Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2010, 20:40
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
alé hier ben ik dan toch geraakt sann
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 01-06-2010, 20:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Donderdag ga ik met mijn vriendin die gothic fotoshoot doen met Tim Burton make-up en kleding alleen hebben we nog geen kleding. Iemand in Utrecht die wel kleding heeft die we mogen lenen?
Oud 01-06-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
alé hier ben ik dan toch geraakt sann
hoeraaa!

Vertel eens wat over jezelf & hoe je hier verzeild bent geraakt enzo!
Oud 01-06-2010, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Donderdag ga ik met mijn vriendin die gothic fotoshoot doen met Tim Burton make-up en kleding alleen hebben we nog geen kleding. Iemand in Utrecht die wel kleding heeft die we mogen lenen?
Ik heb geen gothic kleding, en anders zou je die sowieso niet passen

Waarom hebben jullie shoot?
Oud 01-06-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
hoeraaa!

Vertel eens wat over jezelf & hoe je hier verzeild bent geraakt enzo!
Een beetje jong om je huisgenoot of ex te zijn.
Oud 01-06-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Een beetje jong om je huisgenoot of ex te zijn.
Euh we hebben elkaar net 'leren kennen' in het fototopic. Hoe kom je bij ex of huisgenoot?
Oud 01-06-2010, 20:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Donderdag ga ik met mijn vriendin die gothic fotoshoot doen met Tim Burton make-up en kleding alleen hebben we nog geen kleding. Iemand in Utrecht die wel kleding heeft die we mogen lenen?
Je zou best kleding van mij mogen lenen maar ik moet morgen weg en ik ben benieuwd of het zou passen . Oh mijn korset zou wel passen, denk ik .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-06-2010, 20:46
Verwijderd
Truman Show is ook op tv

En vijf Egypitsche pita's vol shoarma was ook wel weer meer dan genoeg, phoe.
Oud 01-06-2010, 20:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vandaar dat ik het ineens mis.

Ja, ik editte al.
nou tragisch
Citaat:
ik hou van white trash & het feit dat ik altijd op 'm kan bouwen als ik iets leuks wil doen

maar wees gerust lieve forummers, ik blijf voorlopig nog even aan het forum gekluisterd, want meneer moet eerst nog even braaf de studienerd uithangen
maw: zuipen
Citaat:
Donderdag ga ik met mijn vriendin die gothic fotoshoot doen met Tim Burton make-up en kleding alleen hebben we nog geen kleding. Iemand in Utrecht die wel kleding heeft die we mogen lenen?
Nee man ik niet eens
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 20:47
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wel ik neusde hier al een beetje rond toen ik een beetje googlde en het zag er hier leuk uit
Dan maar een acountje gemaakt een topic gemaakt over 1 probleempje en het is al gefixt in 1 dag

En dan mezelf gezet in het foto topic en zo door verwezen naar dit topic. wat verdacht veel lijkt op spam met een masker
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-06-2010, 20:48
Verwijderd
Citaat:
nou tragisch

maw: zuipen

Nee man ik niet eens
Ik heb besloten dat we eens een avondje cola moeten proberen

Nee wijntjes drinken ftw. Maar binnenkort gaan we de coffeeshop van zuilen een x bezoeken beetje variatie is nooit weg
Oud 01-06-2010, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Wel ik neusde hier al een beetje rond toen ik een beetje googlde en het zag er hier leuk uit
Dan maar een acountje gemaakt een topic gemaakt over 1 probleempje en het is al gefixt in 1 dag

En dan mezelf gezet in het foto topic en zo door verwezen naar dit topic. wat verdacht veel lijkt op spam met een masker
sssst! die discussie hebben we net gewonnen (of het al dan niet een spamtopic is) dus wakker het nu niet weer aan!

maar waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven, vertel ons alles
Oud 01-06-2010, 20:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb geen gothic kleding, en anders zou je die sowieso niet passen

