Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2010, 22:05
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Voor mij gaat het Fizzle of Freezer worden
__________________
Yoloswag 420
Advertentie
Oud 01-02-2010, 22:09
Verwijderd
Goed, ik stem vast.

fizzle-fluffy
Mr Soija
Oud 01-02-2010, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Even voor de duidelijkheid: hoor je niet minimaal 100 posts te hebben voor je mee mag doen aan dit spel?
Dat was ooit zo ja (volgens mij nog ooit door mij ingevoerd ) maar doe regel is een beetje losgelaten toen het weerwolfspel wat in populariteit afnam en we maar wat blij waren met nieuwe spelers...
Oud 01-02-2010, 22:17
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Goed, ik stem vast.

fizzle-fluffy
Mr Soija
Je vergeet mijn stem van de vorige pagina mee te nemen.

Fizzle-Fluffy
Mr Soija

Allure
VeGs
Oud 01-02-2010, 22:20
Verwijderd
Kut ik moet nu al beslissen omdat ik er morgen niet ben. Heb tentamens en moet smiddags leren. Ik wil aan de ene kant fizzle stemmen omdat ze zo'n rare opmerking maakt maar ik ben bang dat ze dadelijk een goede functie is.

Dus: random.org of fizzle. Ik wijzig deze post dadelijk en maak hier mijn stem in bekend.

Ohja die freezer moeten we een kans geven
Maar die bretlow vidn ik gewoon raar waarom hij zelf niet een account aanmaakt of zijn EIGENSTE pakt.

edit: Maargoed, bij gebrek aan beter stem ik nu fizzle. Als het verkeerd uitpakt is het jammer maar ik kan niet wachten tot vnvd want ik heb tentamens.

Laatst gewijzigd op 01-02-2010 om 22:32.
Oud 01-02-2010, 22:23
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Ik ga op fizzle stemmen

Weinig aanwijzingen, alleen haar opmerking dus zij wordt het.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 01-02-2010, 22:28
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Misschien zal het wel reverse psychology zijn (altijd mogelijk in dit spel), maar ik vind het zelf eigenlijk een beetje vergezocht dat Fizzle-fluffy zichzelf als ervaren speler al vanaf hangronde #1 dusdanig in de schijnwerpers wil zetten. Dat lijkt me toch een beetje riskant. Ik moet zeggen dat ik dan eerder personen verdacht vind die haar openingspost al meteen 10x uitvergroten; zulke mensen kunnen best slechteriken zijn die dankbaar van Fizzle-fluffy gebruik maken om ervoor te zorgen dat zij zelf op de achtergrond blijven. Dus wat Fizzle-fluffy betreft, wil ik daar nog niet te snel in meegaan.

Wat Absinthe betreft; op het eerste gezicht vond ik het eigenlijk best wel begrijpelijk wat ze zei, maar als je dan even verder nadenkt, kan het eigenlijk niet kloppen. Ik bedoel, WolterB is een bemiddelaar op dit forum en is dus iemand waarvan we verwachten dat hij de forumregels strikt naleeft. Het lijkt me sterk dat hij gaat kloten met een UC om alleen maar met het weerwolfspel mee te kunnen doen, of dat er vriendjespolitiek achter de schermen gaande is geweest en dat de betreffende forumbaas die de IP-check deed bij WolterB een oogje heeft dichtgeknepen. Toch? Daarom, vertrouwende op de integriteit van WolterB als bemiddelaar en de forumbaas die de IP-check heeft gedaan, denk ik niet dat Bretlow een valsspelende UC is. Hetzelfde geldt dan ook voor Freezer. Ik ben het dan ook eens met Mr Soija dat dit mogelijk een subtiele verradersactie is geweest; even een beetje proberen om meteen twee onschuldige forummers er uit te werken met "pseudo-logische" argumenten. Maar áls ze inderdaad de verrader is, lijkt het me wel verstandig om Absinthe nog eventjes er in te laten, want een verrader kan altijd nog onverhoeds onbedoeld informatie verschaffen over de weerwolven.

Met dat gezegd hebbende, ben ik niet van plan om met de momenteel heersende verdachten mee te gaan (meeschapen kan potentieel gevaarlijk zijn, vanwege de diverse mogelijkheden die ons nu al toegespeeld zijn) en trek ik liever mijn eigen lijn. Ik ga op Sann stemmen, omdat het voor mij een compleet nietszeggende naam is (beetje een kutreden, maar ja, het is pas de eerste ronde).

Verder: het lijkt me het verstandigst als één iemand de stemlijstjes bijhoudt, omdat dit consistenter is en zo eventuele verwarring kan voorkomen. Bij de vorige spellen waar ik aan heb meegedaan, heb ik dit steeds gedaan. Ook nu wil ik best deze taak weer op mijn schouders nemen, tenzij iemand anders zich aanbiedt of iemand er bezwaren tegen heeft. Laat me maar weten wat jullie vinden.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 01-02-2010, 22:29
Verwijderd
Ik vind het persoonlijk ook altijd fijn als Severus dat doet. Die kloppen meestal wel ( toch blijf ik je controleren )
Oud 01-02-2010, 22:37
Verwijderd
Mèn, wat een speculaties over dat ik verrader zou zijn door mij post. Ik heb vanmiddag al aangekondigd (niet hier, ergens anders) dat ik het liefst het eerst Bretlow of Freezer eruit zou spelen, omdat ik dat maar een vaag gedoetje vond. Wat je zegt is overigens wel waar, Severus, dat we wolter daar in principe gewoon in moeten vertrouwen, maar ik had dus begrepen dat hij alleen maar had gezegd in dit topic én in de PM naar de spelleider, dat hij Bretlow niet was. En echt duidelijkheid gaf hij daar niet bij. Die duidelijkheid is er nu wel wat meer. Ik vind het nog steeds een beetje minder dat iemand die hier nooit forumt nu een account leent van iemand om mee te doen, maar goed, het is in elk geval duidelijk hoe het zit nu.

En ik ben er nog niet uit op wie ik ga stemmen.

En van mij mag Severus de lijstjes bij gaan houden.
Oud 01-02-2010, 22:45
Verwijderd
Vind VeGs argument wel steekhoudend. Aangezien ik niet weet wie zich 'normaal' op de achtergrond houden denk ik dat ik mee ga in stemmen op Allure, maar ik beslis morgen pas definitief.
Oud 01-02-2010, 22:49
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Misschien zal het wel reverse psychology zijn (altijd mogelijk in dit spel), maar ik vind het zelf eigenlijk een beetje vergezocht dat Fizzle-fluffy zichzelf als ervaren speler al vanaf hangronde #1 dusdanig in de schijnwerpers wil zetten. Dat lijkt me toch een beetje riskant. Ik moet zeggen dat ik dan eerder personen verdacht vind die haar openingspost al meteen 10x uitvergroten; zulke mensen kunnen best slechteriken zijn die dankbaar van Fizzle-fluffy gebruik maken om ervoor te zorgen dat zij zelf op de achtergrond blijven. Dus wat Fizzle-fluffy betreft, wil ik daar nog niet te snel in meegaan.
Je verwoordt precies mijn gedachte; scheelt mij weer typen.
Oud 01-02-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Vind VeGs argument wel steekhoudend. Aangezien ik niet weet wie zich 'normaal' op de achtergrond houden denk ik dat ik mee ga in stemmen op Allure, maar ik beslis morgen pas definitief.
Onzin. VeGs argument voor fizzle en de andere was duidelijk.

Maar voor jou betreft allure niet aangezien dit je eerste spel is en je dit dus nog niet weet.

edit: morgenvroeg heb ik nog een gaatje.
Mijn voorlopige stem heb ik verstuurd dat is ''fizzle''. Morgenvroeg kijk ik nog even hierop en zeg ik wél of niet of ik bij deze stem blijf. Zeg ik niks meer hebi k op fizzle gestemd. Anders zien jullie het morgen. Ik moet dit zo doen omdat ik morgen van 12 tot half 11 een studentenleven heb.
Oud 01-02-2010, 23:00
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Een dag te laat met het openingsverhaal!
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-02-2010, 23:00
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Weerwolspel 66

Mutaties


Uice rende vooruit. Achter hem hoorde hij knallen, ontploffingen, maar hij focuste zich op wat voor hem lag. “Eerst dekking zoeken, dan een aanvalsplan opzetten,” dacht hij bij zichzelf. Voor hem lag een groot brokstuk van beton en staal, en hij dook erachter. Weer een ontploffing. “Absinthe…” dacht hij in zijn hoofd. “Waar ben je?”

