Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2010, 09:27
Verwijderd
Hier is ie dan. De uitslag!

Het verhaal

In de keuken van Smells kitchen is het een drukte van belang.
De 4 kwartfinalisten rennen zich de longen uit hun lijf om aan Daboman te bewijzen dat ZIJ het nieuwe talent zijn waar hij naar zoekt.
Iedereen is natuurlijk uit op een plek in de finale, zodat ze kunnen laten zien wat ze allemaal kunnen.

Daboman: “Hoe lang moet vrd*mme die kip nog?”
Abzg: “Nog 10 minuten, chef”
Daboman: “10 f*cking minuten? Tegen die tijd horen ze het al op te hebben en het bord schoon te hebben gelikt”
Abzg: “Ja, chef. Sorry, chef.”
Siorin: “Dit kost je je kop, Abzg”
Abzg: “Zonder kop kook ik nog beter dan jij”
Bretlow: “Niet janken, maar koken, anders heb ik wel een heel makkelijk sprintje naar de finale”
Daboman: “Waar is testout.com?”
Abzg, Siorin, Bretlow: “Geen idee, chef”

Daboman: “Order: 2 soep, 2 kip en 2 heilbot“
Abzg, Siorin, Bretlow: “Ja chef”
Abzg: “Ik ben bezig met de kip, wie neemt de heilbot?”
Siorin & Bretlow: “Ik wel!”
Daboman: “Siorin, jij bent nog bezig met de soep, en dan wil je je ook bezig houden met de heilbot? Ken je plaats L*l”
Bretlow: “Ik doe het wel chef”
Daboman: “Het is dat die eikel van een testout.com nergens te vinden is, dus vooruit, maar zorg er ook voor dat de desserts goed blijven gaan, ik weet dat je het in je hebt Bretlow”
Abzg: “Kontkusser”

3 uur later, is de service volledig en succesvol afgerond

Daboman: “Gefeliciteerd stelletje eikels, jullie hebben ook vanavond weer een service afgerond”
Abzg, Siorin & Bretlow: “Dank u chef”
Daboman: “Bretlow, jij hebt de meeste complimenten van de gasten gekregen over het toetje, daarnaast heb jij de halve avond de werkzaamheden van testout.com overgenomen.
Petje af, jij hebt alvast een plek in de halve finale”
Bretlow: “Dank u chef”
Daboman: “Jij gaat vanavond met mij eten in het duurste restaurant in Parijs, en we gaan hierheen per vliegtuig”
“Abzg & Siorin, jullie hebben wat minder goed gepresteerd, dus het is aan jullie om testout.com op te sporen, en de keuken op te ruimen.
Als jullie hiermee klaar zijn mogen jullie de vriezer uitpakken, alles wat niet meer goed is weggooien, en de rest op datum en product sorteren, voor jullie naar bed gaan”
Abzg & Siorin: “Ja chef”
Daboman: “Nou Bretlow, we gaan”

Abzg & Siorin beginnen met het schrobben van de keuken, boos en gefrustreerd, tegen elkaar mopperend dat Bretlow zo’n verdomde kontkusser is, en dat zij het meer hadden verdiend.
Ze vergeten dat zij ook de taak hebben om testout.com op te sporen, en gaan liever op in het mopperen dan in hun rivaal zoeken.
Na 2 uur in de keuken te hebben gepoetst nemen ze even een pauze en een sigaret.
Daarna gaan ze wel door naar de vriezer.

Wanneer ze bij de vriezer aankomen blijkt hij wel heel erg moeilijk open te gaan.
Alsof de deur dichtgevroren zit.
Na wat buurt geweld gaat de vriezer open.

Ze hebben testout.com gevonden.




Helaas Testout.com, voor jou zit het erop. Haar rol was dorpeling.


