Oud 14-06-2002, 20:02
kleinedraak
Iedereen heeft altijd commentaar op school en leraren. ze doen ook hun best, voor hen is het ook moelijlk. vandaag hadden we de laatste les Geschiedenis en die man hadden we al drie jaar nou we hebben hem een hand gegeven en bedankt. Hij was echt blij. en zo'n lerares die niemand moet(voor bejenden LAMBOO)
die heb ik beadnkt en die vond het ook erg aardig bij ons op school is het eens oort ritueel om te doen. enne werkt erg goed om te slijmen als je nie over zou kunnen(ik spreek nie uit ervaring)
Mensen van GHC bedankt Voor het gezellig jaar -xxxxxxx- jes Esther uiot H3D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2002, 20:36
Verwijderd
nou oke, iets goeds over leraren:
- met duits hebben we de latste 2 lessen een film gekeken (ipv grammatica die we nog moesten bespreken)
- met nederland hebben we EIN-DE-LIJK ons schrijfdossier terug, die heeft ze wel een half jaar zelf gehad
- met engels hebben we de laaste weken heel veel tijd gehad om voor te bereiden op het mondeling, strax in de pww
- met frans ehm... mijn franse lerares heeft mijn luistervink goed gekeurd (we moesten 1 uur kijken, ik heb iets opgenomen van 1,5 uur. 3 minuten gekeken, stukkie doorgespoelt, 2 minuten gekeken, en daar een samenvatting va gemaakt)
- met natuurkunde, oefensommen voor het pw gekregen
- met scheikunde, tja, proeven gedaan (iets beters kan ik niet verzinnen...)
- met wiskunde, mijn wiskundeleraar snapte een som ook niet, en heeft verteld (alleen aan mij) dat die niet in het pw komt, en een adere soort som wel
- met ANW, proefwerkvoorbereiding
- met gym, tja, op het eind trefbal
- met CKV, we mochten weg als je je kunstdossier terughad gekregen
- met biologie, ehmmmm tja... owja, we mochten weg
- ehhh, welke vakken heb ik nog meer...
- maatschappijleer, laatste les kregen we een of andere presentatie over een paar mensjes die naar peru waren geweest (jaja, dat past goed in het theme moeltiekoeltoerele samenleving (uitgesproken met een duits accent))

nou dat was het geloof ik wel weer
zo positief genoeg???

ow en over school over het algemeen...
je leert voor je toekomst
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 22:10
flamez
flamez is offline
ozne leraar filosofie heeft een leuke lesmethode: je mag schoolexamens in groepjes maken met schrift en boek erbij, en je mag met iedereen overleggen/discusseren. Elke leraar is hier optegen, maar de cijfers voor het CSE:

2x10 en
3x9
4x8

Dus het werkt wel!,
wat vinden jullie van deze methode?

greetz

Flamez
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:27
Demi
Demi is offline
Tja zo ga je wel lekker je examen in maar op het centraal examen zal je het toch echt zelf moeten doen, als je altijd in een goed groepje gezeten heb en je deed zelf geen ruk dan kan het bestwel slecht zijn denk ik.
Verder vind ik het altijd kut om zulke dingen over scholen te horen omdat het op een andere school dan weer heel anders is en dus nadelig! Maar ik gun het je wel hoor
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:30
flamez
flamez is offline
Citaat:
Demi schreef:
Tja zo ga je wel lekker je examen in maar op het centraal examen zal je het toch echt zelf moeten doen, als je altijd in een goed groepje gezeten heb en je deed zelf geen ruk dan kan het bestwel slecht zijn denk ik.
Verder vind ik het altijd kut om zulke dingen over scholen te horen omdat het op een andere school dan weer heel anders is en dus nadelig! Maar ik gun het je wel hoor
in mijn post zei ik: punten CSE --> centraal schriftelijk examen
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:38
diamonde
Avatar van diamonde
diamonde is offline
Allo!!

Nou goed, ook even iets positiefs over de leraren van mijn school...