Ongeveer twintig meter van je af, ik sta hier veilig met VeGs en Mr Soija.”

De stem van Absinthe weerklonk in het brein van Uice. Vroeger zou hij hier van zijn geschrokken, maar hij was nu zo gewend aan haar gewoonte om in zijn hoofd te spreken dat het een tweede natuur was.“Waar is Katje?” vroeg hij.

Ze zit vast, ze wordt ingesloten, er komen twee sentinels op haar af.

Razendsnel verwerkte Uice in zijn hoofd de positie van de enorme kolossen, die Katje in haar schuilplaats bedreigden. Hij riep de andere teamleden op door zijn communicator, en gaf hen instructies, en rende uit zijn schuilplaats. Met een van zijn optische energiestralen leidde hij een van de robots af, die zich langzaam omdraaide. De robot wilde zijn laserstraal richten op de positie van Uice, maar werd afgeleid door een gedaante die naast hem opsteeg.

Het was Mr Soija, die zich met behulp van de wind de lucht in liet zweven. Zijn cape en zijn witte haren, die een scherp contrast vormden met zijn donkere huid, wapperden. Zijn ogen straalden een witte gloed uit. “Donder en bliksem! Hoor mijn aanroep!” schreeuwde hij.
Alsof de weergoden hem aanhoorden, stapelden boven Soija donkere wolken zich op, en een bliksemschicht raakte het metalen lichaam van de sentinel, die langzaam ineen stortte.

Ondertussen hadden Absinthe en VeGs Katje bereikt. “Aan de kant, mon cheri!” riep VeGs, terwijl hij een paar "opgeladen" speelkaarten richting de robot gooide.

De kaarten explodeerden en hadden weinig effect tegen het pantser van de robot, maar het was wel voldoende afgeleid om Absinthe en Katje de kans te geven om door een muur te rennen en aan de aandacht van de robot te ontkomen. De robot werd van achteren aangevallen door Uice en Mr Soija, en hij stortte eveneens ineen.

“Team, verzamelen!” riep Uice. Mr Soija landde naast hem, VeGs klom over een berg rommel heen, en Absinthe en Katje verschenen weer uit een andere muur. Op dat moment verdween het slagveld opeens, en stonden ze in een grote, lege ruimte.

“Goed werk, team. Jullie gaan vooruit.”

Uit een hoek van de ruimte kwam Barabas in zijn rolstoel aanrijden. “Jullie gebruiken jullie mutantenkrachten voor het goede en jullie werken goed samen. Een voorbeeld voor alle mutanten en een voorbeeld voor de mensheid. Goed… Dat is wel genoeg getraind voor vandaag. Voeg jullie maar bij de andere teamleden. Als Biertank en zijn broederschap nog een keer onschuldige mensen willen aanvallen, dan zijn we voorbereid.”

...

Biertank, de leider van de Broederschap, zat in zijn schuilplaats. Die vreselijke mensen, inferieure wezens, hadden hem hiernaartoe verdrongen. Mensen, hij haatte ze. In plaats van dat ze de mutanten met open armen ontvingen, en ze dankbaar waren voor hun bijzondere gaven, deden die insecten niks anders dan mutanten bedreigen, opsluiten en vermoorden. En dan was er nog die vreselijke Barabas, die mensenknuffelaar, die verdraagzaamheid preekte, terwijl dat duidelijk niet besteed was aan die onderkruipsels. Hij schaamde zich er bijna voor dat Barabas ooit zijn vriend was geweest.
Voor hem verscheen Paranoide. “Het plan is in werking gezet, Biertank.”

“Dankje, lieverd. Je bent de beste.” antwoordde hij.
“Ik weet het, maar het was gemakkelijk. Ach, een paar keertjes in een ander veranderen… Ik heb zin in spanning!” zei ze met een glimlach.

“Wees gerust, mijn liefste. Binnenkort is er genoeg om je mee te vermaken…” lachtte Biertank.

...

In de achterkamertjes van een exclusieve club in New York kwamen de leden van de Inner Circle bij elkaar. Stuk voor stuk hadden ze belangrijke connecties in de zakenwereld en in de politiek, maar wat hun bond waren hun mutantenkrachten, verborgen voor het publiek, maar ze twijfelden niet om die in te zetten voor hun eigenbelang.