Waarom hebben jullie shoot?
We hebben een shoot omdat ik gave foto's moet hebben en zij moet oefenen voor haar studie fotografie en we hadden na het zien van Sweeney Todd zin om zelf een fotoshoot te houden met gave dingen en creepy make-up. Maar het is nog nuttig ook
Citaat:
Je zou best kleding van mij mogen lenen maar ik moet morgen weg en ik ben benieuwd of het zou passen . Oh mijn korset zou wel passen, denk ik .
Jammer!
Ik denk dat je korset wel past ja, en rokken passen altijd
Oud 01-06-2010, 20:50
Verwijderd
Ik krijg steeds vage associaties met de forumers Marcade en TheCreator
Oud 01-06-2010, 20:51
Verwijderd
welkom macrador, en vertel ons alles
ik heb dit ook nog niet zo lang geleden moeten ondergaan, een vragenvuur

sann loop jij met wt?
Oud 01-06-2010, 20:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Jammer!
Ik denk dat je korset wel past ja, en rokken passen altijd
Ohja, rokken heb iik ook wel, ook een heule mooie lange zwarte en die is echt wel gothicachtig . Alleen pindakaas!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-06-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
welkom macrador, en vertel ons alles
ik heb dit ook nog niet zo lang geleden moeten ondergaan, een vragenvuur

sann loop jij met wt?
dat ligt eraan wat lopen met in het twents betekent

voor de 400e keer, white trash en ik zijn buren en we drinken veul wijn samen
Oud 01-06-2010, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Euh we hebben elkaar net 'leren kennen' in het fototopic. Hoe kom je bij ex of huisgenoot?
Het was een, "eens kijken waar jullie mekaar van kennen; nou ex en huisgenoot vallen af haha" post.
Oud 01-06-2010, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Het was een, "eens kijken waar jullie mekaar van kennen; nou ex en huisgenoot vallen af haha" post.
sorry dat ik 'm grandioos liet mislukken
Oud 01-06-2010, 20:55
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
nieuwsgierige mense

Wel ik ben gewoon een jongen van 16 jaar.
Ik zit normaal op school 5 economie wetenschappen ( België)

Ik hou er van om goed zot te doen met mijn 2 beste vrienden. Bijvoorbeeld reuzepapieren hoeden maken waar je met 2 in kan zo op de bus stappen en in het stad rondlopen en dan je hoed afnemen voor elke 'deerne'. Spelen in de dreamland en foto's maken ( vooral humoristische elkaar vermoorden met speelgoed grasmaaiers enzo)

Ik ben nu op school helf 'beroemd' als tekenaar van mijn figuurtje larry de avontuurlijke schildpad. Het was zonder naam op een bank getekend en mensen namen foto's hop of facebook en dan maar opgebiecht dat ik het was voordat iemand andere smet mijn kunst aan de haal ging. Het is blijkbaar een dikke hit

Voor de rest nog op zoek naar de ware liefde als die al bestaat op de middelbare school.

Hobby's Paardrijden ( nope geen verwijfde sport ), sporten in het algemeen goed afreageren, tekenen, filmpjes maken, gamen ( nu veel geminderd met de pc en ik merk dat ik creatiever word, beter slaap en leuker in de omgang ben dus...)

Dat was er allemaal in mijn hoof rondging en ja nu is het niet echt spam meer
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-06-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
dat ligt eraan wat lopen met in het twents betekent

voor de 400e keer, white trash en ik zijn buren en we drinken veul wijn samen
jahaa maar datweet ik wel, maar het leek net zo dus ik vroeg het toch nog maar even. nu zal ik ophouden over jou en wt
Oud 01-06-2010, 20:57
Verwijderd
Haha, ik zag "zot" staan en dacht meteen, die is Belg!

Maar, mogen wij ene linkje van larry?
Oud 01-06-2010, 20:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Aah shit ik dacht chill iemand van 16 is het een belg die paardrijd;(

__________________
Yoloswag 420
Oud 01-06-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
nieuwsgierige mense

Wel ik ben gewoon een jongen van 16 jaar.
Ik zit normaal op school 5 economie wetenschappen ( België)

Ik hou er van om goed zot te doen met mijn 2 beste vrienden. Bijvoorbeeld reuzepapieren hoeden maken waar je met 2 in kan zo op de bus stappen en in het stad rondlopen en dan je hoed afnemen voor elke 'deerne'. Spelen in de dreamland en foto's maken ( vooral humoristische elkaar vermoorden met speelgoed grasmaaiers enzo)

Ik ben nu op school helf 'beroemd' als tekenaar van mijn figuurtje larry de avontuurlijke schildpad. Het was zonder naam op een bank getekend en mensen namen foto's hop of facebook en dan maar opgebiecht dat ik het was voordat iemand andere smet mijn kunst aan de haal ging. Het is blijkbaar een dikke hit

Voor de rest nog op zoek naar de ware liefde als die al bestaat op de middelbare school.

