Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2007, 18:25
fallen_angel88
fallen_angel88 is offline
Heey!

ik heb een aantal topics bekeken en volgensmij staat mijn vraag er nog niet tussen..
Ik studeer nu Pedagogische Wetenschappen en Onderwijskunde aan de RU in nijmegen. Ik heb lang zitten twijfelen of ik nou deze studie wou of een studie met voeding. Deze laatste zou ik namelijk ook heel graag doen maar geen van de studies was ideaal, allemaal leverden ze in mijn ogen wel wat problemen op:

ik ben op de hoogte van 3 studies in de buurt van nijmegen die iets met voeding van doen hebben.

in wageningen:
* voeding en gezondheid (WO) = helaas heb je hier een N-profiel voor nodig, en heb ik het profiel C&M gegaan.
* gezondheidswetenschappen met master voeding en gezondheid(WO) alleen het laatste jaar heeft echt iets van doen met voeding, de eerste jaren zijn dus niet helemaal wat ik wil.

in nijmegen:
Voeding en dietetiek (HBO) dit is een hbo opleiding en ik wil eignelijk het liefste een WO opleiding doen.

Maar nu studeer ik dus PWO in nijmegen. nou was mijn vraag:
Weet iemand of het mogelijk is om twee studies te doen op verschillend niveau. Want als ik er nog een van die studies bij zou willen doen, dan komt denk ik de laatste het beste uit, omdat die ook in Nijmegen is. Maar is het wel mogelijk om een HBO opleiding tegelijk te doen met een WO opleiding?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2007, 19:14
Verwijderd
In theorie is het mogelijk, in de praktijk is het een stuk lastiger, zeker met een studie als HBO Voeding en dietiek. Dit omdat het omdat die alleen in voltijd gegeven wordt en omdat de meeste vakken op het HBO verplicht zijn en je vaak ook met stages zit. En je kunt nu eenmaal niet op twee plaatsen tegelijk zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 19:19
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Citaat: