Oud 21-05-2008, 19:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik was afwezig,
Het was ons opgevallen, ja.

Nou goed, een complimentje voor Andijvie dan, die heeft ze ook wel eens verdiend. Ik vind het een hele prestatie dat je zo serieus kunt volhouden dat je hier vaak modereert.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 21-05-2008, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Het was ons opgevallen, ja.

Nou goed, een complimentje voor Andijvie dan, die heeft ze ook wel eens verdiend. Ik vind het een hele prestatie dat je zo serieus kunt volhouden dat je hier vaak modereert.
Fb's mogen niet een weekendje naar hun ouders zeker?

Ik zal in het vervolg bij al mijn gemodereer aangeven wat ik doe enzo, 't zal jullie neus uit gaan komen hoor, kijk maar uit
Oud 21-05-2008, 19:03
Verwijderd
Hahaha vast iemand van hier zo'n klein ventje ofzo.
Oud 21-05-2008, 19:03
Verwijderd
Het koelkasttopic is geüpdatet!
Oud 21-05-2008, 19:04
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
ik weet het niet meer, is echt jaren geleden. Wel weet ik nog dat hij niet verwachtte dat hij het zou worden. Daar hou ik niet van mensen die geen zelfvertrouwen hebben, hoewel het natuurlijk wel zijn verborgen minderwaardigheidscomplex wederom bevestigd, is het natuurlijk niet iets dat je in je sollicitatiebrief zet. Vandaar dat hij het niet is geworden.
Hij denkt/dacht sowieso dat de religie forumbazen tegen hem zijn/waren omdat ze zijn mening niet waarderen. Heeft hij nog weleens over lopen klagen.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 21-05-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Hahaha vast iemand van hier zo'n klein ventje ofzo.
van 26 met tieten, inderdaad
Oud 21-05-2008, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Het koelkasttopic is geüpdatet!
helpem > helpen

ik zal even kijken wie deze week de lijst moet bijhouden..
Oud 21-05-2008, 19:05
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hahaha vast iemand van hier zo'n klein ventje ofzo.
Een negerin van 26 uit engeland
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-05-2008, 19:05
Verwijderd
Sowieso hoorde dat Orangetopic hier niet.
Oud 21-05-2008, 19:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Fb's mogen niet een weekendje naar hun ouders zeker?

Ik zal in het vervolg bij al mijn gemodereer aangeven wat ik doe enzo, 't zal jullie neus uit gaan komen hoor, kijk maar uit
Ik bedoelde echt niet alleen het weekend, hoor.

To be honest: Ik heb je altijd best een goede fb gevonden, maar je komt op DK gewoon systematisch te weinig en in te weinig topics om er echt goed te modereren. Als jij vindt dat ik het mis heb, prima, maar ik zeg het echt niet zomaar.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Een negerin van 26 uit engeland
Ik hoop dat jouw muzieksmaak beter is
Oud 21-05-2008, 19:05
Verwijderd
jeej van de zomer 3 weken naar parijs.
Nu alleen nog een week naar rome zien te plannen
Oud 21-05-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Het koelkasttopic is geüpdatet!
OMG een moment van stilte
Citaat:
van 26 met tieten, inderdaad
Eh whut hallo
Oud 21-05-2008, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Sowieso hoorde dat Orangetopic hier niet.
Ach, kleine vraagjes voor hulp kunnen hier best, vind ik.
Oud 21-05-2008, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ach, kleine vraagjes voor hulp kunnen hier best, vind ik.
Vind jij. Maar soija, we hebben een beleid. Don;t mess with the beleid.
Oud 21-05-2008, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Hij denkt/dacht sowieso dat de religie forumbazen tegen hem zijn/waren omdat ze zijn mening niet waarderen. Heeft hij nog weleens over lopen klagen.
Hij heeft geen mening, een mening wordt doorgaans gestaafd met valide argumenten
Oud 21-05-2008, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde echt niet alleen het weekend, hoor.

