Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2010, 23:35
Verwijderd
Fuck, ik wist niet van een deadline. Kom net pas thuis en ben dus te laat En ik had nog best iets goed ook

En... ik snap niet goed hoe ik in de uitslag op 8 sta en in de inzendingen maar één keer op 8 en verder veel hoger
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2010, 00:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
^Shiitt.. nou ja, dan kijk ik er morgen naar, want nu moet ik echt weg. Vinden jullie het erg als ik doe alsof Pip wèl iets heeft ingezonden ? Want anders moet ik alles veranderen.

Edit: Vraag ik me dan toch af, waarom heb ik dan een pm van jou en je zus gekregen, LP?
Omdat ze blijkbaar toch meedoet, maar niet met exact dezelfde uitslag als ik, hoop ik
Citaat:
jonge, ik heb je gister een pm gestuurd als deelnemer, er staat toch in dit topic dat iedere dk'er mag reageren?
En die verhaaltjes achter de namen in mijn lijstje zijn inderdaad niet van mij, ik heb enkel een heel inspiratieloos rijtje met namen opgestuurd.

edit :

dit heb ik je gepm'd :
-------------------------

Hallo, hier mijn inzending als testpanel.

Wie heeft de meeste kans om een SOA op te lopen?

1.Sann
2.Little Phoebe
3.Jiiive
4.Absinthe
5.Noodels
6.Tink
7.Paranoide
8.Uice
9.Rivka
10.Freezer
ZOMAAR heb je mij op 2 he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze blijkbaar toch meedoet, maar niet met exact dezelfde uitslag als ik, hoop ik


ZOMAAR heb je mij op 2 he
ja ik vul in wat ik denk dat anderen denken, niet wat ik zelf denk
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 02:35
Verwijderd
Citaat:
Dat Absinthe, freezer en Uice alledrie op plaats 10 staan, en sann, Jiiive, Rivka* en Tink* allevier op plaats 6.
Oh ja, ik zie het nu. Beetje verwarrend neergezet.

Maar ik zou Pip's inzending wel ff meerekenen, nu blijkt dat dat niet klopt...Weet je wat, zal ik het even doen voor ik ga slapen? Ik tel gewoon plaatspunten bij elkaar op, dus des te lager je punten, des te hoger je eindigt:

DEZE PUNTENTELLING IS NIET MEER GELDIG.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 14-05-2010 om 16:50.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 07:36
Verwijderd
Ja fuck, ik had er gewoon vier goed gehad geloof ik
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Ook vraag ik me af of het meerekenen van een deelnemer (ipv enkel DK'ers) niet teveel invloed heeft op de uiteindelijke SOA-top 10...We hebben gewoon veel meer inzendingen nodig!)
Daarom was het ook beter geweest om een deelnemersveld te hebben van 7 spelers. Deelnemers laten meetellen in de score heeft sowieso invloed op de resultaten, zie daarvoor ook Rapoport's Ranked game theory.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 10:24
Verwijderd
Misschien hebben we ergens iemand die statistiek studeert?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 13:05
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Nou, ik heb maar 2 punten .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 15:48
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Opgelet, zo staan de zaken er nu voor:

N00dles, jou puntentelling klopt helemaal. Maar er is één ding wat echt niet kan. Je hebt een top-10 gemaakt waarbij je de punten van de deelnemers mee hebt geteld. Dat is erg onhandig aangezien de punten die de deelnemers geven ervoor zorgen dat de definitieve top-10 erg gunstig wordt voor henzelf. Daarom is het de bedoeling dat de definitieve top 10 alleen bestaat uit de punten die het testpanel hebben gegeven.

Dus de SOA top-10 ziet er als volgt uit (incluis de verbeterde puntentelling van Pip):


1. Little Phoebe
2. Jiiive
3. Sann
4. N00dles
5. Absinthe
6. Paranoide
7. Tink*
8. Uice
9. Freezer
10. Rivka*

Dan ziet de puntentelling er zo uit:

Sann, Little Phoebe, Rivka* en Tink* = 2 punten
Jiiive, N00dles en Paranoide = 1 punt
Uice, Absinthe en freezer = 0 punten

N00dles, ik zou je vriendelijk willen vragen om je puntentelling te verwijderen, om verwarring te voorkomen.

Statistics
Spoiler
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 14-05-2010 om 16:13.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 16:01
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik denk dat de puntentelling nu klopt, zo. Dan is het dus tijd voor
ronde twee!

De nieuwe vraag:

Op wie kun je altijd vertrouwen?