Hobby's Paardrijden ( nope geen verwijfde sport ), sporten in het algemeen goed afreageren, tekenen, filmpjes maken, gamen ( nu veel geminderd met de pc en ik merk dat ik creatiever word, beter slaap en leuker in de omgang ben dus...)

Dat was er allemaal in mijn hoof rondging en ja nu is het niet echt spam meer
zot hihi dat is echt belgie
maar welkom
Oud 01-06-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
nieuwsgierige mense

Wel ik ben gewoon een jongen van 16 jaar.
Ik zit normaal op school 5 economie wetenschappen ( België)

Ik hou er van om goed zot te doen met mijn 2 beste vrienden. Bijvoorbeeld reuzepapieren hoeden maken waar je met 2 in kan zo op de bus stappen en in het stad rondlopen en dan je hoed afnemen voor elke 'deerne'. Spelen in de dreamland en foto's maken ( vooral humoristische elkaar vermoorden met speelgoed grasmaaiers enzo)

Ik ben nu op school helf 'beroemd' als tekenaar van mijn figuurtje larry de avontuurlijke schildpad. Het was zonder naam op een bank getekend en mensen namen foto's hop of facebook en dan maar opgebiecht dat ik het was voordat iemand andere smet mijn kunst aan de haal ging. Het is blijkbaar een dikke hit

Voor de rest nog op zoek naar de ware liefde als die al bestaat op de middelbare school.

Hobby's Paardrijden ( nope geen verwijfde sport ), sporten in het algemeen goed afreageren, tekenen, filmpjes maken, gamen ( nu veel geminderd met de pc en ik merk dat ik creatiever word, beter slaap en leuker in de omgang ben dus...)

Dat was er allemaal in mijn hoof rondging en ja nu is het niet echt spam meer
Een belg! Wat leuk! En paardrijden is tof

Welkom! En die schildpad moet je natuurlijk even posten!
Oud 01-06-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Aah shit ik dacht chill iemand van 16 is het een belg die paardrijd;(


je moet 'm niet gelijk wegjagen jasper
Oud 01-06-2010, 21:01
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:

je moet 'm niet gelijk wegjagen jasper
Ik neem aan dat hij na jullie reacties niet snel weggaat
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-06-2010, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik neem aan dat hij na jullie reacties niet snel weggaat
goed punt

hum zal ik mijn aardbeien & tomatenplantje eens gaan planten? Vanaf morgen is het mooi weer en daar worden ze vast blij van enzo <3.
Oud 01-06-2010, 21:02
Verwijderd
We moeten hier meer Belgen hebben, dus als Jasper nu eens gauw z'n muil wil houden...
Oud 01-06-2010, 21:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb besloten dat we eens een avondje cola moeten proberen

Nee wijntjes drinken ftw. Maar binnenkort gaan we de coffeeshop van zuilen een x bezoeken beetje variatie is nooit weg
Cola? Jullie?
Citaat:
nieuwsgierige mense

Wel ik ben gewoon een jongen van 16 jaar.
Ik zit normaal op school 5 economie wetenschappen ( België)

Ik hou er van om goed zot te doen met mijn 2 beste vrienden. Bijvoorbeeld reuzepapieren hoeden maken waar je met 2 in kan zo op de bus stappen en in het stad rondlopen en dan je hoed afnemen voor elke 'deerne'. Spelen in de dreamland en foto's maken ( vooral humoristische elkaar vermoorden met speelgoed grasmaaiers enzo)

Ik ben nu op school helf 'beroemd' als tekenaar van mijn figuurtje larry de avontuurlijke schildpad. Het was zonder naam op een bank getekend en mensen namen foto's hop of facebook en dan maar opgebiecht dat ik het was voordat iemand andere smet mijn kunst aan de haal ging. Het is blijkbaar een dikke hit

Voor de rest nog op zoek naar de ware liefde als die al bestaat op de middelbare school.