To be honest: Ik heb je altijd best een goede fb gevonden, maar je komt op DK gewoon systematisch te weinig en in te weinig topics om er echt goed te modereren. Als jij vindt dat ik het mis heb, prima, maar ik zeg het echt niet zomaar.
Knap dat je kan beoordelen hoeveel ik hier kom en in welke topics. Ik volg alle grote topics volledig (tenzij ik dus een weekendje weg ben), ik lees WSZ-topics vrijwel helemaal (serieus!), ik heb het WW-spel helemaal gevolgd deze keer (man, dat was leuk ) en zo de rest dus ook. Ik post niet zo veel, vaak omdat ik tegelijker tijd met andere dingen bezig ben of gewoon niks te melden heb, maar ik ben er wel, ik lees ook en ik modereer ook echt wel hoor.
Maar ik begrijp dat het lijkt alsof ik afwezig ben, omdat ik dus weinig post. Ik zal er op proberen te letten, want aan mijn aanwezigheid ligt het echt niet, 't is puur mijn weinige posten
Oud 21-05-2008, 19:08
Verwijderd
Ik ga twee weekjes met een vriendin op vakantie, alleen wil zij gaan fietsen, terwijl we allebei echt krakfietsen hebben. Dat is gedoemd te mislukken. Ik wil gewoon naar Lille of Berlijn ofzo. Of Gent.
Oud 21-05-2008, 19:08
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik hoop dat jouw muzieksmaak beter is
We zullen zien
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-05-2008, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Vind jij. Maar soija, we hebben een beleid. Don;t mess with the beleid.
Die hebben hier altijd al gestaan hoor, dat soort vraagjes.
Oud 21-05-2008, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Ach, kleine vraagjes voor hulp kunnen hier best, vind ik.
Daar is meestal ook al vrij snel wel een antwoord op, dus dan kunnen ze dicht
Oud 21-05-2008, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Die hebben hier altijd al gestaan hoor, dat soort vraagjes.
Altijd maar het afgelopen jaar zijn ze toch altijd zo snel mogelij kverplaatst of gesloten
Oud 21-05-2008, 19:10
Verwijderd
In principe komt het Gimbal Lock-probleem hierop neer: Als we voor de tweede Euler hoek 2 nemen, dan vallen er 2 assen samen, waardoor de derde rotatie betekenisloos gemaakt wordt. Dit probleem heeft een heel moeilijke achtergrond, maar het is intuïtief niet echt moeilijk duidelijk te maken. Er is namelijk meteen te zien dat wanneer de tweede hoek gelijk is aan 900,de assen op elkaar worden gedraaid. Het is intuïtief vrij duidelijk dat het dan al niet meer goed kan gaan.
Wiskundig gezien is het probleem een stuk moeilijker. Het kan wel als volgt gezien worden. Stel dat we een 2-D ruimte hebben, met x, y -coördinaten. Het is dan natuurlijk mogelijk over te gaan op poolcoördinaten r, . Er is echter een hele klasse van waarden van r, die overeenkomen met de oorsprong. Immers, als we kiezen r 0 dan maakt het al niet meer uit welke waarde heeft. Een soortgelijke redenering gaat op voor "gimbal lock." Als 2 dan gaan de hoeken en dezelfde richting op. Het is evident dat deze hoeken dan vervangen kunnen worden door een hoek. Er is dus ook hier een klasse van waarden , , die
met dezelfde rotatie overeenkomen. Net zoals poolcoördinaten geschikt zijn voor het beschrijven van elk punt in de 2 , maar niet echt geschikt voor het beschrijven van de oorsprong, zijn Eulerhoeken geschikt voor het beschrijven van een rotatie, maar niet voor alle.
Bovendien is een rotatie beschreven door 1 parameter wanneer en vervangen kunnen worden door één hoek. Dit levert een tegenspraak met de stelling van Euler, die stelt dat een 3-D rotatie door drie parameters wordt beschreven. Nadat we gekozen hebben zouden we immers met een parameter de rest van de rotatie beschrijven, en zouden we op een totaal van 2 uitkomen. In deze situatie is het ook zo dat zodra we gekozen hebben, deze rotatie altijd weer teniet gedaan kan worden door een juiste keuze van . Dit is in strijd met het principe van Eulerhoeken, want de eerste hoek verdraait normaal gesproken het assenstelsel zo dat het niet meer teruggedraaid kan worden.
Oud 21-05-2008, 19:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Vind jij. Maar soija, we hebben een beleid. Don;t mess with the beleid.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-05-2008, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Daar is meestal ook al vrij snel wel een antwoord op, dus dan kunnen ze dicht
Haha in het vervolg ga ik mijn kleine vraagjes ook hier stellen.
Oud 21-05-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Altijd maar het afgelopen jaar zijn ze toch altijd zo snel mogelij kverplaatst of gesloten
Ik wist niet dat DK-FB's een verplaatsknopje hadden
Oud 21-05-2008, 19:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Knap dat je kan beoordelen hoeveel ik hier kom en in welke topics. Ik volg alle grote topics volledig (tenzij ik dus een weekendje weg ben), ik lees WSZ-topics vrijwel helemaal (serieus!), ik heb het WW-spel helemaal gevolgd deze keer (man, dat was leuk ) en zo de rest dus ook. Ik post niet zo veel, vaak omdat ik tegelijker tijd met andere dingen bezig ben of gewoon niks te melden heb, maar ik ben er wel, ik lees ook en ik modereer ook echt wel hoor.
Maar ik begrijp dat het lijkt alsof ik afwezig ben, omdat ik dus weinig post. Ik zal er op proberen te letten, want aan mijn aanwezigheid ligt het echt niet, 't is puur mijn weinige posten
Als ik zou denken dat je 'alleen' weinig zou posten zou ik dergelijke uitspraken niet doen.

