komt wel na Jeroen Willems), en ik vond hem in deze rol ook érg goed.
Oud 03-10-2010, 01:49
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jammer. Ik vind Arnon Grunberg behoorlijk geweldig.
Dat mag.

Citaat:
Dat heb ik dus ook... Maar nu ben ik wel weer benieuwd naar of ik het boek echt zo kut vind als ik denk... Volgens mij staat hij hier in de boekenkast, misschien moet ik me er maar eens aan wagen...
Nja, Ik heb al zoveel boeken in m'n kast staan die ik graag wil lezen en waar ik niet aan toe kom, dat ik m'n tijd niet ga verdoen aan een boek waar ik me de eerste 20 bladzijdes alleen maar aan erger.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.