* bij een aantal gingen we de gehele laatste week film kijken...
* er was maar een enkele die in de laatste week nog een proefwerk of repetitie gaf!!
* bij de laatste lessen bedankten de meeste leraren ons ook in plaats van dat wij alleen hen zouden bedanken...
* en meestal mochten we de laatste les voor een proefwerk of repetitie leren voor dat proefwerk of voor die repetitie...

Er is vast wel meer maar ik kan er zo even niet opkomen!!

Mazzel,
Diamonde
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:54
Verwijderd
* Mijn leraar economie uit de 4e geeft op de perfecte manier les: het is zeker niet dodelijk saai (best gezellig eigenlijk), maar je leert er wel iets.
* Mijn lerares muziek is ontzettend gezellig en ook daar leer ik wel wat.
* Mijn lerares geschiedenis van dit jaar heeft me erg veel zelfvertrouwen gegeven. Ik had namelijk -door dat mens dat ik het jaar ervoor had- nul komma nul zelfvertrouwen in dat vak.

Er zijn maar een paar leraren die ik echt vind zuigen (3), de rest is redelijk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 16:57
Miess
Miess is offline
Waarom staat hier niet zo heel erg veel positiefs over wiskunde docenten? Wees dan in ieder geval positief over mij ;-)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:04
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
- onze leraar maatschappijleer is supercool! Hij is gewoon geweldig, hij is niet alleen met lesgeven bezig maar ook met ons zelf. Daarom vind je het vak leuk en doe je er veel voor. Daarnaast geeft hij je als je een onderdeel echt niet kan (bijvoorbeeld politieke staatsinrichting in mijn geval) zijn e-mailadres zodat je vragen kunt mailen wanneer je wilt.
Ik sta een 8 op mijn rapport dus...

- onze leraar biologie kan niet normaal lesgeven. Hij weet alles uit eigen ervaring (heeft ook wel biologie gestudeerd hoor het is wel een echte met diploma) en kan erg boeiend vertellen. Daarnaast moet je, als je de proefwerken goed wilt maken gewoon altijd komen en goed opletten als hij iets uitlegt. Veel vragen op het proefwerk heeft hij letterlijk besproken in de les...

- Eigenlijk is er maar een leraar die ik niet zo mag (waarvan ik nu les heb dan) Maar sommigen maken het je ook wel heel erg moeilijk om aardig te vinden hoor.....
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
je zegt zelf ook niks positiefs over leraren of school;
alleen dat je ze een handje hebt gegeven en ze bedankt hebt.... oh ja, dat het zin heeft voor als je nét aan over gaat (of niet)...

daaruit blijkt dan toch alleen maar dat je het niet meent?

maar oke, kzal toch meedoen:

- leraar maatschappijleer geeft leuk les
- bij leraar wiskunde mag je vaak (lees heel vaak) lessen overslaan als je in tussenuren 'zelfstandig werkt'...

nou, dat vond ik wel weer genoeg voor vandaag
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 21:51
euro
Avatar van euro
euro is offline
Citaat:
Miess schreef:
Waarom staat hier niet zo heel erg veel positiefs over wiskunde docenten? Wees dan in ieder geval positief over mij ;-)
Okay ik moet iets bekennen : ik vind je harstikke leuk !!!

- m'n duits lerares deelt altijd uit als ze langer dan een week erover doet om pw/so's na te kijken (altijd dus )
- m'n aardrijkskunde leraar is wel aardig en legt goed uit
- en m'n muziekleraar is gewoon altijd melig, en die lessen zijn wel lachen!

En ojaa!! M'n nederlands leraar heeft mij een keertje verdedigt omdat ik half zeik had met de dagcoördinator
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 13:00
Verwijderd
Dit is een prachtig mooie topic voor mij. Ik wil namelijk zelf het onderwijs in en zo kan ik even kijken wat er als positief wordt ervaren. Ik was van plan om ook mijn e-mailadres (een speciale dan ) te geven, dus ik ben blij dat dat goed valt!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 14:55
Verwijderd
Mijn Engels lerares is een sadistische bitch, en toch mag ik haar. Is niet positief of wat dan ook, maar ze heeft van die strakke droge humor (die engels leraren eigenlijk altijd hebben, tenminste die paar die ik heb gehad) en ze is intelligent en ze kan schrijven. Tja...

