Oud 25-05-2012, 00:13
mathew anderson
mathew anderson is offline
1 wat zijn de 5 grootste kakkers merken?

2 wat zijn de 5 grootste kakkers sporten?

3 welk cadeau krijgen kakkers op hun 16de verjaardag van hun ouders top 5?

4 op welk niveau zitten de meeste kakkers?

5 in wat voor soort huis wonen kakkers?

alvast bedankt voor het invullen

Laatst gewijzigd op 25-05-2012 om 12:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2012, 00:17
Verwijderd
Waarom zou je dit willen weten?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 01:35
Verwijderd
Wat een vragen whaha. Ik ga ze maar voor de lol beantwoorden

1. Wat zijn de 5 grootste kakkers merken?
Ralph Lauren, Lacoste, Tommy Hilfiger, Gaastra, Scapa

2. Wat zijn de 5 grootste kakkers sporten?
Hockey, golf, tennis, zeilen... Verder weet ik het niet.

4. Op welk niveau zitten de meeste kakkers?
Ik denk HAVO.

5. in wat voor soort huis wonen kakkers?
Groooote vrijstaande huizen
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je dit willen weten?
Onzekere kakkerT
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 12:07
mathew anderson
mathew anderson is offline
Citaat:
Waarom zou je dit willen weten?
ik moet voor mijn toelating op een vervolgopleiding marketing en communicatie het stereotype van een door hun aangewezen doelgroep geven, en die van mij waren dus kakkers
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 12:08
mathew anderson
mathew anderson is offline
Citaat:
Wat een vragen whaha. Ik ga ze maar voor de lol beantwoorden

1. Wat zijn de 5 grootste kakkers merken?
Ralph Lauren, Lacoste, Tommy Hilfiger, Gaastra, Scapa

2. Wat zijn de 5 grootste kakkers sporten?
Hockey, golf, tennis, zeilen... Verder weet ik het niet.

4. Op welk niveau zitten de meeste kakkers?
Ik denk HAVO.

5. in wat voor soort huis wonen kakkers?
Groooote vrijstaande huizen
bedankt voor het invullen dit helpt heel erg om mijn opdracht af te ronden
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 16:50
Verwijderd
Citaat:
dit helpt heel erg om mijn opdracht af te ronden
Meen je dit nou joh?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 17:35
Verwijderd
Zeilen is niet voor kakkers. Mijn opa en vader zeilen regelmatig en die zijn echt geen kakkers.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Zeilen is niet voor kakkers. Mijn opa en vader zeilen regelmatig en die zijn echt geen kakkers.
Dat is een onjuiste argumentatie. Dat een sport vaak wordt beoefend door kakkers betekent nog niet dat iedereen die aan die sport doet, een kakker is. Wat er met mijn antwoord wordt bedoeld is dat er relatief meer kakkers zijn die zeilen dan bij andere sporten. Overigens hoeft dat helemaal niet waar te zijn, het was een gokje van mijn kant aangezien ik wel heel veel (5) sporten moest noemen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2012, 22:53
Inspire
Avatar van Inspire
Inspire is offline
Wat is dat nou weer voor belachelijke opdracht... Wat is een 'kakker' eigelijk? Iemand die in 't Gooi woont? Golfd? Veel geld heeft? Gaastra draagt? Of allemaal?... Gaat nergens over sorry..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 00:41
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Wat is dat nou weer voor belachelijke opdracht... Wat is een 'kakker' eigelijk? Iemand die in 't Gooi woont? Golfd? Veel geld heeft? Gaastra draagt? Of allemaal?... Gaat nergens over sorry..
Kakker is niet echt een duidelijk omlijnde groep, je kunt niet heel duidelijk opstellen wat een kakker is en wat niet, maar als je de groep zou omschrijven zou je wel op zulke dingen (rijke ouders, polo's, speelt hockey, ect.) uitkomen. Dat betekent niet dat de mensen die zulke dingen doen automatisch kakker zijn of dat kakker automatisch veel van die dingen doen, maar wel dat het relatief vaak voorkomt in een groep die als kakker wordt beschouwd. Tenminste, dat denk ik dan, want ik heb een beetje het idee dat er wat vooroordelen aankleven en dat het allemaal niet zozeer heel objectief is.

Op internet (te lui om een woordenboek te pakken enzo) staan er trouwens definities als:

Citaat:
1 ` kak - ker de -woord (mannelijk) kakkers smalend jongere die zich gedraagt en kleedt als een conservatief, burgerlijk persoon 2 ` kak - ker kakkers , ` kak - kerd de -woord (mannelijk) kakkerds informeel bang persoon
Citaat:
KAKKER
1) Bekrompen persoon 2) Persoonsbenaming 3) Verwaand persoon
van hierrr

En de wikipediapagina erover zegt o.a.:

Citaat:
e term is een afgeleide van het bijvoeglijk naamwoord "bekakt", in de betekenissen “verwaand” of “pretentieus”. (...) Hoewel het woord oorspronkelijk in pejoratieve zin werd gebruikt, wordt het tegenwoordig in toenemende mate gezien als een geuzennaam, en is het een gangbare term om deze subgroep te onderscheiden binnen de jeugdcultuur, gelijk aan “ emo”, “alto” en “gothic”. (...) De term “kakker” wordt veelal geassocieerd met jongeren uit de welgesteldere milieus, die in hun uiterlijk en handelen blijk geven van hun achtergrond. Onderstaande kenmerken zijn in meer of mindere mate van toepassing op kakkers, hoewel hierbij moet worden aangetekend dat niet alle “kakkers” aan al deze kenmerken voldoen, en niet iedereen die aan één van deze kenmerken voldoet automatisch als “kakker” kan worden gedefinieerd.
Van wikipedia dus, hoewel het niet een heel goed artikel is (ze willen 'm verwijderen enzo ) geeft het denk ik wel redelijk een beeld van wat er met 'kakker' bedoeld wordt.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 02:16
mathew anderson
mathew anderson is offline
Citaat:
Meen je dit nou joh?
ja dit meen ik serieus, maar ik moest ook eerst een test maken en op een intake hoor
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 02:19
mathew anderson
mathew anderson is offline
Citaat:
Kakker is niet echt een duidelijk omlijnde groep, je kunt niet heel duidelijk opstellen wat een kakker is en wat niet, maar als je de groep zou omschrijven zou je wel op zulke dingen (rijke ouders, polo's, speelt hockey, ect.) uitkomen. Dat betekent niet dat de mensen die zulke dingen doen automatisch kakker zijn of dat kakker automatisch veel van die dingen doen, maar wel dat het relatief vaak voorkomt in een groep die als kakker wordt beschouwd. Tenminste, dat denk ik dan, want ik heb een beetje het idee dat er wat vooroordelen aankleven en dat het allemaal niet zozeer heel objectief is.

Op internet (te lui om een woordenboek te pakken enzo) staan er trouwens definities als:





van hierrr oke tnx, ja was idd te lui om een woordenboek te pakken, moest trouwens ook nog een marketingplan maken en dit presenteren in het engels maar dat lukt me zonder mening wel hoor

En de wikipediapagina erover zegt o.a.:



Van wikipedia dus, hoewel het niet een heel goed artikel is (ze willen 'm verwijderen enzo ) geeft het denk ik wel redelijk een beeld van wat er met 'kakker' bedoeld wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2012, 11:26
Verwijderd
Citaat:
ja dit meen ik serieus, maar ik moest ook eerst een test maken en op een intake hoor
nee ik bedoel of je meent dat als 1 iemand het invult, dat je heel erg helpt voor t afronden van je opdracht... Slaat trouwens nergens op die vragenlijst, maargoed.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 14:57
mathew anderson
mathew anderson is offline
Citaat:
nee ik bedoel of je meent dat als 1 iemand het invult, dat je heel erg helpt voor t afronden van je opdracht... Slaat trouwens nergens op die vragenlijst, maargoed.
ja nou elke ingevulde lijst helpt en dan kan ik later kijken welke sporten etc het meeste worden genoemd snap je? en dan kan ik dat later samenvatten in mijn eigen opdracht
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 15:07
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
De merken zijn al gegeven. Verder gaat het om het haar (erg strak naar achteren, of een scheiding) en de manier van praten. Maar kort samengevat: Draagt polo's, doet aan hockey of polo, praat kakkerig en heeft zijn haar als een stereotype student.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2012, 15:08
Verwijderd
Ja dat snap ik allemaal wel, maar man, wat een kutonderzoek
Met citaat reageren
Oud 28-05-2012, 23:47
Inspire
Avatar van Inspire
Inspire is offline
Echt dramatisch.. waar gaat het heen met het onderwijs
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-05-2012, 16:33
Verwijderd
http://www.scholieren.com/artikel/58...-geen-t-shirts

Misschien heb je hier wat aan!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2020, 19:55
jadeex
jadeex is offline
1
Ralph Lauren
Tommy Hilfiger
Lacoste
Daily paper
Stone island

2
Slagsport (Hockey, golf & cricket)
Racketsport (Tennis & batminton)
Wintersport (Skien)
Watersport (Varen & zeilen)
Paardensport (Wedstrijdsport & polo)

3
Een nieuwe Vespa
Een nieuw jacht
Een nieuw paard
Daarnaast meer kleine dingetjes zoals tech en sieraden of kleding

4
Havo of vwo (+gymnasium)

5
Een groot landhuis
Een huis aan het water
+Natuurlijk een weekendhuys
Met citaat reageren
Oud 09-11-2020, 22:13
Verwijderd
Er is een verschil tussen nieuw geld kakkers en oud geld kakkers!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Hmmz... alto`s..
Verwijderd
464 09-05-2004 18:20
De Kantine Alto-meisjes
Delphi18
300 26-10-2003 04:49
Lifestyle Waarom haat jij een bepaalde subcultuur?.
Sailingthemoon
182 27-05-2003 16:24
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 11:13
Lifestyle [oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel
Bor
359 27-09-2002 18:27
Psychologie goth's/alternatievelingen <--> kakkers
Ciskaatje
73 11-09-2002 13:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09.