Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2001, 23:42
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
The Tiger schreef:
Ik lees de PU al jaren.. Ik vind ook wel dat die vrouwenborst op kan flikkeren, want dat slaat dus nergens op... Ook geeft de PU soms iets te hogen cijfers, maar daar hebben ze nu iets voor.. Second Opinion of zoiets.. De lezers lezen een bepaalde review en als ze er niet mee eens zijn kunnen ze hun eigen review/ commentaar naar hun toe opsturen.. Wat krijg je dan? Dat de PU er voor gaat zorgen dat ze hun games beter testen. En dat sommige games niet reviewt worden ligt niet aan hun.. dat ligt aan de uitgever.. als de uitgever het niet naar hun toe sturen, reviewen ze het niet. De PU word ook heel erg vroeg gedrukt.. Daarom kunnen sommige games wat later in de PU te komen staan...
Kijk, eindelijk es iemand die es oplet. Dat met die becijfering is niet helemaal goed. (dat vinden ze zelf blijkbaar dus ook)En dat van die schuingedrukte plaatjes enzo, dat vind ik zo'n crap! Ze zijn juist al 9 jaar aanwezig vanwege de deze 'afwijkende' vorm. Ik lees dit liever dan die bladen waar alle plaatjes exact geometrisch kloppen! En die humor is vaak erg goed naar mijn mening. Die voorkanten vind ik soms ook wel gaar, maar de ander vindt dat juist leuk ofsow..
En wat ze zeggen van: die brieven gaan alleen maar over: de psx is beter enzo, dat doen ze in dit forum toch ook??? En de laatste tijd zetten ze die vrijwel nooit meer in et blad, omdat daar zoveel kl88 over komen. Veel van de andere bladen vind ik er zo stijf uitzien. (dat was tenminste een paar maanden geleden zo...)Al die geometrische plaatjes overal.
En een van de betere dingen van de laatste tijd is wel dat ze enorm goed naar de kl88 luisteren en daar dat een enquete ofsow over houden.(of een poll op de website)
mijn conclusie: Als de PU kut zou zijn, dan bestond hij geen 9 jaar, en als de humor je niet aanspreekt, dan koop je maar een ander blad.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2001, 01:00
Verwijderd
zoals PCZONE bv
Met citaat reageren
Oud 08-07-2001, 19:26
The Tiger
The Tiger is offline
He meteen 2 positieve reacties! Ik doe ook alleen maar wat "om mijn lijfblad te beschermen".. (Ergens gelezen in de PU die zin) Ik heb trouwens wel een aantal postings hier gelezen die wel erg out to date zijn.. zie volgende postings...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2001, 19:31
The Tiger
The Tiger is offline
Citaat:
Marnin schreef:
[B]Met zo,n vrouwenborst uit een spelletje op de voorkant. Echt zielig gewoon. Alsof ze lezers trekken met een computerfiguur. [B]
Die vrouwenborst was alleen in het 1ste nieuwe voor de 3de maal gerestylde PU. Dit deden ze alleen om lezers te trekken.. Noem maar eens een gamesblad dat niet een cover heeft gemaakt om lezers te trekken...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2001, 19:35
The Tiger
The Tiger is offline
Citaat:
monkey schreef:
ik was vroeger lid van de PU maar ik heb mijn abo opgezegd omdat ze IEDER spel vaak onterecht afzeken. en hij werd ieder nummer dunner. Vaak waren ze ook meestal veel later met reviews/previews dan andere gamesbladen.
De redacteuren vond ik ook een beetje naïef ze kraakten spellen vaak helemaal af op 1 klein puntje zonder zonder de goede en slechte dingen af te wegen.

Dunner worden kan weleens gebeuren omdat de games niet waard zijn om groot te reviewen.. Afkraken kan soms opgevat worden als humor.. Meestal is het helemaal niet serieus bedoelt.

Met citaat reageren
Oud 08-07-2001, 19:45
The Tiger
The Tiger is offline
Citaat:
Marnin schreef:

En dan die reviews. Ik kan me een review herinneren van ene Kees waarin hij een topspel beschreef. Het enige wat hij zei was wat over de nieuwe personages en de kleren die ze aan hadden en wat ze op de redactie hadden beleefd(was natuurlijk zeer interesant hoor, ja tuurlijk).En vervolgen s krijgt het een tien (ik geloof dat het mortal kombat was). Dat is gewoon ongeloofelijk debiel.
--- Dit is natuurlijk om de gamer goed te informeren.. Oke een tien voor Mortal Kombat is wel erg hoog.. Zal vast en zeker wel Mortal Kombat 3 zijn.. Die is gereviewed in een kei oud blad! Waar praat je over zeg!