Hobby's Paardrijden ( nope geen verwijfde sport ), sporten in het algemeen goed afreageren, tekenen, filmpjes maken, gamen ( nu veel geminderd met de pc en ik merk dat ik creatiever word, beter slaap en leuker in de omgang ben dus...)

Dat was er allemaal in mijn hoof rondging en ja nu is het niet echt spam meer
Je bent een Vlaam, je bent heet (en 16, maar ja goed, dat ben je ook niet voor altijd ) en je kan paardrijden en en
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 21:05
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
We moeten hier meer Belgen hebben, dus als Jasper nu eens gauw z'n muil wil houden...
Haha je neemt me ook veel te serieus
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-06-2010, 21:06
Verwijderd
sann ik bedoelde ook huge, mijn engels is gewoon niet zo geniaal
Oud 01-06-2010, 21:06
Verwijderd
LOL Jasper

Show eens wat van je tekenwerk (oa die schildpad )
Oud 01-06-2010, 21:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
ja doe het (paardrijden) al 7 jaar mijn leraar wilt me in wedstrijden denk ik maar ja toch niet te competitied ingesteld

Btw die schildpad moet ik nog effe zoeken op facebook en dat was mijn eerste poging de betere staan op mijn gsm en tja dat programma moet ik nog installeren morgen is het woensdag dan zal het wel gaan
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-06-2010, 21:07
Verwijderd
Ik heb met Spotify trouwens een juweeltje gevonden: Komm in meinem Wigwam (Regenbogen-Johnny) van Heino.
Oud 01-06-2010, 21:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heino
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 01-06-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
sann ik bedoelde ook huge, mijn engels is gewoon niet zo geniaal
nu zei je gebruikt

Citaat:
Ik heb met Spotify trouwens een juweeltje gevonden: Komm in meinem Wigwam (Regenbogen-Johnny) van Heino.
hehe dat klinkt indd geniaal

Ik heb 2 nummers van de editors gevonden die ik nog niet kende (die ook pas een paar weken uit zijn, maar toch)
Oud 01-06-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Heino
Als je het niet al te serieus neemt is het best leuk.
Oud 01-06-2010, 21:12
Verwijderd
Weerwolfspelers naamzoek, het wordt toch wel erg spannend zo! Ik vind het echt stom dat ik er niet meer in zit
Oud 01-06-2010, 21:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
dus willen jullie links of gwn hier effe de tekeningen posten
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-06-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
dus willen jullie links of gwn hier effe de tekeningen posten
maakt me niks uit, als we ze maar te zien krijgen
Oud 01-06-2010, 21:14
Verwijderd
sann, is ook spannend. damm
Oud 01-06-2010, 21:15
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Kut stage ik heb er geen tijd voor
__________________
Yoloswag 420
Oud 01-06-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb met Spotify trouwens een juweeltje gevonden: Komm in meinem Wigwam (Regenbogen-Johnny) van Heino.
<3 Ik ken die van het Groot Niet Te Vermijden (Dans & Show Orkest) en dat is héél erg jeugdsentiment voor mij <333 Waarschijnlijk moet ik huilen van ontroering als ik het hoor.
Oud 01-06-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
sann, is ook spannend. damm
damn bedoel je

sorry ik zal je niet meer pesten met je engels
Oud 01-06-2010, 21:18
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hier een beetje gespeeld met Paint.NET photoshop minimalized mr gratis!





Een paar oude tekeningen veel staan niet op de pc



4 Jaar oud toen was ik dus 12



larry komt zodadelijk als dit goed bevalt
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 01-06-2010, 21:18
Verwijderd
Wie zijn godverdomme die geliefdes. Ik ben blij dat ik nu pas kan ontspannen, omdat ik zeker weet dat geen van mijn medewolven geliefde was.
Oud 01-06-2010, 21:18
Verwijderd
Als je trouwens nog meer grappige Duitstalige volksmuziek wilt horen: zoek eens op Alpenland Quintett.
Oud 01-06-2010, 21:19
Verwijderd
Larry! Larry! Larry!
Oud 01-06-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Wie zijn godverdomme die geliefdes. Ik ben blij dat ik nu pas kan ontspannen, omdat ik zeker weet dat geen van mijn medewolven geliefde was.
ik vind het volgens mij ook weer spannend worden omdat ik nu niet meer weet wie wat is
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.