Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2010, 11:47
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Ik heb even een vraagje..

Afgelopen week heb ik schoolfeest gehad. Ik zag een jongen al langer zitten, klein beetje oogcontact op school enzo (ik durfde niet echt op hem af te stappen) en op schoolfeest ben ik aan hem voorgesteld en heb ik er heel even mee gepraat, maar door een ruzie waar hij bij betrokken was, niet zo lang ..

De dag erna heb ik hem toegevoegd op hyves met de vraag of hij me nog 'kende'. Hij vroeg een hint en toen reageerde hij dat hij dat nog wel wist en hoe m'n avond verder was geweest. Zo hebben we een paar berichtjes gestuurd en als laatst heb ik hem een fijn weekend gewenst, ik wilde zoveel zeggen maar dan komt het ook zo overvallend over.. Dus ik heb het daar bij gelaten.

Nu wil ik hem maandag op school aanspreken, gewoon een praatje met 'm maken. Maar hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken..? (ik ben best verlegen als het om een leuke jongen gaat)

p.s. Ik hoorde een tijd geleden trouwens ook dat hij niet echt op zoek was naar een vriendin ivm buitenland stage, maar altijd wel toe was aan een 'avontuurtje'.

Laatst gewijzigd op 30-01-2010 om 12:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2010, 12:30
Verwijderd
Wat moet je met een jongen die op een schoolfeest bij meerdere ruzies betrokken is en op zoek is naar avontuurtjes als jij dat niet bent
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 12:34
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Nou kijk, hij ziet er hartstikke leuk uit enzo en wil hem beter leren kennen, mensen die ik ken, kennen hem en zeggen ook dat het een hartsikke lieve jongen is. Hij was bij één ruzie betrokken, gewoon omdat ze beide teveel ophadden. Verder niet gevochten ofzo..
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 12:45
Verwijderd
Ah okee, als ie knap is... de lieve jongens die ik ken, zijn ook als ze dronken zijn niet aan het ruziezoeken. Maar dat zijn natuurlijk watjes.

Maar dan nog, wil jij ook een avontuurtje? Of denk je hem van mening te doen kunnen veranderen? (Je weet nooit, mijn vriendje beweerde ook altijd dat hij geen relatiepersoon was en geen vriendin wilde, tot mij dus Maar ik zou er niet op gokken).
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 12:50
Anoniem91
Anoniem91 is offline
Ik wil hem gewoon beter leren kennen.. Je weet nooit Ik gok ook echt niet op een relatie, gewoon gezelligheid eerst En een avontuurtje zou ik écht niet erg vinden met hem!(A)

Hoe zou ik hem dan het best aan kunnen spreken?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 13:34
Verwijderd
"Hoi"? Ja ik weet het ook niet, volgens mij is dat het makkelijkst
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 16:15
Akhlys
Avatar van Akhlys
Akhlys is offline
"Hoi, alles goed?" Dat is het makkelijkst lijkt mij.. Al zou ik geen contact zoeken met iemand die wel in is voor een "avontuurtje".. Dat komt dan op mij over alsof hij alleen maar aan zichzelf denkt en puur voor z'n eigen plezier gaat..
__________________
"Half bezopen is een gebrek aan doorzettingsvermogen" / "Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft, is nooit grappig"
Met citaat reageren
Oud 30-01-2010, 20:55
Verwijderd
tsjaa,meestal is het voor jongens even moeilijk als voor meisjes
een goede blik of vluchtige glimlach is genoeg om je gevoelens te uiten
gewoon een beetje langer als ''toegestaan'' hem aankijken etc

als ie een beetje scherp is merkt hij het vanzelf wel :B
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Er was eens een jongen...
dietn
1 24-11-2012 12:28
Liefde & Relatie Signaleren van problemen bij jonge kinderen.
Verwijderd
8 13-07-2011 14:30
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Het jongetje.
-Flip-
18 28-06-2004 11:01
Verhalen & Gedichten De jongen, de oude man en de zoektocht naar suiker.
AtHell
7 04-01-2003 09:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De Jong wil uit LPF-fractie stappen
UnknoWn EntiTy
122 15-10-2002 08:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.