Tink* nam het woord. “Heren, Selene. Welkom. Ik heb jullie bij elkaar geroepen omdat ik een zeer sterke mutant heb opgepikt. Een persoon die ons als Inner Circle zeker goed van pas gaat komen en een uitmuntende aanvulling zal zijn. Ik heb nog niet precies kunnen vaststellen wie het is, maar een ding weet ik zeker: het is een student van Barabas, en ik ga er alles aan doen om die naar onze kant te halen…”


X-mannen



Barabas
Professor X - Charles Xavier
Telepaat



Uice
Cyclops - Scott Summers
Optische energiestralen



Mr Soija
Storm - Ororo Munroe
Atmosferische controle



VeGs
Gambit - Remy LeBeau
Kinetische energiegeneratie



Absinthe
Marvel Girl - Jean Grey
Telekinese, telepatie



Katje
Shadowcat - Kitty Pryde
"Phasing", ontastbaarheid



fizzle-fluffy
Rogue - Anna Marie
Absorbeert levenskracht en mutantenkrachten



JasperJD
Beast - Dr. Hank McCoy
Bovenmenselijke kracht, intelligentie, snelheid, etc.



Siorin, Allure, Abzg
The Stepford Cuckoos – Celeste, Irma, Phoebe
Telepatische drie-eenheid


De Broederschap



Biertank 52
Magneto - Erik Lensherr
Magetische manipulatie



Paranoide
Mystique - Raven Darkholme
Gedaanteverandering



Freezer
The Blob - F.J. Dukes
Bovenmenselijke sterk, persoonlijk zwaartekrachtveld



Bretlow
Juggernaut – Cain Marko
Supersterk, onstopbaar wanneer hij beweegt



Toddish
Sabretooth – Victor Creed
Regeneratieve helingskracht, klauwen en bovenmenselijke zintuigen



sann
Spiral – Rita Wayword
Meerdere armen



Severus
Scarlet Witch – Wanda Maximoff
Realiteitverandering


The Hellfire Club



Batave
Mr. Sinister - Nathaniel Essex
Superintelligentie



Archont
Mastermind - Jason Wyngarde
Gedachtenmanipulatie



Tink*
White Queen - Emma Frost
Telepathie, kan in diamantvorm veranderen



kleinmeisje
Black Queen - Selene
Praktische onsterfbaarheid door het absorberen van levenskracht


Dames en heren, we zijn begonnen. Morgen is hangronde 1, stemmen dienen voor 20.30 uur binnen te zijn! Succes allemaal!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 04-02-2010 om 13:45.
Oud 01-02-2010, 23:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Een dag te laat met het openingsverhaal!
Poep, precies op tijd! En ja, ik heb een leven. En daarnaast moest ik verdorie allemaal plaatjes zoeken en characters koppelen! Voor 22 man is dat best veel.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-02-2010, 23:03
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Heel vet
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-02-2010, 23:04
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Jammer dat ik niet in het openingsverhaal zit;x
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-02-2010, 23:05
Verwijderd
Godver wat een vette personages

(mijn lievelings is altijd gambit gebleven, maar mastermind is veel krachtiger )
Oud 01-02-2010, 23:06
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Jammer dat ik niet in het openingsverhaal zit;x
Ja sorry, daar wil ik nog wel even iets over kwijt. Wees niet teleurgesteld als je er niet in zit, ik probeer iedereen er (tijdig) in te verwerken, maar het werkt niet altijd om 22 man in een verhaal te stoppen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 01-02-2010, 23:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
JasperJD
Beast - Dr. Hank McCoy
Bovenmenselijke kracht, intelligentie, snelheid, etc.

hell, yea
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-02-2010, 23:08
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Waaaauw, stoer.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 01-02-2010, 23:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik snap geen fuck van het verhaal, maar ik ben blij met mijn prominente rol.

En ik zie dat het grote arbitraireverdachtmakingenspel van de eerste ronde ook weer begonnen is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-02-2010, 23:09
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Oké mensen, dan houd ik me vanaf nu met de stemlijstjes bezig.

