Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2015, 00:46
vlektrui
vlektrui is offline
Het is nu bijna een maand uit met mijn ex. En ondertussen ben ik fixende met iemand anders, alleen dat is dus een van de beste vriendinnen van mijn ex. We vinden elkaar allebei heel erg leuk. Ik weet niet of mijn ex me nog leuk vindt ofzo, of hoe ze over me denkt. Maar allebei hebben we wel het idee dat het haar wel zal kwetsen als we iets krijgen. Maar we weten nu niet echt wat we moeten doen, want als we iets krijgen. Dan is dat misschien wel heel erg snel om het pas een maandje uit is. En het is ook nog eens een goede vriendin van mijn ex, en we willen daar natuurlijk geen problemen mee. Maar als we het laten hoe het is, gaan we waarschijnlijk minder met elkaar om omdat het aanvoelt als verraad. Maar als we wel iets nemen, wat eigenlijk geen oplossing is. Krijgen we dus weer gezeik.

Kan iemand ons helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2015, 04:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kan die nieuwe chick niet met jouw ex in gesprek gaan? Voorzichtig een keer laten vallen dat ze je leuk vindt. Dan komt het niet zo enorm uit de lucht vallen als jullie toch een relatie krijgen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 31-07-2015, 07:22
feniks
feniks is offline
Als je de rest van je leven rekening moet houden met je ex, zul je niet veel verder komen.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2015, 10:40
vlektrui
vlektrui is offline
Citaat:
Kan die nieuwe chick niet met jouw ex in gesprek gaan? Voorzichtig een keer laten vallen dat ze je leuk vindt. Dan komt het niet zo enorm uit de lucht vallen als jullie toch een relatie krijgen.
Ik zal eens vragen of dat een oplossing is..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2015, 10:41
vlektrui
vlektrui is offline
Citaat:
Als je de rest van je leven rekening moet houden met je ex, zul je niet veel verder komen.
Klopt, alleen het is ook niet fijn als je daardoor een aantal goede vrienden verliest.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiburgers, the cornersaai of any nutrisaaious breakfast#1808
Noedelhap
500 06-04-2013 00:37
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Theo van Gogh doodgeschoten.
Chimera
500 02-11-2004 12:56
Beleidszaken Tpf
Blenderhead
183 03-09-2004 19:49
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Haaretz zegt al over de uitspraak van ICJ te beschikken aangaande veiligheidshek/muur
Gatara
217 04-08-2004 13:38
Vrije tijd stadionliederen
diamondvoodoo
25 04-01-2004 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.