Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 19:22
NN
NN is offline
Beste medediscussianten,

Van de week in Nova, Michiel Smit, het mislukte Leefbaar Rotterdamraadslid is naar Antwerpen op bezoek bij het Vlaams Blok geweest om te leren hoe Filip de Winter daar een succesvolle radicaal-rechtse partij opzette.
Smit heeft de bedoeling een soortgelijke partij in Nederland op te richten onder de naam Nieuw Rechts.

Wat vinden jullie van deze ontwikkeling?

Ik denk dat dit weer een soort sluimerend anti-partijtje wordt als we al zo velen hebben gehad. Maar het gevaar is wel dat als ze er in slagen een populaire figuur als De Winter weten te vinden het LPF-succes zich kan herhalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2003, 19:24
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
neh, lijkt me niet...fortuin had juist (ook) aantrekkingskracht op mensen die normaal op gematigdere partijen als cda, d66 en pvda stemden en die zijn uitingen over oa moslims maar voor lief namen, omdat ze zijn manier van doen gewoon leuk vonden

die smit heeft dat niet, die zal alleen mensen trekken die nu op de lpf en evt vvd stemden, dus wellicht dat hij een aantal zeteltjes zal krijgen, maar een rol van betekenis niet...

en anders duurt t nog maar een jaar of 10 voordat volkert vrij is
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 19:34
Verwijderd
Precies, Smit is veel te radicaal. Hij stuurt bewust op de confrontatie aan, nog veel meer dan Pim dat deed. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen. In het (voor Smit) gunstigste geval zal hij een partij oprichten die een zeteltje of twintig zal krijgen, en vervolgens blijkt dat hij zijn extreme standpunten nooit in een regering zal kunnen doorvoeren. Dan wordt hij boos en radicaliseert hij nog verder, totdat het doodbloedt.

Wat ik wel echt om te huilen vind is hun leus: 'eenhoud door inhoud'. Een grotere leugen kun je je haast niet voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 19:36
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2003 @ 20:34:
Wat ik wel echt om te huilen vind is hun leus: 'eenhoud door inhoud'. Een grotere leugen kun je je haast niet voorstellen.
Ach het spreekt de mensen blijkbaar wel aan en dat het een grote leugen is kun je hem nauwelijks kwalijk nemen want hij doet in dat opzicht hetzelfde als elke politicus voor hem.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 21:01
Dvalin
Dvalin is offline
eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil tussen Nieuwe Rechts en CD/CP'86
__________________
No fucking European constitution
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 23:38
Verwijderd
ik heb een gruwlijke hekel aan die achterbakse kerkrat van een Michiel Smit
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 23:54
Yousra
Yousra is offline
Michiel "Er is één ding erger dan een neger, een blanke neger!" Smit?

__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 23:57
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Michiel smit zal met zijn nazistische denkbeelden niet ver komen in Nederland omdat deze veel te extreem zijn voor de mensen die op de lpf gestemd hebben. Denk ik.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 00:12
Verwijderd
Kansloos die gast, verder ga ik er vandaag geen woorden aan vuil maken
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 01:00
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Yousra schreef op 08-11-2003 @ 00:54:
"Er is één ding erger dan een neger, een blanke neger!"
Da's een whigger

Ja, die vind ik ook erg. Maar dan heet ik geen Michiel Smit.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 04:42
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Yousra schreef op 08-11-2003 @ 00:54:
Michiel "Er is één ding erger dan een neger, een blanke neger!" Smit?

Is M.S. voor het afschaffen van Sinterklaas? Hoe kun je blank en neger zijn? Houdt die kerel niet van halfbloedjes?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 11:24
Thomas
Thomas is offline
Alleen al het aantal mensen in die bus naar Belgie vond ik lachwekkend.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 14:11
spsup
spsup is offline
ze hebben we goede ideeen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 14:13
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
spsup schreef op 08-11-2003 @ 15:11:
ze hebben we goede ideeen
zoals?
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:06
Verwijderd
Citaat:
spsup schreef op 08-11-2003 @ 15:11:
ze hebben we goede ideeen
Nee, ze hebben geen ideeën. Ze roepen maar wat.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:44
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-11-2003 @ 16:06:
Nee, ze hebben geen ideeën. Ze roepen maar wat.
inhoud hoofd van iemand van nieuw rechts op donderdag 13:15 ergens in Nederland:

( )


inhoud hoofd van iemand van nieuw rechts op donderdag 13:17 na het zien van een Marokkaanse groenteman:

( ! )

inhoud hoofd van iemand van nieuw rechts op donderdag 13:18 na het zien van een Marokkaanse groenteman:

( ) --- !

(lees: Nieuw Rechts persoon roept: jij hoort hier niet!)


inhoud hoofd van iemand van nieuw rechts op donderdag 13:22 na het uitroepen van iets:

( )


t was toch ooit een idee, hoor, nare man.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 15:50
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Ik zou liever zien dat er in België een partij als de LPF ontstaat, dan zouden de liberalen liberaler kunnen worden en de rechtse proteststemmers niet meer op die VB-fascisten hoeven te stemmen. Eén voorwaarde; deze partij gaat geen coalities aan met het VB.
Hoe dan ook, ik blijf extreem rechts triest vinden omdat het problemen wegschuift, niet oplost.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:23
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
REIE schreef op 08-11-2003 @ 16:50:
Ik zou liever zien dat er in België een partij als de LPF ontstaat, dan zouden de liberalen liberaler kunnen worden en de rechtse proteststemmers niet meer op die VB-fascisten hoeven te stemmen. Eén voorwaarde; deze partij gaat geen coalities aan met het VB.
Hoe dan ook, ik blijf extreem rechts triest vinden omdat het problemen wegschuift, niet oplost.
nah liever een kleine te rechtse partij dan een grote te iets minder rechtse partij

ik vind t btw echt TE dom dat die belgische partijtjes geen coalitie aangaan met het blok; pas als t blok echt macht krijgt, kunnen mensen zien dat hun ideeen niet werken (net als in oosterijk met de fp eu)
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-11-2003, 16:54
Verwijderd
Helemaal gelijk heb je. Het is alleen maar de vraag of mensen door het falen van de plannen van het Blok tot de conclusie komen dat die aanpak niet werkt. Stel dat Pim Fortuin niet vermoord was. Dan zou de LPF hoogstwaarschijnlijk met Pim als vice-premier hebben geregeerd. Natuurlijk zou hij dan compleet mislukt zijn omdat zijn plannen niet uitvoerbaar waren.

Mensen zouden dan echter de schuld niet bij zichzelf hebben gezocht, niet bij hun eigen domme stemgedrag maar zouden de schuld toch op een ander willen afschuiven. Op de Haagse kliek bijvoorbeeld, die Ons Pim het werken in het kabinet onmogelijk maakte. Op de media, die vice-premier Pim doodzwegen of zwart maakten. Of in ultimo op Pim zelf, die hun op dezelfde manier heeft belazerd als die andere, linkse kliek. Vervolgens zou men radicaliseren en zou Michiel Smit net zo goed als nu zijn opgestaan.

Face it. Mensen leren niet van hun (politieke) fouten. Daar zijn ze simpelweg te dom voor.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 16:58
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-11-2003 @ 17:54:
Helemaal gelijk heb je. Het is alleen maar de vraag of mensen door het falen van de plannen van het Blok tot de conclusie komen dat die aanpak niet werkt. Stel dat Pim Fortuin niet vermoord was. Dan zou de LPF hoogstwaarschijnlijk met Pim als vice-premier hebben geregeerd. Natuurlijk zou hij dan compleet mislukt zijn omdat zijn plannen niet uitvoerbaar waren.

Mensen zouden dan echter de schuld niet bij zichzelf hebben gezocht, niet bij hun eigen domme stemgedrag maar zouden de schuld toch op een ander willen afschuiven. Op de Haagse kliek bijvoorbeeld, die Ons Pim het werken in het kabinet onmogelijk maakte. Op de media, die vice-premier Pim doodzwegen of zwart maakten. Of in ultimo op Pim zelf, die hun op dezelfde manier heeft belazerd als die andere, linkse kliek. Vervolgens zou men radicaliseren en zou Michiel Smit net zo goed als nu zijn opgestaan.