Een sterretje (*) achter iemands naam betekent dat deze persoon nog geen definitieve stem heeft doorgegeven; twee sterren (**) betekent dat de persoon zijn/haar stem al heeft verstuurd maar deze misschien nog gaat wijzigen. Voor de nieuwelingen in het spel: ik houd altijd bij of stemmen definitief of niet definitief zijn. Verder zijn de namen in het rijtje van een gestemde persoon altijd op chronologische volgorde, omdat men soms informatie kan halen uit de volgorde van stemmen.

Voorlopig ziet de stemlijst er als volgt uit:

Fizzle-fluffy
Mr Soija
Archont **
Bretlow
Freezer **


Allure
VeGs
Sann *


Sann
Severus

Biertank 52
Paranoide

Freezer
Uice
Absinthe
Barabas


Deze post zal regelmatig worden upgedate, dus tenzij we op een volgende pagina komen (dan post ik de stemlijst wel opnieuw), moet je even naar deze post blijven terugscrollen voor de recentste informatie.

Verder: yay, "X-Men" theme! Ik heb alle films gezien (behalve "Wolverine", omdat ik hem niet kan uitstaan), maar vind het wel een beetje jammer dat ik niet bekend ben met mijn personage. Dadelijk maar even kijken op Wikipedia wie dat precies is.

EDIT: Fak, zie ik daar nu een camel toe bij mijn plaatje?!
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 02-02-2010 om 10:36. Reden: De stem toegevoegd van: Paranoide & Uice & Freezer & Barabas.
Oud 01-02-2010, 23:10
Verwijderd
Iedereen heeft superpowers en ik heb '6 armen'?!

Supergaaf verder!
Oud 01-02-2010, 23:11
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Citaat:
Ja sorry, daar wil ik nog wel even iets over kwijt. Wees niet teleurgesteld als je er niet in zit, ik probeer iedereen er (tijdig) in te verwerken, maar het werkt niet altijd om 22 man in een verhaal te stoppen.
Je kunt beter een leuk verhaal hebben met niet iedereen, dan geforceerd iedereen erin proppen en het nu al zo ingewikkeld maken dat niemand het meer snapt

In elk geval, leuk verhaal!
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 01-02-2010, 23:18
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Godver wat een vette personages

(mijn lievelings is altijd gambit gebleven, maar mastermind is veel krachtiger )
Mwaha, ik ben Gambit!
Gambit, Beast en Roque waren mijn favo's.

Al ben ik wel heel benieuwd waarom Mr.Soija en ik als enige van geslacht veranderd zijn, haha.
Oud 01-02-2010, 23:18
Verwijderd
Wat een gaaf openingsverhaal
Al ken ik heel dat X-Men niet, ik vind het tof
Oud 01-02-2010, 23:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mwaha, ik ben Gambit!
Gambit, Beast en Roque waren mijn favo's.

Al ben ik wel heel benieuwd waarom Mr.Soija en ik als enige van geslacht veranderd zijn, haha.
Omdat ik Soija graag Storm wilde laten zijn, want hij is een neger.

En op een gegeven moment waren de leuke vrouwencharacters op. Sorry.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2010, 23:20
Verwijderd
Hahahaha, ik dacht al (bij het scrollen en zien van Storm): straks heeft ie mij Storm gemaakt. En ja hoor.
Zij was altijd mijn favoriete vrouw, dus yay. Sexy en stoer en gave krachten.
Oud 01-02-2010, 23:23
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Stiekem wil ik ook Storm zijn.

Maar nu stop ik met offtopic gaan! Stoute Martiño.
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2010, 23:29
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Mijn maag borrelt weer. *grom*
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 01-02-2010, 23:45
Verwijderd
Wat een speculaties En dat op de eerste dag. Ik denk persoonlijk dat Fizzle gewoon een grapje maakte. Dat mensen er zo fel op ingaan, tja, dát is misschien wel lichtelijk verdacht, maar om daar nu gelijk op af te gaan is ook weer zoiets. Freezer wil ik ook nog wel een kans geven, hij mag dan wel 5 jaar oud zijn en slechte boeken lezen, maar dat maakt 'm nog niet gelijk wolf.

Bij gebrek aan beter: random.org, en die zegt 4. Dat is Biertank. Dat is wel heel flauw gezien het verhaal, maar 't is niet anders. Sorry, darrrling.