Euh... Mijn Frans leraar werd telkens aardiger voor ie wegging (hij gaat dit jaar met de vut), en nou heb ik niks voor hem geschreven of zo (we zouden een boekje maken voor um omdat hij wegging), wel sneu... We kregen een reep vannum.

Mijn duits leraar laat ons lekker aankloten met de handelingsdelen, geen strakke deadlines of zo

Mijn geschiedenis leraar is pedo maar laat ons wel mooi onze gang gaan dus ik zit elke gs les op internet

Mh weet ik nog wat...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 08:33
heumen
heumen is offline
Mijn Natuurkunde leraar op het Luzac (HANS BRUNT, hij werkt ook op een school in Rijswijk): 2 meter hoog en breed en dik. Zijn manier van lesgeven was echt geweldig. Eerst 20 minuten hard werken, dan 10 minuten relaxen(bij hem kwam het er op neer dat ie je ging zitten afzeiken op een leuke manier)en dan nog ff werken. Dankzij hem ben ik natuurkunde gaan studeren. En dat is het beste wat een docent kan doen. Leuk lesgeven waardoor je het vak ook leuk gaat vinden. Overigens heb ik zelf inmiddels ook voor de klas gestaan. Als je dan in de lerarenkamer zit in de pauzes, dan zie je eigenlijk pas dat het ook maar mensen zijn die meestal erg hun best doen om het hun leerlingen naar de zin te maken. Kortom (de meeste) docenten verdienen gewoon respect!
__________________
heumpje
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:41
2young2live
2young2live is offline
als we t toch over leraren hebben, mijn favo leraar gaat volgend jaar weg omdat ie dichter bij huis wil werken, maar dat wil ik helemaal niet! ja ok ik wil ook niet dat ongemak ervaart als hij zo lang moet reizen maar toch, hijs de enige leraar die ik echt mag, weet iemand hoe ik hem kan overhalen om nog een jaartje te blijven???
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 20:45
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
handtekeningenactie houden of smeken? (maar dat laatste vind ik persoonlijk ook weer wat te ver gaan )

Anyway, iets positiefs over leraren:
- de meeste leraren zijn het 1e uur heel opgewekt, wat af en toe best erg is, maar toch, ik heb grote bewondering voor die leraren.
- de rest (iets van 4/5 leraren) zijn volgens mij zwaar overspannen, echt toe aan vakantie; ze zitten mensen vaak af te zeiken op een "grappige" manier die ik helemaal NIET grappig vind. (zowiezo: mensen afzeiken is nie grappig)

Dat laatste was volgens mij niet echt positiefs, maar jah ik moest het ff kwijt
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 21:01
nouk16
nouk16 is offline
Eerst even mijn commentaar(daarna volgt het goede erop anders is het niet te brgijpen.).

- 5 proefwerken in de week voor de proefwerkweek(dus eigenlijk 2 proefwerkweken achter elkaar), waarvan 1 van economie die ik zo ontzettend verknalt heb=> 2,8

=> positieve is dat wij een geweldige economieleraar hebben die ons vandaag een herkansing gaf. Dus heb m''n cijfer flink verbeterd van vorige week.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 07:24
heumen
heumen is offline
Citaat:
Yeah_Right schreef:

- de rest (iets van 4/5 leraren) zijn volgens mij zwaar overspannen, echt toe aan vakantie; ze zitten mensen vaak af te zeiken op een "grappige" manier die ik helemaal NIET grappig vind. (zowiezo: mensen afzeiken is nie grappig)