Face it. Mensen leren niet van hun (politieke) fouten. Daar zijn ze simpelweg te dom voor.
hoho, veel mensen zouden wel op hun stem teruggekomen zijn. er waren ook veel mensen die op de lpf stemden, die niet van die doorsnee lpfers waren. ik denk dat als dat was gebeurd, dat de lpf ongeveer zo groot zou zijn als nu; de lpf had zijn ware gezicht laten zien, men had gemerkt dat ze idd geen oplossingen hadden en alleen de die-hard lpfer (zoals we die nu kennen) zou overblijven en de schuld bij 'hullie van de linkse kerk' leggen oid
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:30
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Het Vlaams Blok heeft zijn aanhang ook voor een deel te danken aan het feit dat zij streven naar een splitsing van België. Dat 'voordeel' heeft Michiel Smit niet, aangezien er in Nederland geen sprake is van twee grote taalgroepen. Daarom zal Smits partij minder succes hebben.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:35
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 08-11-2003 @ 19:30:
Het Vlaams Blok heeft zijn aanhang ook voor een deel te danken aan het feit dat zij streven naar een splitsing van België. Dat 'voordeel' heeft Michiel Smit niet, aangezien er in Nederland geen sprake is van twee grote taalgroepen. Daarom zal Smits partij minder succes hebben.
Tenzij hij natuurlijk met het fantastische plan komt om Limboland bij België te laten horen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 20:00
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
De marges in de politiek zijn natuurlijk niet zo groot. Stel dat je de nationale begroting met 3% zou verminderen, dan ben je gelijk een boeman.
Zo is dat natuurlijk ook met veel andere zaken: het is zo ingesleten en met elkaar verweven, dat verandering lastig te bewerkstelligen is. Een man als Michiel Smit lijkt dan radicaal, alleen omdat hij buiten de marges van de dagelijkse politiek treedt.

Zelf vind ik het best een interessante man, met een aantal prikkelende ideeën, maar koester verder weinig sympathiën voor zijn politieke partij.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 20:01
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-11-2003 @ 19:35:
Tenzij hij natuurlijk met het fantastische plan komt om Limboland bij België te laten horen
Of we geven Friesland en Groningen terug aan de Noorzee

Edit: en zet Flevoland dan ook maar weer onder water, wat een lelijk gedrocht is dat zeg!
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Yousra schreef op 08-11-2003 @ 00:54:
Michiel "Er is één ding erger dan een neger, een blanke neger!" Smit?

Michiel wil gewoon zelf een neger met een lul van een meter zijn om Antilliaanse dushi's te pimpen in Roffadam-Zuid

Euhm, maar on-topic: een man als Michiel Smit is wel noodzakelijk om het integratiedebat aan te zwengelen.
Kijk, ik begrijp ook wel dat een Rotterdamse bakker gefrustreerd raakt doordat kut-Marokkaantjes voor z'n winkel hangen en Antillianen z'n winkel beroven, en op die manier een ''haat'' ontwikkeld tegen alles wat allochtoon is. Dat is te lang doodgezwegen door links, met als gevolg dat Fortuyn zo populair werd. Echter, zoals ik al vaker verkondigd heb, is extreem-rechts niet de aangewezen groep deze problemen op te lossen. Simpelweg omdat ze te negatief denken over allochtonen en uit zijn op een verwijdering tussen autochtoon en allochtoon die de problemen niet oplost, maar verergert.
Als allochtoon en autochtoon de handen ineen slaan kan naar een oplossing gewerkt worden, niet als ze elkaar geen blik waardig gunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2003, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 08-11-2003 @ 21:01:
Of we geven Friesland en Groningen terug aan de Noorzee

Edit: en zet Flevoland dan ook maar weer onder water, wat een lelijk gedrocht is dat zeg!
Nu ga je toch echt te ver

Noord Nederland (groningen, friesland, drente) onafhankelijk, dan draaien we de gaskraan dicht en dan eens zien hoe de rest van Nederland zit te janken
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 01:12
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-11-2003 @ 17:54:
Helemaal gelijk heb je. Het is alleen maar de vraag of mensen door het falen van de plannen van het Blok tot de conclusie komen dat die aanpak niet werkt. Stel dat Pim Fortuin niet vermoord was. Dan zou de LPF hoogstwaarschijnlijk met Pim als vice-premier hebben geregeerd. Natuurlijk zou hij dan compleet mislukt zijn omdat zijn plannen niet uitvoerbaar waren.

Mensen zouden dan echter de schuld niet bij zichzelf hebben gezocht, niet bij hun eigen domme stemgedrag maar zouden de schuld toch op een ander willen afschuiven. Op de Haagse kliek bijvoorbeeld, die Ons Pim het werken in het kabinet onmogelijk maakte. Op de media, die vice-premier Pim doodzwegen of zwart maakten. Of in ultimo op Pim zelf, die hun op dezelfde manier heeft belazerd als die andere, linkse kliek. Vervolgens zou men radicaliseren en zou Michiel Smit net zo goed als nu zijn opgestaan.

Face it. Mensen leren niet van hun (politieke) fouten. Daar zijn ze simpelweg te dom voor.
Ik word wel erg moe hoor, van al die toekomstvoorspellingen en van die pessimistische opmerkingen als: "mensen leren niet van hun fouten." Pffff.... (nee, dit is geen afkorting van Pim Fortuyn!!)

Maar goed, laat ik voor de verandering mij eens beperken tot het onderwerp van deze topic.
Ik vind dat Smit zeer weinig charisma heeft, onverantwoordelijke ideeën en dat is precies het tegenovergestelde van wat Fortuyn was. Dus, ik denk niet dat die man zoveel zetels zal krijgen. Mocht dit wel het geval zijn, dan is Nederland wel erg wanhopig! Dan zou ik zelfs de politiek in kunnen gaan en het nog kunnen schoppen tot minister-president. Dat lijkt me eigenlijk wel wat... Nou ja, wie weet he?!
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 11:57
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-11-2003 @ 01:09:
Nu ga je toch echt te ver

Noord Nederland (groningen, friesland, drente) onafhankelijk, dan draaien we de gaskraan dicht en dan eens zien hoe de rest van Nederland zit te janken
Dan wordt het gewoon geïmporteerd vanuit Duitsland (welke een fijne pijpleiding naar Rusland heeft), ik zie geen probleem. Die vier inwoners en vijftig koeien kunnen we best missen.

Je bent het overigens wel met mij eens dat we het gedrocht dat Flevoland heet, snel moeten neutraliseren?
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 14:23
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 09-11-2003 @ 12:57:
Dan wordt het gewoon geïmporteerd vanuit Duitsland (welke een fijne pijpleiding naar Rusland heeft), ik zie geen probleem. Die vier inwoners en vijftig koeien kunnen we best missen.
En de miljarden die dat gas opleveren ook? Gas importeren kost geld, weetjewel
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 09-11-2003 @ 02:12:
Ik word wel erg moe hoor, van al die toekomstvoorspellingen en van die pessimistische opmerkingen als: "mensen leren niet van hun fouten."
Toch is dat het beeld dat opgeroepen wordt als je op honderdvijftig jaar parlementaire democratie terugblikt.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 09-11-2003 @ 12:57:
Je bent het overigens wel met mij eens dat we het gedrocht dat Flevoland heet, snel moeten neutraliseren?
Natuurlijk, en friesland mag eigenlijk ookwel
We hadden hier ook ooit eens partij die de noordelijke drie provincies onafhankelijk wou zien
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:38
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
Dat wordt vast zo'n sukkelpartij als de NL Volksunie, waarvan volgens mij 75% van de leden een chromosoom teveel heeft. Ook het vlaams blok is trouwens zo: Veel leden zijn arme (DOMME, onopgeleide) blanken, die hun slechte sociaal-economische positie graag afschuiven op de buitenlanders.
Als ik ergens niet tegen kan is dat het wel. Denk niet dat ik het zo goed voor heb met allochtonen trouwens.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 16:54
Pax Eversor
Avatar van Pax Eversor
Pax Eversor is offline
Nieuw Rechts, te extreem voor de gemiddelde burger met rechtse aspiraties en te gematigd voor nationalisten, althans, dat denk ik. Ik zie er weinig groots van komen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2003, 23:02
Fortuynist
Avatar van Fortuynist
Fortuynist is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-11-2003 @ 15:34:
Toch is dat het beeld dat opgeroepen wordt als je op honderdvijftig jaar parlementaire democratie terugblikt.
Nou, verandering is natuurlijk een proces van lange adem voor slechts een individu, dus laat staan de hele mensheid.
__________________
Keurig in de rij. Nu zijn we vrij!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 00:24
Verwijderd
Citaat:
dystopia schreef op 08-11-2003 @ 05:42:
Is M.S. voor het afschaffen van Sinterklaas? Hoe kun je blank en neger zijn? Houdt die kerel niet van halfbloedjes?
1 woord: Michael Jackson
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Fortuynist schreef op 10-11-2003 @ 00:02:
Nou, verandering is natuurlijk een proces van lange adem voor slechts een individu, dus laat staan de hele mensheid.
Ik had het over sociale veranderingen, niet over evolutie