Ik zit hier best vaak. Ik weet het wanneer er reclame, ellende in topics, enz. is. Vaak genoeg zie ik dat Missy iets sluit, bijvoorbeeld. En vaak vraag ik aan Hanneke er iets aan te doen. Vaak als jij online bent sla je topics die moderatie nodig hebben over. Etc. Het is niet eens gemeen bedoeld, ik denk gewoon dat je hier niet vaak genoeg ervoor komt.

Iets anders dan, volgens mij heb je je beurt om het koelkasttopic lijstje te updaten ook gemist, hoe zit dat dan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Eetze!
Bedankt, het is gelukt!
Oud 21-05-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat DK-FB's een verplaatsknopje hadden
hebben se almaal
Oud 21-05-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Als ik zou denken dat je 'alleen' weinig zou posten zou ik dergelijke uitspraken niet doen.

Ik zit hier best vaak. Ik weet het wanneer er reclame, ellende in topics, enz. is. Vaak genoeg zie ik dat Missy iets sluit, bijvoorbeeld. En vaak vraag ik aan Hanneke er iets aan te doen. Vaak als jij online bent sla je topics die moderatie nodig hebben over. Etc. Het is niet eens gemeen bedoeld, ik denk gewoon dat je hier niet vaak genoeg ervoor komt.

Iets anders dan, volgens mij heb je je beurt om het koelkasttopic lijstje te updaten ook gemist, hoe zit dat dan?
Euh, nee hoor, ik heb 't koelkasttopic braaf geupdate in mijn week. Volgens mij moet ik volgende week weer
Oud 21-05-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik wist niet dat DK-FB's een verplaatsknopje hadden
Waarom zouden ze dat niet hebben?
Oud 21-05-2008, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Dat heb je sowieso meestal wel met je neighbours. Mijn eerste neighbour is een zieke gast die 141 tracks per dag scrobblet.
wat is scrobbelen nou precies?

Citaat:
Ik vind Andijvie iig een leuke fb, al merk ik niet veel van haar moderatie hier, maar je hoeft je niet te tonen om te moderen..
vind ik ook. maar ik vind dat je eigenlijk pas een echte dk-er bent als je weerwolft, dus kom op andijvie
Oud 21-05-2008, 19:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Euh, nee hoor, ik heb 't koelkasttopic braaf geupdate in mijn week. Volgens mij moet ik volgende week weer
Per maand moest het door 4 fb's gebeuren, elke week een fb. 1 mei gebeurde het voor het laatst door Missy, de 8e is het niet gebeurd, de 15e niet, en deze week was CS aan de beurt.

Ergens hoort jouw naam thuis, wat denk jij?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Waarom zouden ze dat niet hebben?
Omdat ze er nooit iets mee doen
Oud 21-05-2008, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Eens per maand moest het gebeuren, elke week een fb. 1 mei gebeurde het voor het laatst door Missy, de 8e is het niet gebeurd, de 15e niet, en deze week was CS aan de beurt.