1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott
4. Queasy
5. ggcy8
6. fizzle fluffy
7. Dingaantouwtje
8. Abzg
9. Snoopy
10. Absinthe
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Het woord is nu weer aan de wolven. De ziener en tovenaar kunnen natuurlijk ook hun ding doen. De deadline is morgen 20:30u. De uitslag verwacht ik uiterlijk zo rond 11 uur.
Advertentie
Oud 27-05-2010, 09:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De oude was nog niet eens vol.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-05-2010, 09:46
Verwijderd
Ik kopieerde vast de codes en liet die andere openstaan voor quoters, en toen was ineens al dicht.
Oud 27-05-2010, 09:51
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Hangronde 1

Spoiler


-----

Hangronde 2

Spoiler


Hangronde 3

Spoiler


Hangronde 4

Spoiler

-----

Uitslagen

Spoiler



Deelnemerslijst

Spoiler


Direct van de weblog.
__________________
Zeg maar Jan.

Laatst gewijzigd op 30-05-2010 om 20:17.
Oud 27-05-2010, 10:44
Verwijderd
Oh, ja, sorry, verwijder gewoon de functie uit de lijst op de weblog. Als jullie het fijner vinden kan ik het wel zo doen als Dingaantouwtje heeft gedaan.

Aangepast.

Btw, Jojo, je bent vergeten sann rood te maken in de spoiler van Hangronde 2. Niet dat het erg is, hoor, maar het viel me op.
Oud 27-05-2010, 10:48
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Wat misschien nog wel een interessante toevoeging is aan je blog, Siorin, is met welke redenen mensen op iemand gestemd hebben volgens hun. Het is wel iets meer moeite dus ik snap het wel als je daar geen zin in hebt, maar de redenen van mensen zeggen later in het spel misschien wel meer dan wie ze gezegd hebben te stemmen. En het nazoeken ervan is een drama.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-05-2010, 10:51
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Sann is opgegeten in Eetronde 1, dus staat niet in het lijstje van hangronde 2.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 27-05-2010, 11:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
siorin schreef:
Ik wilde gewoon weten of je 'random' had gekozen en er dus verder geen diepere reden achter zit. M.a.w. om die ziener implicatie te ontkrachten.

Je hebt dus in principe gedaan wat testout.com ook had gedaan, maar dan bij het goede lijstje.
ah ok. Nouja het was dus niet helemaal random, maar een overdachte random. Zoals je zegt ja
Oud 27-05-2010, 11:38
Verwijderd
gvd voor niks net wat getypt

Nja kwam neer op veel bijleespagina's, Queasy houdt onnodig dr discussie met Absinthe levend, aanwijzers/erkenners van fizzle als ziener zijn verdacht, verraderstreek. Een ven hen krijgt wrs mn stem, zeker als fizzle sterft.
Oud 27-05-2010, 11:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
gvd voor niks net wat getypt

Nja kwam neer op veel bijleespagina's, Queasy houdt onnodig dr discussie met Absinthe levend, aanwijzers/erkenners van fizzle als ziener zijn verdacht, verraderstreek. Een ven hen krijgt wrs mn stem, zeker als fizzle sterft.
Ik ben het zeker met soija eens dat mensen die gaan roepen 'deze of gene is ziener!' in de gaten gehouden moeten worden. als je denkt te weten wie de ziener is ga je stemmen op de personen die die ziener aanwijst, en hem niet beplakken met neonreclames "zienerburger twee halen een betalen!" voor de wolven. Een wolf zou ook niet gaan roepen "IK DENK DAT ZUS OF ZO ONZE VERRADER/EVILZIENER IS!".
Oud 27-05-2010, 11:54
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Dat lijkt me idd handig als ze dat niet doen xD
Ik weet niet of het verhaal me vandaag gaat lukken, mijn oma is onverwacht opgenomen, maar ik ga mijn best doen voor jullie.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-05-2010, 11:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh jeetje Dott Ik snap het wel als je voorlopig niet zo actief bent (maar zou je alsjebieft wel kunnen proberen te stemmen?).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2010, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Wat misschien nog wel een interessante toevoeging is aan je blog, Siorin, is met welke redenen mensen op iemand gestemd hebben volgens hun. Het is wel iets meer moeite dus ik snap het wel als je daar geen zin in hebt, maar de redenen van mensen zeggen later in het spel misschien wel meer dan wie ze gezegd hebben te stemmen. En het nazoeken ervan is een drama.
Ik heb ook nog andere dingen te doen, meneertje.

