Oud 03-04-2005, 13:22
Th0masz
Avatar van Th0masz
Th0masz is offline
Ik moet samen met 3 andere mensen over 2 weken een toneelstukje opvoeren voor het vak drama. Maar voor dit stuk heb ik eigenlijk een voicemail nodig dus zoiets als:"Dit is de voicemail van 06..... laat u bericht achter na de piep"

Dus die computer gestuurde stem die je wel vaak hoort.
Ik heb op internet gezocht maar er is niks uitgekomen..
Dus als iemand toevallig nog zo'n sample heeft of hem weet te vinden? Mijn dank is groot!
__________________
Hoi!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2005, 00:09
Verwijderd
windows xp:

start » configuratiescherm » spraak, geluid en geluidsapparaten » icoontje spraak.

mijn computer is engels dus ik weet niet of het helemaal klopt, en bij mij heet die 'microsoft sam' dus hij spreekt engels.

wel altijd leuk als je zo'n amerikaanse stem hoort zeggen: helleu aik ben een hoerw.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 00:20
Th0masz
Avatar van Th0masz
Th0masz is offline
Bedankt

Maar dit is niet echt bruikbaar het klinkt nergens naar
Ik zoek echt een bestaande sample van een voicemail, van vodafone ofzo..
__________________
Hoi!
Met citaat reageren
Oud 07-04-2005, 21:01
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Misschien kun je het zelf opnemen? Je belt naar een mobiel waarvan de voicemail ingeschakeld staat, neemt het op met dan wel mp3speler/computermicrofoon, en zet het op de computer. Nadeel is dan wel dat de kwaliteit niet erg goed is, maar ik weet niet of dat persé nodig is?
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 13:42
DJ JB
DJ JB is offline
Gebruik je computer om naar een voicemail te bellen.
Vroeger gebruikte je een modem en een telefoonkiezerprogramma, tegenwoordig kun je daarvoor (tegen betaling) Skype gebruiken.
Laat een MD- of cd-recorder meelopen op de line-out van je pc en klaar is Klara!

Google anders even op "Skype".
__________________
De kettingzaag is de natuurlijke vijand van de blokhut.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2005, 19:35
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
met een beetje drama kun je het ook zelf best in spreken. Meestal zijn die computerstemmen waar jij het over hebt gewone mensenstemmen maar dan een beetje verknipt. Vooral nummers zijn dan vaak verknipt, dus moet je "Dit is de voicemail van" aan een doen, dan "0" "6" "2" "1" "8"(etc) "Laat uw bericht achter na de piep" "tuuut"

Maar ik weet het, het is vaak een ontzettend klote werk om bij drama de juiste geluidssamples te vinden... pfew, kheb het net een maand geleden afgesloten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.