Oud 23-11-2007, 21:32
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Er komt 'een mannetje' misschien onze UPCbox fixen.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Advertentie
Oud 23-11-2007, 21:33
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Over 6 jaar.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 23-11-2007, 21:33
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:


Hey ik heb het alleen onthouden omdat ik nu veel met scheikunde bezig ben anders zou het al naar de rijk der vergetelheid zijn verdwenen. Ik weet nu al bijna niks meer van wat ik in de middelbare heb gehad.
Nou dat ook weer niet, maar niet veel meer iig.Ik moet graven in mijn geheugen
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 23-11-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Dat mocht Satan willen.

had ik al eerder gehoord, nice
Oud 23-11-2007, 21:55
Verwijderd
ik verveel me de tyfus ;x
Oud 23-11-2007, 21:56
Verwijderd
join the club
Oud 23-11-2007, 22:00
Verwijderd


er is zometeen 'baravond', dan komen m'n buren naar de centrale ruimte.
maar er zitten echt vervelende, kinderachtige en dronken mensen tussen waar je gewoon niet normaal mee kan praten :')
Oud 23-11-2007, 22:07
Verwijderd
Dan ga je niet.
Oud 23-11-2007, 22:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 23-11-2007, 22:31
Verwijderd
Oud 23-11-2007, 22:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Bah, ik haat behangen.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-11-2007, 22:43
Verwijderd
ik heb de laatste aflevering van lost gemist omdat ik in slaap was gevallen
Oud 23-11-2007, 22:46
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Mijn moeder wilde liever sterren dansen op het ijs zien
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 22:48
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Over 6 jaar.
Dat is voor UPC nog best snel, maar dat heb je als je in de grote stad woont.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 22:49
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
TRA naamzoek

De nieuwe veolia-treinen zijn er. In Nijmegen kwam eentje aan, maar ik kon geen foto maken Zelf zat ik nog in een oude. Die nieuwe bleef in Nijmegen. De rest van de nieuwe treinen staat in Blerick op het rangeerterrein.
Ik heb niet naamgezocht, kwam dit toevallig tegen. ;p

Dat wist ik al, volgende keer wel een foto hoor.
Als de GTW's massaal uitvallen aan de kinderziektes en de Maaslopers zijn teruggegeven aan NS, dan mis je ze vast nog wel.

In Blerick komt ook de onderhoudwerkplaats.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 22:50
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Mijn moeder wilde liever sterren dansen op het ijs zien
Bah
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 23-11-2007, 22:52
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Neonazi's kerven hakenkruis in heup vrouw
Uitgegeven: 23 november 2007 22:14
Laatst gewijzigd: 23 november 2007 22:15

BERLIJN - Neonazi's in de Duitse plaats Mittweida hebben een hakenkruis gekerfd in de heup van een 17-jarig meisje.
ANP

De tiener was een zesjarige allochtoon meisje te hulp geschoten dat werd lastiggevallen door de rechtsextremisten, maakte de Duitse politie vrijdag bekend.

De daders namen de benen nadat de vrouw had teruggevochten toen ze het SS-insigne in haar wang dreigden te kerven.

Verdachten

In het appartement van een van de verdachten troffen agenten nazi-spullen aan. Tegen één persoon is een strafrechterlijk onderzoek ingesteld. Een arrestatiebevel ligt er niet. De rechtbank in Chemnitz wees een verzoek daartoe af.





Gadverdamme, wat een tuig.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 22:52
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik heb niet naamgezocht, kwam dit toevallig tegen. ;p

Dat wist ik al, volgende keer wel een foto hoor.
Als de GTW's massaal uitvallen aan de kinderziektes en de Maaslopers zijn teruggegeven aan NS, dan mis je ze vast nog wel.