Misschien dat ik dat vanaf volgend weerwolfspel kan doen, want dan kan ik het tenminste meteen bijhouden. Nu zou ik een heel topic moeten gaan nazoeken en dáár heb ik inderdaad geen zin in. Volgende keer dan maar, mochten anderen hier ook waarde aan hechten.

@Dott: Sterkte ermee. Oma > verhaal, obviously. Wij overleven het wel, hoor.
Oud 27-05-2010, 13:04
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Jammer van testout.com

Hmm, ik heb bijna twee pagina's te lezen en dat lukt nu niet echt. Later vanavond mijn two cents.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 27-05-2010, 13:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
tvp en meteen even mijn een deel van mijn laatste post:
Vind trouwens dat de boel hier wel een beetje verdraaid wordt hoor. Ik opperde de mogelijkheid dat fizzle verrader was en toen DP zei dat ze ook nog ziener kon zijn zei ik dat dat op zich wel kon (omdat je het natuurlijk niet zeker weet). Maar ik denk niet dat fizzle de ziener is en als ik dat wel dacht zou ik er idd niet zo obvious over gaan lopen kletsen.

Voordat mensen gaan zeggen dat ik loop te roepen dat fizzle ziener is


Verder:
@ Dott: jeetje wat naar zeg. Sterkte! En die verhalen hebben geen prioriteit hoor, dat heeft je oma nu!
__________________
Tsja
Oud 27-05-2010, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Voordat mensen gaan zeggen dat ik loop te roepen dat fizzle ziener is
Volgens mij heb ik het een beetje anders gezegd dan mijn bedoeling was, want ik wist wel dat je haar juist als mogelijke leerlingverrader noemde. Anyway, los van of ze de ziener is/kan zijn of niet, en of dat nou slim is om te zeggen of niet.. ik vind Queasy na haar lange gedoordram gisteren alleen maar verdachter geworden. Fizzle weet ik niet.
Oud 27-05-2010, 14:03
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mja, jij was het niet alleen hoor. Soija had ook iets dergelijks gezegd. 'erkenners van fizzle als ziener', tsja. En ik nam aan dat niemand echt mij bedoelde, aangezien ik het gewoon niet gezegd heb , maar wilde het toch even duidelijk hebben.
__________________
Tsja
Oud 27-05-2010, 14:14
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ja, jammer van testout. Ze stond alleen precies op de verkeerde plek in het stemlijstje.
Ads door Google
Oud 27-05-2010, 14:18
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hmmm... Je wilt wel héél duidelijk maken dat je random gestemd hebt he?

Ik wacht ook even de eetronde af voordat ik een mogelijke verdachte noem. Hoop wel dat ik morgen dan wat meer aanknopingspunten heb vóór 13.30 uur...
__________________
Tsja
Oud 27-05-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Mja, jij was het niet alleen hoor. Soija had ook iets dergelijks gezegd. 'erkenners van fizzle als ziener', tsja. En ik nam aan dat niemand echt mij bedoelde, aangezien ik het gewoon niet gezegd heb , maar wilde het toch even duidelijk hebben.
Hm, in mijn oorspronkelijke post stond er "erkenners van fizzle als mogelijke ziener", ik zie dat ik dat nu vergeten ben ertussen te zetten. En dan beschouw ik jou inderdaad als erkenner van de mogelijkheid dat fizzle ziener is. Wat overigens jouw verdachtheid niet sterk maakt, gezien de context.
Oud 27-05-2010, 15:13
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Hmmm... Je wilt wel héél duidelijk maken dat je random gestemd hebt he?

