Oud 21-11-2018, 21:07
Bubbeltje2003
Bubbeltje2003 is offline
Hallo,
Ik heb 1.5 jaar lang een slotjesbeugel gehad en ik heb ook een deel een buitenboord beugel gehad. Toen mijn beugel er eindelijk uit mocht(eergisteren) kreeg ik boven en onder spalkjes. Vandaag kreeg ik ook nog een retentiebeugel(voor boven), waarmee ik niet mag eten,drinken of sporten. Ik moet deze het eerste half jaar dag en nacht in. Het tweede half jaar moet ik deze alleen snachts in. Daarna heb ik alleen de spalkjes nog. Heeft iemand tips hoe ik deze beugel niet vervelend vindt /ga vergeten.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2018, 21:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ach het is maar voor een half jaar echt onhandig, ‘s nachts merk je er niks van. Het is irritant dat je hem bij de maaltijden en het sporten uit moet doen, maar de beloning is een leven lang rechte tanden.

Ik heb ook zo’n retentiebeugel gehad (voor alleen ‘s nachts trouwens), en wat mij vooral tegenstond was dat hij echt heel smerig smaakte als ik hem ‘s ochtends uit m’n mond haalde (oud speeksel, brrr).

Overigens heb ik al bijna 20 jaar (oh god ik word echt oud) spalkjes en daar merk ik echt niks van, het is voor mij de nieuwe normaal geworden.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.