Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2007, 15:44
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 30-03-2007 @ 16:10 :
Kaasafdeling waarschijnlijk. Ik begin nu toch lichtelijk zenuwachtig te worden, maar we zien wel hoe het gaat . Zijn er nog bepaalde kledingsvoorschriften? (ik weet dat ik zo'n jumbo-polo krijg maar voor de rest heeft ze niks gezegd dus het zal wel goed zijn toch? ik trek gewoon een redelijk nette grijze broek aan en normale schoenen). Pfff, hopen dat ik alles snel door heb, maar hee, iedereen kan dat toch zo'n baantje, dus waarom ik niet?!
Ik werk ook bij de Jumbo op de kaasafdeling. Op je broek wordt echt niet gelet hoor, je krijgt idd een blouse en daarnaast ook een schort en een mutsje, zo is dat in ieder geval bij Jumbo Eindhoven. Het is heel makkelijk werk alhoewel het in het begin wel heel moeilijk is om de juiste hoeveelheid kaas te snijden maar dat leer je vanzelf.
Advertentie
Oud 30-03-2007, 16:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-03-2007 @ 16:38 :
OT: Ik ben gesloopt... En waarvan?
Ik ben ook gesloopt, maar ik weet wel waarvan.
Mensen functioneren niet best op 5,5 uur slaap :')

@lentekriebel: veel succes én plezier!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 30-03-2007, 16:16
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hoofdpijn . En haha ik hoef morgen niet te werken en dat is voor een keertje erg gaaf. Straks lekker uit eten, dus nu in de resterende 45 minuten dan nog maar even geschiedenis samenvatten. Ik ben geloof ik het meest hard werkend persoon in mijn klas .

Maar goed, ik heb zin in de zomer enzeau, en het is zo zonde dat de zon niet schijnt eh. Oh, en vanmiddag met vriendinnetjes gepraat, maar ik denk niet dat ze er iets mee gaat doen.
Oud 30-03-2007, 16:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
voel me unhappy
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 30-03-2007, 16:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zit me al de hele dag af te vragen waarom ik niks te posten heb in dit topic... Niks negatiefs, maar ook niks positiefs...
En dit is dan toch een post om in ieder geval IETS te posten
Oud 30-03-2007, 16:53
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Weekend. En 2 weken vakantie.

En ohja Heksjuh, ik dacht er opeens aan dat je een tijd geleden vroeg of wij ook nog meivakantie hadden (daar ben ik geloof ik vergeten op te antwoorden ). Nee dus, alleen paasvakantie.

Wow het gaat echt zo snel allemaal. Ik ben even aan het kijken op m'n kalendertje in m'n agenda, en eigenlijk hebben we nog maar 5-6 weken les na de paasvakantie. Dan examens, en zomervakantie!!
En ik ben van plan om tijdens de paasvakantie veel te herhalen en al te leren. Nu hopen dat dat lukt.
Oud 30-03-2007, 17:02
Verwijderd
ik heb nog steeds buikpijn
Oud 30-03-2007, 17:07
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik voelde me echt vrolijk en ik was zo blij dat ik naar huis kon.. maar het gaat verre van goed met mam en dat is zo klote
Oud 30-03-2007, 17:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Tnx voor het duimen. Heeft geholpen. Was niet gemakkelijk, maar ik denk dat ik hem gehaald heb... en nu afwachten hoe zij het gedaan heeft...

En vanavond lekker niets, lekker liggen, slapen, films kijken, heerlijk. Heerlijk weekend, alleen maar leuke dingen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-03-2007, 17:46
moon
Avatar van moon
moon is offline
Nou de tentamens wee achter de rug, nu de herkansingen volgende week nog. De ene stress loopt over in de ander want morgen moet ik iets doen dat ik echt dood eng vond. Eigen schuld, had ik zelf maar niet voor deze stress moeten kiezen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 30-03-2007, 18:54
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Wat een dag .

Het begon met mij op mijn kamer, stressend voor mijn Engels mondeling en nadenkend over mijn eetplanning voor die dag. Mijn broer kwam online, dus hem vertelde ik dat ik niet mee-at omdat ik het "niet zou halen". Later besloot ik de planning om te gooien en alsnog thuis te eten en zelf te koken. Dat moest te halen zijn, mits ik op tijd vertrok.