Ik wacht ook even de eetronde af voordat ik een mogelijke verdachte noem. Hoop wel dat ik morgen dan wat meer aanknopingspunten heb vóór 13.30 uur...
Ehm, ik heb juist niet random gestemd.
Oud 27-05-2010, 16:59
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Oh jeetje Dott Ik snap het wel als je voorlopig niet zo actief bent (maar zou je alsjebieft wel kunnen proberen te stemmen?).
Stemmen lukt wel, da's geen probleem, maar kan zijn dat de verhalen een x afwezig of verlaat zijn.. meestal heb ik hem nu al af.. maar heb mn kop er gewoon niet bij..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-05-2010, 19:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dott, maak je niet druk om ons. Ook niet erg als je niet kan stemmen, omdat je naar je oma gaat ofzo. Ik heb ze niet meer, dus ik weet hoe belangrijk ze zijn.
Die verhalen komen dan maar later. Maak je geen zorgen om ons en richt je op je oma, die heeft jou veel harder nodig.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2010, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Dott, maak je niet druk om ons. Ook niet erg als je niet kan stemmen, omdat je naar je oma gaat ofzo. Ik heb ze niet meer, dus ik weet hoe belangrijk ze zijn.
Die verhalen komen dan maar later. Maak je geen zorgen om ons en richt je op je oma, die heeft jou veel harder nodig.
I second this.
Oud 27-05-2010, 19:28
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Stukken eerder dan verwacht. De uitslag!

Het verhaal
In ziekenhuis weltevreden, gaat alles zo zijn gangetje.
De verpleegsters zijn blij, de dokters knap, en de patiënten snel beter.
Alles is perfect.

Op een dag komt Mr Soija als patiënt binnen.
Zo goddelijk, zo’n heerlijk lichaam en een prachtig hoofd.
Alsof hij zo uit de hemel is komen vallen.
De prins op het witte paard, zo uit het boek gereden.
Alleen in dit geval op een motor, met een gebroken been als gevolg.
Alle zusters vallen in katzwijm, en ruilen diensten om bij hem te kunnen staan.
Deze god.

Maar 1 zuster gaat wel erg ver.
Haar naam is Little Phoebe.
En zij was op slag verliefd.
Ze is getrouwd met Dark Phoenix, en heeft 2 kindjes, Snoopy en Toddish
Maar toch, ze kan Mr Soija maar niet uit haar hoofd zetten, ze moet en zal hem hebben.
Haartje voor haartje, stukje bij beetje.
Ze werkt 3 dubbele diensten, om maar bij hem te kunnen zijn.
Ze weet het zeker, hij valt ook op haar.
Die blik in zijn ogen, zijn stoere maar zachte glimlach.

Ze flirten, onopvallend.
Hun geheimpje.
Tot haar allerergste dag tot nu toe.
Zijn ontslag.
Zijn been is geheeld, hij mag naar huis.
“Wil je iemand die je komt verzorgen?” hint ze stiekem
“Zolang jij het bent, graag”
Hij schrijft zijn telefoonnummer op.

Als ze een momentje vrij heeft belt ze hem.
Ze is welkom.
Ze zoenen, ze vrijen, urenlang.
Ze praten, ze lachen, nachtenlang.

Op een avond komt ze langs, onverwacht.
Daar is hij, naakt.
Knap, goddelijk.
Met Absinthe, een andere verpleegster……

Ze bedenkt zich geen moment, en rijt Absinthe aan stukken.
In paniek gooit ze een deel in de blender, en voert het aan zijn hond, Siorin.
De rest verdeelt de over verschillende stukken van de stad.. en nu maar hopen dat niemand er ooit achter komt.

De uitslag
De wolven aten Absinthe. Zij was dorpeling.