In Blerick komt ook de onderhoudwerkplaats.
Ik reis meestal over Den Bosch, maar vandaag reden er bussen tussen Oss en Den Bosch

In Blerick is ook niks, dus er is nog genoeg plaats.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 22:54
Verwijderd
spiritus donec dies fas
Oud 23-11-2007, 22:55
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik reis meestal over Den Bosch, maar vandaag reden er bussen tussen Oss en Den Bosch

In Blerick is ook niks, dus er is nog genoeg plaats.
Werkzaamheden, toch? In ieder geval was vandaag heel Brabant/Noord-Limburg een puinhoop door een paar springers. Tuig.

Het ligt ook vrij centraal op de lijn en heeft goede aansluitingen op de rest van het spoorwegnet. Wellicht dat dat ook speelt.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 22:56
Verwijderd
Waarom is voor de trein springen eigenlijk zo populair?
Oud 23-11-2007, 22:57
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Werkzaamheden, toch? In ieder geval was vandaag heel Brabant/Noord-Limburg een puinhoop door een paar springers. Tuig.

Het ligt ook vrij centraal op de lijn en heeft goede aansluitingen op de rest van het spoorwegnet. Wellicht dat dat ook speelt.
Er was toch iemand gesprongen tussen Tilburg en Eindhoven? Ik had vandaag gelukkig geen vertraging, maar als ik de intercity in Roermond had willen pakken, dan had ik pech gehad. Die reed namelijk niet.

Blerick ligt sowieso ook op de lijn Venlo - Eindhoven - rest van Nederland.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 22:58
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Waarom is voor de trein springen eigenlijk zo populair?
We hebben geen bergen hier, dus dan moet je maar iets anders zoeken.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom is voor de trein springen eigenlijk zo populair?
Het is een efficiënte methode.
Oud 23-11-2007, 22:58
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Krijg je nog even de aandacht? Je komt op internet, op teletekst, wellicht de verkeersinformatie en veel mensen hebben het over je. En het schijnt vrij snel en pijnloos te gaan.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Waarom is voor de trein springen eigenlijk zo populair?
omdat mensen egocentrische krengen zijn
Oud 23-11-2007, 22:58
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Je staat zelfs op elk station op die borden
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 22:59
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Je staat zelfs op elk station op die borden
'aanrijding met een persoon'

Joepie.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 23-11-2007, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Krijg je nog even de aandacht? Je komt op internet, op teletekst, wellicht de verkeersinformatie en veel mensen hebben het over je. En het schijnt vrij snel en pijnloos te gaan.
Jezus, alsof mensen het doen voor de aandacht. Alsof je daar na je dood nog iets van merkt.

Ik vind het nogal raar dat mensen zo kwaad reageren op mensen die voor de trein springen. Oke, er zijn methodes die socialer zijn, maar staat dan niemand stil bij de ellende die iemand doormaakt om tot zo'n daad te komen?
Ik zou het in ieder geval vreselijk vinden om mee te maken dat iemand voor mijn trein sprong, en niet (alleen) omdat ik dan vertraging heb en zo.
Oud 23-11-2007, 23:00
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Er was toch iemand gesprongen tussen Tilburg en Eindhoven? Ik had vandaag gelukkig geen vertraging, maar als ik de intercity in Roermond had willen pakken, dan had ik pech gehad. Die reed namelijk niet.

Blerick ligt sowieso ook op de lijn Venlo - Eindhoven - rest van Nederland.
Volgens mij was er ook iets tussen Den Bosch en Tilburg. Daarnaast was er een trein kapot in Delft, wat dè IC in Brabant ook nadelig beïnvloedt. Den Haag - Venlo is voor Brabant één van de belangrijkste verbindingen.

I know.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 23:01
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Er denken dan zelfs mensen aan je en er wordt over je gesproken op een forum
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Krijg je nog even de aandacht? Je komt op internet, op teletekst, wellicht de verkeersinformatie en veel mensen hebben het over je. En het schijnt vrij snel en pijnloos te gaan.
Tja, wat heb je aan aandacht als je dood bent? En er zijn vast wel andere relatief pijnloze manieren om dood te gaan, met slaappillen oid.
Oud 23-11-2007, 23:02
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Volgens mij was er ook iets tussen Den Bosch en Tilburg. Daarnaast was er een trein kapot in Delft, wat dè IC in Brabant ook nadelig beïnvloedt. Den Haag - Venlo is voor Brabant één van de belangrijkste verbindingen.