Dat laatste was volgens mij niet echt positiefs, maar jah ik moest het ff kwijt
Het kan best leuk zijn als je terug mag zeiken!
__________________
heumpje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-06-2002, 09:39
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
nou ik heb eigenlijk best wel wat leraren waar ik zwaar ontevreden over ben.. (die verdienen het niet om dat vak te doen)
Maar over het algemeen zijn ze wel cool
Neem onze leraar geschiedenis bijv. Hij doet zijn vak met plezier en is ook heel aardig en heeft de nodige portie discipline...
Dat vind ik heel fijn
Maar onze lerares Nederlands daarentegen is een enorme bitch
Ik hoef maar 1 ding te zeggen en ze schreeuwt al gelijk (ze heeft ook wel een beetje de pik op me) maar ze scheldt leerlingen gewoon uit voor dom en stom terwijl ze het zelf niet eens weet...
Dus dat vind ik gewoon een stukje misplaatste arrogantie

De rest hangt er tussen in
ALhoewel.. Leraar aardrijkskunde die is ook wel okay
hij praat de halve les vol met dingen die niet eens over zijn vak gaan en is ontzettend ge-interesseert in anderen... Niet alleen in school maar ook wat er omheen gebeurt.. (dat beļnvloed elkaar enzow)
Maar op de een of andere manier kun je bij hem ook supergoed leren.. ondanks dat we bijna niks doen in zijn les natuurlijk
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 16:08
L'Amour
Avatar van L'Amour
L'Amour is offline
ben ergens op het internet een x per ongeluk een fanpage over een leraar, gemaakt door een stel leerlingen, tegengekomen. Ik heb er verder niets mee te maken, en ik ken die leraar ook niet, maar als dat niet iets goeds over een leraar is weet ik het ook niet meer....
__________________
Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal
Met citaat reageren
Oud 19-06-2002, 20:39
Darkest Angel
Avatar van Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Ik heb een hele toffe lerares Engels: ze heet Nathalie en je mag haar ook altijd gewoon bij haar voornaam noemen en eten in de klas mag ook en we gaan best vaak film kijken, of we mogen eerder weg....


Zo goed??
__________________
~~I LOVE MARIO~~ 4-ever!!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:57
fliebertje
fliebertje is offline
Ik had een hele toffe lerares Frans dit jaar, echt zo'n studente (ze was nog maar 24). Ze was heel populair op school, er heeft zelfs een 3deklasser geprobeerd om haar te zoenen toen die op schoolreis waren in Berlijn (die was wel dronken maar oké, gaat om 't principe). 't Was altijd heel gezellig bij haar in de klas, ze had een goed gevoel voor humor en je kon ook lekker met haar roddelen over andere leraren. Je mocht gewoon eten bij haar in de klas als je geen pauze had en haar bij haar voornaam noemen enzo, en ze heeft ooit 's een les die we in moesten halen (klas had ruzie met de aco) gewoon laten vallen, ze waarschuwde altijd als de leraren weer op Scholieren.com te zaten controleren wie er al zijn tekst daar vandaan had gehaald (da's illegaal, bij examenklassers zelfs uitsluiting van examen). ze msn-de ook gewoon met haar leerlingen en dan zei ze wat vragen van een proefwerk voor etc. etc...
Alleen nu heeft die !@#$%^&*-schoolleiding haar ontslagen vanwege het lerarenoverschot (jawel, je leest het goed) Frans...
__________________
Wees reėel, eis het onmogelijke!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:47
Sommetje
Sommetje is offline
Iets goeds over mijn leraren:
*die van Nederlands is wel aardig en kan leuk vertellen. Dat is echt leuk om naar te luisteren
*die van Frans had mij een voldoende gegund (ik stond net een 5,4) en was blij dat ik daarmee overkon
*er is een gymleraar bij ons op school, die relaxed lesgeeft (alleen heb ik daar nooit les van gehad )


Meer kan ik even niet bedenken. Het was dan ook een hele moeilijke vraag.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 17:03
Verwijderd
mijn oude leraar NE is weer op school geweest!
voor candeagangers: gerritsen.

't duurt nog zeker een jaar voordat ie weer les kan geven (tenminste zegt ie.. 'k kan me best voorstellen dat ie nooit meer terugkomt)
maar 'k ben er wel blij mee want hij 's aardiger en vooral origineler dan de gene die we "nu" hebben....
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 19:43
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
hmm ja, ik wil zelf leraar worden op de school waar ik nu zit. Geweldige leraren, de een heeft gewoon een andere stijl van lesgeven dan de ander en daar leer je veel van.