1. Dark Phoenix
2. Mean - Dorpeling
3. Dott
4. Queasy
5. ggcy8
6. fizzle fluffy
7. Dingaantouwtje
8. Abzg
9. Snoopy
10. Absinthe - Dorpeling
11. Siorin
12. Sann - Verrader
13. Mr Soija
14. Little phoebe
15. Bretlow
16. testout.com - Dorpeling
17. Toddish

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Het woord is nu weer aan de dorpelingen. Deadline is om half 9. Uitslag verwacht ik rond half 11.

[edit]Ik zie nu dat Dott's oma is opgenomen. Ik wil haar veel sterkte toewensen. Het verhaal van deze keer is ook tevens gewoon door haar geschreven. We kijken wel hoe we het doen, geef het maar aan als het een keer niet lukt[/edit]
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Oud 27-05-2010, 19:36
Verwijderd
Verdikkemedeurie

Nou, succes dan maar weer dorpies!
Oud 27-05-2010, 19:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weer een dorpeling, maar on the bright side, gelukkig weten de wolven net zoveel als wij.

Credits wederom aan Dott voor het verhaal (ik daxht even dat ik werd opgegeten )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2010, 19:37
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
En weer een dorpeling weg
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 27-05-2010, 19:38
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Beginpost trouwens aangepast.
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 27-05-2010, 19:43
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Weer een dorpeling, maar on the bright side, gelukkig weten de wolven net zoveel als wij.

Credits wederom aan Dott voor het verhaal (ik daxht even dat ik werd opgegeten )
Dat is de lol ervan

Verder: Klote, weer een dorpeling..
Het word tijd voor een wolf mensen..
Niet dat ik enig idee heb
Er springen op dit moment voor mij nog niet echt spelers uit, er zijn ook niet echt bewust stille spelers (volgens mij).
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-05-2010, 19:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dott, maak je niet druk om ons. Ook niet erg als je niet kan stemmen, omdat je naar je oma gaat ofzo. Ik heb ze niet meer, dus ik weet hoe belangrijk ze zijn.
Die verhalen komen dan maar later. Maak je geen zorgen om ons en richt je op je oma, die heeft jou veel harder nodig.
Mja, ik ben mijn oma begin dit jaar verloren, en de kans zit er dik in dat deze er binnenkort achteraan gaat.
Maar we mogen toch maar beperkte uren bij d'r.
Maar dit was ff totaal offtopic, ik heb me aangemeld om de verhalen te doen en dit wil ik ook zo veel mogelijk doen.
Al worden ze dan misschien wat meer voorspelbaar
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-05-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Weer een dorpeling, maar on the bright side, gelukkig weten de wolven net zoveel als wij.

Credits wederom aan Dott voor het verhaal (ik daxht even dat ik werd opgegeten )
Moordenaar.

Ik ga deze ronde voor DP omdat hij fizzle als eerste ziener begon te noemen.
Oud 27-05-2010, 19:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, de dorpelingen zijn echt nog helemaal niks opgeschoten he
Oud 27-05-2010, 19:56
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
'de dorpelingen' ? Wat ben jij dan? (A)
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-05-2010, 19:58
Verwijderd
Deze uitslag verrast me eigenlijk een beetje, omdat ik stiekem bij Absinthe het gevoel had dat ze slecht was (geen idee waarom overigens). Blijkt maar weer dat gevoel er soms echt volkomen naast zit. Gelukkig geen functie, maar toch.

Ik heb overigens echt geen idee op wie ik moet stemmen. Ik ben nu echt moe (moest voor 5en al opstaan), dus ik lees morgen een aantal dingen even opnieuw om te zien of er nog iets te vinden valt, maar er zijn volgens mij weinig aanknopingspunten.

@Dott: Leuk verhaal weer.
Oud 27-05-2010, 19:59
Verwijderd
Citaat:
'de dorpelingen' ? Wat ben jij dan? (A)
Dat was ook het eerste dat ik dacht! Alsof ze letterlijk aan het wij/zij-denken is.