I know.
Ik ben een keer over Tilburg naar Nijmegen moeten reizen. Dat ging toen schijnbaar het snelste
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Tja, wat heb je aan aandacht als je dood bent? En er zijn vast wel andere relatief pijnloze manieren om dood te gaan, met slaappillen oid.
Daarbij is de kans groot dat je het nog overleefd.
Oud 23-11-2007, 23:03
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Jezus, alsof mensen het doen voor de aandacht. Alsof je daar na je dood nog iets van merkt.

Ik vind het nogal raar dat mensen zo kwaad reageren op mensen die voor de trein springen. Oke, er zijn methodes die socialer zijn, maar staat dan niemand stil bij de ellende die iemand doormaakt om tot zo'n daad te komen?
Ik zou het in ieder geval vreselijk vinden om mee te maken dat iemand voor mijn trein sprong, en niet (alleen) omdat ik dan vertraging heb en zo.
Er is wel eens onderzoek naar gedaan, een paar weken (inmiddels maanden?) stond er nog een artikel over in de NRC en het schijnt dat dat er toch ook mee te maken heeft. Beter dan je polsen doorsnijden in bad bijvoorbeeld.

Ja, dat is natuurlijk ook vervelend. En het is ook vervelend voor de mensen die er een trauma aan overhouden (machinist, conducteur ed). Ik ben ook blij dat ik op dat moment de conducteur niet ben die het lijk (of wat er van over is) moet gaan afdekken met een deken en een machinist rijdt toch iemand dood. Machinisten rijden soms nooit meer op een trein.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 23:03
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Jezus, alsof mensen het doen voor de aandacht. Alsof je daar na je dood nog iets van merkt.

Ik vind het nogal raar dat mensen zo kwaad reageren op mensen die voor de trein springen. Oke, er zijn methodes die socialer zijn, maar staat dan niemand stil bij de ellende die iemand doormaakt om tot zo'n daad te komen?
Ik zou het in ieder geval vreselijk vinden om mee te maken dat iemand voor mijn trein sprong, en niet (alleen) omdat ik dan vertraging heb en zo.
Ik heb een keer meegemaakt dat de man die naast me stond te wachten op de trein, onder de trein rende toen die eraan kwam. Ik was helemaal in shock en ik was heel blij dat die man nog leefde.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Jezus, alsof mensen het doen voor de aandacht. Alsof je daar na je dood nog iets van merkt.

Ik vind het nogal raar dat mensen zo kwaad reageren op mensen die voor de trein springen. Oke, er zijn methodes die socialer zijn, maar staat dan niemand stil bij de ellende die iemand doormaakt om tot zo'n daad te komen?
Ik zou het in ieder geval vreselijk vinden om mee te maken dat iemand voor mijn trein sprong, en niet (alleen) omdat ik dan vertraging heb en zo.
ik vind het een egoistische kloterige kutstreek. denk idd eens aan die passagiers. en de bestuurder van de trein. en de mensen die het op moeten ruimen?!
Oud 23-11-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer meegemaakt dat de man die naast me stond te wachten op de trein, onder de trein rende toen die eraan kwam. Ik was helemaal in shock en ik was heel blij dat die man nog leefde.


Hoe kan dat eigenlijk? Zag hij hem niet aankomen dan?
Oud 23-11-2007, 23:05
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Juist wel, een spoor op rennen zonder trein schijnt vrij weinig effect te hebben.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 23:06
Verwijderd
Ik vind het sowieso raar dat mensen zelfmoord plegen 'egoïstisch' vinden.