Mensen leren gewoon niet van hun fouten. Noem me pessimist, maar je ziet het overal gebeuren. Net als de oude Grieken de uitdrukking 'die jeugd van tegenwoordig' al bezigden, zullen wij ook over duizend jaar nog miemelen over 'de polletiek' die nooit doet wat 'de man in de straat' wil.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-11-2003, 13:46
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Ik zie liever een adequate rechtse partij dan een dergelijk volk wat met hun waanbeelden een beetje aansukkelt.
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 08-11-2003 @ 16:44:
inhoud hoofd van iemand van nieuw rechts op donderdag 13:15 ergens in Nederland:

( )


Citaat:
nare man schreef op 08-11-2003 @ 16:06:
Nee, ze hebben geen ideeën. Ze roepen maar wat.
Citaat:
Dinalfos schreef op 08-11-2003 @ 00:57:
Michiel smit zal met zijn nazistische denkbeelden niet ver komen in Nederland omdat deze veel te extreem zijn voor de mensen die op de lpf gestemd hebben. Denk ik.
Citaat:
Dvalin schreef op 07-11-2003 @ 22:01:
eerlijk gezegd zie ik niet zoveel verschil tussen Nieuwe Rechts en CD/CP'86
zoveel domme vooroordelen verwacht je toch niet van zulke gemiddeld hoogopgeleide mensen. wat een hokjes denken, wat een gebrek aan argumentatie en een schrijnend gebrek aan kennis van de partij. diep, diep triest
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 10-11-2003 @ 15:25:
zoveel domme vooroordelen verwacht je toch niet van zulke gemiddeld hoogopgeleide mensen. wat een hokjes denken, wat een gebrek aan argumentatie en een schrijnend gebrek aan kennis van de partij. diep, diep triest
Het feit dat de reacties die jij citeert afkomstig zijn van zowel 'links' als 'rechts' geeft al aan in wat voor achting Michiel Smit gehouden wordt. En terecht.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 15:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-11-2003 @ 15:40:
Het feit dat de reacties die jij citeert afkomstig zijn van zowel 'links' als 'rechts' geeft al aan in wat voor achting Michiel Smit gehouden wordt. En terecht.
leg eens uit, kom eens met iets anders dan ongefundeerde meningen. niemand hier heeft ook maar één inhoudelijke motivatie gegeven voor zijn of haar antwoord. Dat heet dom.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 19:30
volnat
volnat is offline
Michiel Smit en zijn partij zijn echt goed. Die snappen tenminste dat de multiculturele samenleving gewoon klote is.

Ik kan het echt niet begrijpen dat iedereen in NL zo weinig van dit land houdt, dat ze het op laten vreten door een groep islamieten met hun agressieve, anti-homo, vrouwonterende en naar knoflookruikende cultuur.

Volnat
__________________
Als liefde voor het vaderland extreem rechts wordt genoemd, noem mij dan maar extreem rechts www.nnp.nu
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 19:36
BARON
Avatar van BARON
BARON is offline
Citaat:
volnat schreef op 10-11-2003 @ 20:30:
Michiel Smit en zijn partij zijn echt goed. Die snappen tenminste dat de multiculturele samenleving gewoon klote is.