Ik vind fizzle sowieso al vreemd spelen dit spel, en dan met die 'semi-random' stem op Queasy er nog bij.. Inderdaad maar eventjes op letten.
Ads door Google
Oud 27-05-2010, 20:01
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik denk dat mijn stem naar Fizzle gaat, waarom mag duidelijk zijn
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 27-05-2010, 20:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
'de dorpelingen' ? Wat ben jij dan? (A)
gmta!

Mijn stem gaat voor nu naar Fizzle, juist om die opmerking. Mocht er nog iets spectaculairs gebeuren, pas ik hem aan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-05-2010, 20:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Moordenaar.

Ik ga deze ronde voor DP omdat hij fizzle als eerste ziener begon te noemen.
Nee hoor chickie, ik heb zelfs gezegd dat ik niet dacht dat ze ziener was. Ik reageerde erop dat een aantal mensen meteen speculeerde dat ze wolf of verrader moest zijn omdat ze kennis leek te hebben, en ik zei dat dat ook een teken van bijv. een ziener zou kunnen zijn.

Maar goed, rust zacht Minke en sterkte Dott.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-05-2010, 20:35
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Kut van Absinthe! Maar gelukkig weten de wolven ook niet wie de goeie functies hebben.

Ik heb weer alles bijgelezen.
Ten eerste even iets over degenen die hierzo boven mij 'De dorpelingen? En wat ben jij zeggen?' zeggen; doe niet hypocriet. Dat is geen belediging, maar een herinnering. Ik vind dat fizzle zich juist als een dorpeling gedraag, want ik zie daar geen 'de dorpelingen' staan, maar 'wij'. Zo verwoorden we het allemaal wel eens.

Dit is niet om fizzle te verdedigen, maar om te uiten dat ik het een stomme reden vind om daarvoor op fizzle te stemmen. Indeed geen verdediging, want ik vertrouw fizzle ook voor geen meter.

Nu de kwestie op wie ik ga stemmen. Voorlopig twijfel ik tussen DP, fizzle en Toddish.
DP omdat ik het eens ben met wat Mr Soija hier zegt.
Fizzle, omdat ze wel een beetje vreemd speelt. Ik begrijp wel waarom ze dat doet (dat ze in de eerste hangronde te dronken was en in de tweede een beetje haastig), maar aangezien ik eigenlijk niet beter weet, beter kan weten dan haar daarvoor te verdenken, overweeg ik op haar te stemmen.
Toddish is iemand die al niet de eerste spel zo tussen iedereen door elke ronde overleeft. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij dit spel per definitie slecht is, maar dat hij zich voor de één of andere reden op de achtergrond houdt.

Nou weet ik dat vooral mijn gedachtes over Toddish nogal wankel zijn, maar dat zijn wel mijn gedachtes.

Ik weet nog niet zeker op wie ik ga stemmen. Hopelijk weet ik het morgen wel.

Edit: op de reactie van DP op Soija van hierboven: Klopt dat je het offerde als iets wat Snoopy over het hoofd heeft gezien, maar toch valt het op.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 27-05-2010, 20:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het valt me meer op dat de rest het blijkbaar over het hoofd ziet, als iemand ineens een vreemde random zet doet lijkt me dat juist géén verraderszet aangezien die mensen zullen willen manipuleren. Het begint een beetje als een 'laten we Fizzle eruit werken' trucje te voelen, al snap ik nog niet helemaal waarom.

Desalniettemin vind ik Fizzle tot nu weinig toevoegen en vind ik het jammer dat ze niet actiever is.
Oud 27-05-2010, 20:52
Verwijderd
Dat absinthe geen wolf was was me wel duidelijk. Sann was namelijk de verrader dus die wist wie de wolven waren, en sann stemde in de eerste ronde op absinthe.