Ik stem nu gelijk, want morgen zit ik tussen 09:00 en 19:00 op de universiteit.
Oud 01-02-2010, 23:46
Verwijderd
Oja, en goed verhaal Al vind ik het jammer dat Wolverine er niet in zit, die vond ik vroeger altijd het gaafst.
Oud 01-02-2010, 23:46
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Omdat ik Soija graag Storm wilde laten zijn, want hij is een neger.

En op een gegeven moment waren de leuke vrouwencharacters op. Sorry.
Ooh, maar ik ben dik tevreden met mijn karakter!
Oud 01-02-2010, 23:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik haat wolverine vandaar
__________________
you're not my demographic
Oud 01-02-2010, 23:47
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Noes ik ben slecht. Leuk verhaal, ik ga morgen even kijken op wie ik stem enzo, want ik ben nu te gaar.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 01-02-2010, 23:51
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik stem trouwens maar op Freezer, omdat ik er vrij zeker van ben dat we aan hem geen goede speler verliezen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 01-02-2010, 23:51
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Wat een speculaties En dat op de eerste dag. Ik denk persoonlijk dat Fizzle gewoon een grapje maakte. Dat mensen er zo fel op ingaan, tja, dát is misschien wel lichtelijk verdacht, maar om daar nu gelijk op af te gaan is ook weer zoiets. Freezer wil ik ook nog wel een kans geven, hij mag dan wel 5 jaar oud zijn en slechte boeken lezen, maar dat maakt 'm nog niet gelijk wolf.

Bij gebrek aan beter: random.org, en die zegt 4. Dat is Biertank. Dat is wel heel flauw gezien het verhaal, maar 't is niet anders. Sorry, darrrling.

Ik stem nu gelijk, want morgen zit ik tussen 09:00 en 19:00 op de universiteit.
Noes, je eigen neukerdje.
Spelleider heeft niet goed opgelet, ik had aangegeven graag op plek 6 te staan.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 02-02-2010, 00:51
Verwijderd
Oh wow. Zoveel reacties al. Normaal gesproken zijn er niet echt redenen om op mensen te stemmen in de eerste ronde, maar nu zijn er teveel.
Ben nu een beetje te brak, maar ik lees morgen alles nog even na en dan zal ik wel zien naar wie mijn stem gaat.
Oud 02-02-2010, 07:05
freezer
Avatar van freezer
freezer is offline
Fizzle-fluffy
Maar ik kan het nog wijzigen
__________________
It's a minor!
Oud 02-02-2010, 07:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ha, mijn eerste post brengt wel gelijk spanning in het spel!
Oud 02-02-2010, 07:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Onzin. VeGs argument voor fizzle en de andere was duidelijk.

Maar voor jou betreft allure niet aangezien dit je eerste spel is en je dit dus nog niet weet.

edit: morgenvroeg heb ik nog een gaatje.
Mijn voorlopige stem heb ik verstuurd dat is ''fizzle''. Morgenvroeg kijk ik nog even hierop en zeg ik wél of niet of ik bij deze stem blijf. Zeg ik niks meer hebi k op fizzle gestemd. Anders zien jullie het morgen. Ik moet dit zo doen omdat ik morgen van 12 tot half 11 een studentenleven heb.
En wat is dat? Bier zuipen en slapen en afhaalmaaltijden eten?


(grapje )
Oud 02-02-2010, 09:33
Verwijderd
Ik vind eigenlijk Fizzles reactie op het feit dat ze er vanavond hoogstwaarschijnlijk uitgekickt wordt, ook best gek. Maar ik heb het idee dat het haar gewoon geen *scheldwoord* kan interesseren, en dat ze dus eerder dorpeling is, dan een slechterik. Ben het wat dat betreft dus met VeGs eens. En het is ook echt weer iets voor Fizzle, inderdaad.

Ik stem dus gewoon met Uice mee op Freezer, blijf bij mijn eigen punt
Oud 02-02-2010, 09:36
Verwijderd
Is er ook ergens een lijstje met de functies dit spel? En zo niet, mag die er dan komen plz!