Daarna had ik mondeling.. Gehaald, net. Een 5.5 Hij had niks te zeggen over mijn "fluency" en "grammar" gedeelte, dat was in orde (Vraagje: Hoe kan je meer vloeiend zijn dan vloeiend? Als je gewoon steeds aan het praten bent, dan is het toch goed? Het kan toch niet vloeiender, of perfecter, off?).. mijn uitspraak was tijdens het "voorleesgedeelte" goed, maar tijdens het praten niet.. logisch, dan word ik echt onzeker en gaat het weer slecht. Hij zei zelfs "Ik kon soms helemaal niet verstaan wat je zei! En hoe kan je dat Plymouth nou niet goed uitspreken? Dat had je kunnen opzoeken!" (Plymouth is een plaats, mijn woordenboek geeft geen plaatsen aan..sorry hoor ) en omdat ik één woordje fout uitsprak, dacht hij dat ik de hele tekst niet begreep of zo. Naja, frustrerend. . Maar gehaald, dus. Net.

Uiteindelijk nog een centimeter gekocht..voor als de weegschaal niet in de buurt is en ik toch wil weten hoe het er voor staat . Ik weet niet zo goed wat "normale" maten zijn, dus daar moet ik nog maar even op googlen..

Toen ik daarna om half vier in de trein zat, sprong er binnen 10 minuten iemand voor... (alweer, dat deden ze laatst ook al bij MIJN trein!) Uiteindelijk was ik dus pas na drie uur thuis, en och.. nou was er helemaal niemand thuis met eten. Uiteindelijk vandaag weer veel te weinig binnen gekregen, maar who cares. Morgen kookt mn broer, en als ik de ingrediënten hoor word ik bij voorbaat al ongerust .

Lange warrige post, maar zo voel ik me ook
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 30-03-2007, 19:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
werken was wel gezellig en ik heb ze verteld wat er aan de hand was want het is weer mis en ze begonnen de hele tijd over hoe ik daar eet enzo irritant is dat en morgen naar iemand toe dat zal wel leuk worden denk ik en verder ben ik moe en in de war
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 30-03-2007, 19:13
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
ik heb echt een hekel gekregen aan mensen. word zo langzamerhand anti/a-sociaal.

vandaag tijdens het werk in een zelfbedienings restaurant (zal de naam niet noemen) had ik er zo genoeg van . alsof ik de enige ben die nog een beetje menselijke trekjes kan vertonen.
alle gasten worden boos vanwege de kleinste dingen, vaak ongegrond en totaal onredelijk. en alle niet-nederlands sprekende mensen hebben volgens mij het gevoel gekregen dat als ze geen/nauwelijks nederlands spreken dat ze dan maar gewoon hun mond moeten houden dus ook in hun eigen taal geen woord hoeven te zeggen. en zelfs een glimlach of een bedankje kan er tegenwoordig al niet meer af.
en als mensen brutaal of heisa staan lopen maken denken ze dat ze meer mogen en meer recht hebben op veel dingen dat vriendelijke mensen. en zo blijkt maar weer: brutalen hebben de halve wereld.

en dus voor zover de gasten. en laat ik dan maar niet eens beginnen over mijn collega´s.
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Oud 30-03-2007, 19:22
Verwijderd
Sinds vorig schooljaar ben ik heel goed bevriend met een meisje, M. We deden echt heel veel dingen samen en ik dacht altijd dat we samen goed konden praten.
Maar toen kwam er nieuw meisje in onze klas, W. W werd ook bevriend met ons. Het was altijd best gezellig maar tegen de kerstvakantie viel het me op dat ik steeds meer het 5e wiel aan de wagen werd. M en W deden steeds meer samen en ik vond dat helemaal niet leuk. Een andere vriendin, D merkte dat en heeft er een keer wat van gezegd tegen M. Toen zei M dat ze met W veel beter kon praten dan met mij, omdat ik heel gesloten ben.
D vertelde dit een dinsdag tegen mij, en ik schrok er echt van. Ik wist wel dat er een reden zou zijn, maar ik had nooit gedacht dat het dit zou zijn. Ik vind het heel moeilijk om over mijn gevoelens te praten maar ik wist echt niet dat M daar problemen mee zou hebben. Ik voel me nu een beetje afgedankt. Eerst was ik er, toen kwam W, zij is beter dus kan ik wel aan de kant gezet worden. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen, moet ik er nu met M over praten of niet?
Oud 30-03-2007, 19:50
Verwijderd
Ik zat in dezelfde trein als Yana Echt, brr. Was dus ook veel later thuis dan verwacht.

Nog even auto gereden met mn pa en zusje erbij, dat was minder.. Zusje van 15 denkt dat ze beter kan rijden dan ik Irritant. Maar ach, ik ben ook te perfectionistisch enzo.