Ik weet niet zo goed wat ik van de post van fizzle moet denken. Of ze nou echt bedoelde de dorpelingen als 'wij' of dat ze per ongeluk echt de fout maakte doordat ze zelf geen dorpeling is.

Dott sterkte met je oma!
Oud 27-05-2010, 22:32
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Ik snap niet zo goed waarom er specifiek voor Absinthe is gekozen, maar misschien gewoon omdat absinthe als goede speler werd opgemerkt.

Verder ben ik nu erg gaar en morgen zal ik er wat tijd aan besteden om alles goed na te lezen (heb dit topic tot nu toe gescand), maar morgen heb ik weinig kans om online te zijn. Zaterdag zelfs helemaal niet. Ik neig nu om gewoon fizzle te stemmen door haar gedrag (niet alleen vervelend spelen maar daarnaast ook redelijk opvallend binnen de functies). Ik heb ook nog queasy overwogen, maar bij haar vermoed ik eerder een soort van 'knulligheid' als speler, minder een act.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 27-05-2010, 22:50
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Ojé ik moet nu al een stem uit brengen. Ik hem morgen velddag van mijn opleiding jeu! Ik heb tot dus ver nog niet heel veel verdachts gezien. Ik dacht eerst aan mensen die in veilige rijtjes stonden zoals dott maar daar haak ik toch wat vanaf. Uhm moeilijk om iemand te kiezen er zijn eigelijk nog niet echt veel verdachten. Ook heb ik niet mee gekregen hoe de verader/leerling zich heeft kunnen duidelijk maken. Of twee personen die gezamelijk spelen. Ik denk dat ik gewoon maar iemand kies en daar mijn stem op uit breng. Ik stem daarom op Dingaantouwtje. Ik vind niet dat hij tot nu toe inhoudelijk post en hij stond ook veilig in de eerste hangronde. Iets wat één wolf bijna wel moet gedaan hebben. Tàdá ik wil Dingaantouwtjes zien hangen.
__________________
Pang
Oud 27-05-2010, 23:18
Verwijderd
Ik ga zo echt slapen, maar ik vond mezelf nog wel helder genoeg om maar even een lijstje te maken (dit keer zonder 80 fouten ). Dus bij deze:


Hangronde 3.


Dark Phoenix
Mr Soija
Dingaantouwtje
fizzle-fluffy

fizzle-fluffy
Dott
Little Phoebe
Bretlow
Queasy
snoopy

Dingaantouwtje
Toddish

Mr Soija
Dark Phoenix


-- achter naam: stem onduidelijk of niet definitief.

Niet gestemd
Dark Phoenix
Queasy
ggcy8
fizzle-fluffy
Dingaantouwtje
Abzg
snoopy
Siorin

-----


Ik zie veel mensen 'ik denk' en 'ik neig' gebruiken, maar wel op een manier waarvan je zou kunnen aannemen dat ze dan ook echt een beslissing hebben gemaakt. Zoals nu Dott en Bretlow. Ik heb hier dus maar de --jes achter gezet, maar als jullie liever willen dat ik jullie naam helemaal uit het lijstje haal, laat het dan even weten.



Ik neig zelf ook naar fizzle, vooral omdat ik het 'wij vs. dorpelingen'-gevoel zelf ook vaak heb gehad. Toen ik bijvoorbeeld vorig spel verrader was, heb ik héél vaak mijn posts moeten doorlezen voordat ik op 'versturen' drukte, om er zeker van te zijn dat ik juist dat soort foutjes niet over het hoofd zag. Nu kan ik natuurlijk moeilijk claimen dat iedereen hetzelfde denkt en/of voelt als hij het weerwolfspel speelt, maar volgens mij was dit echt een verspreking van haar, en heeft ze zichzelf nu verraden.

Als er een dorpeling doodgaat en je zegt vervolgens: "Pf, de dorpelingen zijn echt nog helemaal niks opgeschoten he", dan zie je duidelijk het wij/zij-denken. Ze heeft het nu duidelijk niet over haarzelf, maar over 'hen'.

