Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2006, 19:44
wiskundenooit
wiskundenooit is offline
Hallo,

Ik ben een onzeker meisje die een probleem heeft. Gisteren was mijn vriendje bij me thuis en we hadden alle twee zin in seks. Ik vind het altijd heel lekker met hem, maar ik zie altijd op tegen het pijpen. We waren bezig met het voorspel en toen had hij zin om gepijpt te worden. Hij pakt me altijd bij mn haren en duwt mijn hoofd heel ver naar zich toe. Hierdoor komt zijn geslachtsdeel dieper in mijn mond. Ik krijg hier heel vaak kotsneigingen van En ondertussen zat ik met mijn vinger in zn kontgat, want dit vindt hij ook heel lekker. En nu kwam het moment dat ik totaal niet leuk vond en me zeer onzeker heeft gemaakt. Hij drukte zijn penis zo ver in mijn mond dat ik gewoon moest kotsen. En net op dat moment kwam hij klaar! Een groot gedeelde kwam over zijn buik en geslachtsdeel heen. Hij werd ontzettend woest dat zoiets kon gebeuren. Maar ik kon er toch niets aan doen? Hij heeft zich toen snel gedoucht en is zonder wat te zeggen naar huis gegaan. Ik moest de troep op mijn kamer opruimen, en we hadden die dag daarvoor Pizza Hawaii gegeten, dus je kunt wel raden wat op de grond lag!

Dit is toch niet mijn schuld? Hij dwingt me soms om bepaalde handelingen te doen! Wat zouden jullie doen?
Oud 15-07-2006, 19:45
Verwijderd
Oud 15-07-2006, 19:46
wiskundenooit
wiskundenooit is offline
Citaat:
Van Tango schreef op 15-07-2006 @ 20:45 :
Misschien heb je tips? Hier heb ik dus niets aan, en lachen maakt me alleen maar onzekerder..
Oud 15-07-2006, 19:59
Dennis27
Dennis27 is offline
Je kunt toch gewoon zeggen dat je pijpen (op zijn manier) niet zo lekker vindt? En dat hij je bij je hoofd vastpakt is ook niet erg netjes

Aan zo'n ventje heb je dus niets, dus weg ermee...
Oud 15-07-2006, 20:00
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Ik vind het vrij ziek dat hij je dit soort dingen laat doen, vast pakt bij je haar en vervolgens totaal geen begrip voor je op kan brengen, kwaad wordt en gewoon vertrekt.

Waarom blijf je bij zo iemand? Er zijn genoeg lieve, aardige en begripvolle jongens die wel om je zouden geven..
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Oud 15-07-2006, 20:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oud 15-07-2006, 20:11
Verwijderd
Ehhh, denken jullie echt dat dit serieus is?
Oud 15-07-2006, 20:24
Verwijderd
Citaat:
wiskundenooit schreef op 15-07-2006 @ 20:46 :
Misschien heb je tips? Hier heb ik dus niets aan, en lachen maakt me alleen maar onzekerder..
dit maakt het heel ongelovig :

Citaat:
We waren bezig met het voorspel en toen had hij zin om gepijpt te worden. Hij pakt me altijd bij mn haren en duwt mijn hoofd heel ver naar zich toe.
Citaat:
Hij drukte zijn penis zo ver in mijn mond dat ik gewoon moest kotsen. En net op dat moment kwam hij klaar!
Citaat:
Ik moest de troep op mijn kamer opruimen, en we hadden die dag daarvoor Pizza Hawaii gegeten, dus je kunt wel raden wat op de grond lag!
Oud 15-07-2006, 20:25
Verwijderd
Oja en
Citaat:
En ondertussen zat ik met mijn vinger in zn kontgat, want dit vindt hij ook heel lekker.
Oud 15-07-2006, 20:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik geloof er niks van, maar als het waar is, gewoon dumpen die bitch.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 15-07-2006, 20:36
Confus1oN
Confus1oN is offline
Citaat:
Lúthien Alcarin schreef op 15-07-2006 @ 21:11 :
Ehhh, denken jullie echt dat dit serieus is?
hihihi, ik snap ook nie dat ze nog serieus lopen antwoordden ook nog nee
Oud 15-07-2006, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 15-07-2006 @ 21:33 :
Ik geloof er niks van, maar als het waar is, gewoon dumpen die bitch.
Ja, precies. Nadat je je op hem uit hebt geleefd met je slaghout.
Oud 15-07-2006, 21:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Misschien moet je je mond eens gebruiken om te pra-ten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 15-07-2006, 21:52
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Als dit al serieus bedoeld is denk ik dat er vrij weinig nuttige reacties gaan komen, vandaar dat dit topic nu dicht gaat.

Mocht je hier serieus mee zijn, dan is mijn advies: opvoeden die hap. JIJ pijpt, dus JIJ bepaalt hoe ver hij erin gaat en JIJ geeft aan wanneer het genoeg is. Hij mag van je genieten, maar hij heeft het recht niet je op een manier te gebruiken die jij onprettig vindt.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 16-07-2006, 01:10
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-07-2006 @ 22:52 :
Als dit al serieus bedoeld is denk ik dat er vrij weinig nuttige reacties gaan komen, vandaar dat dit topic nu dicht gaat.

Mocht je hier serieus mee zijn, dan is mijn advies: opvoeden die hap. JIJ pijpt, dus JIJ bepaalt hoe ver hij erin gaat en JIJ geeft aan wanneer het genoeg is. Hij mag van je genieten, maar hij heeft het recht niet je op een manier te gebruiken die jij onprettig vindt.
Als toevoeging: doet hij dat wel, dan heb jij het recht om hem te swaffelen met z'n eigen piemel
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe moet je pijpen?
Verwijderd
29 19-02-2012 05:32
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Lifestyle Vieze dingen doen die niemand mag weten
Verwijderd
251 08-03-2005 13:44
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45
Seksualiteit Pijpen vs Beffen
C r Y p S
64 24-03-2002 22:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.