Oud 22-02-2005, 17:53
Mingster
Mingster is offline
Heb jij veel vrienden buiten school om?

Ik bijna alleen maar, voel me hartstikke uitgezonderd op school. Ik kan wel met iedereen opschieten (nou oke, heb wel 2 of 3 best wel goede bekenden op school) maar verder bevindt mijn sociaal leven zich hierbuiten...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2005, 17:58
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
dit schooljaar volg ik alleen spaans en duits, op school heb ik dus geen echte vrienden, maar wel 'goede bekenden' zoals jij het noemt. Gelukkig heb ik nog veel vrienden van de middelbare school en van voetbal overgehouden.
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:18
Verwijderd
nee weinig eigenlijk, wel een heleboel bekenden, maar mn echte vrienden zitten allemaal bij mij op school.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eigenlijk helemaal geen behalve mijn vriend en mijn huisgenootjes. Ik vind het wel best zo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:35
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
Ik kan erg goed met klasgenoten overweg, maar buiten school ga ik vooral met andere vrienden om.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Heb een paar goede vrienden op school zitten, en dan idd nog wat "bekenden". Buiten school om, heb ik een stuk of 3 echte vrienden, zie ze alleen maar verdomd weinig de laatste tijd, helaas.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, al mn vrienden eigenlijk

Bij de studie die ik nu doe zitten niet de personen waarmee ik een hechte vriendschap zal krijgen geloof ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:39
A*
Avatar van A*
A* is offline
Ik heb juist alleen vrienden buiten school.
Met de mensen op school kan ik het niet zo goed vinden, op een paar uitzonderingen na.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Alleen maar
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:44
bench140
Avatar van bench140
bench140 is offline
De meeste mensen die ik zie zie ik toch op school en met sporten en uitgaan. Doordeweeks eigenlijk alleen mijn vriendin en voor de rest heb ik het wel druk zat. Alleen zou het soms leuk zijn om met een grotere groep op stap te gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:53
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
bijna alleen maar, op school heb ik 2 vriendinnen, voor de rest allemaal buiten school.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:53
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ja, al hebben ze vorig jaar op mijn school gezeten
De mensen met wie ik nu op school omga ga ik eigenlijk niet buiten school om.. 't wil gewoon niet om ook met hen goed bevriend te raken.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:54
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Meeste vrienden ken ik toch echt van school.
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 18:59
Experiment
Experiment is offline
Ik heb alleen vrienden die ik van school ken. Mijn vriendje ken ik overigens niet van school, hoewel ik hem wel heb leren kennen doordat hij bij mij op school heeft gezeten (vriend van ex van vriendin ) Mijn school is gewoon geweldig
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:02
Verwijderd
Mijn beste vrienden zijn van buiten school.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:25
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Mijn meeste vrienden zitten wel bij mij op school, maar die ken ik niet per sé van school. Daar ga ik dus ook buiten school mee om.
Voorderest kan ik ook goed opschieten met een paar klasgenoten, maar of dat echt 'vrienden' zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:27
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik heb geen vrienden op school, wel kennissen.
al mijn echte vrienden doen iets anders.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:38
.Pure
.Pure is offline
Meer buiten school dan op school, maar heb ook wel goede vriendinnen op school, maar dan wel uit een andere plaats.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-02-2005, 19:45
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
mensen van mn huidige school zie ik niet tot amper buiten school om.
Voor de rest zitten mn vrienden op andere scholen enzo dus.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:52
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
de mensen waarmee ik op school zit, zie ik alleen op school. ik kom ze wel eens tegen in de kroeg en dan is het gezellig. ook nodigen ze me uit op feestje en dan is het leuk, maar echte vrienden zal ik ze niet noemen. (ik ben gezakt vorig jaar)
mijn vrienden doen allemaal een andere opleiding en die zie ik dus gewoon in de tijd dat ik niet op school zit.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 19:57
Verwijderd
meeste vrienden zitten bij me op school, al heb ik ook nog wel vrienden erbuiten, van basisschool periode overgehouden oid
of van het sporten
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:01
Verwijderd
Ja nogal, daarom houd ik ook zo van weekenden en vakanties. Dan zijn er ook nog mensen die op dezelfde school als ik zitten, waarmee ik dan ook in het weekend omga, en minder op school.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:05
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ja, ik heb ook wel vrienden op school, maar ook veel daarbuiten. Vooral van de sportvereniging en dat soort dingen.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, eigenlijk zitten al mijn beste vrienden die ik regelmatig zie en spreek (stuk of 8, 9) allemaal niet bij mij op school.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:30
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Van mijn vaste vriendengroep zitten er wel een stel bij mij op school, maar ik ken ze allemaal via korfbal dus ik zie ze ook als korfbalvrienden.. Met de mensen van school spreek ik buitenschool nooit/nauwelijks af en daar heb ik geen problemen mee, op school is het gezellig en daar buiten gaan we allemaal met anderen om
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-02-2005, 20:32
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
bijna al mijn vriendin zijn buitenschool
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:33
Verwijderd
uhm valt wel mee, ik ken alleen heel veel mensen.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:34
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
mingster schreef op 22-02-2005 @ 17:53 :
Heb jij veel vrienden buiten school om?