Presentatie gehaald zonder voorbereiding, olé. Morgen optredennn! <333 Finale.
Oud 30-03-2007, 20:59
Verwijderd
Damn, hij is cute!<3 Vriendschappelijk dan gewoon. Ik word er helemaal vrolijk van dat hij een vriend van me is.
Oud 30-03-2007, 21:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik kan m'n puistjes niet meer vinden.

Jeeej, misschien gaan ze nu echt weg.

Afkloppen
Oud 30-03-2007, 21:18
Verwijderd
Over iets meer dan een uur gaan we naar Londen. Zin in
Oud 30-03-2007, 21:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
was er maar een pil die zelfvertrouwen gaf, of nee, misschien toch maar niet...dan zou ik meteen een overdosis nemen.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 30-03-2007, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n laptop is er

Om tien voor half vijf werd ie geleverd, hij zou tussen negen en vijf komen dus ik zat de hele dag al in de stress

Ik voel me blij, ik heb toffe vrienden die voor mij de hele dag in m'n huis gaan zitten wachten op m'n laptop die bezorgd moet worden omdat ik zelf stage moet lopen Dat is echt een fijn, rijk en warm gevoel

En nu wil ik dat vriendje online is maar die moet nog een half uur werken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-03-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
sjanne067 schreef op 30-03-2007 @ 20:22 :
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen, moet ik er nu met M over praten of niet?
Dat zou ik zeker doen. En misschien dan ook meteen aangeven dat je het moeilijk vind om over dingen te praten ed...een vriendschap die een 'crisis' overleeft is daarna over het algemeen alleen maar beter. En door er over te praten geef je ook aan dat je het wel probeert (en dat lijkt me juist omdat die vriendin dat praten kennelijk erg belangrijk vindt positief).
Oud 30-03-2007, 21:59
kroot
kroot is offline
net heb ik voor het eerst pianoles gegeven. Ging nog best redelijk. Alleen het is wel lastig, over sommige dingen denk je gewoon niet meer na, dat is zo gewoon voor je. En zo'n kind weet tuurlijk nog van niets.
Oud 30-03-2007, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 30-03-2007 @ 20:50 :
Ik zat in dezelfde trein als Yana Echt, brr. Was dus ook veel later thuis dan verwacht.

Nog even auto gereden met mn pa en zusje erbij, dat was minder.. Zusje van 15 denkt dat ze beter kan rijden dan ik Irritant. Maar ach, ik ben ook te perfectionistisch enzo.

Presentatie gehaald zonder voorbereiding, olé. Morgen optredennn! <333 Finale.
Was dat bij Utrecht Lunetten?
Oud 30-03-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Commendatore schreef op 30-03-2007 @ 23:17 :
Was dat bij Utrecht Lunetten?
Mhm.

Nog even gitaarspelen en dan toch mn bed maar in
Oud 30-03-2007, 22:26
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
You know what I mean<3
Oud 30-03-2007, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 30-03-2007 @ 23:21 :
Mhm.

Nog even gitaarspelen en dan toch mn bed maar in
Hmm, dan weet ik nu ook waardoor ik een tijdje vlak voor Geldermalsen vastzat. Weer eens een springer.
Oud 30-03-2007, 22:32
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik heb zoveel en zoveel aan me hoofd. Ik begin nu echt verstrooid te raken volgens mij. Ik zeg dingen omgekeerd noem dingen een andere naam. Maak meer schrijffouten dan anders.
Ik wil gewoon innerlijke rust hebben. Dat ik nu me hersens pak en zeg: uit please.

Arrrgh
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 30-03-2007, 22:40
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-03-2007 @ 13:23 :
Ik zag het gister, tijdens mijn meer-dan-een-uur-vertraging op de heenweg en tijdens mijn lang-moeten-wachten op de terugweg... (Vleuten is trouwens geen spannend station om lang op stil te staan. )
zo zeker wel! kut vleuten (A)
woonde mn ex ook nog eens
reis jij eigenlijk met de boemel? of komen dr nog meer langs daar
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 30-03-2007, 22:44
Verwijderd
pfoe, okee het was wel ok en simpel, maar ik had toch nog zo gezegd dat ik vegetariër ben! Maarja, ik ahd het ook verkeerd begrepen, ze vroeg of ik voorverpakt vlees niet erg vond, wist ik veel dat ik het moest gaan voorverpakken... De koeientong staat me nog het meest op mijn netvlies gebrand. Maargoed, ik ga niet zeiken en blijf gewoon op de kaas(en dus ook boterhamvlees) afdeling werken. Gelukkig waren collega's ok en had ik het snel door. Ik moet alleen de winkel nog een beetje leren kennen want mensen vragen me allerlei dingen die ik niet weet . Komt wel.