Maak een top 10 met commentaar/motivatie van de volgende deelnemers:

1. Little Phoebe
2. Sann
3. Absinthe
4. N00dles
5. Jiiive
6. Freezer
7. Tink*
8. Rivka*
9. Uice
10. Paranoide

De deelnemers krijgen allemaal een pm (bedankt N00dles ).

De deadline is morgen om 20.00 uurIk merk dat er veel mensen niet online zijn binnen 24 uur. Dus de deadline is 16 mei om 16:00 uur


Aan alle DK leden:

Help ons door ook jouw top-10 te maken. Stuur jouw top-10 (met commentaar!) naar mij op!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:

N00dles, jou puntentelling klopt helemaal. Maar er is één ding wat echt niet kan. Je hebt een top-10 gemaakt waarbij je de punten van de deelnemers mee hebt geteld. Dat is erg onhandig aangezien de punten die de deelnemers geven ervoor zorgen dat de definitieve top-10 erg gunstig wordt voor henzelf. Daarom is het de bedoeling dat de definitieve top 10 alleen bestaat uit de punten die het testpanel hebben gegeven.
Ja, het heeft idd invloed, maar omdat iedereen even zwaar meeweegt, is die invloed te verwaarlozen, lijkt me. Maar ik snap wel dat je enkel het testpanel wilt laten meetellen...

Hoe behandel je eigenlijk deelnemers met een gelijk puntenaantal (N00dles/Absinthe elk 22 en Freezer/Uice elk 27)?

Citaat:
[COLOR="Blue"]N00dles, ik zou je vriendelijk willen vragen om je puntentelling te verwijderen, om verwarring te voorkomen.
Ik heb het in een spoiler gepropt
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 16:52
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ja, het heeft idd invloed, maar omdat iedereen even zwaar meeweegt, is die invloed te verwaarlozen, lijkt me. Maar ik snap wel dat je enkel het testpanel wilt laten meetellen...
Ik weet niet of het te verwaarlozen is of niet, maar wat ik wel zie is dat het wel heel veel uitmaakt of je die erbij telt of niet.

Citaat:
Hoe behandel je eigenlijk deelnemers met een gelijk puntenaantal (N00dles/Absinthe elk 22 en Freezer/Uice elk 27)?
Daar speel ik even God Dan doe ik dus wie ik denk boven de andere hoort. Bijv, ik heb Freezer één punt extra gegeven.



Citaat:
Ik heb het in een spoiler gepropt
Dankje!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Daar speel ik even God Dan doe ik dus wie ik denk boven de andere hoort. Bijv, ik heb Freezer één punt extra gegeven.
Is het dan niet beter om iedereen die dat goed gegokt heeft een punt te geven? Bijvoorbeeld, als N00dles en Absinthe op een gedeelde 4de/5de plaats staan, dan krijgt iedereen die N00dles op de vijfde óf de zesde plaats had een punt. En iedereen die Absinthe op één van die plaatsen had staan ook.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Is het dan niet beter om iedereen die dat goed gegokt heeft een punt te geven? Bijvoorbeeld, als N00dles en Absinthe op een gedeelde 4de/5de plaats staan, dan krijgt iedereen die N00dles op de vijfde óf de zesde plaats had een punt. En iedereen die Absinthe op één van die plaatsen had staan ook.
Ja dat, of er consequenter mee omgaan (bijv in dat geval wél kijken naar de extra punten, of alfabetische volgorde, of leeftijd, of iets wat te toetsen valt)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Ja dat, of er consequenter mee omgaan (bijv in dat geval wél kijken naar de extra punten, of alfabetische volgorde, of leeftijd, of iets wat te toetsen valt)
Gewoon een ranking van enkel Absinthe en N00dles. Dus wie er van hun 2 individueel gemiddeld steeds het hoogst staat
Met citaat reageren
Oud 14-05-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, het heeft idd invloed, maar omdat iedereen even zwaar meeweegt, is die invloed te verwaarlozen, lijkt me. Maar ik snap wel dat je enkel het testpanel wilt laten meetellen...
Nee dat is niet zo, zie mijn reactie eerder.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 12:32
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Is het dan niet beter om iedereen die dat goed gegokt heeft een punt te geven? Bijvoorbeeld, als N00dles en Absinthe op een gedeelde 4de/5de plaats staan, dan krijgt iedereen die N00dles op de vijfde óf de zesde plaats had een punt. En iedereen die Absinthe op één van die plaatsen had staan ook.
Ik zal vanavond kijken. Ik kan me voorstellen dat jullie iets willen wat te controleren valt.

