Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2004, 21:14
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
mm waarschijnlijk zal niet iedereen weten wat Chemtrails zijn, ik weet er pas sinds een uur of twee wat vanaf, en ben eens op het wereldwijde web gaan zoeken. we kennen allemaal Contrails, de sporen die vliegtuigen achterlaten in de lucht doordat er waterstof gevormd wordt door condenserende brandstoffen. Deze sporen blijven echter dunne streepjes en bovendien maar een paar seconden tot een paar minuten in de lucht. Bij Chemtrails is er echter sprake van brede sporen die enkele uren in de lucht blijven hangen. Deze Chemtrails bevatten stoffen, waarvan door sommigen gezegd wordt dat het stoffen zijn die verschijnselen als het broeikaseffect zouden tegengaan en de schadelijke UV-straling zouden tegenhouden, anderen zeggen dat het om chemische stoffen gaat die doelbewust voor massavergiftiging zorgen, en weer anderen zeggen dat Chemtrails ervoor zouden zorgen dat sommige landen dit doelbewust doen om eventuele aanvallen van vijanden te voorkomen omdat ze, en dat wil zeggen, het land, zo minder goed zichtbaar zou zijn vanuit de lucht, door de soms olie-achtige substantie die de vliegtuigen sproeien. In elk geval is in alle samples die van Chemtrails gemaakt zijn, de stof Barium zout aangetroffen, die het vermoeden dat Chemtrails gebruikt worden voor bescherming tegen UV-straling, zouden kunnen versterken. Maar Barium zout is in de concentratie waarin het over de aarde op grote schaal wordt uitgesproeid, mogelijk schadelijk voor de volksgezondheid. Ook in nederland is er sprake van het vormen van Chemtrails, zo is te zien op deze site: Chemtrailvorming boven nederland

weliswaar een site die eigenlijk over UFO's gaat, maar als je op een mooie winterdag naar boven kijkt zul je ongetwijfeld een keer een Chemtrail zien. en iedereen heeft al ontelbare keren Chemtrails gezien, maar er nooit bij stilgestaan dat dit verschijnsel geen normale weersomstandigheid is, maar iets heel anders, er zit namelijk vaak een patroon in deze trails, ook soms onderbrekingen met een zeer recht einde en begin, ook zijn er getuigen van het maken van zo'n patroon. Voor mij is inmiddels wel aardig duidelijk dat hier iets achter zit, maar ik ben heel benieuwd wat jullie hier van vinden, en of jullie mij misschien nog meer informatie kunnen verschaffen over dit onderwerp.

the smoking gun over Chemtrails Ik weet niet of the smoking gun echt betrouwbaar is maar naar mijn ervaring wel.

nog een site met uitleg over Chemtrails
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2004, 23:16
Daevrem
Daevrem is offline
Lijkt me niet. Volgens mij is het een veel betere verklaring dat de condensvorming op sommige hoogten/temperaturen/luchtdrukniveaus gewoon erg lang blijft hangen.

Het enige bewijs voor deze theorie zijn verhalen en geruchten die uit de UFO en complotdenk wereldje komen. Daar zitten gewoon veel mensen die met mooie fantasieverhalen veel geld verdienen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 23:22
Verwijderd
Mensen gaan niet doelbewust zomaar wat shit in de lucht smijten als ze daar geen geld mee kunnen verdienen. Oftewel, gewoon van vliegtuigen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 18:28
Illuminati
Illuminati is offline
ik vind het ook een erg vaag verhaal, heb ik eigenlijk nooit gelooft.

Als het dan tegen het broeikas effect zou zijn; dat is wel weer mooi maargoed, we weten te weinig van dit effect, dat zou weer negetieve gevolgen kunnen hebben.

De grootste fout die een mens kan maken is te denken te weten.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 18:39
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-12-2004 @ 00:22 :
Mensen gaan niet doelbewust zomaar wat shit in de lucht smijten als ze daar geen geld mee kunnen verdienen. Oftewel, gewoon van vliegtuigen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 19:58
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
chemtrails bestaan niet
Geschreven door Gast op 2004-12-08 14:41:38
door bepaalde klimatologische en atmosferische omstandigheden worden contrails beïnvloed voor wat hun vorm betreft. Ook blijven door die invloeden condensstrepen langer in de lucht hangen. Er is dus niets vreemds of geheimzinnigs aan.
Dit lijkt me nog het meest aannemelijk
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-12-2004 @ 00:22 :
Mensen gaan niet doelbewust zomaar wat shit in de lucht smijten als ze daar geen geld mee kunnen verdienen. Oftewel, gewoon van vliegtuigen.
Een zeer pragmatische en daardoor steekhoudende redenatie.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:53
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
mimi
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 11:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Volgens mij worden die bariumzouten wel eens gebruik om regen op te wekken, maar dat weet ik niet zeker. De concentraties zijn dan natuurlijk sowieso niet schadelijk.

Vliegtuigsporen kunnen trouwens een HELE tijd in de lucht blijven hangen, en zelfs groeien als de omstandigheden juist zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 10:53
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Rusland gebruikt kilo's zilverjoodide om te zorgen dat de lucht droog en helder is op nationale feest en herdenkingsdagen

Overigens schijnt het dat door die vliegtuigsporen het weer een beetje constant blijft en niet van het ene op het andere moment omslaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dit kunnen we toch niet laten gebeuren?
gewoonmax
18 03-10-2006 19:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49.