Ik ben echt gesloopt nu, ben na het werken nog even naar clubje geweest en toen weer terug naar huis gefietst. Nu ben ik echt moe en ik ga ook zo slapen want ik moet morgen weer vroeg op voor de opendag in amersfoort .
Oud 31-03-2007, 00:55
Mariekje*
Mariekje* is offline
*angstig*angstig*

Morgenavond (vanaf 19:00) een wedstrijd met mijn geblesseerde paard; We hebben sinds vorige week 'groen licht' en mogen nu dagelijks weer een uurtje onder het zadel stappen, tot onze grote vreugde. Maar omdat hij per 15 april naar het weiland mag om volledig te herstellen, en hij daarna verkocht wordt (hij staat al te koop) zal dit ons allerlaatste publieke afscheidsritje zijn... *heel moeilijk* peinst*

Ik heb het er vreemd genoeg echt heel moeilijk mee, en heb ook eigenlijk totaal geen zin om hem in te vlechten en ons beiden in een mooi pak te heisen (Het is een wedstrijd waarbij alle leukerds verkleed zijn). Ik heb besloten dat we als 'Ridder & paard hinkepoot' gaan, dit omdat ik al maanden mank loop en ook mijn grootste lieveling al maanden kreupel is. Hoe voor de hand liggend, maar ik kon echt niets originelers bedenken.

*angstig* Gosh, ik vind het echt heel eng...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 31-03-2007, 01:29
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Veel succes (en ook plezier!) morgen HvJ!

Er komt al een paar weken 's nachts vaak een jongen die volgens mij écht leuk is. Ik ken hem vaag, maar niet erg goed, 't is een vriend van een vriend van me. Toch denk ik dat hij echt wel mijn type van jongen is... En misschien zou het dan eindelijk lukken om hém te vergeten. Misschien zou dat niet eerlijk zijn tegenover die jongen, maar anderzijds: ik wil eindelijk een normale relatie, een normale vriend, een mógelijke liefde.
Maar pff, ik moet mezelf niks wijsmaken: hij wilt me toch nooit. Hij is ook echt een mooie jongen, zo'n jongen waarvoor qua uiterlijk alle meisjes wel vallen. Waarom zou hij dan geïnteresseerd zijn in mìj.
En stiekem ben ik nog altijd stapelverliefd op hém, maar dat mag niet meer en kan niet meer en moet eindelijk eens voorbij zijn.
Oud 31-03-2007, 01:30
Verwijderd
Stoned. En dan schieten er echt de meest rare vragen door m'n hoofd. Zoals: Stel dat we nog in de tijd van de nieuwsgroepen leefden. Zou er dan ook een soort van LJH-topic bestaan? En voor die tijd, waar hadden de mensen die dat nu hier doen dan hun hart gelucht? En het erge is dat die vragen op dit moment nog interessant lijken ook. Waarschijnlijk vind ik ze morgenochtend nergens op slaan. Haha. Tijd om naar bed te gaan.
Oud 31-03-2007, 06:06
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 30-03-2007 @ 23:40 :
reis jij eigenlijk met de boemel? of komen dr nog meer langs daar
Normaal gesproken neem ik de intercity, maar als er alleen boemels rijden dan heb ik weinig keus. Alle treinen vanaf Rotterdam naar Utrecht komen langs Vleuten, het merendeel stopt er alleen niet (geef ze eens ongelijk ).
Oud 31-03-2007, 06:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Sagana schreef op 31-03-2007 @ 02:29 :
Veel succes (en ook plezier!) morgen HvJ!