Voor de leken: ik zit op het cios, daar leer je sportleider te zijn (buitensportinstructeur o.i.d.) dus je leert niet alleen van wat de leraren zeggen, maar net zoveel over de manier waarop ze dat doen, want ik sta later ook voor de klas.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 22:35
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Mijn leraren zijn allemaal HEEL TOF!!! Iedereen loopt altijd op ze te zeiken, maar voor mij is echt super veel gedaan op school, zo veel dat ik zonder veel op school te zijn, nu toch naar 3vwo kan.
Vandaag rapport opgehaald, waar veel van mij docenten me een hand kwamen geven (zij naar mij toe zeg maar) om me een fijne vakantie te wensen en zeggen dat ze het goed vonden dat ik het gehaald heb.

Toffe lui dus!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:38
hitsiepitsie
Avatar van hitsiepitsie
hitsiepitsie is offline
door mijn duitse lerares heb ik doorgezet en ben ik geslaagd, ze wist je op de slechte momenten altijd goed op te peppen, kreeg zelfs op diplomauitreiking nog een compliment van haar... maar zonder haar was het me zeker niet gelukt...
__________________
Still I'm crying for years and day's I don't want to talk about it, so I hide this with a smile on my face.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 15:55
marlindaaatje
Avatar van marlindaaatje
marlindaaatje is offline
mijn nederlandse leraar en klassenleraar (volgend jaar voort 5e jaar!!) is echt supertof! heel relaxed enzo, en hijs de enige die onze klas een btje mag

verder is mn wiskundeleraar ook wel tof, al moeten wij voor hem uitvinden waar welk knopje op de grafische rekenmachine zit...
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 13:30
Poziomka
Avatar van Poziomka
Poziomka is offline
Onze lerares godsdienst is 't coolste mens dat er op aarde rondloopt!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
If you know you're going to fail, then fail gloriously!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 20:29
Heelduh
Heelduh is offline
Ik heb echt wel toffe leraren gehad!!

De lessen frans waren altijd geweldig, de lerares heb ik ook 5 jaar lang gehad, dus die kende me en waardeerde me ook wel op den duur. We bleven ook na de les met haar praten, en we moesten soms vreselijk lachen om dat onhandige gedoe van haar...

Verder had ik een geweldige lerares Engels, altijd vrolijk, altijd was ze mensen aan het motiveren, we hadden vaak kringgesprekken (klinkt kinderachtig, maar t was heel leuk) en ze was echt geinteresseerd in haar leerlingen.

Leraar economie was ook een toffe vent, gaf echt heel goed les, zowel klassikaal als zelfstandig werken, hij was ook coordinator en als er iets was regelde hij het meteen.

En verder had ik nog veel meer leuke docenten, die ik misschien best nog wel eens zal missen volgend jaar...
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 12:40
Verwijderd
goed, nog maar iets goeds over mijn leraren.
Mijn lerares Engels, mentrix en decaan (=1 persoon )
gaat ervoor zorgen dat ik volgend jaar weer met dezelfde vriedninnen in de klas kom
Want we hadden dit jaar 4 klassen met NG en NT en dat worden er volgend jaar 3. Dat willen ze gaan opsplitsen in
- mensen die duits hebben
- mensen die frans hebben
- mensen die wiskunde B2 en natuurkunde 2 hebben
Nou, ik heb dus alle 3, dus ik zou in een andere klas moeten
1 van ons 6-sen heeft duits, dus die zou ook in een andere klas moeten
en de andere 4 zouden wel bij elkaar blijven
Maar onze mentrix gaat er dus voor zorgen dat we gewoon met z'n 6-en bij elkaar blijven
(en dan heb ik kans dat ik een mentor krijgt waar ik helemaal geen les va ga krijgen maar das ook wel een aardige man )
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:08
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Sommige kunnen goed zoenen?!!! * fronst, want spreekt waarheid*