Of ik denk teveel door..

Het kan natuurlijk heel goed dat ze echt gewoon druk en gehaast is en daarom heel raar speelt, maar fizzle laat bij mij echt de alarmbellen rinkelen. Er is daar iets niet pluis. Ik wacht wel morgen even af met stemmen, want er kan nog veel gebeuren.

Slaap lekker, people.

Laatst gewijzigd op 28-05-2010 om 13:46.
Oud 27-05-2010, 23:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mij valt het juist op dat wolven erg vaak de bewoordingen 'wij' en 'wij dorpelingen' en 'wij als dorpelingen' (en de minder geletterde wolven ook 'wij als dorpelingen zijnde') gebruiken. En omdat ik dat niet doe, ben ik dus geen wolf maar verrader. Ik vraag me heel sterk af wat een dorpeling dan zegt.
Oud 28-05-2010, 07:01
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mijn stem is wel definitief, voor de rest ben ik er vandaag niet. Ik zal kijken of ik in mijn half uurtje pauze even snel mn verhaal kan schrijven, maar ja bezoekuur is maar kort.
Sorry Fizzle, maar ik vertrouw het niet
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 28-05-2010, 08:08
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Ojé ik moet nu al een stem uit brengen. Ik hem morgen velddag van mijn opleiding jeu! Ik heb tot dus ver nog niet heel veel verdachts gezien. Ik dacht eerst aan mensen die in veilige rijtjes stonden zoals dott maar daar haak ik toch wat vanaf. Uhm moeilijk om iemand te kiezen er zijn eigelijk nog niet echt veel verdachten. Ook heb ik niet mee gekregen hoe de verader/leerling zich heeft kunnen duidelijk maken. Of twee personen die gezamelijk spelen. Ik denk dat ik gewoon maar iemand kies en daar mijn stem op uit breng. Ik stem daarom op Dingaantouwtje. Ik vind niet dat hij tot nu toe inhoudelijk post en hij stond ook veilig in de eerste hangronde. Iets wat één wolf bijna wel moet gedaan hebben. Tàdá ik wil Dingaantouwtjes zien hangen.
Sorry, je stemt dus onder andere op mij omdat ik veilig stond in de eerste hangronde? Dat vind ik een beetje apart hoor. Ik weet niet wat jij hebt gedaan in de eerste hangronde, maar ik heb gewoon random.org gebruikt.

Voor ik ga stemmen: Heeft Dark Phoenix veel ervaring in dit spel?
__________________
Zeg maar Jan.
Oud 28-05-2010, 08:23
Bretlow
Avatar van Bretlow
Bretlow is offline
Ja!


En ik kan vandaag voor de deadline niet meer online zijn, dus ik ga nu stemmen, blijft bij fizzle inderdaad. En dus alvast vooruit: ik kan dit weekend sowieso weinig online zijn, morgen wordt onmogelijk maar in principe hoef ik dan ook niet zoveel. Vanaf maandag is het weer normaal.
__________________
The Game | loof s'nam esiw a eb ll'I :yaw rehtie rettam t'nsoed tI .loof a m'I taht kniht emos ,nam esiw a m'I taht yas emoS | .sserpxekulegnorep ed tem sieR
Oud 28-05-2010, 08:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Voor ik ga stemmen: Heeft Dark Phoenix veel ervaring in dit spel?
Dat heb ik wel ja, ik speel dit spel al zo'n 2 a 3 jaar op DK. Ik ga er vanuit dat je daarom nu op mij stemt, dus go ahead.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 69 #4
Verwijderd
208 21-06-2010 18:03
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 20:21
De Kantine Weerwolfspel 69 #1
Dark Phoenix
500 27-05-2010 09:29
De Kantine Weerwolfspel 68 #1
Dark Phoenix
500 25-04-2010 20:49
De Kantine Weerwolfspel #51
Verwijderd
500 13-09-2008 23:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.