Ik kan het echt niet begrijpen dat iedereen in NL zo weinig van dit land houdt, dat ze het op laten vreten door een groep islamieten met hun agressieve, anti-homo, vrouwonterende en naar knoflookruikende cultuur.

Volnat
dit land is nu eenmaal in de greep van Linkse slampampers, die zijn altijd alleen maar reactief. Als iets te laat is grijpen ze in. Dit was het geval aan de vooravond van de 2de wereldoorlog en dat is het geval nu.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef:
leg eens uit, kom eens met iets anders dan ongefundeerde meningen. niemand hier heeft ook maar één inhoudelijke motivatie gegeven voor zijn of haar antwoord. Dat heet dom.
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2003 @ 20:34:
(...) Smit is veel te radicaal. Hij stuurt bewust op de confrontatie aan, nog veel meer dan Pim dat deed. (...)

In het (voor Smit) gunstigste geval zal hij een partij oprichten die een zeteltje of twintig zal krijgen, en vervolgens blijkt dat hij zijn extreme standpunten nooit in een regering zal kunnen doorvoeren. (...)
Te radicaal, te polariserend, niet voldoende plannend op lange termijn...dat lijkt me een redelijke argumentatie voor het afwijzen van Michiel Smit. Wel even lezen voor je mensen beschuldigt van het niet gebruiken van argumenten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 19:51
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
BARON schreef op 10-11-2003 @ 20:36:
dit land is nu eenmaal in de greep van Linkse slampampers, die zijn altijd alleen maar reactief. Als iets te laat is grijpen ze in. Dit was het geval aan de vooravond van de 2de wereldoorlog en dat is het geval nu.
Aan de vooravond van WO II was er nog maar net een regering met socialisten (de allereerste in dit land). De liberaal-confessionele regeringen van Colijn waren nog passiever ten aanzien van de Duitse agressie.

Er was toen dus geen sprake van linkse slampampers, maar van rechtse slampampers (in Nederland dan dus he).

Ken uw geschiedenis
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
volnat schreef op 10-11-2003 @ 20:30:
Michiel Smit en zijn partij zijn echt goed. Die snappen tenminste dat de multiculturele samenleving gewoon klote is.

Ik kan het echt niet begrijpen dat iedereen in NL zo weinig van dit land houdt, dat ze het op laten vreten door een groep islamieten met hun agressieve, anti-homo, vrouwonterende en naar knoflookruikende cultuur.

Volnat
Je hebt geen flauw benul van de islam en de Marokkaanse en Turkse cultuur, als je nu eens met feiten komt die je angsten onderbouwen ben ik bereid met je in discussie te gaan. Ik heb een afkeer van vooroordelen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
volnat schreef op 10-11-2003 @ 20:30:
knoflookruikende cultuur.
Knoflook is lekker en zeer gezond!
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:10
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 10-11-2003 @ 15:25:
zoveel domme vooroordelen verwacht je toch niet van zulke gemiddeld hoogopgeleide mensen. wat een hokjes denken, wat een gebrek aan argumentatie en een schrijnend gebrek aan kennis van de partij. diep, diep triest
ik illustreerde alleen maar hoe een uitspraak tot stand kwam (en dat begint dus bij een idee na een bepaalde waarneming).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:37
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
volnat schreef op 10-11-2003 @ 20:30:
islamieten met hun (...) naar knoflookruikende cultuur.


De Profeet heeft gezegd: "Hij die knoflook of uien gegeten heeft, behoort van ons weg te blijven."
__________________
Als de Indianen een stenger toelatingsbeleid hadden gevoerd was het nu niet zo'n puinhoop geweest in de VS.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 10-11-2003 @ 21:09:
Knoflook is lekker en zeer gezond!
Italianen gooien toch overal knoflook in?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2003, 20:56
P&C
P&C is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-11-2003 @ 01:09:
Nu ga je toch echt te ver

dan draaien we de gaskraan dicht en dan eens zien hoe de rest van Nederland zit te janken
deden ze dat 65 jaar geleden maar
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.