Ook zo grappig Tip van de week (een of andere sukkel krijgt een spel naar keuze omdat hij een tip van internet heeft gekopieerd). En die andere tips, kijk dan gewoon op internet. Daar heb je toch niet zon debiel blad voor nodig.
-- Ten eerste is het tip van de maand.. En het zijn geen spellen naar keuze meer, het zijn waardebonnen voor bij de Free Record Shop tot honderd gulden (wat ik vind tegenvallen.). Sommige mensen hebben geen internet en daarom is de PU een ideaal blad voor hun omdat er allemaal cheats en tricks in staan. Ok ik vind het ook on te recht dat iemand de cheats van het internet afplukt en er 100 gulden mee verdiend.. Maar dat zijn niet mijn zaken.. Daar kiest de PU voor..

Dan de humor. Ik vind een opmerking van JJ "gamen wordt dan net zo leuk als sex met viola holt" niet grappig. Er is niet over nagedacht. Iedereen kan zo iets stompzinnigs zeggen, maar het is gewoon niet grappig.
Net zoals zeggen dat het net zo leuk is als sex met Adolf Hitler (waar JJ ongetwijfeld over fantaseert(ook weer zo grappig))

---Ok hier ben ik het mee eens.. Zulke opmerkingen zijn eigenlijk niet nodig....
Met citaat reageren
Oud 08-07-2001, 19:56
Kozak
Avatar van Kozak
Kozak is offline
PU is goed
__________________
Een goed lid verslapt niet.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2001, 14:12
The Tiger
The Tiger is offline
Nog een laatste reactie.. Gister avond had ik niks te doen dus ging ik maar een oude PU lezen. Het gaat over Maart 1996 met Toy Story op de cover. Ik citeer: "Vraag van de maand: Hoe komt het dat jullie zo vaak een andere mening hebben?" Deze vraag is ingestuurd door Werner van Campen uit Den Haag. Hierbij geeft de PU als antwoord: "Omdat de experts van Power Unlimited zich niet laten (mis)leiden door wat er in de andere (buitenlandse)bladen staat. Bovendien is de concurrentie op de bladenmarkt veel minder sterk in Nederland, zodat wij niet bij de spelfabrikanten hoeven te slijmen (met goede cijfers) om iets voor elkaar te krijgen. Power Unlimited is en blijft een onafhankelijk gamesmagazine en daar zijn wij trots op."
Met citaat reageren
Oud 10-07-2001, 22:07
Soul_Advancer
Soul_Advancer is offline
Citaat:
The Tiger schreef:
Nog een laatste reactie.. Gister avond had ik niks te doen dus ging ik maar een oude PU lezen. Het gaat over Maart 1996 met Toy Story op de cover. Ik citeer: "Vraag van de maand: Hoe komt het dat jullie zo vaak een andere mening hebben?" Deze vraag is ingestuurd door Werner van Campen uit Den Haag. Hierbij geeft de PU als antwoord: "Omdat de experts van Power Unlimited zich niet laten (mis)leiden door wat er in de andere (buitenlandse)bladen staat. Bovendien is de concurrentie op de bladenmarkt veel minder sterk in Nederland, zodat wij niet bij de spelfabrikanten hoeven te slijmen (met goede cijfers) om iets voor elkaar te krijgen. Power Unlimited is en blijft een onafhankelijk gamesmagazine en daar zijn wij trots op."
Een nummer van 1996?¿¿¿¿ Man dat is 5 jaar geleden, dat is toch dikke onzin om nu als "argument" te gebruiken!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2001, 16:11
mainsupreme
Avatar van mainsupreme
mainsupreme is offline
het is niet supergoed maar wel goedkoop, ik heb al jaren een abbonoment, goed wc lectuur
__________________
je ogen zijn als friese meren: dof, ondiep en grijs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke Gamesbladen lees jij op maandelijkse basis?
rijk_v
112 20-05-2006 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:08.