Ik vind het pas egoïstisch van die mensen dat ze willen dat iemand doorleeft in ellende, alleen omdat ze die persoon dan gaan missen.
Oud 23-11-2007, 23:07
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:


Hoe kan dat eigenlijk? Zag hij hem niet aankomen dan?
Ik dacht eerst dat die man nog een stuk naar voren ging lopen, zoals de meeste mensen doen, maar opeens ging ie het spoor op

De machinist had dat waarschijnlijk ook gedacht, maar de trein was sowieso al af aan het remmen en stond toen ook heel snel stil.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 23:07
Verwijderd
Ik zat trouwens ook een keer in een trein die iemand aanreed. Maar dat was een ongeluk, geloof ik.
Oud 23-11-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het sowieso raar dat mensen zelfmoord plegen 'egoïstisch' vinden.

Ik vind het pas egoïstisch van die mensen dat ze willen dat iemand doorleeft in ellende, alleen omdat ze die persoon dan gaan missen.
nee, want de meeste mensen die onder treinen springen ken ik niet.
huur gewoon een boot, schrijf een broef, spring overboord en mensen hebben er zo min mogelijk last van. ik ken te veel verhalen van kinderen die mama hangend in het trapgat vinden of dochter onder de pillen in de badkamer of whatever. dat maakt me gewoon boos.
Oud 23-11-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht eerst dat die man nog een stuk naar voren ging lopen, zoals de meeste mensen doen, maar opeens ging ie het spoor op

De machinist had dat waarschijnlijk ook gedacht, maar de trein was sowieso al af aan het remmen en stond toen ook heel snel stil.
Sowieso, wat voor mongool ben je nu als je op een perron zelfmoord pleegt.
Oud 23-11-2007, 23:07
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Ik vind het sowieso raar dat mensen zelfmoord plegen 'egoïstisch' vinden.

Ik vind het pas egoïstisch van die mensen dat ze willen dat iemand doorleeft in ellende, alleen omdat ze die persoon dan gaan missen.
Mensen die zelfmoord egoistisch vinden, zijn zelf egoistisch. Die willen namelijk zelf dat die persoon blijft leven, zonder aan die ander te denken.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 23:08
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik vind ook dat je beter zelfmoord kan plegen op een andere manier. Anders krijgen andere mensen een trauma door jouw ellende.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 23-11-2007, 23:09
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
Sowieso, wat voor mongool ben je nu als je op een perron zelfmoord pleegt.
Ik vergeet nooit dat er vorig jaar (of was het 2005, tijd vliegt) een idioot vanaf een perron voor de trein sprong op het spoor Gouda - Den Haag. Hij was alleen vergeten dat het station een stoptreinstation was en hij voor de stoptreinsprong. Gevolg: persoon was niet dood, maar vanaf zijn middel verlamt en in een rolstoel. Dan is je leven al zo mislukt (anders pleeg je geen zelfmoord?) en kan je niet eens zelfmoord plegen. :')
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 23-11-2007, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ook dat je beter zelfmoord kan plegen op een andere manier. Anders krijgen andere mensen een trauma door jouw ellende.
dat bedoel ik inderdaad. als mensen niet meer willen leven dan kan ik daar weinig aan doen, maar de mate waarop ze andere mensen belasten kan je wel beperken tot een minimum.
(en daarbij geloof ik ook dat zelfmoord een zwakke oplossing is, een soort weglopen voor je problemen)
Oud 23-11-2007, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vergeet nooit dat er vorig jaar (of was het 2005, tijd vliegt) een idioot vanaf een perron voor de trein sprong op het spoor Gouda - Den Haag. Hij was alleen vergeten dat het station een stoptreinstation was en hij voor de stoptreinsprong. Gevolg: persoon was niet dood, maar vanaf zijn middel verlamt en in een rolstoel. Dan is je leven al zo mislukt (anders pleeg je geen zelfmoord?) en kan je niet eens zelfmoord plegen. :')
Daarom: euthanasie makkelijker maken.
Oud 23-11-2007, 23:11
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Die man sprong voor een intercity, maar kwam terecht tussen de intercity en het perron. Hij zag de trein te laat aankomen en kon dus niet meer echt op het spoor gaan liggen.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 20:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 19:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 18:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 12:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.