Ik bijna alleen maar, voel me hartstikke uitgezonderd op school. Ik kan wel met iedereen opschieten (nou oke, heb wel 2 of 3 best wel goede bekenden op school) maar verder bevindt mijn sociaal leven zich hierbuiten...
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 20:42
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
ik heb op school 2 goede vriendinnen. voor de rest kan ik wel gewoon redelijjk emt iedereen opschieten.
buiten school heb ik veel meer vrienden. ik zit op atletiek en daar zitten mn beste vrienden
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:11
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik ken wel bijna al mn vrienden van school, maar zij zitten niet meer bij mij op school, maar studeren nu.
Ik volg dit jaar nog maar 4 vakken, waarvan ik er maar 7 contacturen heb ofzo, en ben twee tot vier jaar ouder dan de mensen uit mijn klas, waardoor ik daar geen contact mee maak.
Ik heb nu nog maar drie vrienden op school, maar die zie ik daar dus amper.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik zal wel moeten. Ik zit niet meer op school.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 21:31
Antinoniem
Antinoniem is offline
1 echt goede vriend op school. naast die vriend nog 1 bandlid en wat 'vrienden', maar ga eigenlijk met niemand verder om buiten school. vooral vrienden buiten school dus.
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:01
Verwijderd
de meeste van mijn vrienden zitten bij me op school. mijn beste vriendin niet. verder heb ik buiten school nog heel wat kennissen enzo, maar die ik geen vrienden noem.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:04
Verwijderd
Nee, ik ben ook verhuisd wat het er ook niet beter op maakt. Dus al mijn vrienden (naja, de weinige goede ) zitten nog daar ver weg
Ik ben wel van plan om te gaan sporten, dus misschien dat t dan beter wordt?

Daarnaast heb ik ook nog vrienden die ik via het forum ken en die wonen ook ver weg
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:09
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Mwah... half om half, denk ik? Hoewel, nee, meer buiten school. Een heel goede vriendin, een 'gewone' vriendin en een aantal mensen met wie ik best op kan schieten maar die ik buiten school nooit spreek ofzo, op school. En buiten school twee heel goede vriendinnen, twee heel goede vrienden, paar 'gewone' vrienden en vriendinnen, en nog meer mensen met wie ik best op kan schieten maar niet speciaal mee af ga spreken ofzo.
En volgend jaar beginnen we weer helemaal overnieuw en heb ik alleen maar vrienden buiten uni, zeker in het begin
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:13
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, meer buiten school. degene die mij op school zitten, spreek ik alleen op school of tijdens het uitgaan. mijn vriend zit ook niet bij mij op school
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-02-2005, 22:14
Verwijderd
Ik heb juist alleen maar vrienden buiten 'school'.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:40
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-02-2005 @ 22:14 :
Ik heb juist alleen maar vrienden buiten 'school'.
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 22:47
Suey
Suey is offline
Citaat:
Custom schreef op 22-02-2005 @ 18:35 :
Ik kan erg goed met klasgenoten overweg, maar buiten school ga ik vooral met andere vrienden om.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:07
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ja eigelijk wel. De mensen op school zie ik op school en soms er buiten. Verder ken ik veel vrienden van scouting die ook daarbuiten zie.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Al mijn friends zijn van buiten school.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:35
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb wel vrienden buiten school.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:38
waves
Avatar van waves
waves is offline
over het algemeen van school en van uitgaan
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:38
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
niet vel maar 1. Rest is school.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2005, 23:38
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
zit nog (net) op middelbaar, daar heb ik dus(?) al mn vrienden. Al heb ik via werk ook steeds meer mensen die ik vaak zie (en weer via mn vriendin, etc).
Ach ja volgend jaar is het voor mij compleet anders, ik ga (misschien) met 1 gast naar de zelfde uni, de rest gaat allemaal andere richtingen op. Ik hoop/ga ervan uit dat ze nog steeds tot de 'veel-zie-en-leuke-dingen-doe'group blijven behoren.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 00:33
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb een paar vrienden overgehouden van de basisschool zelfde geldt voor middelbaar, en nu ook via mn studie. Grootste gedeelte komt dus wel via school. Bla.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 00:40
Verwijderd
Ik vind dat ik wel redelijk veel vrienden heb. Het zijn allemaal buitenschoolse vrienden. Ik heb sinds de derde klas van de middelbare school eigenlijk bijna alleen maar vrieden buiten school gehad. Op school had ik niet echt veel vrienden. En de vrienden die ik er had zaten in andere klassen. Ik kon wel goed opschieten met de meeste van mijn klasgenoten, maar er zaten niet veel types tussen met wie ik ook na schooltijd wel eens wat deed. Op het hbo hetzelfde verhaal.

Mijn vrienden ken ik via andere vrienden, via mijn band, van baantjes die ik gehad heb, van het uitgaan en een paar nog van de middelbare school.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 07:51
Verwijderd
Op school zijn een aantal mensen waar ik het goed mee kan vinden en één daarvan zit wel dicht tegen "vrienden" aan, alleen zie ik haar eigenlijk alleen op school, dus dat is dan toch weer "anders". Verder heb ik nog een vriendin van de basisschool, de rest is van "buiten school".
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 09:05
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb 3 vriendinnen op 'school', de rest van de vriendengroep waar ik mee omga, komt allemaal van de sportvereniging. Op de middelbare school had ik alleen kennissen op school, geen vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 09:27
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 22-02-2005 @ 18:38 :
Ja, al mn vrienden eigenlijk

Bij de studie die ik nu doe zitten niet de personen waarmee ik een hechte vriendschap zal krijgen geloof ik
Ik ook.. Geloof niet dat ik mijn klasgenoten zo aardig vind, en zo vaak zie dat ik er een 'vriendschap' mee op kan bouwen. Ik zie ze 1 keer, 2 uurtjes per 2 weken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Is jouw fiets veilig?
Alchy
9 04-03-2011 13:43
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
De Kantine Jouw vriendengroep: Wie van jouw vrienden/vriendinnen???...
Mr.Oizo
45 05-05-2003 20:07
Psychologie Volwassener
Kleine Tulp
40 13-04-2003 14:05
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.