Ergens hoort jouw naam thuis, wat denk jij?
Oh, misschien was ik inderdaad aan de beurt toen ik in bed lag zonder blindedarm
Oud 21-05-2008, 19:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oh, misschien was ik inderdaad aan de beurt toen ik in bed lag zonder blindedarm
Kusje.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
vind ik ook. maar ik vind dat je eigenlijk pas een echte dk-er bent als je weerwolft, dus kom op andijvie
Dat lijkt me ook echt leuk Twijfelde bij het vorige spel of ik mee zou doen, maar heb het niet gedaan omdat ik twee weekenden afwezig zou zijn en dat vond ik zonde.
Oud 21-05-2008, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze er nooit iets mee doen
Jawel heel soms maar se wille slotjes plaatsen als iedereen slotjuhhhh!!!!1!1!!1! zegt
Oud 21-05-2008, 19:15
Verwijderd
is ook zonde, maar doe gewoon een keer mee. lekker whinen en killen en verdacht zijn en verdacht maken
Oud 21-05-2008, 19:16
Verwijderd
Citaat:
wat is scrobbelen nou precies?
de muziek die je luistert in je profiel zetten ofzoiets...
What is Scrobbling?


Scrobbling a song means that when you listen to it, the name of the song is sent to Last.fm and added to your music profile.
Once you've signed up and downloaded Last.fm, you can scrobble songs you listen to on your computer or iPod automatically. Start scrobbling yourself, and see what artists you really listen to the most. Songs you listen to will also appear on your Last.fm profile page for others to see.
Millions of songs are scrobbled every day. This data helps Last.fm to organise and recommend music to people; we use it to create personalised radio stations, and a lot more besides.
You can see what Last.fm users listened to the most last week by clicking the Charts button at the top of the page. Add your musical taste into the mix and help us get some decent music into the top 10
Oud 21-05-2008, 19:16
Verwijderd
gewoon luisteren dus. wat een poep om dat dan scrobbelen te noemen.
Oud 21-05-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Bedankt, het is gelukt!


Citaat:
wat is scrobbelen nou precies?

vind ik ook. maar ik vind dat je eigenlijk pas een echte dk-er bent als je weerwolft, dus kom op andijvie
scrobbelen is muziek registeren dat je luistert

ja, als je weerwolft, verandert men vast van mening, andijvie

@DP, ik vind dat lijstjestopic eigenlijk maar iets heel achterlijks en debiels. Alleen maar goed, als Andijvie daar niet komt.
Ik zou het iig ook niet bijhouden, optyfen met die ongein, wie het bedacht heeft mag het zelf gaan bijhouden.
Oud 21-05-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
gewoon luisteren dus. wat een poep om dat dan scrobbelen te noemen.
Oud 21-05-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Jawel heel soms maar se wille slotjes plaatsen als iedereen slotjuhhhh!!!!1!1!!1! zegt
ja mar dah is flau... se moetste dat topic ofer prepait nar WG&R sette!!11~!!
Oud 21-05-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
ja mar dah is flau... se moetste dat topic ofer prepait nar WG&R sette!!11~!!
Oud 21-05-2008, 19:18
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
gewoon luisteren dus. wat een poep om dat dan scrobbelen te noemen.
Oh. Inderdaad. Ik denk, nu komt de alles verklarende uitleg van het fenomeen scrobblen..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 21-05-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
gewoon luisteren dus. wat een poep om dat dan scrobbelen te noemen.
Ze willen anders zijn.
Oud 21-05-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
gewoon luisteren dus. wat een poep om dat dan scrobbelen te noemen.
Ach, weleens van krabbelen of dat andere hyveswoord gehoord? :')
Oud 21-05-2008, 19:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
@DP, ik vind dat lijstjestopic eigenlijk maar iets heel achterlijks en debiels. Alleen maar goed, als Andijvie daar niet komt.
Ik zou het iig ook niet bijhouden, optyfen met die ongein, wie het bedacht heeft mag het zelf gaan bijhouden.
Ik heb enige tijd geleden al gezegd dat het een zinloze manier van doen is. De fb's hebben toen samen overlegd en besloten eens per week per fb het lijstje te updaten. Het is ook weer niet alsof ze dat niet zelf hebben besloten ofzo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 21-05-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
ja mar dah is flau... se moetste dat topic ofer prepait nar WG&R sette!!11~!!
Jongens er is iets mis met Dun Hout
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 02:20
De Kantine L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219
Cherry Springs
500 27-05-2008 16:02
De Kantine ♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218
Trimm Trabb
500 26-05-2008 18:30
De Kantine The Fellowship of the Saai #215
Dinalfos
500 23-05-2008 22:53
De Kantine We've been expecting you, Mr. Saai #214
TopDrop
500 23-05-2008 11:53
De Kantine Wat saai zeg #213
Dark Phoenix
500 22-05-2008 17:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.