En sommige proberen echt iets er van te maken > in de lessen bedoel ik dan!!!!!!!
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Zaza123 schreef:
Sommige kunnen goed zoenen?!!! * fronst, want spreekt waarheid*
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 21:47
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Mijn leraar Nederlands vond ik echt super! Een hele intrigerende man Verder was de lerares geschiedenis ook wel aardig, de meneer van engels ook, van wiskunde was cool , van aardrijkskunde mocht mij niet, maar was opzich ook wel ok, van engels was wel aardig. Mijn leraar tekenen is lief. Eigenlijk had ik wel leuke leraren
__________________
(geen signature)

Laatst gewijzigd op 21-07-2002 om 21:50.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:05
PV
PV is offline
Mijn docenten zijn bijna allemaal ok.. ze helpen je best wel met opdrachten begrijpen, waarschuwen op tijd als je iets nog niet af hebt, doen niet te moeilijk als je laat komt in een les ('t is dan ook hbo...), de meesten zijn ook meelevend als je iets niet hebt gehaald en zo, best positief toch kan eigenlijk weinig negatiefs bedenken, behalve dat ze strict zijn als iets af moet zijn.. maar dat zijn ze ook niet allemaal even erg.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 18:36
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Mn leraren zijn over t algemeen wel ok, tis maar hoe je met ze omgaat he?! Vooral mn mentor is 2 jaar lang geweldig geweest, zij was degene die in de gaten had dat t slecht met me ging en heeft met mn vader en andere mentor naar n oplossing gezocht. Dankzij haar verhalen, haar ervaringen heeft ze mij meer geholpen dan ik ooit van n leraar had kunnen denken...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-07-2002, 23:26
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Ik heb bijna alleen maar leuke leraren (I feel sooo blessed )!
Ja, eentje is stom, maar verder echt allemaal superaardig, wel streng, maar dat hoort erbij. Met vele van hen heb ik in de afgelopen 5 jaar al een heel goede band gekregen en nu ik mn laatste jaar in ga, wordt die waarschijnlijk alleen nog maar beter. Sommige van mn leraren hadden zelfs door hoe slecht het met me ging, terwijl ik er alles aan deed om het te verbergen; dat vind ik best wel goed.. T lijken af en toe wel halve psychs
Jah, ik heb het wel getroffen en ik hoop dat ik over 6 jaartjes ook zo goed kan lesgeven, met zoveel overtuiging en inzicht..
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"

Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 23:32.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 03:37
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
De meeste van m'n leraren waren best sympathiek.

Sommige ervan kunnen alleen niet goed lesgeven.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:30
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik weet niks over die leerkrachten te vertellen.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 12:31
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Vind je het soms gek dat er alleen commetaar is over leerkrachten? Er is geweon niks goeds over te vertellen.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:
Vind je het soms gek dat er alleen commetaar is over leerkrachten? Er is geweon niks goeds over te vertellen.
dat licht dan aan jou leraren... of heb je niet de hele topic doorgelezen, daar staan genoeg positieve dignen
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 16:50
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
positieve dingen over leraren...:

mijn kcv leraar = geweldig... hij weet echt over alles wat te vertellen en hij is heel enthousiast enzo. en als er leuke theatervoorstellingen enzo zijn gaan we daar ook naar toe enzo.... das echt leuk... maar vind het vooral geweldig hoe ontzettend veel die man weet....

mijn frans leraar = de eerste leraar frans die ik in 5 jaar heb die goed is. die les geeft. niet dat het voor mij nog uitmaakt wat mijn frans is zwaar slecht, maar wilde het toch even gezegd hebben...

mijn lerares ckv1 (toen ik in de vierde zat) koos altijd jou kant zeg maar. dus als je problemen had met een leraar was ze echt heel verontwaardigd enzo. en ze roddelt altijd met ons over andere leraren

mijn leraar wiskunde = fantastisch. echt lachen met die man... wij zijn een cm klasje van 8 en niemand snapt er wat van en dan gaat ie ut dus uitleggen met kaboutertjes waar je er dan zoveel van af wilt schieten en hoe groot de kans is dat dat lukt. en in het pw kregen we een vraag over cavia's...