En leuk verhaal, hoewel ik niks weet van X-men
Oud 02-02-2010, 10:06
Verwijderd
Ik ga mee op freezer, omdat er nergens anders argumenten op zijn.
Oud 02-02-2010, 11:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik denk iig niet dat Fizzle de bane is (weet niet meer wie dat nou zei ), want de bane zou nooit aandacht op zichzelf proberen te leggen zodat diegene er in een hangronde uit zou gaan. Die zou zichzelf verdacht maken voor de wolven door dus te insinueren ziener te zijn oid. Dus het zou heel erg dom zijn van Fizzle om zo de aandacht op zich te leggen als ze de bane zou zijn.

Ik vind het een beetje flauw om freezer te stemmen. Ik denk idd dat we met hem geen goede speler verliezen, maar ik vind het zo sneu dat n00bs geen kans krijgen en er sowieso het eerste spel en soms wel meer spellen er in ronde 1 al uitvliegen. Mocht hij irritante posts gaan maken dan stem ik wel mee, anders ga ik gewoon met een kutreden op iemand anders stemmen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 02-02-2010, 11:28
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Is er ook ergens een lijstje met de functies dit spel? En zo niet, mag die er dan komen plz!

En leuk verhaal, hoewel ik niks weet van X-men
vind het ook een leuk verhaal
ik ben na de eerste post van de spelleider er vanuit gegaan dat we spelen met:
* lijstje weggehaald zie post van spelleider hieronder voor het goede lijstje*

vind Fizzle ook vaag en wil eigenlijk gewoon weten waarom. Dus denk dat ik toch maar op fizzle stem omdat ik wil weten waarom ze zo iets post. zal nog wel een keer checken wat de rest doet ivm gelijkspel.
__________________
wie zwijgt stemt toe

Laatst gewijzigd op 02-02-2010 om 11:37.
Oud 02-02-2010, 11:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik stem op Mr Soija, omdat hij in het verhaal een hij is terwijl hij op zijn plaatje een zij is en dat vertrouw ik niet! (Want random en eerste ronde)
Oud 02-02-2010, 11:33
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
vind het ook een leuk verhaal
ik ben na de eerste post van de spelleider er vanuit gegaan dat we spelen met:
*knip*
Dit lijstje klopt niet, verwijder het aub even om verwarring te voorkomen.

De functies die meedoen zijn:

4 weerwolven
1 evilziener
1 verrader
1 tovenaar
1 ziener
1 wolfsbane
1 jager
1 leerling

De eerste dode is de cupido, deze kiest de twee geliefden.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-02-2010, 11:35
kleinmeisje
Avatar van kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Citaat:
Ik denk iig niet dat Fizzle de bane is (weet niet meer wie dat nou zei ), want de bane zou nooit aandacht op zichzelf proberen te leggen zodat diegene er in een hangronde uit zou gaan. Die zou zichzelf verdacht maken voor de wolven door dus te insinueren ziener te zijn oid. Dus het zou heel erg dom zijn van Fizzle om zo de aandacht op zich te leggen als ze de bane zou zijn.
VeGs zei dat volgens mij, oh ja gevonden:

Citaat:
Dit is weer typisch Fizzle...
Compleet tegen mijn principes in: het zou me niet verbazen als ze bane is.
Normaal gesproken gis ik liever niet openlijk naar 'goede' functies, maar ik zou het zonde vinden haar direct te hangen om dit.
maar zoals ik al zei vind ik Fizzle ook vooral vaag maar wil ik wel graag weten of ze hier een reden voor heeft.
theorieen:
- of dat ze hoopt na het vorige spel waar Azbg (ofzo) zoiets zei en dorpeling bleek te zijn we nu hetzelfde bij haar denken terwijl ze toch ww of verrader is.
-Of dat ze een functie heeft die ze niet leuk vind en er snel uit wil.
-Of misschien wil ze heel graag cupido zijn
-of dat het perongeluk was maar dat kan ik me niet voorstellen want daar kent ze het spel te goed voor
-of ze heeft een functie waardoor we haar niet op kunnen hangen maar die bestaat volgens mij niet

om die eerste reden uit te sluiten stem ik op fizzle
__________________
wie zwijgt stemt toe
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Spelleider
480 07-12-2011 09:07
De Kantine Weerwolfspel #70
Verwijderd
500 29-06-2010 13:13
De Kantine Weerwolfspel 67
Geel
500 19-03-2010 23:30
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 3
Severus
248 09-03-2010 00:37
De Kantine Weerwolfspel #66 lid 2
Verwijderd
500 18-02-2010 19:24
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:14.