[/SIZE]
Dank je wel!
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 31-03-2007, 08:23
Verwijderd
Sinds dinsdag ben ik weer 1.5 kg afgevallen. Hoe kán dat nou? Ik eet het hele gewone menu mee en eet meer dan mijn normale/vorige lijst. Pfft, ik ben nu al bang voor dinsdag. Wat zullen ze gaan zeggen en wat zullen de consequenties zijn? Daarnaast vraag ik me af wáár ik ben afgevallen, want ik zie het echt niet en het is nu toch al drie kilo minder... Weird.
Oud 31-03-2007, 09:18
moon
Avatar van moon
moon is offline
over een kwartrier....
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 31-03-2007, 09:22
kroot
kroot is offline
Daar gaat mijn planning: baas is ziek dus moet ik werken.
Oud 31-03-2007, 10:11
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gisteravond werken, was vermoeiend, maar ging goed. We zaten vol, maar op de een of andere manier ging het allemaal heel vlot en waren we om 23.00 bijna leeg.. Toen mocht ik me gaan omkleden, heel lief van mijn bedrijfsleider, hij maakte zich zorgen om me, omdat ik er zo moe uitzag. Nog zoiets liefs: mijn vader kwam aan het begin van de avond even langs op m'n werk, om me te feliciteren met m'n goede rapport, hoe knap hij het wel niet vond.
Heb meteen geregeld dat ik volgende vrijdag niet werk, maar de zaterdag. En ga binnekort naar m'n baas bellen, om te vragen of ik m'n vaste dag kan wisselen van vrijdag naar zaterdag, en of ik in de zomer weer maandag, woensdag, zaterdag kan werken. Ik heb er zo'n zin in!

Zometeen naar theater, moet onder het ontbijten nog maar even m'n teksten leren, want dat was er natuurlijk ook weer niet van gekomen.. Ga er nu wel positief naartoe, we gaan filmen vandaag, dus dat word nog een hele klerezooi! Vanavond het feest van J. maar ga haar straks bellen dat ik toch niet blijf slapen. Soms vind ik het verschrikkelijk dat ik zo verstandig ben, maar het kan niet anders. Moet morgen om 10.00 repeteren en als ik bij J. blijf slapen ga ik pas rond 6-7 uur naar bed.

Nu lekker ontbijten, het zonnetje schijnt, ik word er helemaal blij van! *knuffel aan iedereen*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 31-03-2007, 10:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 31-03-2007 @ 07:06 :
Normaal gesproken neem ik de intercity, maar als er alleen boemels rijden dan heb ik weinig keus. Alle treinen vanaf Rotterdam naar Utrecht komen langs Vleuten, het merendeel stopt er alleen niet (geef ze eens ongelijk ).
owja tuurlijk die komen dr ook langs.. ik dacht dat je de boemel leiden/ utrecht had dan..
die boemelen dr langs (stoppen dr nog ook )
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 10:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik zeg iedere keer tegen mezelf; zorg voor een normaal dagritme, spreek dingen af met vriendinnen, minimaal een half uurtje naar buiten lucht happen..
en wat doe ik
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 10:39
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Woo, wel lekker zo'n dagje vrij . . Zometeen even wat drinken en dan weer verder leren .
Oud 31-03-2007, 10:42
Verwijderd
Lalalalaaaaaa
Oud 31-03-2007, 11:03
Verwijderd
Ik heb een nieuw woord geleerd.. boemel

Het zonnetje schijnt! Vanmiddag maar weer eens lekker gaan wandelen met de hond..
Oud 31-03-2007, 11:06
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 31-03-2007 @ 12:03 :
Ik heb een nieuw woord geleerd.. boemel

Het zonnetje schijnt! Vanmiddag maar weer eens lekker gaan wandelen met de hond..
Boemeltrein, dat is toch niet zo raar? En het is zo lekker descriptief
Oud 31-03-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 31-03-2007 @ 12:06 :
Boemeltrein, dat is toch niet zo raar?
Ik heb het serieus nog nooit iemand horen zeggen
Oud 31-03-2007, 12:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*slaat alle posts over werken en uitzendbureaus over*

Ik wil schrijven. Ik moet Turkse woordjes leren. Ik zit te twijfelen of ik het huiswerk voor maandag wel of niet ga mailen (en dus maken). Ik ken alle woordjes op volgorde, ik ken er maar een paar los. *zucht*
Als ik redelijk ben dan gaat het heel erg goed, maar ik voel me een beetje raar. Vanavond naar een verjaardag, daar heb ik wel zin in
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 31-03-2007, 12:09
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo, over een uurtje weg en dan pas vanaaf om half twaalf terug naar huis
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 31-03-2007, 12:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
******** schreef op 31-03-2007 @ 12:10 :
Ik heb het serieus nog nooit iemand horen zeggen
dan woon jij verkeerd
als ik hier 't boemeltje roep weet iedereen waar ik t over heb
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-03-2007, 12:54
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 31-03-2007 @ 13:52 :
dan woon jij verkeerd
als ik hier 't boemeltje roep weet iedereen waar ik t over heb
same here

Mja, is dat niet iets zuid-nederlands?
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 31-03-2007, 12:55
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo, nnu ga ik en mijn ouders zijn nog weg
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.