Citaat:
Ja dat, of er consequenter mee omgaan (bijv in dat geval wél kijken naar de extra punten, of alfabetische volgorde, of leeftijd, of iets wat te toetsen valt)
Mij lijkt het idee van Paranoide beter, aangezien je daarbij beiden beloont. En met wat jij zegt moet ik weer een keuze maken van wie er op welke plaats komt.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2010, 19:46
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ik merk dat het veel mensen niet lukt om binnen 24 uur online te zijn. Daarom is de deadline wat naar achteren geschoven.

Ik zou graag alle rankings 16 mei om 16:00 uur binnen willen hebben.

Tink* heeft gezegd dat ze een paar rondes zou moeten missen omdat ze er niet is. Dan zijn er nog 5 mensen waarvan ik de rankings nog niet binnen heb. Die krijgen een herinnerings-pm.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 14:12
Verwijderd
Wat een pittige vraag. Moet ik het eigenlijk lezen als : 'wie kun je altijd vertrouwen' of 'op wie kun je altijd rekenen'?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 14:51
Verwijderd
AHRG .. ik heb geen tijd voor de motivatie!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 14:53
Verwijderd
Ingestuurd!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 14:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb de vraag opgevat als 'wie is het best te vertrouwen' eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de vraag opgevat als 'wie is het best te vertrouwen' eigenlijk
Ik ook. En nog was het lastig
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 15:23
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Graag gedaan hoor, jongens

Jiiive, als je wil mag je nu nog je motivatie doen, als je de volgorde maar niet veranderdtdtdt
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 16:54
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
De uitslag van:

Ronde 2

De Vertrouwens top-10:

2. N00dles + Rivka (= 14 punten)Rivka is een
plichtsgetrouw en betrouwbaar meisje, dat moet ook wel, wil ze niet vermoord worden door de illegale bananentelers waar ze naast woont. Rivka kan een geheimpje bewaren!
N00dles is een volwassen kerel die alleen dingen doet die hem gevraagd worden.

3. Uice = (18 punten) – Als Paranoide hem vertrouwt, dan MOET hij wel te vertrouwen zijn.

4. Tink* = (19 punten) – Ondanks dat alle forumbazen tegenwoordig niet te vertrouwen zijn, blijft Tink haar eer als een betrouwbare FB hoog houden!

5. Paranoide = (24 punten) - Van iemand met zulke afwijkende, gevaarlijke ideeën weet je zeker dat die daar discreet gedisciplineerd mee moet kunnen omgaan om te overleven.

6. Absinthe = (26 punten) – Hoewel het te betwijfelen valt wat van haar doen echt is en wat nep, ze is en blijft de rots van dit forum.

7. Little Phoebe = (30 punten) – Is te nieuw om te vertrouwen. Je moet je snuit laten zien! En, LP is ook maar een mens, iedereen maakt foutjes.

8. Sann = (39 punten) – Na een rosé laat Sann al haar normen en waarden vliegen. “Ga heen! Breng me wat roddels!”

9. Jiiive = (40 punten) – Is absoluut niet te vertrouwen aangezien niemand weet wie Jiiive wel of niet neukt.

10. freezer = (41 punten) – Te jong om in vertrouwen te nemen.

Puntentelling ronde 2:
Sann en Uice = 3 punten
Rivka en Little Phoebe = 2 punten
Absinthe en Jiiive = 1 punt
N00dles = 0 punten (wel ingestuurd)
Paranoide, freezer en Tink* = 0 punten (niets ingestuurd)

Puntentelling in het algemeen:
Sann = 5 punten
Rivka* en Little Phoebe = 4 punten
Uice = 3 punten
Jiiive en Tink* = 2 punten
Absinthe, N00dles en Paranoide = 1 punt
freezer = 0 punten

Statistics, met speciale dank aan fizzle-fluffy!
Spoiler


P.S. Ik heb in het begin ook meteen een eigen top-10 gemaakt zodat er minder kans bestond dat er mensen waren met evenveel punten.

Freezer wordt gediskwalificeerd als hij de volgende ronde niets instuurt. Dan zullen we verder spelen met 9 spelers.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 16-05-2010 om 20:21.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 17:39
Verwijderd
ik hou van jullie <3