in de 4de hadden we een leraar geschiedenis met wie we gingen trifianten... en onder de leraren won hij altijd maar nu ahd hij dus verloren en daar was ie heel sjagerijnig over dat was erg kewl... en toen we halverwege de 5de een andere lerares kregen gingen we als afscheid met hem chinees halen en sinterklaas vieren.... ook erg kewl

mijn gymleraar en tevens de prefect = gewoon onwijs aardig. geen leuke anekdotes maar hij is gewoon aardig...

en voor mijn leraressen nederlands en biologie heb ik erg veel respect omdat ze gewoon blijven proberen die klote klasgenoten van mij te temmen.

mijn duits lerares is soms een mega bitch maar meestal heel erg aardig... regelt ook van alles voor ons. we zijn op een gegeven moment met haar en 3 vriendinnen van mij en ik dus naar een theater voorstelling geweest. niemand van de ckv1 klas wilde daar heen en omdat het duitsig was had de ckv1 lerares gezegd tegen onze duitsler. 'ga jij er maar heen metr een paar duits2 leerli.' en toen konden we dus gratis mee... en daarna nog gezellig ergens wat drinken... was echt leuk...

en mijn engels leraar geeft absoluut geen les maar hij praat erg gezellig... imo duidelijk een groninger en hij is helemaal fan van harry potter en hij gaf me een mega compliment over mn engelse vaardigheden dus nu kan ie bij mij een figuurlijk potje breken

de overige leraren zijn niet echt kut ofzo maar gewoon middelmatig... behalve 1 das echt een *censuur*censuur*
maar daar gaat dit topic niet over dus ik zeg nix
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 17:41
Verwijderd
Mijn GS leraar in klas drie was echt een toffe leraar
Hij kon erg goed vertellen.. ( zit je daar verhaaltjes te luisteren in klas drie.. LOL)
Mn A&W leraar in de eerste en de tweede keer klas 4 was ook wel kewl, soms een beetje slechthorend enzo.. Maar als je naar die man toeging met een probleem o.i.d. was echt
UHm ff denken.. ohja in de eerste had ik ene hele aardige jonge tekenlerares.. was goed in lesgeven ook.. wist veel...
Maatschappijleraar was streng maar had echt goed gevoel voor humor...
euhms ff zien...
dan was er ook nog M&O... wat een ongelovelijke #"!$%&#$
( sorry moest er ff uit )
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:03
Verwijderd
Mijn lerares grieks van dit jaar was wel een hele toffe, maar dat kan deels te maken hebben met mijn hormonale werking .

Neenee, serieus, da was een erg leuke. Ze heeft zelfs een medestudent paardenlessen bezorgd en al.

Dus , iets goeds over leerkrachten: het zijn ook maar mensen (hoewel sommigen erin slage die kenmerken erg goed te verbergen)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 22:13
Verwijderd
Mijn oude lerares Engels heeft me een aantal dingen verteld die me best wel wakker hebben geschud, en met de meeste leraren kan ik zowiezo wel opschieten (jaha, ik ben er zoeentje) behalve als ze -echt- eng zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 10:15
Ki Fighter
Avatar van Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
vleermuissie schreef:

dat licht dan aan jou leraren... of heb je niet de hele topic doorgelezen, daar staan genoeg positieve dignen
Mwa, eigelijk heeeeeeel de school waar ik op zit, ik hoop dat het na de vakantie wat gezelliger word. Maar jah, jij zit ook niet op mijn school heh.
__________________
Mooi geschreven heh?
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:


Mwa, eigelijk heeeeeeel de school waar ik op zit, ik hoop dat het na de vakantie wat gezelliger word. Maar jah, jij zit ook niet op mijn school heh.
Nee, en ik denk dat ik dat gelukkig mag vinden, als je echt niks goeds weet te vertellen over je leraren...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:13
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
meneer Brak op Zandvliet in Den Haag rules!!!!!!!!!
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 23:21
Rioto
ik had les van een super chille leraar die gast had nog een paar vette comics liggen , hij vond ze niks en ik vond ze vet dus hij gaf ze maar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.