Maar jullie hebben echt een totaal verkeerd beeld van mij
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 17:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jeetje, je hebt veel van mijn comments gebruikt! Leuk gedaan
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 19:25
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Wauw, ik ben te vertrouwen!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 19:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar die banaantelende buren van je niet!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:04
Verwijderd
ik ben heeeeel betrouwbaar met dingen die echt geheim zijn. Anders gebruik ik ze indd graag als roddelmateriaal dus die 8e plek is wel terecht denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:09
Verwijderd
Wat worden er allemaal lieve dingen over me gezegd
En ik heb zelf geen commentaar toegevoegd, sorry. Volgende keer (als ik er dan iets zinnigs over kan zeggen tenminste, dat vond ik bij deze vraag lastig)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:23
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Ooh, dan heb ik (denk ik) een hele leuke vraag voor de volgende ronde. Wanneer die gaat beginnen, by the way, weet ik nog niet. Ergens morgen denk ik.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:23
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Nu!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:24
Verwijderd
Na, waarom? Je kan hem toch nu al opperen?
Nu heb ik tenminste de tijd om te reageren.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:24
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ja, kom op! Als je dan wat hebt... Sann is ook online, en Tink...
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:26
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Haha, is goed hoor. Hij komt eraan!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:31
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Dames en heren, het is tijd voor:

Ronde 3

Met dank aan de afgelopen uitzending van Ranking the Stars:

Er is een bom gevallen op Admin. Alle FB's zijn gedood (behalve Tink*, die is wonderbaarlijk genoeg in leven gebleven, maar haar functie als FB is wel opgeheven.)

De vraag luidt:

Wie wordt er als eerste gevraagd om FB te worden?

Maak een top 10 met commentaar/motivatie van de volgende deelnemers:

1. Little Phoebe
2. Sann
3. Absinthe
4. N00dles
5. Jiiive
6. Freezer
7. Tink*
8. Rivka*
9. Uice
10. Paranoide

De deelnemers krijgen een pm.

De deadline is voor nu gesteld op 17 mei 20.00 uur

Aan alle DK leden:
Help ons door ook jouw top-10 te maken. Stuur jouw top-10 (met commentaar!) naar mij op!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 16-05-2010 om 20:37.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:33
Verwijderd
Even belangrijke vraag: Door WIE gevraagd? Door de leden of door de bobo's van Admin die feitelijk vrij weinig over DK te zeggen hebben maar zich er wel graag tegenaan bemoeien? Of zijn die ook dood?
Wel een leuke vraag trouwens!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:37
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Maakt niet uit door wie. De vraag luidt stiekum eigenlijk: wie is het meest geschikt als FB
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:39
Verwijderd
Ik denk dat het heel veel uit maakt door wie, want het verschilt nogal of wíj iemand graag als fb willen, of iemand van Admin. Maar goed, het meest geschikt als fb is al iets duidelijker, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:43
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Oh, god, dit is moeilijker dan ik dacht. Nou ja, de vraag is heel erg duidelijk, jij maakt het weer zo moeilijk!

Grapje hoor. Het is de bedoeling dat iedere deelnemer vanuit zijn eigen oogpunt/mening gaat vertellen wie hij/zij denkt dat het meest geschikt is (het eerst wordt gebeld) als FB.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:45
Verwijderd
Ok
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:49
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Klaar .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het heel veel uit maakt door wie, want het verschilt nogal of wíj iemand graag als fb willen, of iemand van Admin. Maar goed, het meest geschikt als fb is al iets duidelijker, denk ik.
ik vind het ook wel essentieel of het om vragen door admin gaat, of wie de leden het liefst willen, volgens mij zit daar nog redelijk wat verschil in
Met citaat reageren
Oud 16-05-2010, 20:57
Verwijderd
Het gaat dus om het laatste
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 11:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Er klopt iets niet. Wat er bij mijn naast Little Phoebe staat, zei ik over Pippeloen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 11:39
Verwijderd
maar pippeloen doet niet mee
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 11:50
Verwijderd
klopt, alleen als testpanel. Maar gister niet want toen was ik de hele tijd bezig.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 12:02
Verwijderd
Ik vond het een heel moeilijke vraag, dus ik deed te lang over het nadenken en toen was de deadline plots voorbij. En toen kregen we uitstel en ging ik nog meer nadenken en toen was de tweede deadline ook voorbij. Mm

Maar deze is een stuk makkelijker te beantwoorden
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 13:24
Verwijderd
Is het niet leuker als er per vraag weer nieuwe mensen mee mogen doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saai Your Friends # 1515
Verwijderd
500 01-10-2011 21:46
De Kantine Ranking the Scholieren #3.2
Verwijderd
57 27-10-2010 12:43
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
De Kantine Lijst Saai #998
Verwijderd
500 06-06-2010 22:58
De Kantine Ranking the scholieren.
freezer
405 11-05-2010 17:02
De Kantine Saai zijn kan niet meer, ik zou niet weten hoeee #976c, subparagraaf I-D
Verwijderd
501 03-05-2010 01:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.